Miksi? Virallinen tyhmien kysymyksien topikki.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- ...
- 62
- Seuraava »
Tulipa mieleen uus tyhmä kysymys...
Miks baareja sanotaan ravintoloiksi?
Se kuulostaa paremmalta kuin esimerkiksi juottola tai kapakka tai sikala.
Niinpä niin... Ravintola Ale-pub kuulostaa vaan aika typerältä, kun paikkaa kuvaa parhaiten sana räkälä.
Tulipa mieleen uus tyhmä kysymys...
Miks baareja sanotaan ravintoloiksi?
Eikös joskus pitänyt "yökerhoissa" olla mahdollisuus syödä jotain, että sai A-oikeudet tai jatkoaikaluvat tjsp. Joskus 70-80 luvulla kuitenkin. Siitä lienee periytynyt toi ravintola-sana kuvaamassa yökerhoja.
Ha? Kasvattaa kukan, poimii sen ja tunkee hanuriinsa, menee vessaan, ulostaa, poimii ja myy eteenpain? Niin, salakuljetus hollantilaisen kukkafarmarin puutarhasta sinne vessaan on jo osoittanut ammattimaisia piirteita...Ehkäpä ne harrastaa niin usein hasiksen ja kukan maahantuontia kortsuihin pakattuna ja nieltynä.
Niinku ihan oikeesti ma en ymmarra miksi sen ponton pitaa olla sellanen tarjoiluastiamallinen.
Siita syysta Helsinkiakin kutsutaan maamme paakaupungiksi, kun maan paakyla kuulostais tyhmalta.Se kuulostaa paremmalta kuin esimerkiksi juottola tai kapakka tai sikala.
Miksi tietokoneiden näytöt ovat väärinpäin?
Ihmisen näkökenttä on huomattavasti laajempi vaakasuunnassa, mitä pystysuunnassa(?).
No jaa, en minä ainakaan pysty lukemaan tietokoneruuden levyistä tekstiä, sellaista n. a4:n levyistä tekstiä on paljon helpompi lukea.
Lukemisella ja tietokoneen ruudulla on hyvin vähän tekemistä. sen sijaan näkökentän koolla ja tietokoneen ruudun muodollaon jo enemmän yhteistä.
nääs jos nyt katsot eteen päin suunnilleen et mihinkään ja samalla pohdit et kuinka paljon näät ylös alas vasemmalle ja oikeelle niin onhan se näkökenttä leveempi vähän pyöristetty boksi.
Itse ainakin näytöstä tuijottelen paljon muuta kuin tekstiä. ja jos tekstiäkin niin sehän on aina asemoitu (paitsi bluescreenissä jos pieni reso)
En tie miks tätä kysyn mut tuli vaan mieleen...
Jos mulla olisi vaikka n.50 km pitkä jäykkä ja suora rautaputki täältä raumalta vaikkapa poriin ja löisin sitä suoraan sellaisella voimalla että se liikkuis suoraan, kuinka pian se lyönti tuntuisi toisessa päässä?
Joku fyysikko vois tietää tän oikeestikin mut mun veikkaus olis että toi saadaan kaavalla:
50 km
-------
äänen nopeus ko. väliaineessa (raudan tapauksessa 5 100 m/s)
= 9,8 s.
Jos mulla olisi vaikka n.50 km pitkä jäykkä ja suora rautaputki täältä raumalta vaikkapa poriin ja löisin sitä suoraan sellaisella voimalla että se liikkuis suoraan, kuinka pian se lyönti tuntuisi toisessa päässä?
Pitäisikö miesten ja naisten urheilusarjat yhdistää? Sehän on ihan selvää sukupuolisortoa kun esim. juoksemalla satasen aikaan 10:20 ei pääse miesten sarjassa edes finaaliin, mutta naisten sarjassa sillä on maailmanmestari.
Jatkokysymys tähän:
Onko väliä keneen porilaiseen osut?
