Kulttuurien väliset erot - mikä on sairasta ja mikä ei.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- ...
- 108
- Seuraava »
[q]foobar, 22.10.2008 22:21:
Olenkin mykistyneenä seurannut sinun hyvin perusteltuja ja asiallisia kommenttejasi mm. tässä ketjussa. Olet selvästi huippuälykäs, kuten jossain muualla ehdit jo mainostaa. Oletko harkinnut poliittista uraa?
[/q]
Et ilmeisesti ole lukenut. Kyllä olen, vaikka tälläinen luopio olenkin. En vain näe kehittäväksi puhua järkeä (sillei niiku fiksusti ja diplomaattisesti) ihmisille jotka eivät edes puhu asioista niiden oikeilla nimillä.
Mä voisin kato mielelläni kuohia teidät. Olen kuten te, mutta teitä vastaan.
Ja sun typeryydestäs puhuu ihan aidosti toi karkea kahtiajako ''mamuissa''
Täs meni nyt 2min + 2x1min Ole hyvä. Lisää ropisee silloin tällöin
[q]Ana-5000, 22.10.2008 22:17:
Tuohon ei ole paljoa muuta lisättävää tai poistettavaa kuin se, että olen viimeisen kappaleen kanssa eri mieltä. Nimenomaan moniarvoisuuden (yhteiskunnan, jossa eri ihmisillä on erilaiset ja yhteensopimattomat arvopohjat) ja monikulttuurisuuden (monta eri kulttuuria saman pienen maan rajojen sisällä) hehkuttavat ihmiset ovat nimenomaan tyhmiä, tai asiaan perehtymättömiä. Eikö kukaan oikeasti ole avannut mielessään termiä "moniarvoinen"? Mitä se edes pitää sisällään? Moniarvoinen yhteiskunta on yhteiskunta, jossa yhteiskunnan sisällä asuvat ihmiset eivät jaa samoja arvoja. Miten tämä on yhtään missään olosuhteissa hyvä tai tavoittelemisen arvoinen asia?
Moniarvoisuus ei toimi pienellä skaalalla, eikä se toimi isollakaan skaalalla. Harvempi moniarvoisuutta kannattava liberaalihippi on valmis ottamaan lapsensa sylikummiksi uusnatsia, vaikka tämä olisi nimenomaan sitä aidointa moniarvoisuutta. Jos se ei toimi kaveri- eikä perhepiirissä, miksi se toimisi isommallakaan skaalalla? Ihmiset viihtyvät parhaiten seurassa, jossa arvomaailma on mahdollisimman samankaltainen. Ihmiset pitävät siitä, että heidän lähellään olevat ihmiset ovat perusasioista samaa mieltä.
Moniarvoinen ja toimiva yhteiskunta on utopia. Monta eriävää arvomaailma yhdessä ihanassa pikku kasassa, jossa kukaan ei luota toisiinsä. Natsit, juutalaiset, muslimit, ateistit, piripolkkaajat ja klassisen musiikin fanaattiset militanttikannattajat lyövät yhdessä kättä päälle ja hengaavat keskenään. Leijonat ja lampaat samalla niityllä, ruohoa pureksien.
[/q]
Eikä :D Tyhmiä! Sä et edes tajua niitä aatteita mitä ajat.
Ja pitäis ottaa natsi kummiksi että olis aidosti liberaali :DDDDDDDD
No voi vittu pitääkö suvaitsevaisen hyväksyä suvaitsemattomuutta jotta siinä olisi järkeä?
HAHHAHAHAHAHAHHAHAAHHAAA.
Sä oot niin tyhmä että sulle on ihan oikeesti kiva nauraa. Ei sulle voi ees puhua asiallisesti pitkillä vastauksilla kuten vaadit. Oot niin tyhmä että luulet voittavasi pitkillä teksteilläsi, kun todellisuudessa kukaan ei vaan jaksa selittää sulle ihan simppeleitä asioita. :DDDD
[q]
Jep. Siellä on paskaa. Kuuden miljoonan suomalaisen verorahoistako niiden satojen miljoonien ihmisten ja satojen miljoonien muiden epäonnisten ongelmat korjataan? Vai pitäisikö sittenkin keskittyä pitämään omasta väestä, eli niistä jotka sen verokirstun täyttävät, huoli?
