urheiletteko?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- Seuraava »
Punttista, lenkillä käymistä, salibandyä. Kyllä noissa riittää tekemistä, ainakin mulle. Jokaista vaikka 2 krt/vko, niin siinä on aktiviteettia jo kuudelle päivälle viikossa.
täällähän harrastaa lähes jokainen normaalia pyöräilyä tai maastopyöräilyä....kuinkas moni harrastaa "kaupunkimaastopyöräilyä"? eli katukivistä sun muista penkeistä ja rappusista hyppimistä? Se se vasta on mahtavaa keskellä yötä metsälenkin jälkeen! :D
Kyllä tulee tolla cännärillä (jekyll 100mm/100mm) tiputeltua just pääosin "kaupunkimaastossa" (se on sit bonusta jos siellä on ihmisiä seassa) tai saas nähdä kun tuolta sulaa ensin jäät pois niin voi mennä metsään... Kivaa kun luonnossa näkee eläimiä mut mun tuurilla yleensä mä nään just kyykäärmeitä... Onneks ei oo vielä kertaakaan purassut jalkaan.
:002:
Kesä tulee niin kylhän sitä pakostikin lähtee liikkumaan.
Rullaluistelen, uin. ja. No jos lasketaan jotkut pesis, sulkis yms niin niitäkin. prööt. :)
Salilla tulee käytyä. Sepä onkin ihan mukavaa puuhaa, rääkätä itsensä sellaiseen kuntoon siellä, ettei kotia jaksaisi millään pyöräillä. :)
Pitäis ruveta liikkumaan enemmän... sählyy tulee muutaman kerran viikossa pelattuu. Kyl sportti on kivaa, mut ei saa vaan itseä liikenteeseen...
mul on tapana addiktoitua kaikkeen. nyt kun en o jaksanu käydä about kuukauteen missään iltariennoissa, kohteeks on tullu urheilu. joka aamu lenkille ennen duunia, ja duunin jälkeen salille/tanssitunnille.
huono omatunto kun en ehtiny tänää aamulenkille. pitänee olla salilla ainakin kaks tuntii:rolleyes:
pojat, millon alkaa koriskausi?
Maastopyöräily sekä pyörällä muuten vaan hyppyreistä ja kaikista möykyistä hyppiminen...
Harrastin maastopyöräilyä freeride-fiiliksellä (ennen kun se oli "keksitty";)) todella aktiivisesti teininä, sittemmin on jääny kun fillari jäi vähän pieneksi...nyt se on vanhempien luona turvassa (ei ole kunnon pyöräkellaria), pitäs vissiin käydä hakee se takas käyttöön, ja yrittää lukita se idioottivarmasti johonkin.
Tällä hetkellä liikuntani on lähinnä salilla käymistä ja kiipeilyä, eli urheilua 2-5 krt viikossa.
pojat, millon alkaa koriskausi?
alkoi jo eilen! tosin ne olivat ihan viralliset joukkueen treenit vahvistettuna pinniellä... mutta hietsuun pitäis saada kyhättyä pelit piakkoin..
alkoi jo eilen! tosin ne olivat ihan viralliset joukkueen treenit vahvistettuna pinniellä... mutta hietsuun pitäis saada kyhättyä pelit piakkoin..
hei, reilu meininki:(
jos jätätte kutsumatta mut hietsuunkin niin joutuu hakee pesarin kaapista.. siis ihan urheilumielessä;)
Täällä on ainakin jo hikinauhat kaikissa ulokkeissa ja tietty sukat polviin asti vedettyinä :trend:
Eli infoo vaan ajoissa kehiin >>>
Täällä on ainakin jo hikinauhat kaikissa ulokkeissa ja tietty sukat polviin asti vedettyinä :trend:
Eli infoo vaan ajoissa kehiin >>>
:D
joo pitääpi yrittää järjestää joku kaunis päivä tässä geimit..
(oma polvi kävi hieman vihoittelemaan tosta asfalttialustasta :mad: )
Jos jotain Platinum-urheilusessioita nyt aiotaan järjestää niin jonkun olisi ehkä syytä ottaa jonkinlainen johtajan rooli? Mistään ei oikein tule mitään jos kaikki vaan odottelee että kuka järkkää. Vaivaa tuo nyt ei kuitenkaan vaadi kuin sen verran että tietää mestat ja ilmoittelee tänne että koska ja minne pitää tulla.