Jatkokysymys tähän:
Ei tietenkään. Samanlaisia kaikki.
Jatkokysymys tähän:
milellään 3 nakilla ja sinapilla.
Jatkokysymys tähän:
milellään 3 nakilla ja sinapilla.
Porilaisessa ei ole nakkeja vaan siivu jahtimakkaraa kahden leipäviipaleen välissä, mausteena sinappi.
KYSYMYS : "V5 ravit Vermossa". Mitä tuo V5 tarkoittaa?
En tiedä mitä toi V tarkalleen tarkoittaa, mutta 5 eri lähtöä muodostaa tämän veikkausrivin. V4 sisältää vain 4 lähtöä, ja V65 sisältää 6 lähtöä.
V65 sisältää 6 lähtöä.
Miksei se oo V6?
V65 sisältää 6 lähtöä.
Miksei se oo V6?
Voishan semmoinenkin olla, mutta V65-pelissä voittaa sekä 6 oikein ja 5 oikein. V5 voittaa vain 5:llä oikein. Semmoinenkin on olemassa kuin V75, jossa on 7 lähtöä, voi voittaa 7:llä, 6:lla, ja 5:llä oikein.
Semmoinenkin on olemassa kuin V75, jossa on 7 lähtöä, voi voittaa 7:llä, 6:lla, ja 5:llä oikein.
Miksei se sitten ole saman logiikan mukaan V765?
Semmoinenkin on olemassa kuin V75, jossa on 7 lähtöä, voi voittaa 7:llä, 6:lla, ja 5:llä oikein.
Miksei se sitten ole saman logiikan mukaan V765?
Sitä saat kysyä Veikkaus Oy:ltä.
Onko pygmien kuningas se kaikkein lyhin vai kaikkein pisin pygmi?
Miksi kakka haisee niin pahalle?
Miksi napoleonin valkoinen hevonen on valkoinen?
Miksi naiset aina pettää?
Miksi rahat aina loppuu?
Miksein naiset koskaan anna tai ainakaan silloin kun tekee mieli?
Miksi viinat/kaljat loppuu aina kesken?
Miksi pissatessa sattuu?
Miksi maa kiertää aurinkoa?
Paljonko painaa vastasyntynyt virtahepo?
Miksi maa on niin kaunis ja kirkas kirkas luojan taivas?
Tarviiko taivaassa aurinkolaseja?
Miksei minulla ole parempaa tekemistä?
Pitäisikö hankkia toitä vai pysyä veronmaksajien loisena?
Miksi neekerit on mustia?
Miksi kaikki ruotsalaiset on homoja?
Miten ruotsalaiset lisääntyy?
Miksi turku on niin paska paikka?
Miksi turkulaiset on niin tyhmiä?
Miksi kaikki stadilaiset ovat niin ylimielisiä?
Miksi lappalaiset nussivat poroja?
Miksi teillä ei ole parempaa tekemistä?
Miksi perseestäni tulee verta eikä raakatimantteja?
Miksi ihmiset ovat niin suvaitsemattomia?
Eikö Reiganille tule otsa kipeäksi?
Miksi äitisi on niin ruma?
Vastatkaahan joku kaikkitietävä nyt sitten noihin vaikka näin aluksi.
Jos pallon sisällä on vaikkapa ympyrän muotoinen "tila" jota ei tietenkään voi nähdä koska se on sisällä ja sinne ei pääse mikään eikä sieltä ulos... Mikä sen nimi on? Ei se nyt reikä tai kolokaan ole, nehän on molemmat sellasia mitkä näkee ja mihin pääsee ja mistä pääsee pois.... mikä se "tilan" nimitys on?
Öh.
Villi veikkaus: ydin?
Olettaen että siis se pallon sisällä olevassa tilassa on jotakin niin mä ainakin sanoisin et se on pallon ytimessä...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- ...
- 62
- Seuraava »