Kulttuurien väliset erot - mikä on sairasta ja mikä ei.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- ...
- 108
- Seuraava »
[q]Zet4, 3.3.2009 21:58:
Noita raiskauslukuja kommentoisin vielä pikaisesti, että niihin ehkä pätee sama kuin suomenkin vastaaviin, eli koska nuorten miesten suhteellinen lukumäärä on maahanmuuttajilla huomattavasti suurempi kantaväestöön nähden, tämä vääristää tilastoja aiheesta.
[/q]
Millä tavalla? Jos puhutaan maahanmuuton vaikutuksesta rikollisuuteen, ja maahanmuutto on pääasiassa nuoria miehiä "parhaassa raiskausiässä" (JP Roosia lainatakseni), ei se, että ikäjakauma on vääristynyt ole mikään selitys tai synninpäästö.
[q]kuilun partaalla, 7.3.2009 10:38:
---
Huokaus, sä olet kehoittanut erityiskohteluun rodun ja kansallisuuden perusteella. Se on rasismia.
[/q]
Lainaisitko ystävällisesti missä olen vaatinut erityskohtelua rodun perusteella? Muistaakseni olen vaatinut sen lopettamista. Kansallisuuden perusteellakaan en ole mitään erityiskohtelua vaatinut, vaan halunnut rajoittaa turvapaikkaturismia.
[q]
Sä pelkäät "mutkatukkia" ja islamia. Se on ksenofobiaa.
[/q]
Mä en ole kertaakaan käyttänyt termiä mutkatukka. Islamia vastustan siksi, että se on sotaisa poliittinen ideologia, eikä sen vastustamisessa ei ole mitään ksenofobista. Minun mielestäni Abdullah Tammi on ihan yhtä epäilyttävä kuin kuka tahansa muu lakanaveijari.
[q]
Sä nostat Suomen yhteiskuntana ja suomalaiset eettisesti korkeammalle kuin muut. Se on nationalismia.
[/q]
Kuin muut? Kyllä mä esim. tätä singaporen yhteiskuntaa pidän parempana kun suomea. Ja joo, minun mielestäni suomen kulttuuri on parempi kuin esim. somalian kulttuuri.
[q]
rasisti [x]
ksenofobi [x]
nationalisti [x]
[/q]
jaa ei tyhjiä poissa.
[q]
JOS joku mielessään fantasioi kaikenmaailman kauheuksia, se olet sinä. Sä et kykene edes käymään dialogia esitettyjä argumenteja vastaan, vaan sun pitää tehdä niistä karikatyyrejä tai pahimmassa tapauksessa keksit kokonaisen olkinuken, ja sitten taistelet sitä vastaan.
[/q]
Jaajaa, onko noi pariisin ja malmön mellakat fantasiaa?
[q]PS. Halla-ahon kirjan ensimmäinen tuhennen painos myi loppuun kolmessa päivässä, joko Ana olet jo poistellut omasi?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200903039182433_uu.shtml
[/q]
En vielä, mutta ajattelin ostaa. Se menee kivasti hyllyyn punakantisen ja koraanin väliin.
AAAAAAAAAAaaaaveeeeeeMAriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaAAAAAA !
Jos "te" kaikki maahanmuuttopolitiikkaa kritisoivat "Girgisialaiset-metsäsissit" voisitte edes myöntää että TE pelkäätte helvetisti maahanmuuton aiheuttamia dynamiikan muutoksia meidän valtiollisessa rakenteessa, niin silloin teitä voisi myös ymmärtää ja auttaa ymmärtämään - tehdä edes jonkintasoista yhteistyötä.
Eihän tämä ongelma ratkea kun te että myönnä että teillä on ongelma. Työ pelkäätte ja yritätte projisoida pelkojanne muiden pelättäväksi. Kaikki kriitikot jotka tunnette että teitä ei oteta vakavasti, niin NEWSFLASH: TEITÄ EI OTETA VAKAVASTI, koska te ette kohtaa omia pelkojanne vakavasti ja myönnä niitä itsellenne sellaisina kuin ne ovat - PELKOiNA. IMO pelko on irrationaalinen reliikki ajalta jolloin meidän piti oikeasti pelätä. 2009 ME kyllä kykenemme yhteistyöhön mikäli näin haluamme.
