lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- ...
- 91
- Seuraava »
Lävistyksiä multa löytyy kielestä ja alahuulesta vaan vielä toistaseks. Septum ja nänni suunnittelun asteella.
Kummatkin lävistykseni oon käynyt ottamassa Yazkalla ja täytyy kyllä todeta, että parempaa palvelua en olisi voinut toivoa.
Tatuointia oon ajatellut jo kauan, mutta hieman epäilyttää, että jaksaako sitä katsella sitten todellakin lopun elämäänsä? Mutta ehkäpä joku päivä tämän pitkällisen pähkäilyn jälkeen otan itseäni niskasta kiinni ja marssin tatuointipajaan.
Arpitatuoinnit ovat myös aika hienoja [osa niistä]. Mahtaa vaan sattua aika p*rkeleesti. *täh*
JussiS:[q]Kolme lävistystä löytyy, kieli ja kummatkin nännit. Tatuointikin on...[/q]
Ahh
Molempia löytyy...
Lävistyksiä nänneissä ja kielessä (muualla ollut muutama lisää), kohtalaisen kokoinen tatuointi selässä
(pitkän harkinnan ja sopivan kuvan etsinnän jälkeen).
Lisää on tarkoitus laittaa taas jossain vaiheessa
kun aika ja sopiva kohde löytyy...
[muokattu 26.9.2002 12:20]
Tatuoinnit ihan ok, jos hyvällä maulla tehtyjä. Lävistyksiä en ymmärrä, en pidä niitä millään tavalla kauniina, mutta poikkeuksiakin löytyy eli joillekkin sopii yhtä hyvin kuin nenä päähän. Miehillä sulatan paremmin kuin naisilla....
Kukin tekee niin kuin tahtoo
*joo**uuh*Mulla on ittellä kielessä ja alahuulessa ihan keskellä lävistykset...*voiei*Mä tykkään kun ihmisillä on lävistyksiä ne tuo omaa persoonaa esiin.... miehillä kieli ja nänni lävärit on tosi sexyjä...*slurps**nauraa**hih*
Oik. kulmasta löytyy ihan basic tappi, jota en tällä hetkellä saa edes irti :D Neuvoja irroittamiseen?
Uusi korukin olis jo, sellanen kiva UV-barbell...
Oon ollut tedella tyytyväinen. ei sattunut, ei tulehtunut, ja pidän siitä. Se jotenkin täydentää fiilistä. Mitään läväriboomia se ei itsessäni aiheuttanut...tatkska on ollut projektina jo pitkään, ei vaan kekesi millaisen ottais.
Läväri, joka sopi kantajallee on kyllä kivaa katseltavaa :)
Alahuulessa, sivussa oleva rengas on aika kiva yhdellä tytöllä...se sopii todella harvalle.
mulla on lävistykset kielessä, navassa, nännissä (vaan toisessa) ja ylähuulessa ("kauneuspilkku").
ja sen voim sanoa että nänni sattu ihan vi****i, kaikki lävistykset oon ottanut harnesissa...suosittelen.
*joo*läväreit on,tattoo haussa viel
tatskast en niin paljoo lämpene ku vedät jonku trendi tribaali otsaa ja sit hajoot joskus iha tajuttomasti et olipas hauskaa.
lävärin vois talvel jonnekki tunkasta
Kesy:[q]Jep, harness on hyvä paikka.[/q]
Jees, mä voin yhtyä myös täysin rinnoin näihin Harnessin suosittelijoihin.
mä haluan rahaaaaa et voin lävistellä ja tatuoida itteeni! niin.*suru*
joo harness on kiva, ja joka kuudennen lävistyksen saa ilmaiseksi....
[muokattu 14.10.2002 10:44]
mun ihana kaveri otti eilen uuden tattoon... se on tosi magee semmoinen pieni sammakko jonka suusta lähtee tribaali kuvio kiemurtelemaan.... *joo**joo**joo*
jos lävistykset jne kiinnostaa enemmän niin
http://www.bmezine.com
mars
vasen kulma,tulossa alahuuli,nenä ja jossai vaihees kieli,tatskoi ei oo,mut harkinan alla(rahoitus kysymys).
[muokattu 19.10.2002 15:20]
Mulla lävistys (myöskin) kielessä..hyvä paikka kun ei duunin takia vois ottaa näkyvälle paikalle. Harnesissa kävi minäkin...ehdottaman hyvä ja asiantunteva mesta! Melkein kaikki on sanonu ettei kielilävärin ottaminen satu...mua sattu. Kaipa se on yksilöllistä? Turvotus hävis jo parin päivän kuluttua eikä mitään ongelmia muutenkaa, mut se kipu
shokissa ei kannattais käydä mun mielestä lävistämässä. niillä ei ole asian tuntemusta niin paljon kuin harnesissa. esim. kun otin mun napalävistyksen pois hetkeksi ja halusin sen sitten takaisin menin shokkiin ekaks kysymään että pitääkö se lävistää uudelleen vai onko muita keinoja koska se ei ollu menny kunnolla varmastikaan umpeen, en vain saanu itse korua takas tungettua. no ne sano että joo uudelleen pitää lävistää ja sano hinnan. menin kuitenkin vielä harnesiin koska siellä oon ottanu kaikki lävistykset ja ajattelin et yatzka tietää ainakin varmasti. no yatzkahan sano että tuskin sitä tarvitsee lävistää uudelleen sen saa venytys puikolla auki ettei turhaan tuu uutta parenimisprosessia(jos ois lävistänyt uudelleen). lopputulos oli että ei tarvinnu käyttää edes venytys puikkoa yatzka sai tungettua korun siihen ja maksoin siitä 20 mk...
Yanna:[q]Melkein kaikki on sanonu ettei kielilävärin ottaminen satu...mua sattu. Kaipa se on yksilöllistä? [/q]
Ehdottomasti on. Kipukynnykset on niin erilaisia. Mulla ei varsinaisesti sattunut, mutta täytyy myöntää, että hieman ilkeeltä tuntu ja kyllä vedet tuli silmiin.
Kohta puoliin pitäs saada ittensä liikkeelle uudestaan rei'itettäväks, septum varmaankin tällä kertaa. Kyllähän ne lävistykset siellä Yazkalla maksaa jonkin verran, mutta laadusta oon valmis maksamaan.
hmmm pitäis mennä hakee tatska tonne alaselkään..
ei vaan keksi mitään kivaa kuvaa
Meja:[q]Mulla sama ollu projektina jo kolmisen vuotta! Siis haluu tatskan alaselkään!!!!*joo*[/q]
Jep mulla myös. Tuntuu olevan aika trendipaikka naisilla nykyään vaan toi alaselkä. Ja jostain luin, että jos on tatuointi alaselässä, lääkärit ei voi antaa selkäydinpuudutusta[taijtn] synnytyksessä, koska tatskasta vois joutua verenkiertoon vaarallisia aineita. No itse en meinaa moiseen joutua [synnyttämään siis]...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- ...
- 91
- Seuraava »