Miksi? Virallinen tyhmien kysymyksien topikki.

Back to yleinen keskustelu O

Quote by _U
Eikös nyt perkele ala-asteella olla jo opittu alkeet roomalaisista numeroista...

Teillä ehkä - meillä ei.

Quote by djkopernikus
Quote by _U
Eikös nyt perkele ala-asteella olla jo opittu alkeet roomalaisista numeroista...

Teillä ehkä - meillä ei.

Ei tuo nut suuri kolo tiedossa ole, mutta laitetaan sekin piiloon eli:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Roomalaiset_numerot

En millään muista... Mikä oli sen suomalaisen ja suomeksi räppäävän kaverin nimi jonka muutaman vuoden (?) takaisessa videossa hän mm. esitti kerrostalon siivoojaa joka hengasi rappukäytävässä ja myös lapioi soraa raksalla tms.? Hieman epämääräiset vihjeet, mutta muuta en muista. Kukkakimppu tietäjälle luvassa.

Quote by Hansu
En millään muista... Mikä oli sen suomalaisen ja suomeksi räppäävän kaverin nimi jonka muutaman vuoden (?) takaisessa videossa hän mm. esitti kerrostalon siivoojaa joka hengasi rappukäytävässä ja myös lapioi soraa raksalla tms.? Hieman epämääräiset vihjeet, mutta muuta en muista. Kukkakimppu tietäjälle luvassa.

Tästäkö puhut? http://www.youtube.com/watch?v=XApgLA7v-Jk

Kehäkettu, Setä Koponen ja Davo Isotaaki. :D

Quote by Harper
mikä on club fm105.5 kotisivut?

http://www.clubtv.fi/ClubFM.html

Miksi mulle tulee roskapostia Outluukkiin osoitteeseen jota mulla ei enää ole olemassa?

Quote by sauce
Miksi mulle tulee roskapostia Outluukkiin osoitteeseen jota mulla ei enää ole olemassa?

Miten sä tiedät mitä postia sulle tulee osoitteeseen, jota ei ole olemassa?

Quote by master bator
Quote by sauce

Miten sä tiedät mitä postia sulle tulee osoitteeseen, jota ei ole olemassa?

Sanoppamuuta. Mutta tilanne on kaikinpuolinhämärä eli mulla oli sellainen info@ tyyppinen laatikko, mutta se oli aina täynnä junkkia joten dellasin sen. Tietysti poistin sen POP3-accun myös outlookista, mutta silti sinne tulee postia. Vaikka sitä ei ole siis olemassa, ei serverillä, ei outlookissa. Et emmävaan tajua.

Quote by sauce
Sanoppamuuta. Mutta tilanne on kaikinpuolinhämärä eli mulla oli sellainen info@ tyyppinen laatikko, mutta se oli aina täynnä junkkia joten dellasin sen. Tietysti poistin sen POP3-accun myös outlookista, mutta silti sinne tulee postia. Vaikka sitä ei ole siis olemassa, ei serverillä, ei outlookissa. Et emmävaan tajua.

Jos oot ton postiserverin ylläpitäjä, niin jossain servereissä tuntemattomiin osoitteisiin lähetetyt viestit tulee jokatapauksessa pääkäyttäjälle. Kokeile lähettää ko. osoitteeseen mailia, josko se tulis perille. Tossa voi myös olla joku sellainen systeemi, et vanhoihin osoitteisiin lähetetty posti tulee tietyn aikaa pääkäyttäjälle kans.

Quote by JussiS
... Kokeile lähettää ko. osoitteeseen mailia, josko se tulis perille. Tossa voi myös olla joku sellainen systeemi, et vanhoihin osoitteisiin lähetetty posti tulee tietyn aikaa pääkäyttäjälle kans.

ilmeisesti jostakin tälläisestä on kyse, sillä random@ ei tule perille, mutta info@ tulee. Pitänee tutustua tarkemmin tuonne Cpaneeliin. Kiitos näistä kumminkin.

Harkinnassa jos lavvantaina lähtis pilettään ku eukko on Provinssis. Kumpaan kannattas mennä Hallmarkkiin vai Isolle Roballe BUM BUMiin? Hallmark vois toimia selvinpäinki(?), mutta BUM BUM hassuttelu tuskin...

Miks tos nappulas millä saa postattua haluamansa viestin lukee Submit eikä Stubbmit ?
Hieman askarruttaa näin yön tunteina, toki sinä vois lukee vaikka Stabmit...

Liskoja muillekkin...

Miksi Agipin logon eläimellä on liian paljon tassuja?

Palaako porsas auringossa?

Ne kun on ulkona aika paljon auringossa ja niil ei paljoo oo karvojakaa...

Quote by carnice
Miksi, oi, miksi mun kanapitassa on kebabia!?
Siihen on syynsä miksi jotkut on snägäril töissä, miks toiset Nokian pääjohtajia?

[size=75]Nimim. Kahvilassa tarjonnut vahingos muutaman kerran lighticolan sijaan normista asiakkaille...

Onneks ei ollu diabeetikkoja...[/size]

Quote by _U
voisi kysyä, että miksi Bassoradiossa olisi trancea tai psykedeelistä musaa?

koska niissä on bassoa?

kebab = vartaassa paistettu liha.

mitamissamilloinkukamitahah?

Quote by tumpsi
kebab = vartaassa paistettu liha.
Ni varmaa Suomessa ollessa se oli Döner kebab, joka on lammasta sekotettu leivänmuruihin tms. ja tehty "taikina". Siitä siivuja. Ei se varmaan Shoarma ollut, eli lampaankappaleita siihen vartaaseen? Eikä se minivarras, shish kebab? Vai?

Quote by Hexe
Jos pallon sisällä on vaikkapa ympyrän muotoinen "tila" jota ei tietenkään voi nähdä koska se on sisällä ja sinne ei pääse mikään eikä sieltä ulos... Mikä sen nimi on? Ei se nyt reikä tai kolokaan ole, nehän on molemmat sellasia mitkä näkee ja mihin pääsee ja mistä pääsee pois.... mikä se "tilan" nimitys on?

Öh.
Villi veikkaus: ydin?
Olettaen että siis se pallon sisällä olevassa tilassa on jotakin niin mä ainakin sanoisin et se on pallon ytimessä...

O