Loppuun positiivisesti varautunut lempikaneettini,
Drink up have fun, there is no death. Drink up have fun, don't suffer don't feel guilty. Drink up have fun don't feel guilty, don't suffer there is no death. God loves you no matter what you do, you
are the perfect and holy child of God... -Bill Hicks-
ps. Jos joskus rankassa neekereiden valloittamassa tulevaisuuden "menetetyssä Suomessa" törmään kauppareissuillani yksinäiseen "moku-kriitikkoon", lupaan istua sinun viereesi ja kysellä vähän jotta millainen se legendaarinen Suomen-Leijona joskus oli.... HAH! Olipas hauskasti nykäisty. Niin. Olihan tuo. Niin minustakin...
JA MiNUSTA.
pps. Pyydän anteeksi multiploituneen persoonallisuuteni puolesta.
ppps. ENKÄ!
[q]Zet4, 7.3.2009 20:42:
Ei täs kyl enää jaksa vääntää, tajuan nyt lopullisesti itsekki et fanaatikon kanssa ei vaan voi käydä rationaalista keskustelua...
[/q]
No joo, ei tässä nyt mitään varsinaista järkevää keskustelua saada aikaiseksi, kun paradigmat on niin poikkeavat.
Tässä tosin taas päivittäinen monikulttuuri-uutinen naapurin auvoisasta paratiisista:
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Israelin%20vastainen%20mielenosoitus%20muuttumassa%20sekasorroksi%20Malm%C3%B6ss%C3%A4/1135244103092
[q]kuilun partaalla, 4.6.2009 11:38:
No nyt on käynyt ilmi, että orkkis tarran liimaajat ovat uusnatseja. Muuttaako se mielipidettäsi herrojen "paskamaisuudesta"? Vai onko se vanha mies yhä automaattisesti "paskempi"?
[/q]
En, kuten sanoin jo aiemmin, paskamaisuus kommenttini liittyi tarran liimaamiseen toisen päälle, ei mihinkään muuhun tekijään. Ja kun tarra ei peittänyt tekstiä en pitänyt tätä jälkeen liimaajaa enään yhtään paskamaisempana.
[q]
Tajusin, mitä tarkoitit. Mutta perustelusi oli irrationaalinen. Kuten on myös tuokin.
[/q]
Miten toi mun esimerkki oli yhtään irrationaalisempi kuin sunkaan, varsinkin kun omasi oli jo asteen verran hölmö, niin yritin vaan päästä samalle tasolle. Jos voit selittää miksi esimerkkini oli liian irrationaalinen, voisin yrittää välttää sitä jatkossa.
[q]
Kuilu:
Onko se mielipiteeni, että monikulttuurisuus ei vaaranna lapsiani, vaikka minulla ei edes ole lapsia?
[/q]
Kysyit aiemmin oletko oikeutettu mielipiteeseesi, ja vastasin tuossa vain että kyllä. Valitettavasti en sinua niin hyvin tunne, että voisin kertoa mitä mielipiteesi ovat, mutta siihen osaat varmaan vastata itse paremmin.
[q]
Kuilu:
Vittuilussa ei ole sääntöjä, tun urpo.
Umbala:
Vittuilussa on eri tyylilajeja, toiset on hienovaraisempia, toiset on tuota sun luokkaa.
Kuilu:
No, natsien suhteen en ole niin tarkka "hienovaraisuudesta".
[/q]
Sanotko sä tässä, että mä olen natsi? Koska kun katsot asiayhteyttä jossa siitä mainitset, siltä se kovasti vaikuttaisi. Jos näin on, voitit just Nina Mikkosen "Natsikortin heitossa" 10-8.
[q] kuilun partaalla, 28.1.2009 14:03:
---
Kon-tiki, 28.1.2009 12:26: Mitäs me pohjosempana/idempänä syntyneet sitten ollaan?
---
En tiedä, kysy sellaselt, jota oikeesti kiinnostaa?
---
Ei hyvä mieli siitäkään? Tarkoitatko, että sekä valheellisista että totuudenmukaisista väitteistäsi tulee paha mieli?[/q]
Totuudenmukaisista väitteistäni tulee tällä hetkellä paha mieli mulle. Valheellisista (po. ilman parempaa tietoa esitetyistä, "valheellisen" määritelmä kun sisältäis tietoisen epätotuuden olemassaolon) + totuudenmukaisista väitteistäni tulee ilmeisesti sulle sit paha mieli.
Eli here we go again. Edellinen vastauksesi oli vielä suht easygoing ja keskusteleva, jolla tavalla omasta mielestäni sulle vastasinkin. Mutta olisihan mun hölmön pitänyt arvata, että se sun sama pilkunnussinta jä "älyllinen" runkkaus, jolla sä sabotoit varsinkin tätä topiccia jos kohta silloin tällöin muutakin klubbaria, odotti jo ihan nurkan takana.
