lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- ...
- 91
- Seuraava »
kaiken kaikkiaan mulla on ollu läväreitä kulmassa,navassa,huulessa,nenässä ja tietty korvissa.
..nikkeli allergiani takia jouduin ottamaan napakorun pois,kulmasta se kasvo ulos..enkä jaksanu laittaa uutta,nenässä se oli ikävän tuntuinen kun oli flunssa..niin kivoja kun nekin oli...
No mut on mulla vielä korvissa muutamat ja kaikista rakkain toi huuliläväri
..kaikki lävärini olen tehny itse ja muutamat kavereillekkin..elikkä ilmasia ovat kaikki olleet
..seuraava hankinta on kieleen,minkä kyllä menen jo teettämään.. ja tatuointi ala massuun
Mutta tuntuuko se nyt niin erikoiselta? kuitenkin vain pieni pala metallia.
[q]kuu:
Mulle kokeiluja
[/q]
Heti kuhan saan sen. Saat sitten luvan antaa parannus ideoita.
Nännissä yksi lävistys, ja pari tatskaa löytyy käsivarresta.
Kovin näkyviin paikkoihin ei viitsi laitella niitä kun haittais työelämässä.
[q]äm:
---
hyperventilaatio:
Mulla on nykyään läväreitä korvissa, kulmassa, huulessa ja kielessä.
---
Ota seuraavaksi päästä läpi joku iso naula!
[/q]
Poraa reikä päähän ja päästä piru ulos.
Mulla oli korvan rustossa (ylhäällä) barbell, mutta puhelintyössä tuppas tulehtumaan koko rusto niin pahasti, etten pystyny nukkumaan ja oli pakko luopua. Harmi, että nykyinenkin työnkuva (*dissaa*) estää kaiken kivan ottamisen *joo*, muuten mäki olisin venteillä.
[q]yana:
---
kuu:
En usko, että kielikoru vaikuttaa siihen, että on kiva suuseksissä.Puolin tai toisin.Jos jollain olisi kielikoru ja antaisi minulle suuseksiä, niin ehkä ne muut taidot vaikuttaa siihen aika paljon enempi.Eikä se koru, joka killuu suussa.Voihan se olla tietenkin mahdollista
---
kylla se vaikuttaa mutta vaan jos sita osaa kayttaa.
paska suihinottaja on silti paska suihinottaja jos sallitaan nain brutaali ilmaisu
[muokattu 1.9.2003 16:28]
[/q]
Tuohan nyt on itsestäänselvyys. Pitää vain opetella sitten sitä käyttöä niin että se tuntuu hyvälle.
Nännikorut on tosi ihqja... Ottakaa ihmeessä. Suosittelen. Ei satu niin paljon kuin luulis - ainakin mä luulin että enemmän. PItää vaan muistaa hoitaa pitkään. Nyt jo (1 vkon jälkeen) on lähes kivuton ja kaikki ok. Kutisee kivasti nännit kun paranee noi reiät... HIhhih.
[q]meow:
---
fallen angel:
Just laitoin mun korviin sellaset pinkit käyrät korut, jotai 4mm paksut. Ne on tooooosi kivan näköiset=) Ja ainakaan en ihan niin kovin monella ole laajennuksia nähnyt. Tyttösillä vielä vähemmän.
---
.kyllä niitä aikas paljon on kun jää katsomaan..
.ja ihan hyvä että on, ne on niin pirun jees.
[/q]nii mullakin on.... mut vaan toisessa korvassa..
[q]äm:
Eikös pinppi voisi olla miehille hyvä tatuoinnin aihe, siihen te kun ette koskaan kyllästy
[/q]
Mutta entäs jos kyllästyttäisiinkin? ;)
Nykyään nänni, kulma ja kieli. Enempää ei tule.
[q]kuu:
---
GoA:
Enempää ei tule.
---
Niin niin.
[/q]
Juu Juu. Ei tee mieli enään muualle. Kasvoihin en ota enempää ja toinen nänni pysyy luomuna. Ja sukukalleuksia ei piikillä tökitä!
mulla on alahuulessa nappi, samoin kielessä ja renkaat traguksessa ja nännissä. ens kuussa tulee toiseenkin tragukseen ja kulmaan
sit mulla on lohikäärme niskassa ja leijona nilkassa
[q]Dragonfly:
yritän kovasti ennen joulua saada sen kielilävärin *sydän*
[/q]
Ei mitään yrittämistä. Meet vaan hakee sen huomenna.
oi, just eilen käväsin veronpalautusrahoilla nappaamassa toiseenkin tragukseen ja kulmaan, nyt on mun lävistyskiintiö täynnä
[q]Progress:
Breakaholic: Ota tatska, jossa oomme me; eli minä, Jani ja Eugen.
Meihin et kato kyllästy ikinä.....
[/q]
Kiitti vaan senkin heteroseksistit!
Mä en puhu teille...
Ja otan otsalohkolävistyksen ens tilistä!
[muokattu 5.12.2003 14:29]
[q]kuu:
---
Phiber:
Taidan ottaa tammikuun alussa nänniläväri(n)(t)
---
Minäkin otan kumpaankin nänniin heti kun vaan saan raha-asiat kuntoon. Huii, jänskättää jo valmiiksi.
[/q]
mä otin joskus nännilävärin ja se sattui niiiin pirusti!! huulen alapuolellakin oli uv-valossa hohtava piikki joskus, mut enhän mä niitä kauaan jaksanut pitää...
[muokattu 12.12.2003 10:09]
Kyllä se nänni sattu, tosin heti kyllä sai nosta ylös ja kävellä kyyryssä kotia. Olkalaukku kannattaisi jättää myös kotiin silon kun tuon käy hakemassa. Toisaalta tuohonkin kivun määritelmään voisi palata niin omalla kohdalla oli sellaista että jalkoja ja käsiä siinä vähän puristeli ja kerran pääsi sanat: prkl ku sattuu. eli ei se kipu niin suurta ole eteikö sitä kestäisi, mutta silti se sattuu.
[q]Dragonfly:
ja nyt mä sen sain
[/q]
ja puhe on sen mukaista.
EDIT: poistettu happy happy joy joy merkit.
[muokattu 12.12.2003 10:39]
[q]kuu:
---
Phiber:
Taidan ottaa tammikuun alussa nänniläväri(n)(t)
---
Minäkin otan kumpaankin nänniin heti kun vaan saan raha-asiat kuntoon. Huii, jänskättää jo valmiiksi.
[/q]
Otin just viime perjantaina molempiin nänneihin. Makso 60e. Kuulema kannattaa ottaa kerralla molemmat jos ottaa - paraneminen kestää niin pitkään. Mä pelkäsin TODELLA paljon kun kaikki sanoneet että nänniin koskeen helvetisti. Sattuihan se, mutta ei niin paljon kuin luulin ja se oli ohi sekunnissa. Sattuminen on kiinni kaikkein eniten siitä miten ammattitaitoinen tekijä on. Mulle teki mimmi joka tehnyt 10v lävistyksiä kokopäiväisesti. En kadu yhtään ja tuntuu nyt jo ihan kivoilta vaikka vähän vielä aristaakin.
mulla on kielessä 3 korua, silmien välissä yks ja yks genitaalialueel (frenum).. ja kaikki varmaan arvaa mikä niist oli kipein ottaa
tatuointeja en oo viel kelaillu, mut ois jätte bra joku semmonen hieno
- « Edellinen
- 1
- ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- ...
- 91
- Seuraava »