lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- ...
- 91
- Seuraava »
Meja:[q]Jaa niinkö? En kyl oikein ihan heti usko, kun eihän sitä piikkiä oo pakko työntää just siitä värillisen kohdan päältä...en mä ainakaan ajatellu ihan koko mustax vetää alaselkää.*nauru*[/q]
Niinnojoo...en tiedä asiasta oikeesti mitään. Tommonen artikkeli vaan jostain oli jäänyt mieleen.
Meja:[q]Jaa niinkö? En kyl oikein ihan heti usko, kun eihän sitä piikkiä oo pakko työntää just siitä värillisen kohdan päältä...en mä ainakaan ajatellu ihan koko mustax vetää alaselkää.*nauru*
No mut anyway, mä kyl aion siihenkin hommaan (siis synnyttämään) jossain vaiheessa elämääni joutua - jos luoja vaan suo ja sillon kyl tartten kaikki puudutukset ja ilokaasut sun muut eliksiirit! Sen verran pelottaa se puuha! *eiei*[/q]
Nykyäänhän voi ottaa semmosii kestopigmentointi-tatskoi, jotka kestää 3-5 vuotta. Niiden ei luulis ainakaan olevan vaarallisii ja eikä niitä tartte sit loppuikäänsä mukanaan "kantaa"
*ökkö*
tonppa:[q]Nykyäänhän voi ottaa semmosii kestopigmentointi-tatskoi, jotka kestää 3-5 vuotta. Niiden ei luulis ainakaan olevan vaarallisii ja eikä niitä tartte sit loppuikäänsä mukanaan "kantaa" [/q]
Kuulostais hyvältä vaihtoehdolta. Koska musta ainakin tuntuu, että mulle ei oo olemassakaan sellasta kuvaa, joka ei jossain vaiheessa alkais vaikuttaa tyhmältä / lapselliselta / kyllästyttävältä.
Mistä tollasista sais enemmän infoo?
yana4000:[q]selkäydinpuudutus taisi olla ensimmäinen keksintö heti pyörän jälkeen? vai mitenköhän ihmiset on syntyneet ennen sen kehittämistä sitten *täh*[/q]
Joojoo. Kaikki vaan eivät kestä kipua. Ja helppohan se on miesten puhua, kun ette varmastikaan joudu synnyttämään...
Panfobia:[q]Yanna:Melkein kaikki on sanonu ettei kielilävärin ottaminen satu...mua sattu. Kaipa se on yksilöllistä?
Ehdottomasti on. Kipukynnykset on niin erilaisia. Mulla ei varsinaisesti sattunut, mutta täytyy myöntää, että hieman ilkeeltä tuntu ja kyllä vedet tuli silmiin.
Kohta puoliin pitäs saada ittensä liikkeelle uudestaan rei'itettäväks, septum varmaankin tällä kertaa. Kyllähän ne lävistykset siellä Yazkalla maksaa jonkin verran, mutta laadusta oon valmis maksamaan. [/q]
kaikki tutut on sanonu ettei kielilävistys tuntunu miltään, mut mul sattu niin saatanasti. Vois sanoo ettei mikää oo sattunu niin paljoo ikinä.. no oli sen arvosta.. tossa se nyt on yli 3v suussa killunu
Onko kellään tietoa paljon maksais laittaa läväri silmäkulmaan (tarkemmin siihen kulmakarvojen tapasten kohdalle). Mulla sattuu olemaan toi maantiedon tuntemus heikkoa, siksi toi arvailu paikasta =)
Niin ja paljon koru maksaa siihen?
Ja tärkein kysymys: Sattuuko se? jos sattuu, niin kuinka kauan aikaa se on kipeänä? Ei se varmaan tapa, mutta varmaankin vahvistaa...
Roger Roger:[q]Onko kellään tietoa paljon maksais laittaa läväri silmäkulmaan[/q]
Yazkalla ainakin 37 euroo, lävistys ja rengas.
[q]Ja tärkein kysymys: Sattuuko se? jos sattuu, niin kuinka kauan aikaa se on kipeänä?[/q]
Itelläni ei oo, mutta luotettavilta tahoilta oon kuullu juttua että ei satu. Vaikka kuten jo todettua se on ihan ihmiskohtasta.
Mulla on itelläni nenäkoru. Tatuoinnit on ihan jees*joo*
Ne eivät kuitenkaan mun mielestä sovi ihan kaikille ihmisille.