[q]Hmmm.., hetkinen? Vihjaatko nyt siis, että "islam on pedofiliaan kannustava uskonto ja että Mohammed oli pedofiili"?[/q]
"Vihjata" on outo ilmaus, mähän vain toin esiin yleisessä tiedossa olevan seikan (ainakin toi niiden profeettaan liittyvä informaationpala on ihan yleistä tietoa). Jos jollakin on jotain korjattavaa, niin korjatkoon, mutta sitä korjausta odotellessa Muhammed oli pedofiili ja muslimien mielestä silti täydellinen ihminen (vrt. kristinuskon mr. täydellisyys Jeesus, joka oli sinkku).
[q]Ja huom! siis aiempi uutinen:
---
IS: Ilta-Sanomien mukaan syyttäjä tutkii etenkin kohtia, joissa Halla-aho kirjoitti profeetta Muhammedin olleen pedofiili ja islamin pedofilian pyhittävä uskonto.
---
=D
[/q]
So? Missä asiavirheet? Syyttäjä tutkii <ei asiavirhettä> ja Muhammed on pedofiili <ei asiavirhettä>.
Painus nyt sielt konees äärestä vaikka haukkaamaan happea sun multikultissa Kreuzbergissä ja nauti alistettujen huivimummojen katselusta, niitähän siellä nimittäin riittää jos kohta paljon ihaniakin ilmiöitä. Saat vähän happea aivoihin.
[q]tbo, 27.10.2008 01:46:
---
Haluatko sinä lapsesi koulussa luokalle, jossa on 75% muslimeja?
---
Tähän mennessä kristinuskon death toll on ihanvitunpaljon isompikuin minkään muu aatesuunnan, ja mun eiikinäsyntyvä lapsi joutuis tällä hetkellä luokalle jossa on vähintään 95% kristittyjä. Se on paljon huolestuttavampi skenaario kuin muslimivaltaiselle luokalle joutuminen. Toisaalta kyllä, sekopäisten friikkien (uskontokuntaan katsomatta) kanssa tekemisiin joutuminen arveluttaa aina, kuten esim. juuri tätä kirjottaessa.
[/q]
Um, erona toki näissä "kuolonuhrimäärissä" (joilla nyt ei ole ensinkään edes mitään vitun väliä kun mietitään nykyhetken tilannetta) on se, että Islam sotii pyhää sotaa länttä vastaan tällä hetkellä, siinä missä kristittyjen ristiretket tapahtuivat tuossa about keskiajalla.
Minkä takia sua huolestuttais et luokalla ois 95% kristittyjä mut ei huolestuttais jos ne ois 95% muslimeita? Vai onks tää vaan tätä perinteistä suomalaista nuoren kaupunkilaisen itseinhoa ja -halveksuntaa, joka tuntuu olevan kauheessa huudossa? "Mitä tahansa mielummin ku tavallisia suomalaisia ihmisiä, siis hyi VITTU! Ajatella!"
[q]
Mähän en pelkää, eikä ainakaan mua saa pelkäämään tollasella uhkailulla. Kuitenkin, jos mulla olis jotain pelättävää esim. pahoinpitelyn puitteissa (onneks ei, oo kai tarpeeks isokokonen) niin känninen vitivalkoinen suomalainen on muutamaa kertaluokkaa suurempi riskitekijä kuin vesiselvä afrikkalainen.
[/q]
Ja vesiselvä suomalainen on muutamaa kertaluokkaa huomattavasti pienempi riski kuin vesiselvä afrikkalainen. Känninen afrikkalainen taas tuntuu rikostilastoja lueskellessa olevan muutamaa kertaluokkaa vaarallisempi kuin känninen suomalainen.
[q]Android, 20.7.2006 15:58:
Mä haluaisin kyllä nyt jotain lähteitä tuolle Kaynessin väitteelle. Jos tutkii joidenkin islamilaisten maiden lakeja, niin siinä ei kyllä erotella "aktiivista" tai "passiivista" osapuolta, vaan homoseksi on rangaistava teko riippumatta kumpaan ryhmään kuuluu.
