urheiletteko?

Back to yleinen keskustelu O

Vähän säätelen fudiksen IV-divarissa, ja tuleehan sitä kaikkea muutakin säädeltyä ajan puitteissa. Lenkkeily ja puntti on hienoa, mutta tuntuu typerältä (siis, huonoa viihdettä :D ).

Suosittelen kokeilemaan: suofudista. MAMMAMIIIA! kun pohkeet ja reidet hyytyy...se on taitolaji jos mikään.

Nyt on kyllä kertynyt pari kolme bonuskiloa, kun tyräsin nivelsiteen *naps*. Onneksi kohta on taas vauhti päällä. :002:

Tuntuuko teistä, että ammattiurheilu olisi vähän karannut käsistä? Minusta joo, mut kai se on vain kateellisen panettelua...

Punttisali 4 krt viikossa.

Quote by sound force

Ja voin vakuuttaa kaikille että spinning tunnit kulkee niin nopeasti kun musiikki vaan on mieleistä ko. henkilölle. Kokemusta löytyy viimeiset 7 vuotta... kyllä se kunto auttaa myös dj.nä jaksaa esiintyä niin energisenä että...

Kuulostaa hyvältä! Itse olen lopettanut monet aikatauluihini sopivat jumppa/pacetunnit, koska tunneilla soiva musiikki ei ole enää mennyt mulla jakeluun hyvästä tahdosta huolimatta. Toissapäivänä kävin elämäni ekassa spinningissä (perus), ja vaikka peppu pysyi kiinni satulassa vähän liikaakin, vika ei ollut musiikin. Ohjaajatar soitti hienoa musiikkia: Eminem, Lady Hear Me Tonight ym. (huomaattekin ehkä, että jumppatuntien musiikin on mielestäni oltava hyvää, muttei liian hyvää, ettei suoritus kärsi :p ).

Muuten käyn salilla n. 2 krt/vko, lisäksi alkeistason laskettelua ja sulkapalloa. Kesällä en mielelläni harrasta ulkolajeja allergioiden takia. Ei parane hengästyä.

Originally posted by Mimako

(huomaattekin ehkä, että jumppatuntien musiikin on mielestäni oltava hyvää, muttei liian hyvää, ettei suoritus kärsi :p ).

Sen verran haluan palata vielä että kyllä se musiikki saa olla ja pitää olla liian hyvää. Suoritus siitä ei kärsi, sen verran siitä palautetta olen saanut urani aikana naisilta ketkä tunneillani ovat olleet. Niin ja vain naisilta sen takia kun vedän tunteja naisten salilla. esittäjiä musiikeissa ovat esim Lasgo, Moontrap, The Disco Brothers, Shock wave, S.H.O.K.K yms...

Quote by olliS

Tolla menetelmällä pääsee ylikuntoon alta aikayksikön.
(Ja yleensäkin kaikilla mega/heavy duty- menelmillä)

Vähän riippuu henkilöstä ja käytetyistä lisäravinteista...
Kyllä nuokin ohjelmat käyttökelpoisia ovat, ei kylläkään jatkuvaan käyttöön.

Itse harrastelen puolivakavasti voimanostoa, 5krt viikossa tulee käytyä salilla...

Taas jäi suomalainen kiinni dopingista! :mad:

Parempi vaan pysyä kuntoilun puolella, ni ei tartte selitellä sekoilujaan tv:ssä naama punaisena.

Amatöörien puuhastelua...

Showtanssia on tullut tanssittua jo 4 vuotta
n. 2 kertaa viikossa.
Välillä myös balettia, hiphoppia ja streettiä...melkeen kaikkia tyylejä on kokeiltu.

love it :004:

Quote by sound force

Sen verran haluan palata vielä että kyllä se musiikki saa olla ja pitää olla liian hyvää. Suoritus siitä ei kärsi, sen verran siitä palautetta olen saanut urani aikana naisilta ketkä tunneillani ovat olleet. Niin ja vain naisilta sen takia kun vedän tunteja naisten salilla. esittäjiä musiikeissa ovat esim Lasgo, Moontrap, The Disco Brothers, Shock wave, S.H.O.K.K yms...

