lävistykset & tatuoinnit

Back to yleinen keskustelu O

Lävistyksiä oli ennen kielessä mutta nykyään se on poissa. Yksi arpitatuointi löytyy kyljestä jossa on springbuck-kuva.

Kovasti oon itekkin miettiny ottaa jonkinlaisen lävärin kasvoihin... mut viel on jääny taka-alalle... johtuukohan ajatuksesta, et sattuu liikaa.. mut enemmän ja enemmän se kiehtoo mieltä. mukaanlukien nännilävärit...

[q](_I_):
Mä päätin kans nyt ottaa ton pari
vuotta spekuloimani tapin silmien
väliin:

Ja näin tuoreeltaan olen tyytyväinen
ratkaisuun, lävistys ei tietenkään tuntunut
missään kun mennään pelkästä nahasta
läpi, eikä itse lävistys ole mitenkään tiellä,
ja miellyttää symmetrisyydessään omaa
esteettistä silmääni, mikä on toki tärkeintä
[/q]joo se sopi sulle.. oli toooosi kivan näkönen..

Oli kyllä dizzyllä kaunis kielilävistys......

ens kuussa tule alahuuleen piikki *joo*. hinta tulee kait olemaan pikkaisen päälle 50, harnessista käyn ottamassa, voi olla että jatkossa otan kielikorun vielä

[muokattu 1.8.2003 18:53]

Mul on napaläväri ja 4 tatskaa, love them all! Ja kaikki on peitettävissä jos tarvis.
Se on sellasta kipua jonka kestää mielellään. Uusia kuvia ei suunnitteilla, liika on liikaa.

Mul oli nenässä, tosin sitä nyt ei pahemmin lävistykseksi lasketa
Kieleen menen laittamaan heti kun uskallan. Eli varmaan lähiaikoina. Kieleen oon halunnut tosi pitkään lävärin

yana4000:[q]
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!

[/q]

KYLLÄPÄS. sä saat sit ajaa kaljuks jos haluut;) ehkä.

Voisin tatuoida kyrvän otsaani

itseltäni löytyy laajennukset korvista, lävistykset navasta ja ylähuulesta. Suunnitteilla olisi yksi reikä lisää napaan, industrialit korviin. Mielessä on myös käynyt nännilävistykset, sekä septum... Tatskastakin tulee aika ajoin haaveiltua, mutta metalli on vienyt enemmän mennessään

ööö joooo!!sori ajattelemattomuuteni

mä en oo löytänyt iteltäni yhtään lävärii taikka tatskaa*nyyh*
no täytyy jatkaa etsimistä*blush*

*hykertel*
.mullonuusiiikooruu

Mulla on koru oikees kulmassa.
Ens kesänä tekis mieli ottaa nännikoru mut se vissiin kirpasee
Tytöillä napakoru on tosi ihana, muista koruista en niin välitä.

sen takia kävin ottamassa toisen tatskan, eli jatkamassa vanhaa, kun neljä vuotta sitten otin selkään kiinalaisen merkin, sillonhan niitä ei kenelläkään juuri ollut, ja nyt niitä on kaikilla. yks juttu minkä tatskaajat vois muijille kertoa on se että jos alaselässä on tatsa...niin synnytyksessä ei välttämättä saa epiduraalia. kerran kokenut...*joo*
jos joku nyt jaksaa ajatella niin pitkälle, mutta kokemuksen rintaääni täällä varottelee, että kannattais.*vink*

Mulla on vaan kulmalävistys ja oon aatellu ottaa toisen siihen viereen..Tatskan otan jossain vaiheessa tohon olkapäähän, se saa sit riittää ainakin mulle*hih*

[q]diezel:
http://www.bmezine.com/news/people/A10101/trepan/index.html
[/q]

[q]Blues:

[/q]

[muokattu 30.8.2003 11:02]

Oikean käden kämmenselässä tatuointi, iItse suunniteltu ja täynnä merkityksiä.. Toisenkin haluaisin, mutta luulenpa et tää yksi kertoo musta ihan riittävästi

-Amethyst-

Edit: Hii, hankin sit lopulta pitkän harkinnan jälkeen ekan lävärini... Piilossa kaikkien katseilta..ja niin kiva!

[q]äm:
Voisin tatuoida kyrvän otsaani
[/q]

Olisi ainakin uniikki

O