lävistykset & tatuoinnit

Back to yleinen keskustelu O

Joutu ottamaan Killuttimen pois, kun se ei parantunut ja kasvuvauhti oli päätä huimaava Nyt sitten olen ajatellut ottaa korviin jotain pientä.

Aiheeseen tatuoinnit liittyen, on varmaankin nykypäivänä ainutlaatuisempaa, kun EI ole tatuointia?

yks lävistyslöytyy

[q]Fyraett, 16.7.2005 11:12:
Onko se nyt siitä ainutlaatuisuudesta kiinni..

On myös ainutlaatuisempaa olla ilman vaatteita.
[/q]

On se nyt siitä ainutlaatuisuudesta kiinni, kun kerran niin kysyin.

[q]Fyraett, 16.7.2005 11:42:
Jos haluu jotai ainutlaatust nii ei kannata joo pahemmin tatskoi miettii tai edes läväreit, mielummin vaik leikkais toisen perseenreijän b.n seuraks?? :DDD
[/q]

Siis h3i mÄhän En 0okaaN YhtÄän UniqUe ku mul On läVärEiT!1!1
OmG WTf VoiHan Mul Olla TaZZZZZZkoiKi.

[q]Fyraett, 16.7.2005 12:01:
mistä moinen angsti? :)
[/q]

Siitä kun esitin yhden aiheeseen liittyvän kysymyksen, enkä saanut siihen vastausta, vaan pelkkää epämääräistä quottailua.

[q]
Ja jos tästä eteenpäin jatkettais keskustelua lävistyksistä ja tatuoinneista, sinun mielipiteesti tuli jo selväks!
[/q]

Mielipidettäni en ole missään vaiheessa ilmaissut asian suhteen. ;)
Joku veti asian lekkeriksi, niin mitä sitä sitten turhia yksin leikitteleen.

Jatketaan ihmeessä:

Onko ainutlaatuisempaa nykypäivänä, jos EI ole tatuointia?
(Fyr: Tähän voi vastata esim. "Kyllä", "Ei", "Ehkä" sekä perustelemalla vastauksensa :)

[q]Onko ainutlaatuisempaa nykypäivänä, jos EI ole tatuointia?
(Fyr: Tähän voi vastata esim. "Kyllä", "Ei", "Ehkä" sekä perustelemalla vastauksensa :)
[/q]

Kysymys on hyvä mutta vastaus vaatisi aikamoista yleistämistä. On hieman vaikea niputtaa kaikkia tatuoituja ihmisiä ja lävistettyjä ihmisä samaan ja vastapooliksi tatuoimattomia ihmisiä. Sanoisin että joissain ihmisryhmissä on ainutlaatuisempaa olla tatuoimaton (vaikkapa tatuoimaton motoristi) ja joissain olla tatuoitu (vanhainkodin tatuoitu asiakas) Itse tulee kaupalla aina sanottua, ihmisille joilla ei ole yhtään tatuointia eikä selkeästi ihan varmaa ideaa mitä ottaa, että olkaa ottamatta....

[q]Mundus Lassi, 16.7.2005 12:40:
Itse tulee kaupalla aina sanottua, ihmisille joilla ei ole yhtään tatuointia eikä selkeästi ihan varmaa ideaa mitä ottaa, että olkaa ottamatta....
[/q]
Menee nyt tuon kysymyksen vierestä, mutta kuiteskin. Entä jos tietää minkä haluaa, mutta ei oikein tiedä millaisen? Eli siis esim. haluaisin kaksi korppia, mutta en tiedä minkä näköiset haluan. Meniköhän liian vaikeaksi?

No silloin tietysti etsitään ja piirretään sopivat. Tarkoitan sellaisia asiakkaita joilla on koko tatuoinnin tyyli, paikka ja idea hakusessa... heille tulee neuvottua että ottavat pari vuotta mietintäaikaa, ainakin...

Jaa jaa. Tosiaan, paikka ja korpit on ollut jo about vuoden mietinnässä.

Jos vaan rahatilanne sallii, niin elo- tai syyskuus toinen tatska vasempaan käteen..

Joopajoo.. nyt kun toi selkä on korjattu, niin päätettiin sitte että jatketaan kuvaa niin, että se kiertää mahapuolelle, molemmilta puolilta kyljistä pikkuhiljaa napaa kohti. Et semmonen ympäri vartalon menevä... tietääkö joku onks kylki kovinkin kipee paikka naputella, siitä kun tulee muutaman tunnin homma AINAKIN??