Mitä tykkäisit siitä, jos maksaisit vakuutusmaksuja, ja kun sinulle sattuu kehnosti, vakuutusyhtiö antaisi rahat naapurille? "Voi voi, sulta palo kämppä ja meni omaisuus. Joo, tiedetään, olet maksanut sata euroa kuussa vakuutusmaksuja viimeiset kaksikymmentä vuotta. Mutta kun meillä on tämä toinen systeemi nykyään, jossa me maksetaan sun kämppäs korvaus suoraan Nigeriaan, koska siellä on vielä kurjempaa. Jos et tykkää niin voi voi, tämä on ainakin epäitsekästä."
Minä ainakin otan mielummin sen hammashuollon, jossa saa muuten nytkin jo jonottaa vuoden verran saadakseen ajan. Tämän takia itse käyn yksityisellä, koska olosuhteiden ansiosta minulla on siihen mahdollisuus.
Ähm. Aika turha näihin on vastailla, kun huomaa, että taustalla on joko erittäin vinoutunut ajatusmaailma tai ihan silkkaa ajattelematonta huttua.
[/q]LOL lämpööä alkaa jo tulemaan ihan mukavasti ;) Hetki vielä, niin näätte pesunkestävän rasistin ilman internetin tuomaa suojaa... On kyllä niin ihme läppää kun olla ja voi.
Jatkakaa kiitos.
[q]Ana-5000, 22.10.2008 23:38:
Tästä potista ei voi jakaa loputtomasti ottamatta toisilta pois. Jos tästä potista aletaan jakamaan vaikka 50% Delhin katulapsille, ei ensinnäkään Delhin katulasten tilanne juurikaan parane, ja sen lisäksi niiden VERONMAKSAJIEN TARVITSEMAT PALVELUT rapautuvat ja muuttuvat paskamaisiksi.
Avot - hetken kuluttua täällä ei enää puhuta siitä, mitä tehdään pakolaisille, vaan täältä lähdetään pakolaisiksi jonnekin, missä maan asioista eivät päätä veromarkat "muiden" auttamiseen tuhlaavat ihmiset.
Tietty se on väräjävän raskasta, ettei kaikkia voi auttaa, mutta Suomi ei ole siinä mielessä poikkeuksellinen maa, että täällä riittäisi rahaa ihan kaikkien ongelmien ratkaisuun. Jos sinä olet valmis luopumaan terveydenhoidosta ja hammashuollosta ja vittu mistä lie muiden hyvinvoinnin takaamiseksi, siitä vaan. Muuta namibiaan. Näin niitä rahoja ei enää siihen käytetä. Sitten kun maksat tuloistasi 40% veroja oletan, että haluat näille verorahoille jotain vastinetta.
Vähän annetaan jo.
Ongelma on se, että tällä hetkellä halutaan antaa vähästämme paljon.
[/q]Roopellakaan ei oo koskaan paljoa.
Ja toki Delhiin voitaisiin mielestäni laittaa vaikka kaikki ''teidän'' rahat IMO.
Täältä lähdetään oli tilanne mikä tahansa. Sä vaan haluat että ne on kaikki muut kuin kaltaises rakas rasisti.
[q]Ana-5000, 23.10.2008 00:27:
btw, millä tahansa muulla foorumilla ylläoleva kirjoittaja (siis ylläoleva, jos ivaaja ei ole noressa) olisi bännätty aikoja sitten.
Juuri tämän takia tätä klubitusta ei kovin paljoa enää jaksakaan lukea.
Hah, mätänä paskana vilkaisin Twistin aikasempia postauksia, ja kohdasta topikista "opiskelijan toimeentulo" löytyi ns. sanoista tekoihin-settiä:
---
Opintotuki+palkka+opintolaina, tulot reippaasti päälle 1000/kk. Vähemmälläkin pärjäis, mutta kivaahan se on pitää hauskaakin ja matkustella näin opiskeluaikana.
edit: Ainiin, ja onhan se mukavaa kun ei tarvi syödä joka päivä hernekeittoo.
---
Pikkasen tulee nyt ristiriitainen fiilis.
[/q]
Todista! Ei oo mitään faktaa väitteellesi. Ja jotenkin musta tuntuu, että tässä topikissa sä aiheutat enemmän raivoa kuin minä. Mä ehkä en artikuloi ihan jo sen takia ettet ymmärtäisi sanaakaan vaikka sen 100 kielelle kääntäisinkin , mutta sun seuraaminen johtaisi maailman kahtiajakoon ja lopulta jomman kumman hävittämiseen ennemmin tai myöhemmin. Sä oot vaan liian tyhmä tajutakses sitä.