Joo no mulle toi Lasgo ainakaan ei olisi yhtään liian hyvää :eek: Tarkoitin kommentillani lähinnä sitä, että jos haluan diggailla musiikkia aivan kybällä, suuntaan klubeille bilettämään. Treenatessa pääasia on treeni itse.

On kyllä samalla sanottava, ettei mikään ole rasittavampaa kuin jumppaohjaaja, joka piiskaa asiakkaita tekemään liikkeet eri tahdissa kuin musiikki. Sen verran tulee oltua musiikin orjia, että teen silloin liikkeet musiikin, en piiskurin määräämässä tahdissa...

Kyllä urheillaan.

Salia pari kertaa viikossa, pyritään olemaan kerralla sitten hieman pidemmän aikaa eli reilusti yli 2h vierähtää helposti :)

Lisäksi maastopyöräilyn voisi aloittaa uudestaan nyt keväällä kun sain kasattua uuden fillarin itselleni viime syksynä.

täällähän harrastaa lähes jokainen normaalia pyöräilyä tai maastopyöräilyä....kuinkas moni harrastaa "kaupunkimaastopyöräilyä"? eli katukivistä sun muista penkeistä ja rappusista hyppimistä? Se se vasta on mahtavaa keskellä yötä metsälenkin jälkeen! :D

Quote by Timmo

kuinkas moni harrastaa "kaupunkimaastopyöräilyä"? Se se vasta on mahtavaa keskellä yötä metsälenkin jälkeen! :D

miks sun pitää keskellä yötä tota harrastaa? onko sun filo sen verran "kuuma", ettet voi ottaa sitä esille valoisaan aikaan?

eiku yöllä kylät tai kaupungit on aika tyhjiä....keskellä päivää ei myöskään voi ajaa niin lujaa ja pitää varoo esteitä = ihmisiä. :002:

ja yöllä on muutenki kivempaa. menisin mettäänkin yöllä ajamaan mut siel on liian pimee ja rahat ei riitä kunnon yölamppuun... :(

Quote by olliS

* koris 2krt/vko (sis. matsit), junnuna tuli pelattua ihan tosissaankin

koris on kivaa.(pelasin sitä 8v) mä haluisin kesällä kerätä pienen porukan ja pelata hietsussa sitä! kukaan ei o vaan toistasex innostunut :|

nykyään harrastan showtanssia, ja käyn välillä salilla. kesällä(/juoksusäillä) tulee laitettua joskus tossut jalkaan ja pinkastua lenkille:002:

Quote by milla

koris on kivaa.(pelasin sitä 8v) mä haluisin kesällä kerätä pienen porukan ja pelata hietsussa sitä! kukaan ei o vaan toistasex innostunut :|

_o/ täältä vaan suinkin kynnelle kykenevä väki kasaan ja pelaamaan!

Golffii tulee pelailtua, ja aina välillä salibandya (LA Penalty // Puulaaki 2. divisioona :D)

Quote by milla

Mä pelasin viime kesän väh. 2 krt viikossa korista, ja usein hietsussa. Kesällä taas. Toukokuussa voi aloittaa :)

Quote by pinnie

Mä pelasin viime kesän väh. 2 krt viikossa korista, ja usein hietsussa. Kesällä taas. Toukokuussa voi aloittaa :)

Meil alkaa treenit toukokuun lopussa. Tervetuloa Mikko, u know the place ;)

Vois yrittää pelailla hietsussakin sit kesällä enemmän!

Quote by milla

Luulisin kyllä vaikka täältäkin saavan sopivasti porukkaa korikseen, kunhan ei ole liian naama irveessä pelailua. Minäkin esimerkiksi voin pelata ja näkyypä tuossa muutamia muitakin vapaaehtoisia olevan. Pelit vaan pystyyn.

Mites plattarin väki sporttaa? Eli kaikki urheilusydeemit tänne tietoon ja nydd!!!:p

O