Musta on mukavaa, jos miehellä on kielikoru. Se tuntuu kivalle....*joo* Grhh..*iloinen*
.Blue Dragon Tattoo on hyvä ja turvallinen.siellä myös söpö poika joka niitä leimoja tekee..*joo*
.khii.*iloinen* laitettiin tänään skidit uv-levennykset korviin.nam.
Aluks otin lävärin kieleen.. Innostuin siitä sitten niin paljon, että päätin ottaa pari kuukautta sen jälkeen uuden lävärin (piikki huuleen).. ja eikä kauaakaan ja otin lävistyrenkaat korviin.
Yhdestäkään lävistyksestä en luopuis. Nykyäänkin, ku ottaa kielikorun pois, kieli tuntuu hyvin oudolta
Mun mielest lävistykset on tosi hienoja, jos vain pysyy symmetriassa, eikä ota niitä lävistyksia koko liikaa (kuten naamaa täyteen)
Tällä hetkellä tatska hankinnassa
[q]MCEE:
..loytyy tatska olkapäästä. nännilävistyksen otin mut meni ja tulehtu!*nuha* Oli pakko luopuu ja täytyy sanoo et tuskasta oli kärvistellä sen kans se puol vuotta!
[/q]
Mä kävin eile nappaa reiän vasempaa tissii. se sattu vähemmän ku olin kuvitellu/kuullu.(enkä koita kovistella *heiii*) Toivotaan et ei käy noin, et se tulehtuis. Oliks toho joku tietty juttu, miks epäilet et se tulehtu, vai olik se vaa paskaa tuuria ?
ja mitä noihi vauvatatskoihi tulee, ni toi o kyl jo sairasta... mistä ton ikäne voi tietää et se haluu kantaa vaiks jotai bätmän-kuvaa kädessää 4ever... iha hyvä juttu se 18wee ikä noissa olis... Ittellä ei oo tatskoja, eikä ainakaa viel aikomusta ottaakaa,mietin kyl et joku tribali olkapäästä toiseen olis aika jees*hymy*
mut kuten niin monesti, tässäki jokane tassuttelee tyylillään
elikkäs lävistyksiä löytyy seuraavia: napa, nänni, silmäkulma ja kieli
tarkoitus ois ottaa tatuointia...
elikkäs hämähäkki olkapäähän, kun niitä pelkään ja pelot pitää ottaa lähelle...
sitten lisko silleen alavatsaan
jah jingjang siivillä alaselkään....
kun vaan sais aikaseks...
*täh*
täysin lävistyksetön ja tatuoimaton olen
varmaankin jos joskus otan, niin tulee piikkitappi huulen läpi. oma nimi olis ihan ok tatuoida esim käsivarteen joidenkin aamujen varalle
[q]fallen angel:
Just laitoin mun korviin sellaset pinkit käyrät korut, jotai 4mm paksut. Ne on tooooosi kivan näköiset=) Ja ainakaan en ihan niin kovin monella ole laajennuksia nähnyt. Tyttösillä vielä vähemmän.
[/q]
.kyllä niitä aikas paljon on kun jää katsomaan..
.ja ihan hyvä että on, ne on niin pirun jees.
Mulla on kielessä, nenässä(en pidä siinä korua), kulmassa ollut(repes tappelussa irti), korvissa on aikas monta...
Tatuointeja on molemmissa käsivärsissa tribaalit ja kaulassa kax kiinalaistamerkkiä...*igor*
..mitäs niitä nyt olikaan..molemmat korvanipukat, ylähuuli, leuka, molemmat nännit, 2kertaa napa, ja kyllä, myös siellä..*voiei*..ja sit selkätatuointi, musta aurinko, mahaperhonen, häpykumpulohikäärmeet riimuilla ja nilkassa kuu.
.lisää pitais saada..*justjoo*
kesäkuun alussa tulossa n.25cm pitkä, ohut lohikäärme yläselkään, selkärangan kohdalle. ei jaksais odottaa millään!!!
edit: tuleekin hieman myöhemmin ja paranneltu versio. + 4 kiinalaista merkkiä sen alapuolelle... ja pienet ohkaiset liekit lohikäärmeen viereen. Kaikki sopivat hyvin yhteen siis ja pientä ja sievää. =)
[muokattu 1.8.2003 21:05]
kiitos ihmiset! nyt prosentit on sadassa
Seuraava vaihe on se et missä sen ottais...
jos jollain on tiedos hyvii mestoi nii infoa tänne.
Lävistys löytyy kielestä........ja jahka kerkiin niin otan yhden lisää nänniin tai tuonne alas......ja tatska tulee käsivarteen melko pian....se ka selkään!!!!!kunhan kerkeen!!!!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- ...
- 91
- Seuraava »