lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- ...
- 91
- Seuraava »
Joo eigu gieleen varmaan.
kaveri piirsi, minä ideoin ja se vähän lisäili :) upea ja uniikki tatuointi vasemman pakaran hymykuopassa. vain harvoille ja valituille ;) toinen suunnitteilla.
kiitos anne *sydän*
...jos otatte noita japanilaisia tai kiinalaisia merkkejä tatskoiks niin ottakaa ainakin selvää mitä ne tarkottaa ;) Näin bileissä yhden mimmin jolla oli japanilainen kanji merkki joka tarkoitti "köyhää"
Sain viikonloppuna taasen yhden huonon idean, ja olen piirrellyt tämän päivän kieleeni, kielikorun ympärille laitettavaa tatskaa. en varmaan ikinä toteuta tätä (toivottavasti) mutta upea se olisi...
Dorka:[q]...jos otatte noita japanilaisia tai kiinalaisia merkkejä tatskoiks niin ottakaa ainakin selvää mitä ne tarkottaa ;) Näin bileissä yhden mimmin jolla oli japanilainen kanji merkki joka tarkoitti "köyhää" *nauraa*[/q]
tyyli ennen tarkoitusta.
Tää on ehkä tai melkein ainoo paikka missä keksin jotain kommentoitavaa tai sanottavaa tai kerrottavaa... Tutkailin kaikkia aiheita kyllästymiseen saakka, eikä oikee mikää tuntunu tällähetkellä innostavan. Mutta kun olin päättäny että mie haluunhaluunhaluun kommentoida edes johonki Tjaahas, noin 5vuotta sitten päätin tehdä itelleni toiset korvareijät, siis ainoastaan vain yhdet lisää, mutta kuinkas kävikään? Taisin vähän innostua. Nyt miulla on yks silmien välissä, yks sierainten välissä, 2 ylähuules, yks kieles, 5 alahuules, yks toises nännis, yks navas ja plus korvissa olevat venytykset ja muutamat tavalliset. Oon kai jääny näihin killuttimii koukkuu Mut eipä se mittää... Tatuointia en kai uskalla ottaa, etten vaaaaaaa innostu taas.
Ja tiiättekste, on helevetin hienoo olla sellanen minkälainen tykkäilee olla!!! Eeeipä täsä sitten kummempia. Pääsimpäs mukaan kommentoimaan *iloinen**iloinen**iloinen*
Pitää taas rientää, seikkailut kutsuvat!
*sydän*u all
Mua kiinnostais kanssa lävistää itteeni lisää. esim. kieleen..
ja tatuointii oon harkinnu. varmaan otan ensvuoden puolella, että kerkiän harkita (ja kerätä rahaa) asiaa vielä vähän lisää.
Panfobia:[q]Ja jostain luin, että jos on tatuointi alaselässä, lääkärit ei voi antaa selkäydinpuudutusta[taijtn] synnytyksessä, koska tatskasta vois joutua verenkiertoon vaarallisia aineita[/q]
selkäydinpuudutus taisi olla ensimmäinen keksintö heti pyörän jälkeen? vai mitenköhän ihmiset on syntyneet ennen sen kehittämistä sitten *täh*
mulla tällä hetkellä vain korvikset...
mut heti jouluna mä hommaan kielikorun,kulmakorun,nenäkorun,huulikorun,tatskan!
Miksi turhaan itseään rumentaa?
mulla on nänneissä renkaat.nyt haluisin sellasen tosi pikkusen tatskan jonnekin vaatteiden alle*vink*
en ite tykkää,jos kaikki korut näkyy heti päällepäin..pitää löytyä yllätyksiäkin*heiii*
enkä sit toisaalta ottais ihan mielettömästi metallia itteeni..tulee hirvee jäätymisreaktio pakkasella.nytkin on tissit täynnä jäätä*nauraa**nauraa*
eli kohtuudella kaikki on kaunista.mun mielestä.
se muuten sattuu ihan saatanasti*poks* enkä mä mene minnekkään pöydälle kenenkään eteen haaroja revittelemään sörkittäväksi,klitoris lävärin takia*voiei*
[q]fallen angel:
Just laitoin mun korviin sellaset pinkit käyrät korut, jotai 4mm paksut. Ne on tooooosi kivan näköiset=) Ja ainakaan en ihan niin kovin monella ole laajennuksia nähnyt. Tyttösillä vielä vähemmän.
[/q]
Kyllä nekin vielä yleistyy.
kiinalainen lohikäärmettä tarkoittava merrki olkapäässä, napakoru, kielikoru ja kohta huulikoru...
täytyyhän sitä jotenkin tuntua elävänsä....*vink*
[q]kuu:
En usko, että kielikoru vaikuttaa siihen, että on kiva suuseksissä.Puolin tai toisin.Jos jollain olisi kielikoru ja antaisi minulle suuseksiä, niin ehkä ne muut taidot vaikuttaa siihen aika paljon enempi.Eikä se koru, joka killuu suussa.Voihan se olla tietenkin mahdollista
[/q]
kylla se vaikuttaa mutta vaan jos sita osaa kayttaa.
paska suihinottaja on silti paska suihinottaja jos sallitaan nain brutaali ilmaisu
[muokattu 1.9.2003 16:28]
lävärit on ihan jees*hymy*mutta en mä diggaa että on koko naama yhtä läväriä.*mur* toiseksi ei se ole musta kaunista että muija laittaa klitorikseen mitään ylimääräistä! kai teille äijille käy ihan koskematonkin*hih* ei sitä tarvii rupee millään läväreillä kaunistelemaan*pihkassa*
PoisoN:[q]Oon ny sitten päättänyt (97.5%) otta lävärin kieleen.*hih*
Muutama juttu kuitenkin mietityttä.
1. Miten syöminen sujuu sen kanssa
2. Miten duuninantajat suhtautuu siihen (lähinnä ravintola-alalla)
???[/q]
1. Mul ainakin syöminen sujuu ihan samal taval kun ilman lävistystäkin. Aluks heti lävärin oton jälkeen kun kieli oli turvoksissa ja kipee oli vaikeeta, mutta eiköhän se siitä muutamassa viikossa...
2. Ei kai sun kieltäs tartte kenellekään näyttää?! Oon kyl huomannu et toisilla voi näkyä kielilävistys ihan normaalisti puhuessa, toisilla ei. Ite kuulun tähän jälkimmäiseen joukkoon. Kukaan ei oo huomannu, ellen oo kieltäni näyttänyt tai kielareita antanut.
itellä suunnitelmissa olis kesällä pikku tattoo ja sit läväri nännii aluksi :D
olisin varmaan ihan reikä juusto jos ei duuni kieltäisi noita :D
mulla on kielessä ollu noin 4 vuotta ja navassa varmaan 6 vuotta.. tosin oon jo pidemmän aikaa miettinyt, että pitäisköhän tosta kielestä ottaa pois ku se ei oo oikeen ystävällinen mun hampaita kohtaan.. muutamasta on lohjennut pala.. ei kivaa..
Ihan pienen tatuoinnin haluaisin, se ois tosi kiva, niinku ihan semmonen pikkanen vaan :)
metsis:[q]vaikuttaaks kieliläväri makuaistiin millään lailla, onko kokemuksia?-) *täh*
rakastan ah niin makuelämyksiä enkä halua menettää mitään niistä jos nyt kieleeni metallia sattuisin hankkimaan *suru*[/q]
Ei oo vaikuttanu yhtään.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- ...
- 91
- Seuraava »