lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- ...
- 91
- Seuraava »
[q]rbc, 18.8.2005 14:13:
no nyt mennään jossain ihan muualla.. mitä, siis mikä..? kaiken moisesta olen kuullut mut tää on nyt uutta. voisko joku kertoa mistä tässä puhutaan..
*blush**iihhih**vink*
[/q]
Lävistyksestä joka on niskassa...ei varmaan sen ihmeellisempi kuin vaikka lävistys kyjessä tai selässä esim:uutta muotia
no huh huh.. siis toi on upeeta! varsinkin se ensimmäinen kuva on järjettömän upee!!!!
tollai vois lävärin (tai pari) ottaakkin, mä kun en oikee oo noiden normi-läväreiden ystävä niiden tavanomaisuuden (nykyisin) takia..
[q]ReiNe, 18.8.2005 14:13:
---
zet, 18.8.2005 11:55:
Tässä joku päivä kun kerkeää tuolla isommassa citissä käydä niin niskaan läväri...
---
no nyt mennään jossain ihan muualla.. mitä, siis mikä..? kaiken moisesta olen kuullut mut tää on nyt uutta. voisko joku kertoa mistä tässä puhutaan..
*blush**iihhih**vink*
[/q]
Voiko sitä yksinkertaisemmin sanoa, eli niskaan reikiä O---O <-- tollanen koru ja joku päivä sen ylä ja ala puolelle uudet reijät.. *taputapu**yessir* Ookos kookos possu jondon kaveri?´? *ding**täh**nauru*
[q]UnityF, 18.8.2005 15:37:
kielikoru
[/q]
Onko sulla kielikoru? Mä en oo edes huomannut sulla sellaista. Vahvemmat lasit olis varmaan aika jees
[q]Jutu, 18.8.2005 18:09:
---
UnityF, 18.8.2005 15:37:
kielikoru
---
Onko sulla kielikoru? Mä en oo edes huomannut sulla sellaista. Vahvemmat lasit olis varmaan aika jees
[/q]
eihä se oo ollu kun vasta 5 vuotta...
muutama kk sen jälkeen otin ton huulilävärin
[q]Fyraett, 3.10.2005 15:51:
---
tumpsi, 3.10.2005 15:43:
Voikos nännejä lävistää uusiks?
---
Viikonloppuna just neuvottelin erään henkilön kans tosta, ja kyl voi, mut se sattuu triplasti enemmän kuulema!
[/q]
:D
Ei se ekakaan kerta tuntunu missää!
Noh.. Löytyy tällä hetkellä vaan 1 korvis ja kulmakoru. Pitkään jo pitänyt hankkia muutama korvis lisää ja sit ainakin vielä kielikoru. Tatskoja on vast yks, melkeinpä kokeilumielessä otettu, käsivarren taakse kyynärpään alapuolelle yksinkertainen tribali. LIsää tulossa tässä jossain kohtaa.
Joo tos noin kuukaus sitte otin toisen tohon alahuuleen... Ihan perustappi...*joo* Kauheet olis suunnitelmat et mits seuraavaks... *koukussa**hymy*
hahaa, nyt on toinenkin korva (yläosa) rei'itetty ja molempiin hankittu uudet korut
[q]Mundus Lassi, 27.9.2005 12:43:
*snip*
Pakko kommentoida aika vanhaan viestiin. Niskassa oleva lävistys on jo aika perus homma ja käsintehdyillä surfacebar koruilla helposti tehtävissä niin että paraneminen on mahdollista. Nuo korsetti ja kylkilävistykset taasen ovat vain kuvauksia taikka "playpiercing" sessioita varten tehtyjä juttuja joita ei pysty parantamaan pysyviksi lävistyksiksi eli lähinnä väliaikaisia hommia.
[/q]
hear, hear!
kaikissa lävistyksiin ja tatuointeihin liittyvissä asoissa kannattaa konsultoida ammattilaisia ja/tai mennä liikkeeseen kysymään (lonkalta heitettynä helsingissä Harness ja Mosso esim esim)
kavereilta tuleva info saakoon jäädä tasolle *joo, toi on tosi kivan tuntunen* sillä jokaisen anatomia on erilainen ja siksi vain ammattilainen voi kertoa voiko tiettyjä juttuja tehdä
menkää rohkeasti vaan kysymään, ei ne pure, ne maistelee ennen syömistä
[q]bubbelgum, 16.12.2003 11:29:
Tällä tytöllä on lävistyksii tällä hetkellä kaks..
Napakorun otin josku vuosia sitten ku sitä ei vielä joka toisella tyypillä ollut.. Mutta nuorena ja tietämättömänä kävin ottaa sen Shock hiusliikkeestä, jossa kävi vakituinen lävistäjä.. Nykyään en moiseen paikkaan menis lävistää itteeni ikinä! Mutta onneks ei käyny mitään
Toinen läväri minkä sit oon ottanu on clithoodi, ja sen kävin hakee vasta tossa loppukesällä, että aika uus lelu se on vasta, mutta täysin tyytyväinen oon siihen että sen otin!