[/q]
No tämä tieto on saatu ns. keskustelulla paikallisten henkilöiden kanssa. Asuin jonkin aikaa Lontoossa alueella jossa asui paljon Arabeja ja siin samalla deittailin yhtä.. itsekkin olin hieman hämmentynyt kun asia selkisi, mutta kuulin asian useamman kuin yhden arabin suusta. Ja muuten, oletko lukenut teosta Ajatollahin ajatuksia? Siinä kirjasessa on yhtä sun toista elämänohjetta Muslimeille yms immeisille.
[q]josbe, 16.9.2008 15:26:
Voi lol sentään. Onneksi mulla ei ole aikaa sekaantua tähän.
[/q]
no voi lol onnex tsihihii
[q]kilobitti, 8.3.2009 13:29:
---
Wtf dude? Toki, ruotsin mellakoissa oli varmasti maahanmuuttajiakin, mutta MIKÄÄN jutussa eikä kuvissa ei viittaa siihen että siellä olisi ollut erityisesti juuri niitä - eihän antifa ole mikään maahanmuuttajajärjestö.
[/q]
Tarkoittaako se sitä, että Israelia vastaan riehuvat mielenosoittajat ovat pääasiassa ruotsalaisia, ja ongelma on täysin ruotsalaisten oma?
[q]
Homma menee naurettavaksi jos rupeat väittämään että kaikki ruotsalaisten ongelmat johtuvat juuri monikulttuurisuudesta. Onhan antifasistit kolistellu poliisien kilpiä suomessakin, ja suuri osa näistä on ollut ihan suomalaisia tulevaisuuden toivoja.
[/q]
En minä väitäkään, mutta väitän että tuo mellakka on sen epäsuoraa seurausta. Ilman mittavaa muslimivähemmistöä ei riitä vihaisia muslimeita riehumaan tennishallin pihalle, kun maahan päästetään juutalainen pelaamaan.
Ja vilkaseppa toi video. Kuinka monta israelin toimista tuohtunutta pellavapäistä ruotsalaisnuorukaista saat sieltä laskettua? Milloin Suomessa on nähty vastaavaa "antifasistien" toimesta?
Kyseessä on nimenomaan Malmön muslimien järjestämä mielenosoitus israelia ja juutalaisia vastaan.
"- Tulemme tekemään kaikkemme estääksemme Ruotsin ja Israelin välisen ottelun, toteaa mielenosoituksen pääjärjestäjä Omar Rihawi Tukholmasta. Hänen mukaansa tennisottelun pelaaminen tarkoittaa Israelin politiikan legitimointia."
http://www.dn.se/nyheter/sverige/10000-vantas-protestera-vid-davis-cup-matchen-1.811553
Tosin, voihan se toki olla, että vastaavankaltainen mellakka olisi koettu ruotsissa vaikka malmössa ei asuisikaan tuonkokoista muslimivähemmistöä. Se on tietenkin täysin mahdollista, jokseenkin hieman epätodennäköistä.
[q]kilobitti, 8.3.2009 04:52:
---
Ana-5000, 8.3.2009 04:11:
Tässä tosin taas päivittäinen monikulttuuri-uutinen naapurin auvoisasta paratiisista:
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Israelin%20vastainen%20mielenosoitus%20muuttumassa%20sekasorroksi%20Malm%C3%B6ss%C3%A4/1135244103092
---
Miten monikulttuurisuus liittyy anti-fasistien riehumiseen?
[/q]
...
Mitä porukkaa luulet noiden "antifasistien" olevan? Svenssoneita ja Lindbergejä jotka haluavat auttaa palestiinalaisystäviään hyökkäämällä ruotsin poliisin kimppuun?
edit, itsasiassa ei tarvitse arvailla, kun tuolta voi katsoa.
[q]heter029, 24.2.2009 13:26:
---
Suomen lainsäädäntöä pitäis muuttaa siten, ettei ulkomaalaisten kotimaassaan tekemät normaalit asiat ois enään täällä laittomia.
[/Q]
eli siis esim. somalialaiseen kulttuuriin olennaisesti kuuluva pikkutyttöjen sukuelinten raaka silpominen ilman puudutusta pitäisi laillistaa suomessa, jotta somalin olisi täällä parempi olla?
Ootko sä aivan sekaisin?
[q]Damien, 4.6.2009 16:25:
Jos "te" kaikki maahanmuuttopolitiikkaa kritisoivat "Girgisialaiset-metsäsissit" voisitte edes myöntää että TE pelkäätte helvetisti maahanmuuton aiheuttamia dynamiikan muutoksia meidän valtiollisessa rakenteessa, niin silloin teitä voisi myös ymmärtää ja auttaa ymmärtämään - tehdä edes jonkintasoista yhteistyötä.