Ja mikäs tossa Twistin jutussa nyt on ihmeellistä? Pitääkö olla joku vitun munkki jos ei ole sitten nat.. eiku siis monikulttuuria vastustava vasemmistohumanisti. Tai jotain...
Muuten varmaan aika monen noreen mahdut sinäkin. Et nyt sit taas laittanut sitä nappulaa siihen. Siis sitä joka todistaa pienuutesi?
No mutta ei nyt takerruta suhun tai muhun. Vaan teihin ja meihin kiitos.
[q]phanatic, 23.10.2008 09:44:
P.S. Kannatan myös sellaisen käyttäjän bännäämistä, joka ei osaa keskustella ilman seuraavanlaista kielenkäyttöä:
---
Sä oot niin tyhmä että sulle on ihan oikeesti kiva nauraa.
...
Mä voisin kato mielelläni kuohia teidät.
...
Sä vaan haluat että ne on kaikki muut kuin kaltaises rakas rasisti.
...
Sä oot vaan liian tyhmä tajutakses sitä.
[/q]
:D
Tyhmä sanaa käytin vastareaktiona samaiseen sanaan.
Seuraava olikin Halla-Ahon kaltaiselta natsilta ja palautin sen vain kaltaisilleen.
Rasisti on ihan oikea sana joka kuvaa tietynlaisia ihmisiä.
...
Hei lopetas nyt toi OT. Älä käännä tätä muhun niiku moni spede on monessa muussa topickissa jo tehnyt.
On aika turhaa argumentoida ihmisille jotka eivät tahua edes omaa käytöstään, saati ajatuksiaan.
Loukkaavaan tekstiin vastaan aina yhtä sivistyneeseen sävyyn, siitä voit olla varma.
Joten löysääs niitä rintsikoitas ja yritä nähdä koko kuva.
Ja kertoo kyllä jotain älykkyydestäsi kun keksit vain yhden skenaarion käytökselleni...
Nää on kivoja nää kans. Luetaan vaan mitä se nyt on taas sanonu, eikä edes ajatella miksi on sanonut.
Taidan siirtyä kuvapostauksiin.
http://www.hockeyzombie.com/comics/081019.jpg
[q]foobar, 25.10.2008 12:51:
"Kunnat haluttomia vastaanottamaan pakolaisia":
http://nieminen.blogit.uusisuomi.fi/2008/10/25/kunnat-eivat-halua-maahanmuuttajia/
Ei tarvitse olla raketti-insinööri tajutakseen miksi jo nyt talousvaikeuksissa painivat kunnat eivät halua lisää täysin sosiaalituen varassa eläviä pakolaisia. Esim. Turun kaupungin talous on ollut jo pitkään aivan kuralla.
"Suomeen tulvii alaikäisiä turvapaikanhakijoita":
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Suomeen+tulvii+alaik%C3%A4isi%C3%A4+turvapaikanhakijoita/1135240343472
"Ruotsi epäilee pakolaisten väärinkäyttävän paluutukisysteemiä":
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Ruotsi+ep%C3%A4ilee+pakolaisten+v%C3%A4%C3%A4rink%C3%A4ytt%C3%A4v%C3%A4n+paluutukisysteemi%C3%A4/1135238777903
Länsimaiden hölmöyttä hyväksikäytetään juuri niin kauan kuin se on mahdollista. Lasku lankeaa sinulle ja lapsillesi. Sosiaalituen varassa elävien määrän kasvu johtaa väistämättä verojen tuntuviin korotuksiin ja yhteiskunnan peruspalveluiden heikentämiseen tai täydelliseen yksityistämiseen.
Käsillä olevan taantuman tai jopa laman myötä tuhannet suomalaiset veronmaksajatkin tulevat saamaan potkut, joten omienkin tukemisessa meillä on kädet täynnä työtä.
Omituista tässä monikulttuurikeskustelussa on se, että eniten täysin hallitsematonta maahanmuuttoa tuntuvat kannattavan ne, jotka tulevat olemaan tämän kehityksen suurimpia häviäjiä.
Mieti ketä äänestät.
