Miksi? Virallinen tyhmien kysymyksien topikki.

Back to yleinen keskustelu O

Quote by Blondie
Päivämäärät tulee tuonne Upcoming Events:in alle.

Sisällytätkö samalla jatkokurssin aiheeseen liittyen:

"Kuinka pistät vessanpöntön renkaan alas ihan itse valittamatta siitä asuinkumppanillesi, olethan jo iso tyttö. Teoriaa ja käytännön harjoituksia."

Quote by : : : : :
Quote by JsL
Mitä oli ennen mitään? Vastaukseksi ei kelpaa ei mitään. :confused:

Oli pirun tiheää. Fakta.

Mitä oli ennen pirun tiheää?

:confused:

Quote by Taedium
Mua on ihmetyttäny suomenkielessä muutama sana.
Jos joku on hävytön, niin onko sen vastakohta hävyllinen?

Ei vaan häveliäs

se on hymynaama, mut yhdellä merkillä tehtynä.

Siis Ü

kysymys rumemmalle sukupuolelle:

Miksi kassihiki, eli se hieno erite kiveksistä haisee aivan helvetin pahalle, mutta sitä hajua on silti pakko haistaa aina toisen kerran...ellei kolmannen. Tiedän että en ole yksin tämän asian kanssa. ::p:

Minulla olisi yksi tyhmä kysymys...

Jos USA:ssa haluaa olla poliittisesti korrekti ja sanoa jotain jostain tummahipiäisestä henkilöstä joka ei ole USA:n kansalainen niin mitä termiä siinä pitää käyttää? Eiväthän vaikka Suomessa asuvat somalit mitään hemmetin afrikkalaisamerikkalaisia voi olla?

Quote by Tres
Kuten tuossa jo totesit,
kalenterivuosi tuntuu yksilötasolla mielekkäältä
jaksotukselta tällaisten muutosten tarkastelulle.
Ei kalenterivuosi, vaan joku aika, joka ei nyt välttämättä ole turhan millintarkka. Siis nimenomaan karsastan sitä, että just 1.1.2004 pitäis jonkun asian olla toisin. Voin mä keskellä kesääkin miettiä mitä tein noin vuosi sitten. Ja aika on normaalissa elämässä käytännöllinen määre, niinkuin metri pituuden mittana tai kilogramma painon. Mulle henk.koht. "uusi vuosi" tulee tod.näk. jossain tossa kevään/kesän paikkeilla, kun ehkä mahtoollisesti vaihdan maata.

Mutta yhteisöllinen uusi vuosi? Mihin tarvitsemme sitä? Kaupunkilaisen elämä ei muutu kesä ja talvirytmien mukaan. Kaupungissa olevan ei tarvii kyntää peltoa eikä muutenkaan miettiä sitä vuosirytmiä. Uusi vuosi on kaupunkilaiselle yhtä keinotekoinen kuin nykypäivän "joulu". Ja mikä on just sen uuden vuoden idea? Miksi juuri silloin?

Alkuperäisesti moni juhla on ihan ok, eli milloin pitää aloittaa kyntö ja milloin on lyhyin päivä ja näin päin pois, mutta mikä merkitys sillä nykyään on? Tekstisi luettuani mietin enemmän ja enemmän, että nuo juhlat ovat vain jäänne entisajoilta, jolloin niillä oli jokin tarkoitus. Tekniikka on kehittynyt ja vanhanaikaiset kylvön laskutekniikat voi unohtaa. Ymmärtäisin juhlat, jolloin Suomessa pitää siirtyä talvirenkaisiin, ja koska takaisin kesärenkaisiin. Ymmärrän juhannuksen vuoden pisimpänä päivänä ja jos vuoden lyhyimpänä päivänä pidettäisiin juhlaa, niin sekin olisi ymmärrettävää. Vaan eipä se lyhyin päivä ole uusi vuosi, eikä joulu...

No ehkä mä joskus annan periksi, juon Coca-Colaa tonttulakki päässä ja ammun raketteja taskumatti povarissa. (Skidinä kyl tuli räjäyteltyy uuden vuoden paukkuja, mut lähinnä siksi ku muulloin ei saanu paukkuja eikä paukuttelua katsottu hyvällä esmes kesäsin...)