Mä voin kyllä järkkää noita korisgeimejä, eipä siinä kummempia järjestelyjä tarvita. Eri asia on sitten, onko esim. hietsun kenttä silloin juuri vapaa.. mutta sopu sijaa antaa :002:
Jos jotain Platinum-urheilusessioita nyt aiotaan järjestää niin jonkun olisi ehkä syytä ottaa jonkinlainen johtajan rooli? Mistään ei oikein tule mitään jos kaikki vaan odottelee että kuka järkkää. Vaivaa tuo nyt ei kuitenkaan vaadi kuin sen verran että tietää mestat ja ilmoittelee tänne että koska ja minne pitää tulla.
lenkillä on tullut nyt muutamaan otteeseen käytyä :) yksin ei kyl jaksa mut oon kouluttanut siskosta kivaa seuraa..
olli : oon messis tos korikses (jos satun olemaan sielläpäin).
pelaan kyl kuin ämmä (eli milla) ;)
Milla.. et oo ainoo joka on ihan addiktoitunut tähän urheiluun. Mä treenaan kans noin 10h viikossa.. luistelen/pyöräilen työmatkat 14km ja juoksen 3kertaa viikos, sit jumpissa pumppia, vatsa-peppujumppaa, kuntonyrkkeilyä, uintia.. ja sit jos jää tekemättä niin ai ai kun alkaa ahdistaan ja sit on pakko lähtee jollekin 2h lenkille "tappaan itsensä":rolleyes:
Urheiluun tulee himo ja tietyllä tavalla alkaa pitää lihaskivusta, koska tietää tehneensä.. nyt vaan kaikki varottelee etten tulis ylikuntoon.. no jaa en mä oikein jaksa uskoo, vaik yhellä työkaverilla se todettiinkin.
Noo mut pitää malttaa pitää lepopäiviä, ehkä sit tänään vois olla sellanen:D
pelaan kyl kuin ämmä (eli milla) ;)
hey bitch!
Noo mut pitää malttaa pitää lepopäiviä, ehkä sit tänään vois olla sellanen:D
lepopäivä? saahan sillon käydä edes aamulenkille, saahan? :(
Liian vähän tulee taas liikuttua ja se näkyy heti... viime vuonna pelasin kohtuullisesti sulkapalloa (1-3 kertaa viikossa) ja syksyllä aloin käymään karatessakin, mutta nyt on ollut nilkka vähän väliä kipeänä kohta puolen vuoden ajan, pitäis varmaan käydä näyttämässä lääkärissä sitä.. aina kun luulee että se on kunnossa ja lähtee liikkumaan niin heti jumittaa taas. Ärsyttävää. Jokainen voi kuvitella miten kiva tämä on tanssilattialla.
Milla:ai saako lepopäivänä heittää lenkin.. no EI! Hah no ei kai nyt joku lyhyt lenkki pahaa tee.. hih, mut kun ne tuppaa pitenneen helposti juuri "lepopäivinä", ni ehkä ei kantsis. nimimerkillä: kokemusta löytyy.
Ennen vappua oli sellanen tosi kiireinen päivä ja ajattelin sit juosta lyhyemmän lenkin, mut täydellä teholla. Eli noin 5-6km pururadalla mäkisessä maastossa ja kaikki mäet juoksin täysillä ylös.. sellaisina intervalliharjoituksina. Sit viel viimesen kilsan matkalla sellanen hyvännäköinen jätkä alkoi saavuttaa, ni piti lähtee juokseen sitä karkuun. Ja oikeesti sykemittarin mukaan paloi sit 970kcal 41min:ssa, eli jos vertailun vuoksi maratoonilla palaa 2000 ja laihduttaja saa syödä 2000kcal päivässä.. ja normaalisti poltan tunnin lenkillä jonku 500kcal. Eli, ei helvetti olin aika rikki kyl sit. Yrjö meinas lentää töissä:rolleyes:
säännölliset:
- kuntosali (pari krt/vko)
- lenkkeily (3 krt/vko)
satunnaiset:
- footbag (kunhan kelit ensin paranisi :( )
- sulkapallo
- jalkapallo (porukkaa on vaan vaikeaa nykyään saada kasaan)
pitäisi tosin varmaan vähentää lenkillä käyntiä, koska pohkeet eivät seuraa kehitystä mukana yleiskunnon kanssa, kun olen ruvennut pidentämään matkoja aika rajusti. tai sitten minulla on vain liian huonot kengät. noh, uudet pitäisi hankkia lähiaikoina joka tapauksessa ja voisi tällä kertaa vaikka panostaa laatuun. :)
aika hyvin on taas päässyt takaisin "urheilun" makuun pitkän (4 kk) talvitauon jälkeen. ekat lenkit kyllä tänä keväänä oli aika tuskaa. :P
edit: hymiötiltit
minut ja muutamia tampereen dj-setiä näkee paljon disc golf -kentillä..lieneekö kiekkojen pyöritys tässäkin mielessä hyvää ajan vietettä :)
perustietoa lajista: http://krapula.net/dg.php
käykää täälkin: http://krapula.net/roska.php
ircnet: #discgolf
- « Edellinen
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- Seuraava »