[/q]
Pitäisköhän meijän tehdä mielummin jotain tu'ille eikä maahanmuuttajille. Itse vastustan nykyistä tukijärjestelmää joka käytännössä katsoen pakottaa pienituloiset työttömiksi. Vihreitten kansalaispalkka malli on oikeasti musta hyvä idea kun sitä miettii kauemmin. Itse aluksi nauroin sille, mutta se on oikeastan nerokas idea.
Ja olen siis sossun pummi.
Ja noi teidän radikaalit päätelmät hallitsemattomasta maahanmuutosta on ihan hatusta vedettyjä.
Kuhan vaan ootte kauheessa hypessa ja vedätte överiksi kun luulette ettei niitä asioita muk jo mietitä.
[q]foobar, 26.10.2008 11:39:
Rasisti-, fasisti- ja natsikortteja heilutellaan täysin päättömästi, jotta keskustelu asiasta saataisiin tukahdetettua.
Haluatko sinä naapuriisi somaliperheen? Haluatko sinä lapsesi koulussa luokalle, jossa on 75% muslimeja? Haluatko sinä maksaa enemmän veroja? Haluatko sinä joutua pelkäämään kadulla liikkuessasi pahoinpidellyksi, ryöstetyksi tai raiskatuksi tulemista?
Jos haluat, äänestä ihmeessä vihreitä, RKP:ta, vasemmistoa tai sosiaalidemokraatteja.
[/q]
Äläs nyt päätä mun puolesta ketä mun tulisi äänestää.(Vaikka kyllä olen oppositin kanssa samaa mieltä) Ja kyllä täällä vilahtelee täysin puhtaita fasistisia aatteita ja jos niitä ei myönnetä, ei ole oikeastaan mitään järkeä väitellä ideologisista eroista kun toinen ei myönnä fasismiaan ja väittää muiden kannattavan hallitsematonta maahanmuuttoa. Olen kyllä tehnyt selväksi että tiedostan asiaan liittyvät ongelmat ja mielestäni niiden priorisoinri on tärkeää mutta en näe rajan sulkemista varteenotettavana vaihtoehtona (tähän kuuluu tiettyjä kansallisuuksia suosiva fasistinen malli)
Kyllä, Somali saa asua vieressäni.
Kerran kun odotin bussia tutustuin Somaliin istuessani 6 tuntia Kouvolassa armeijaan mennessäni ja kun valitin kasvavaa nälkää pennittömänä, hän kaivoi repusta leipänsä ja mehunsa ja antoi minulle sanoen että hänellä ei ole. Ympärillä kulki mahtavia Suomalaisia jotka näyttivät keskisormea hänelle.
Todellakin haluan hänene kaltaisen naapurin. Ehdottomasti!
Yksi Somali ryösti ja hänen kaltaistaan en halua. On puhdasta rasismia valita naapureitaan kansallisuuden perusteella.
Kerran taas olin virastossa ja istahdin hyvin pukeutuneen Afrikkalaisen viereen ja noin 10 vuotta vanhemmat haisevat spurgut nauroivt minulle. Kun maahanmuuttaja oli lähtenyt he kysyivät että eikö vanhempani ole opettanut ettei Somalin viereen saa istua, kysyin miksei muka?
He vastasivat että he haisevat. En voinut olla nauramatta.
Enkä mä pelkää kyllä Somaleita :DDDDDDDD Ja jos Luokka on muslimeita täynnä, niin sitten se on. Se ei vaan saa vaikuttaa länsimaiseen tapaan jossa uskonto erotetaan valtiosta ja koulutuksesta.
Mun 15v pikkuveljeni on lukemattomien maahanmuuttajien kanssa kaveri, eikä se ole hänestä krtiminaalia tehnyt. (tosin entisenä ''nuorisorikollisena'' hän ei edes pystyisi tekemään sitä tietämättäni kovin kauaa ja se tietäisi tupenrapinoita)
[q]tbo, 27.10.2008 01:46:
Mähän en pelkää, eikä ainakaan mua saa pelkäämään tollasella uhkailulla. Kuitenkin, jos mulla olis jotain pelättävää esim. pahoinpitelyn puitteissa (onneks ei, oo kai tarpeeks isokokonen) niin känninen vitivalkoinen suomalainen on muutamaa kertaluokkaa suurempi riskitekijä kuin vesiselvä afrikkalainen.