Itse kunnioitan yhtä päivämäärää ja se oli viime viikonloppuna. Sekin (päivämäärä) saa hieman keinotekoisen arvostukseni. Arvostan sitä mitä tapahtui, mutta kumminkin inhottaa tuollaiset "tänään jokainen sitten rivissä arvostaa Suomea, huomenna jokainen sitten hymyilee ja toivottaa joulut, jonka jälkeen jokainen sitten ampuu raketteja ja jokaisellahan on silloin kivaa, eiks je?" - Siksipä olen viettänyt viimeiset muutaman itsenäisyyspäivän yksin, enkä jaa sitä arvostustani kenenkään kanssa.

(Ja eikös muuten tuo kevät- ja syyspäiväntasauksen alkuperäinen idea ole se, että säästetään energiaa ja kesäisin mm. aina-valoisa skandinavia seuraa muiden muassa daylight savings timea, ettei kesällä ole sitten skandinaviassa eri aika, kuin muualla? Miten kristillisyys siihen liittyy? Olenko ymmärtänyt ajanmuutoksen syyn väärin?)

Vappu työväen juhlana on mun mielestä ihan ok, koska se ainakin on rehellisesti vaan työväen ekstra vapaapäivä. No mut se päivä ei hirmuisesti juuri kunnioitusta vaadi, ehkä pullon Koskista.

Onko siinä tapauksessa nielijä izer?

Quote by Timmo
Mutta mistä johtuu, että suomenruotsalaiset/ruotsalaiset tytöt ovat yleensä paremman näköisiä kuin suomalaiset tytöt?

wtf oisko sulla linkkejä mihinkä viitteisiin??? :confused:

Quote by Blondie
Teoria: Skandinaavit ovat vaaleampia kuin suomalaiset, joten pidämme heitä jopa eksoottisen näköisinä/ kauniimpina. Omasta mielestäni suomenruotsalaiset eivät ole sen kauniimpia kuin muutkaan suomalaiset.

Ja apua x 2, eikös me ollakaan vai skandeja?

Vai onko ruotsalaiset skandinaavisempia kuin suomalaiset?

miks sisällä ei tee mieli räkii mut heti menee ulos nii on pakko räkii?

Vielä kysymys:

Sanonta: Panna halvalla

Eli siis mitä tässä tarkoitetaan?

1. Suorittaa yhdyntä halva-nimisellä makealla tuotteella?
2. Suorittaa yhdyntä halva-nimisestä tuotteesta valmistetun sängn tai tason päällä?

Miksei?

Toivottavasti. Kiitos kuitenkin.

Miksi miehet usein jättävät vessan renkaan ylös kun he käyvät asioilla?

Miksi flaboissa ei näy tarpeeksi paljaita tissejä, peppuja ja pilluja?

Miksi useimmat naiset eivät myönnä että hekin masturboivat?

"hyi, ällöö! en ikinä!"

Quote by serotonot
mut miks mä en saa? tai jos saan ni miks?

Miten niin? Mitä? Miksei? Keneltä? Kenen luvalla? Kenen kanssa? Miten kovaa? Milloin? Mistä? Mihin? JA KUKA??

Miksi täällä Platinumissa on niin hiljaista nykyään? Tai on ollut jo jonkin aikaa

Quote by Hexe
Jos pallon sisällä on vaikkapa ympyrän muotoinen "tila" jota ei tietenkään voi nähdä koska se on sisällä ja sinne ei pääse mikään eikä sieltä ulos... Mikä sen nimi on? Ei se nyt reikä tai kolokaan ole, nehän on molemmat sellasia mitkä näkee ja mihin pääsee ja mistä pääsee pois.... mikä se "tilan" nimitys on?

Öh.
Villi veikkaus: ydin?
Olettaen että siis se pallon sisällä olevassa tilassa on jotakin niin mä ainakin sanoisin et se on pallon ytimessä...

O