lävistykset & tatuoinnit

Back to yleinen keskustelu O

Irrotin juuri renkaan alahuulestani. Pysyvästi. Lepää rauhassa, rakas lävistykseni - olit ihana, mutta liian hankala.

.pi.

Läväreihin kyl jää koukkuun,samoin tatskoihin.Tällä hetkellä on kymmenen läväriä:7 korvis,yks huules,yks kieles ja yks navas.Tarkoitus olis ottaa viel toinen napaan ja yks silmien väliin sekä pari korviin.heh,hullua mut pakko saada*iloinen* Tatuointi löytyy alaselästä,jota on jo kerran jatkettu,pitäis vielä tän vuoden puolella mennä jatkaa lisää

Mun yläselkä on viimeinkin valmis Tribalista tehdyt siivet selässä. Tosin kun niit kattoo tarpeeks niin syntyy kevyt illuusio, et ne onki silmät. Se oli ajatuskin ja onnistu ihan täydellisesti kyllä. Nyt alkaa tatuoinnit olee kyl hiljallee otettu jo.. ne on niin isoja kaikki ettei viitti enempää, muuten on jo liikaa.

[q]Individual, 12.1.2006 19:29:
---
coolcat82, 12.1.2006 19:26:
Nyt alkaa tatuoinnit olee kyl hiljallee otettu jo.. ne on niin isoja kaikki ettei viitti enempää, muuten on jo liikaa.

---

Ei missään tapauksessa! Lisää vaan, Teksi hakkaa.
[/q]

Joo... just.. Teksi hakkaa tosiaankin Siis menepäs ite siihen rääkkiin kokeilemaan kun joku saa koneen ekaa kertaa kouraan ja vetelee raivolla ja innolla huumassa menee sillä... Good luck, sähän voisitki olla sen seuraava uhri kun multa loppuu tila kesken

[q]Individual, 12.1.2006 19:33:
---
coolcat82, 12.1.2006 19:31:
---
Individual, 12.1.2006 19:29:
---
coolcat82, 12.1.2006 19:26:
Nyt alkaa tatuoinnit olee kyl hiljallee otettu jo.. ne on niin isoja kaikki ettei viitti enempää, muuten on jo liikaa.

---

Ei missään tapauksessa! Lisää vaan, Teksi hakkaa.

---

Joo... just.. Teksi hakkaa tosiaankin Siis menepäs ite siihen rääkkiin kokeilemaan kun joku saa koneen ekaa kertaa kouraan ja vetelee raivolla ja innolla huumassa menee sillä... Good luck, sähän voisitki olla sen seuraava uhri kun multa loppuu tila kesken

---

En mä ota kuvii. Mä olen just hyvä tällaisena. Eli koiranpentukasvoinen söpö naapurinpoika ja pellavapäinen teinipoppari.
[/q]

joopajoo.. ai se sama tyyppikö sä olitkin?? Nyt se sit selvis... ....se, josta äiti varotti??*igor*

mulla meni spiderissa nännilävistys ihan killiin. vitutuksen saattelemana otin sen aika nopeesti pois. :(

[q]Mundus Lassi, 21.7.2005 00:29:
No jos on materiaalin tarvista niin minä ja meidän sirkuksen jussi kyllä voidaan auttaa tarvittaessa...
[/q]

Jussi on tehnyt minulle oikein taidokkaasti nänni ja genitali lävärit
Suosittelen. Pieni kipu on aina kivaa

miten pitää toimia kun lävistys alkaa kasvamaan ulos? mulla nimittäin näyttäs tossa napakorussakin olevan jo 4mm tyhjää tilaa, eli ulos on jo vähän kasvanut. En kuitenkaan tosiaankaan aio luopua siitä. Neuvokaas joku mitä mä teen *täh*

Taas tekis mieli ottaa uutta kuvaa. Tosin mulla on jo ala- ja yläselkä käytetty ja alavatsaki + sitte ne kolme pientä muuta...*blush* MIKS niihin tulee noin kova himo?? Ja noi kolme isoa on otettu noin kolmen kuukauden aikana...

[q]Hyzenthlay, 3.8.2005 20:40:
Harmittaa vaan kun lävistykseen tottuu, niin miten voi olla ilman sitä
[/q]
Mäkin totuin mun lävistykseen niin hyvin, että nyt kun se on pois niin välillä tulee sellanen fiilis ihan niin kuin se vieläkin olisi siinä. Joskus tosin otan sen uudestaan, mutta en ainakaan ihan heti =)

Meigäl o korvis 8mm plugit ja 10mm tulos. Tatska sit joskus ku o rahaa

[q]Mundus Lassi, 21.7.2005 00:29:
No jos on materiaalin tarvista niin minä ja meidän sirkuksen jussi kyllä voidaan auttaa tarvittaessa...
[/q]

Ihanaa.*aplodit* Taidanpa ottaa yhteyttää sinne päin jollakin tavalla jahka saamme jotain suunnitelmaa kasaa syksymmällä.

Lävistys oli navassa mutta se sano jo kauan aikaa sitten hyvästit. Aikomus on ollu ottaa uusiks, mutta ei vielä 100% varmaa. Tatuointeja löytyy kaks (molemmat chinese) ja ne toivottavasti on ja pysyy vöevö ois tarkotus ottaa viel yks symboli ranteeseen mut sen aika tulee vähän myöhemmin..

kulmalävistys löytyy eikä pois ole lähdössä uudesta lävistyksestä ei tietoa mutta tatuointi kun saa tarpeeksi ylimäärästä rahaa ja keksin paikan ja kuvan..

huuli- ja napalävärit, yläselässä sellanen hämärä "melkeinkuintribalimuteiihankuitenkaan"-tatska

mun haaveena on saada kolme viivaa kätöseeni...
läväreistä niin mulla on 8mm venytykset korvissa.. itte ne oon tehny..
sit huuli ja kielikoru

Ihan tää perussetti eli navassa ja kielessä lävistys.
Tatuointi tulee syksyllä. :)

No annetaan tänne vähän tuntomerkkejä sitte. Eli tatuointi on oikeessa ranteessa 6cm "rannekoru" ja sitä ois tarkotus jatkaa hauiksesta niskaan selkään ja tissiin (rahatkin jo melkein koossa). Lävistyksiä on oikeassa silmäkulmassa, joskus ollut vasemmassakin mutta se pääsi tulehtumaan ja en jaksanut sen takia antibiootteja käydä hakemassa. Oikea nänni on suunnitteilla lävistää jonka luultavasti toteutan tatuoinnin yhteydessä.

[q]zet, 18.8.2005 11:55:
Tässä joku päivä kun kerkeää tuolla isommassa citissä käydä niin niskaan läväri...
[/q]

no nyt mennään jossain ihan muualla.. mitä, siis mikä..? kaiken moisesta olen kuullut mut tää on nyt uutta. voisko joku kertoa mistä tässä puhutaan..
*blush**iihhih**vink*

Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)

O