[/q]
Eipä taida olla toi tekijä koosta vaan egosta kiinni. Oon aika pieni jätkä ja ainoa missä olen sen huomannut vaikuttavan on uskottavuustekijöissä, en uhkaavissa tilanteissa. (me mahtavat Suomalaiset ollaan ainakin aika esteettistä kansaa ja vahvimmalle annetaan yleensä eniten sanavaltaa. Eikö olekkin intellektualli tapa lähestyä ongelmia ;) ) Mun pieksämisestä kun ei kehtaa edes natsit kavereilleen lesota. (vaikka en nyt ihan avutonkaan ole)
Niin ja raiskauksissa pitäis kanssa ottaa huomioon myös että sitä käytetään myös alistavana tekona ja voi olla varma että lähestyvän ulkomaalaisen haukkuminen neekeriksi tai vastaava teko ei ainakaan paranna omaa turvallisuuttaan pimeässä puistossa. Suomalaiset naiset ainakin on kusipäitä kauheessa kännissä.. Ja ei, en ole raiskaajien puolella. Painotan vain omaa vastuuta tietyissä tilanteissa.
[q]Ana-5000, 27.10.2008 06:55:
Um, erona toki näissä "kuolonuhrimäärissä" (joilla nyt ei ole ensinkään edes mitään vitun väliä kun mietitään nykyhetken tilannetta) on se, että Islam sotii pyhää sotaa länttä vastaan tällä hetkellä, siinä missä kristittyjen ristiretket tapahtuivat tuossa about keskiajalla.
[/q]
Jaa no miksiköhän ne sotii?
[q]
Ja vesiselvä suomalainen on muutamaa kertaluokkaa huomattavasti pienempi riski kuin vesiselvä afrikkalainen. Känninen afrikkalainen taas tuntuu rikostilastoja lueskellessa olevan muutamaa kertaluokkaa vaarallisempi kuin känninen suomalainen.
[/q]
onks tää vaan tätä perinteistä suomalaista maalaisjuntin neekerikammoa ja -halveksuntaa, joka tuntuu olevan kauheessa huudossa? "Mitä tahansa mielummin ku tavallisia Somalialaisia ihmisiä, siis hyi VITTU!
Ja laitas nyt niitä tilastoja kun tollasia höpiset.
[q]Ana-5000, 27.10.2008 13:37:
Miten niin? Osoittaisitko ystävällisesti mulle missä kohtaa Halla-Aho on kritisoinut suomeen hyvin sopeutuvien, rauhassa elelevien, työhön tulevien ihmisten maahanmuuttoa? Tai edes yhtään kukaan? Itsekin olen varmuuden vuoksi moneen kertaan kirjoittanut, ettei minulla ole mitään niitä ihmisiä vastaan jotka a) tekevät täällä töitä b) opettelevat maan tavoille.
Sulle on tainnu upota varsin hyvin tää "maahanmuuttokriitikko vihaa siis vaan kaikkii erivärisii VÄHÄX TYHMÄÄ!!"-läppä.
[/q]
Kyllä olen lukenut Halla-ahon suosittelemia linkkejä ja niissä ihan selvästi hänen oppipoikansa puhuvat juurikin filippiiniläisistä ja ''eugeniikasta'' (lainattu termi).
Jos hän suosittelee tollasia sivustoja ei ole kaukaa haettua vetää viiva niiden välille.
Kyllä mulle selvisi että et oo kaikkia ihonvärejä vastaan. Vain yhtä kolmesta.
[q]phanatic, 27.10.2008 13:46:
edit: Analle: ei ole mitään "islamilaista kulttuuria", esim. Malesiassa on aika erilaista kuin Indonesiassa (jossa taas on varmaan satoja erilaisia kulttuureja) jossa on erilaista kuin Egyptissä jossa on erilaista kuin Somaliassa. Uskonnollisia fundamentalisteja kyllä on joissain maissa enemmän kuin toisissa, mutta itse syyttäisin fundamentalismia, en uskontoa. Uskonto on keppihevonen massojen ohjailuun, mutta kuten aseet, myöskään uskonnot eivät tee rikoksia. Ihmisyksilöt tekevät.
edit2: Mielestäni törkeisiin rikoksiin syyllistyvät ei-kansalaiset pitää voida heittää pihalle, mutta jos tässä nyt puhutaan maahanmuutosta yleensä, joka sisältää myös pakolaisuuden, välitöntä tai edes kovin pikaista työllistymistä ei voida mielestäni kaikilta vaatia. Pakolaisten vastaanottaminen on ensisijaisesti hyväntekeväisyyttä, työperäinen maahanmuutto on asia erikseen.