Sen kävin teettä yazkalla, ja se ei oikeestaan sattunu ollenkaan, hetken aikaa nipisti ja sit se oli ohi Seuraavaks olis sit tarkotus käydä ottaa ne nännilävärit. Oon himoinnu niitä jo vaikka kuinka kauan, mutta se pitkä paranemisaika on jotenki niin turn off et oon jättäny väliin..
Mut kyllä mä vielä ne otan! Muutenki niin kaikista läväreistä niin just nännilävärit on ne jotka on mun mielestä kaikkein ihanimmat.. Jos huomaan että jollain on sellaset, en vaan kertakaikkiaan malta olla koskematta
Muita läväreitä en sit itelle ainakaan ottais, koska haluun et se läväri on sellanen minkä saa piiloon jos haluaa, eli mun naamaan ei mitään tuu ikinä.. Ja toi sama periaate pätee tatskoihin, jos joskus keksin sellasen joka on tarpeeks hyvä/hieno/merkityksellinen että sen kävisin ottaa, niin sen pitäs kans olla paikassa jonka saa piiloon.. Koska mä ainakin koen lävärit ja tatuoinnit asioina jotka teen/otan itteni takii, enkä muiden..
Mutta joo... Se siitä, tällä erää..
[/q]
Oho, huomaa etten oo vähään aikaan päivittäny näitäkään tietoja...
Tällä hetkellä siis läväreitä löytyy:
- 4mm. venytykset kummassaki korvassa. + vasemmassa yks tavallinen lävistys.
- Napakoru on edelleenkin, samoin clithood.
- Toinen nänni, siinä tappi.
Toi nännilävistys on sinänsä aika oma stoorinsa. Sitähän tuli tosiaan mietittyy ja pohdittuu aika pitkään ennenku päätti että kyllä mä sen otan. Tai itseasiassa tarkotus oli ottaa _ne_.
Enpä tiiä onko Baawolle ennen käynyt niin, mutta luulen että se varmaan muistaa mut asiakkaana aika hyvin tän tapauksen jälkeen. Nimittäin kummatkin nännit oli siis jo merkattu ja kaikki ok, siihen asti että ensimmäinen lävistys oli tehty. Siinä vaiheessa mä nimittäin totesin että ei kyllä helvetti mun toiseen nänniin kosketa! Sattuu meinaan niiiin perkeleesti.
No, ehkä vielä joku kaunis päivä....
Tatskoista sen verran että eka oma tatska on jo suunniteltu, ja paikka varattuna. Tällä hetkellä se odottaa lähinnä sitä rahotuspuolta kuntoon ennenku sen käyn hakee.
Niin joo, ja sit on kerätty niitä "leimoja" sen verran ahkerasti sieltä Harnessista, että saisin ilmasen lävistyksen peruskorulla. Mutta ku en vaan osaa päättää et minkä ottaisin. On se sit niin vaikeeta tää touhu.
http://www.nic.fi/~janiv3/tatska/ tuos o oma niska, nyt o tarkotuksena laajentaa tonne ylös korviin ja sit alle enkeli, muutamah ahmotelma on jo mut taiteelliset ihmiset lähettäkää vinkkiä :D priva jai jansku73@gmail.com toimii... siis enkeli tohon alas ja tuo tribaali juttu laajenee ylös korvien taa ehkä edempäänki...
mulla oli tossa aikasemmin tällä viikolla viel kaks läväriä (nänni ja kieli), mut sitten yks ihana ilta nännistä tippu toinen pallo viemäriin... noh, kävin seuraavana päivänä ostaan uuden pallon ja olin pistämässä korua takasin, mut se oli sit päättäny mennä umpeen!? yritin avata reiän nuppineulalla, mut eipä oikeen onnistunu... vitutti aika lujaa!! Noh, ei muuta kun uutta läväriä vaan peliin....
[q]tumpsi, 3.10.2005 15:54:
---
Fyraett, 3.10.2005 15:51:
---
---
Viikonloppuna just neuvottelin erään henkilön kans tosta, ja kyl voi, mut se sattuu triplasti enemmän kuulema!
---
:D
Ei se ekakaan kerta tuntunu missää!
[/q]
Voi lävistää. Mul on toinen laitettu kaks kertaa. Sattu saman verran ku ekallakin kerralla, mulla ainakin...
[q]Fyraett, 3.10.2005 15:51:
---
---
[/q]
minkä ihmeen takia se sattuis enemmän..? varmaan jos on pahasti rustottunu, mut muuten en ymmärrä.
juuri saannu ekan kuvan valmiiksi... alkuun oli sellain 10cm korkea nyt se on kasvanut kämmenen kokoiseksi... koukkuuhan niihin jäi...
Mulla on nenäkoru, ollut jotain 5-6 vuotta, sellainen pieni.Nykyään tulee aika harvoin laitettua sitä, duunin takia.Haluaisin kyllä napalävistyksen, mutta sitä aina ajatelee että sitten kun mulla on kunnon vatsalihakset nii sitten laitan..öhöm..*toktok**tirsk*
Mie päätin ottaa mun kulmalävärin pois Olihan se hieno, mutta jotenkin kait aloin kyllästymään siihen, kun se oli aina siinä... Ehti se puolitoista vuotta siinä olemaan.
Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- ...
- 91
- Seuraava »