[q]Spanks, 30.10.2005 18:00:
---
coolcat82, 23.10.2005 15:38:
Joopajoo.. nyt kun toi selkä on korjattu, niin päätettiin sitte että jatketaan kuvaa niin, että se kiertää mahapuolelle, molemmilta puolilta kyljistä pikkuhiljaa napaa kohti. Et semmonen ympäri vartalon menevä... tietääkö joku onks kylki kovinkin kipee paikka naputella, siitä kun tulee muutaman tunnin homma AINAKIN??

---

mä lupaan värittää sen huolellisesti...
[/q
Kiitoskiitos! kyl se ihan hyvin suju. Jatketaan ens torstaina

[q]Spanks, 12.11.2005 16:08:
siistii...
[/q]
Mun mielestä on kyl toosii siistii kun te pojat alatte suttaamaan tota loppuu vapaata tilaa mitä mun selästä löytyy... No... mä luotan teihin.. Ja kattokaakin sitte ettei tule kovin montaa "oho" tai "hups" -juttuja tai mä irtisanon mun sopimuksen mallinukkena ja heti. Mä alan vasta sitäpaitsi tajuta mihin helkkariin on taas tullu lupauduttua Ja ne polttomerkit hoidatte kans kuntoon niinku puhe oli.

[q]Spanks, 16.11.2005 22:34:
---
coolcat82, 16.11.2005 22:33:
Huokaus.. viikon ollu kaks uutta tribalii ja huomen aletaankin jo suunnitella selkään lisää..

---

älä itke Iines... Aku tulee kyllä... ja ite sanoit et saadaa alkaa väsää koko selkää...
[/q]..niih.. kaikkee sitä tulee luvattuu. Jätkä ois kyl varmaan parempi kohde mut tietty te olette kuitenki tehny hyvää jälkee, täytyy kyl jakaa pointsei Patelle täs yhteydes ettet saa kaikkee kunniaa itelles. Ja tietty teillä on vaan ratkiriemukast kun meigä seisoo taas pari tuntii samas asennos ja ilman paitaa ja kännissä..*blush**pepsodent*

Syksyllä kunhan saan rahat kasaan niin lähden kaverin tukemana lävistyttämään nännit. Ja saamme siitä vielä hieman kuvamateriaalia kun kysyimme jo etukäteen luvan lävistäjältä tulla videokameran kameran kanssa paikalle.
Tarkoitus on alkaa tekemään dokumenttia lävistyksistä, tatuoinneista, muista muokkauksista ja ainakin riipunnasta. Yritetään tehdä objektiivinen ja laadukas paketti, jonka voi sitten joskus ehkä saada yleisemminkin näytille. Jos ei muuta niin poistaisi ainakin turhia ennakkoluuloja aavistuksen. Mutta sen dokkarin valmistuminen vie aikaa, vaivaa ja rahaakin.

[q]Viltsu, 18.7.2005 13:16:
Kunnon teini-ideologiaa, oikeasti mitä v*tun välii :D
Jos tuntuu kivalta kun ihossa on tahallisesti tehtyjä reikiä / piirroksia niin sehän se rulesq niiq
[/q]

[q]iriil, 18.7.2005 12:43:
Syksyllä kunhan saan rahat kasaan niin lähden kaverin tukemana lävistyttämään nännit. Ja saamme siitä vielä hieman kuvamateriaalia kun kysyimme jo etukäteen luvan lävistäjältä tulla videokameran kameran kanssa paikalle.
Tarkoitus on alkaa tekemään dokumenttia lävistyksistä, tatuoinneista, muista muokkauksista ja ainakin riipunnasta. Yritetään tehdä objektiivinen ja laadukas paketti, jonka voi sitten joskus ehkä saada yleisemminkin näytille. Jos ei muuta niin poistaisi ainakin turhia ennakkoluuloja aavistuksen. Mutta sen dokkarin valmistuminen vie aikaa, vaivaa ja rahaakin.
[/q]

hummmm. tämäpä kuulostaa mielenkiintoiselta...

[q]Mundus Lassi, 20.7.2005 15:26:

hummmm. tämäpä kuulostaa mielenkiintoiselta...
[/q]

Mikäli asia kiinnostaa enemmänkin niin haluaisimme haastatella alan tekijöitä ja toimijoita.
Mutta dokumentti on suunnittelu vaiheessa ja alkaa pyörimään paremmin kun ehditään syksyyn ja saadaan tekniikka ja porukka kasaan ja ideat uunista ulos.

Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)

O