[/q]
Joo. Yhteistyöhön vaaditaan 2 osapuolta. Jos toinen ei tee minkäänlaisia myönnytyksiä vaan vaatii kerta toisensa perään jotain toiselta pois on se parasiitti eikä yhteistyökumppani.
[q]
Eihän tämä ongelma ratkea kun te että myönnä että teillä on ongelma. Työ pelkäätte ja yritätte projisoida pelkojanne muiden pelättäväksi. Kaikki kriitikot jotka tunnette että teitä ei oteta vakavasti, niin NEWSFLASH: TEITÄ EI OTETA VAKAVASTI, koska te ette kohtaa omia pelkojanne vakavasti ja myönnä niitä itsellenne sellaisina kuin ne ovat - PELKOiNA.
[/q]
Mä en tajua mikä v*ttu teitä vaivaa kun ei osata lukea tekstiä sellaisenaan kun se kirjoitetaan. Mä olen tuonut aika selkeästi näkemykseni tekstinä esille, mutta jostain syystä se vääristyy kerta toisensa jälkeen miten milloinkin. Muukalaispelosta ei voi olla kyse, koska ilmiö on jo valitettavan tuttu.
[q]
IMO pelko on irrationaalinen reliikki ajalta jolloin meidän piti oikeasti pelätä. 2009 ME kyllä kykenemme yhteistyöhön mikäli näin haluamme.
[/q]
Joo, vaikka -me- kyettäisi siihen, se ei auta hevon kukkaakaan jos toista puolta ei kiinnosta.
[q]shapeshifter,
Mä en tajua mikä v*ttu teitä vaivaa kun ei osata lukea tekstiä sellaisenaan kun se kirjoitetaan. Mä olen tuonut aika selkeästi näkemykseni tekstinä esille, mutta jostain syystä se vääristyy kerta toisensa jälkeen miten milloinkin. Muukalaispelosta ei voi olla kyse, koska ilmiö on jo valitettavan tuttu.[/q]
Mä teen jopa asteen verran enemmän, mä luen rivien takaa niitä tunteita joista ne sanat syntyy ja siinä ei ole mistään muusta kysymys kuin muutoksen pelosta.
[q]shapeshifter,
Joo, vaikka -me- kyettäisi siihen, se ei auta hevon kukkaakaan jos toista puolta ei kiinnosta.
[/q]
Kannattais sit vaikka LSD:n avulla kokeilla, että kuinka tosissaan sä osaat itsees vastaan vääntää, koska sitähän se on itseäs vasten vääntämistä. Sähän vaan koitat peilata niitä itsestäs kumpuavia tunteita muiden kautta ja aika iso osa jengistä ei pelkää muutosta ja siitä syntyy ristiriita.
Viimeks ku mä tutkin sisintäni oikein kunnolla, mä yritin ehdollistaa itseäni lukitsemalla itseni kaltereita vasten. Siinäpä muuten vasta mielenkiintoinen tunne kun sulta viedään vapaus itses toimesta ja sä ymmärrät ettet voi itseäs voittaa, kehos sä voit voittaa mut et itseäsi. Itsestään voi kyllä sit löytää taas tasapainon. Sitä ennen oli yrittänyt tukehduttaa itseni, en päässyt edes ensimmäisiä vastaanhangoittelemis-reflexejä pidemmälle, vaikka oisin halunnut mennä ihan tajuttomuuteen asti. Kyllä ne rajat itsestään löytää sen kuin etsii...
Oletan että tässä on kuitenkin kysymys sisäisestä ristiriidasta, rationaalisen ja irrationaalisen mielen puolien väännöstä, eiks meissä kaikissa oo kyse siitä - eiks me olla tää juttu mistä me väännetään?
ps.
[q]kuilun partaalla, 13.1.2009 12:53:
---
Ana, sä kitiset, ku joku linkittää vasemmistoliiton sivustolle, ja ite linkität hommafoorumia, norjalaista kristillistä aviisia (joka siis veti Norjan mukaan Muhammed jupakkaan), itävaltalaista islam-fobia blogia ("we support Israel") ja finndancea!? =D Nämäkö ovat peräänkuuluttamiasi "journalistiseen standardiin pyrkiviä tahoja, joille puolueettomuuteen pyrkiminen on itseisarvo, eikä ajattelu perustu poliittiseen viitekehykseen"?
