urheiletteko?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 9
- Seuraava »
Kyllä. Käyn silloin tällöin pimeissä tiloissa hyppimässä lujalla soivan monotonisen jumputuksen tahdissa. Lisäksi pilkon puita ja juoksen ollessani myöhässä.
Kahta ensinmainittua harrastusta voin lämpimästi suositella kenelle tahansa liikunnallisesta hermolevosta pitävälle. Viimeksi mainittu taas on kuin tehty stressiä ja vitutusta hakevalle.
Näihin kolmeen vaihtoehtoon tiivistyvät siis niin kunto- kuin kilpaurheilunkin tärkeimmät puolet, ja siksi en tunnekaan muita liikunnan muotoja juuri kaipaavani.
Taitaa olla Ollille eksynyt painovirhepaholainen. Kyseessähän on tietenkin laukkatreenit. :001:
:001: sun ei tarviikaan niitä treenata :D
salibandyy 6-divarissa
mikäs lohko?
Tää asia vetää vieläkin hiljaseks..
13-19 ikävuosien välillä tuli urheiltua systemaattisesti 30-40h / vko. Sitä ennen tietty koko lapsuus meni harrastaessa fudista, korista ja yleisurheilua, mutta luonnollisesti vähän rennommalla otteella. Monien eri lajien SM-kullat, hopeat ja pokaalit lojuu nykyään ties missä laatikoissa varaston perukoilla.
Voittamisen pakko ja koko homman armoton kylmyys oli liian vieraita asioita mulle. En suosittele kilpaurheilua ihmisille, jotka eivät todella HALUA voittaa. Ja vielä kerran voittaa. Ilman tätä on pidemmän päälle hyvin vaikea pysyä henkisesti tasapainossa.
Nykyään oon jo lähes selvinnyt lievistä traumoista ja muiden odotuksista. Kesällä voiskin taas aloittaa fiilismielellä fudiksen ja koriksen parissa. Sosiaalinen ja liikunnallinen puoli urheilussa kiinnostaa onneksi edelleen :)
Maastopyöräily sekä pyörällä muuten vaan hyppyreistä ja kaikista möykyistä hyppiminen...Sitten kaiken näköset satunnaiset juoksemiset, painojen nostelut sekä tamppaaminen. Ja tietenkin breikkaaminen... se on sitä lattialla pyörimistä.:D
Ainii, kesällä uiminen ja kallioilta veteen hyppiminen...Kyllä, liikunta on ihanaa!! :004:
Pyöräily on ykkönen!
En tosin pyöräile talvella (liian liukasta mun makuun), mutta kaikkina muina vuodenaikoina kyllä. Esim. työmatkat tulee kesällä aina ajettua, piristyy mukavasti siinä matkalla kun menee aamuvuoroon kuuteen :) Ennen oli matkaa yhteen suuntaan 10km, nykyisin "enää" 6km. Jalkalihakset taitaakin olla ainoat lihakset jotka mulla on... Eli kuntosalille on ollut vakaa aikomus raahautua jo pitemmän aikaa, että sais edes vähän ruista ranteeseen, mutta jotenkin ihmeesti se on aina vaan jäänyt...
Uinnista tykkään myös, Helsingin Mäkelänrinteen halli on ihan ykkönen. Laskettelusta ja perinteisemmästä murtsikasta pidän paljon, mutta niitä tulee harrastettua valitettavan vähän, vain muutaman kerran talvessa. Täällä Helsingissä ei oikein ole mahdollisuuksia kumpaankaan, ellei satu asumaan esim. hiihtolatujen vieressä. Ei oikein houkuta survoutua hikisenä ruuhka-ajan lähijunaan suksien ja sauvojen kanssa...
Penkkiurheilua tulee harrastettua uskollisesti, tosin lajit tarkkaan valikoiden.
Originally posted by olliS
:001: sun ei tarviikaan niitä treenata :D
Oon nääs luonnonlahjakkuus...:001:
Ratsastus vei mut mennessään jo vaahtosammutiniässä, sitä harrastan vähintään 4 kertaa/vko.
:004: ratsastus on kyllä loistava laji:004:
Valitettavasti on nyt jäänyt vähemmälle, kun muutin opiskelemaan ja kisaponi jäi toiselle paikkakunnalle..:(
Mutta aina välillä on pakko päästä :D
Sen lisäksi hyötyliikunta (pyöräily jne) ja tamppauskin on tavallaan hyötyliikuntaa :p
.. lasketaanks unissaan potkimista urheiluks? ?? :confused:
Täytyy kyllä myöntää, että kun aikataulut on kuolemaa niin urheilu on kyllä eka mikä karsiutuu automaattisesti pois .. joskaan en ole mitenkään urheilullinen muutenkaan.
En mä ees tiedä mitä urheilua harrastaisin jos harrastaisin, ei taida olla sellaista urheilulajia mikä kiinnostais, peti/bile"urheilua" lukuunottamatta :003: :D
Taekwondo!
Niin.: Olen harrastanut karatea musiikin lomassa jo jonkin aikaa, evätkä ne aikataulut koskaan ole minua rajoittaneet. Miksen uhraisi paria tuntia viikossa jonkinlaisen aktiviteettiin joka ei millään lailla liity musiikkiin. Se auttaa tyhjentämään pään, jolloin tuntuu paljon paljon mukevammalta. Toinen hyvä vaihtoehto on uiminen.
Treenaan oikeaa kättäni liikuttamalla hiirtä 10-12 tuntia päivässä. Välillä on meinannut tulla rasitusvamma.
Uinti semmoset 5-6 kertaa viikossa ja kaks kertaa viikossa salille.
mikäs lohko?
6 tai 8. luutavasti toi jälkimmäinen...
kössiä pari kertaa viikossa ja kesällä tulee pyöräiltyä..
Salibandyä IV divarissa.
Kesäisin tulee pelailtua Golfia ja puulaakifutista. :D
Ratsastus vei mut mennessään.
Usko tai älä, mut sama täällä.
Vänkä laji.
Big up to Luvian tallit!
6 tai 8. luutavasti toi jälkimmäinen...
ei oltu samas.
ite pelailen 7 lohkos / KD-Team. ;)
Usko tai älä, mut sama täällä.
Uskon! Ratsastus on kummasti leimautunut naisten lajiksi, vaikka lähes kaikki huiput tässä lajissa ovat nimenomaan miehiä..Wonder why.
(Luvialla oon ollu suomenhevosten aluemestaruuksissa, viihtyisä paikka kyl.)
Mites plattarin väki sporttaa? Eli kaikki urheilusydeemit tänne tietoon ja nydd!!!:p
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 9
- Seuraava »