urheiletteko?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- ...
- 9
- Seuraava »
_o/ Mäki voisin tulla remmiin heittelemään, ala-asteella tuli muutama vuosi pelailtuakin.
Ja pelipaidoissa numero 23 on sitten varattu mulle! :mad:
aika hiljasta! :D
nimim. jordan 4ever
aika hiljasta!
Tsot, tsot! Kohta taas yksi kalju päänahka koristaa mun ulkovessan seinää! :D
Btw, halukkaita 16-18v. naisia etsitään cheerleadereiksi!
Salille suunnistan 5krt/vko ja välipäivinä Korista 6 divarissa. Pitänee kesällä eksyä sinne hietsuun läiskimään palloja, kun muutkin sinne tulevat ;). Ei vaan Vantaalta ole ennen viitsinyt lähteä Cityyn, jos vaikka kentällä ei olisikaan tilaa ja courtside paikat on luonnolisesti varatta valmiiksi...niille cheerleadereille...
-Damien-
No voi dääm. Olen liian vanha. :(
Hmm... mihin halukkaita? :D
Himokkaita?
Juuei, koris on kyllä erittäin hauska laji.
Ehkä parhaita lajeja tuollaiseen kavereiden
kanssa huvikseen pelailuun.
_o/ Mäki voisin tulla remmiin heittelemään, ala-asteella tuli muutama vuosi pelailtuakin.
Mä voisin kans tulla tsekkaa taidot, yläasteella tuli pelattua...
Numero 91 vois ilmestyä myös kentälle. Dennis and Michael back in action...:002:
Kombatania tulee harrastettua 2krt viikossa ja lisäksi lenkkeiltyä kun huvittaa. :)
Kesäisin tulee mukaan sitten vielä pyöräily.
..mä haluisin kesällä kerätä pienen porukan ja pelata hietsussa sitä! kukaan ei o vaan toistasex innostunut :|
Höpsis!
Mukana myös!
Itse olen pelannut lentopalloa 6 vuotiaasta lähtien. Junnuna kesäisin futista ja talvella lenttistä. Sitten kun oli aika valita pelkästään toinen niin valitsin lenttiksen, suurin syy lajivalintaan oli varmaan se että molemmat siskot pelasivat myös. Tällä hetkellä pelaan SM-liigassa Tampereen Isku-Volleyssä ja 19.3 alkaa finaalit. On tossa ollu maajoukkue-edustuksiakin. Ne on mukavia reissuja, saa kokemusta ja näkee muita maita, esim. Tunisia, Portugali, Ranska ja Tanska ovat tulleet tutuiksi.
Jees on se mukava nähdä ettei porukka ihan laakereillaan lepää. Paskat olot voi ihan hyvin purkaa urheiluun, ei vitutusta kannata sisällään pitää.
Meil alkaa treenit toukokuun lopussa. Tervetuloa Mikko, u know the place ;)
Vois yrittää pelailla hietsussakin sit kesällä enemmän!
Count me in! :)
Omalta osaltani armeija tappoi kaiken innon kunnon urheiluun jalkavamman takia, nykyään ainoa hikeä pintaan tuova harrastus on sänkypaini. Kouluun tulee nätillä ilmalla usein käveltyä se pari kilsaa, kai sekin kuntoilusta käy. :D
nykyään ainoa hikeä pintaan tuova harrastus on sänkypaini. :D
GO HANNU GO!:004:
Omalta osaltani armeija tappoi kaiken innon kunnon urheiluun jalkavamman takia, nykyään ainoa hikeä pintaan tuova harrastus on sänkypaini.
Ai siksi sulla oli se barbara mukana täälläkin :D
meiknä pellaa jalkapulloa, sähälyä ja kaukista, kaikkee leikkimielellä säännöllisen harvoin.
_o/ täältä vaan suinkin kynnelle kykenevä väki kasaan ja pelaamaan!
jee! taidan olla taas ainoa tyttö. mut ei se mitään oon tottunut! viimeks olin pelaamas faijan ja sen kavereiden kanssa, ja lentelin pitkin seiniä:D nro 5 on mulle.
kaks kuukautta viel :|
arkena vähän oman huvin mukaan:
-lenkkeilyä
-kiipeilyä
-punttista
silloin tällöin:
-laskettelua
-maastopyöräilyä
-vaellusta
lähinnä tulee käytyä salilla, pelattua salibandya ja lenkkeiltyä. vähän vaihtelevalla menestyksellä tosin -- joskus on vaan niin laiska olo ettei eväänsäkään jaksa nostaa.
Kiinnostaako fudiksen pelaaminen ketään? Vois kasata sopivan jengin ja käydä pelaamassa kesäaikaan. Stadista löytyy paljon hyviä pikkukenttiä, joilla vois käydä pelailee...
Kiinnostaako fudiksen pelaaminen ketään? Vois kasata sopivan jengin ja käydä pelaamassa kesäaikaan. Stadista löytyy paljon hyviä pikkukenttiä, joilla vois käydä pelailee...
Ooh! Fudista, jes... Meitsi on messissä. :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- ...
- 9
- Seuraava »