[/q]
Ei, enkä ole väittänytkään, että ovat. Kuten tässä on aikaisemminkin todettu, lukija voi itse harjoittaa lähdekritiikkiä.
Ja kuten aikaisemmin sanoin, sun kanssas keskusteleminen on niin kuluttavaa hiusten halkomista ja persoonani puolustelua, että nuo sun kyssärit jää nyt kyllä vaille vastausta.
Siinä vaiheessa kun turina kääntyy asteelle "Ampuisitko itse lapsia rajalle?!??!!!", minä vetäydyn k.o. keskustelusta.
[q]Reivaaja,
IHR:n julkaisu
[/q]
Aaaahahahaha, onks jäbä muuten ehtinyt tutustua mun Holocausti topicciin? Meitsihän muuten on tän mestan virallinen Natsi , joten sitä korttia älkööt kellekkään muille tarjottakon - mun tunteet mun tunteet! ;)
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=48128;sivu=1
Kannattaapi tarkastaa mitkä noista on mun quoteja, taas laitetaan sanoja suuhun...
[q]shapeshifter, 5.6.2009 00:10:
Kannattaapi tarkastaa mitkä noista on mun quoteja, taas laitetaan sanoja suuhun...
[/q]
Mä nyt oletan big-taim, että sä puhut mulle koska viestis on heti mun viestin perään ja mä tarkistin että toi oli Reivaajan postaama alunperinkin. Eli mun viesti oli kuten quote sen osoittaa täysin osoitettu Reivaajalle, ku se on tällänen samanlainen pikku-munan iso-munapää ku mäkin ja kova poika vittuilemaan.
Eli oletan tässä että mun olettamukset sun postaamasta ovat osuneet oikeaan, jolloin voin todeta etten missään vaiheessa luullut että SÄ olisit postannut noi IHR-quotet. Samaan hengenvetoon totean myös ymmärtäväni sun herkkänahkaisuutta tän asian suhteen, mutta joudun huomauttamaan että olette nyt valitettavasti hieman ylikierroksilla.
Ai saatana, piti ihan hetkeks logata ulos että näki REivaajan näppissaasteen koko komeudessaan.
Eipä tainnut kannattaa.
[q]Ana-5000, 2.3.2009 12:17:
Minä taas pelkään, että euroopan mantereella kehittyy tässä seuraavien kymmenien vuosien aikana ihan täysi sisällissota ainakin jossain, jos ei valtiotasolla niin ehkä lähiö- tai kaupunginosatasolla. Pariisissa on jo viitteitä tästä, kun poliisi ottaa viikkoja yhteen aseistettujen maahanmuuttajajengien kanssa.
[/q]
Sivuhuomautus: mun on jo pitkään pitänyt tarkentaa tuota sun toistuvasti esittämääsi oletusta, että Pariisin lähiömellakoissa vastakkain olisivat poliisi ja maahanmuuttajat, kuten Malmössakin. Tosiasiassa Pariisissa vastakkain ovat maahanmuuttajien lapset eli ns. toisen sukupolven maahanmuuttajat, jotka puhuvat täyttä ranskaa mutta ovat silti syrjäytyneitä. Näkisinkin, että tilanteella on islamistimeininkiä enemmän yhtäläisyyksiä pertti perussyrjäytyneen elämään jossain Helsingin lähiössä tai jenkkighettojen näköalattomaan meininkiin - höystettynä ihan perusranskalaistenkin hallitsemalla ja suorastaan keksimällä vallankumous- ja mellakka-aatteella.
Osaan siis ranskaa ja olen nähnyt Ranskan lähiöistä tv-dokumentteja. Ranskaa ne siellä puhuu, toisin kuin Malmön "jaak intte snakka svenska"-maahanmuuttajat. Enemmän mua vituttaa Ranskan kuin Ruotsin lähiöihmisten syrjäytyminen.
Myös UK:ssa on miljoonia toisen sukupolven maahanmuuttajia. Heidän mellakointinsa on maan tavan mukaisesti vähäisempää, he eivät aina osaa puhua tai kuullunymmärtää UK:ssa saarnaavien imaamien kieltä (siis omien vanhempiensa äidinkieltä). Tää kiinnostava artikkeli kertoo, minkälaista islamin suuntausta UK:ssa saarnataan englanniksi eli 2. polven kielellä:
http://www.thisislondon.co.uk/standard/article-23654441-details/I+won%E2%80%99t+let+the+death+threats+silence+me/article.do
- « Edellinen
- 1
- ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- ...
- 108
- Seuraava »