[/q]
Näin.
Oletko sinäkin kyllästynyt raiskaaviin apinalaumoihin?
Haluatko sinäkin tehdä kaikkesi pitääksesi maahanmuuttajat poissa yhteiskuntamme vähistä varoista, mutta et löydä ehdokasta joka ajaisi asiaasi unohtamatta sinua?
Nyt se on mahdollista uuden järjestelmän avulla! Eikä se maksa sinulle parhaimmillaan mitään!
Mene Kivan kotisivuille ja autat pitämään sosiaalikassamme koskemattomana luonnonvarana!
Koet sivuston varmasti omaksesi myös jos vain haluat tehdä vaikutuksen tyttöystävääsi tai vain yksinkertaisesti olet emotionaalisesti ylilatautunut ja koet suurta huolta maailman epä-oikeudenmukaisuudesta.
If you cant win them, lend to them!
And this is how you get your money back for sure!
[q]Ana-5000, 24.2.2009 06:14:
Ja osui tuossa muuten silmään mielenkiintoisia verrantoja, kun puhutaan siitä, että vähäosaisia pitää auttaa ja pakolaispaikkojen myöntäminen on silleen niinku hirveän hyvä tapa auttaa:
Yhden pakolais"lapsen" asuttaminen vastaanottokeskukseen maksaa 57.000 vuodessa. Siis yhden, per vuosi.
Mitä saa 57.000 eurolla?
- Yhden vuoden ylläpidon yhdelle pakolaiselle Suomessa
tai jonkin näistä:
- Kouluvuoden 4750 lapselle Nepalissa
- Malariasuoja 7125 lapselle Ruandassa
- 380.000 ateriaa katastrofialueiden lapsille
- poliorokote 540.000 ihmiselle
- 140 lehmää keniaan tai ugandaan
- rokote kuutta tappavaa tautia vastaan 2850 lapselle
- 114 000 hätäavun yhteydessä käytettävää ensiapupakettia kolmeksi kuukaudeksi
- koulutarvikkeet, rokotukset kuutta tappavaa tautia vastaan ja AIDS-lääkkeet 800 lapselle
- noin 250.000 litraa juomakelpoista vettä katastrofialueelle
- koulutarvikkeet 20.000 lapselle
- 375 kappaletta 80 lapsen täydellisiä koulupaketteja UNICEFilta
- 590 proteesia miinaan astuneille lapsille ja aikuisille
Mitä saa 156 eurolla?
- Yhden päivän yhdelle pakolaiselle Suomessa
tai
- Ammattikoulutuksen ja perustarvikkeet oman yrityksen käynnistämiseksi nuorelle itse valitsemaansa ammattiin Intiassa, Kolumbiassa, Keniassa ja Ugandassa. Yli jäävällä osalla saadaan vielä 60 lapselle rokoteannos poliota vastaan.
Auttaa pitää, mutta toisaalta, voi myös kysyä, miten se kannattaa tehdä.
[/q]
Paljonkohan tanki kiitamattoman laitosperseen elatamiseen on menny rahaa?
Ja mita te ootte silla saanu?
Ihan vitusti kansainvalista arvostusta, rauhaa ja hyvat younet.
Mitas jos te ette ois mun viuluja maksanu?
Oisin nukkunu teidan sangyssanne (Tein niin jo muutenkin) Syony teidan ruokanne (done that) Vieny teidan rahanne (been there) ja rikkonu kotirauhaanne muillakin tavoin (done that many times) Ennen 15v ikaa.
Huhhuh. olempa moraaliton jatka. Mutta niin se vain menee. Jos kaikilla muilla on hienot lenkkarit ja jollain ei ole, han ottaa ne tavalla tai toisella. Toinen vaihtoehto on kuolema (karjistettuna)
Katsokaas, kaikki haluaa parjata hyvin niilla keinoin jotka on kaytettavissa.
Te vitun kiittamattomat mulkerot ette osaa arvostaa ku itteanne ja kaltasianne. Senkus sanotte ituhipix. En ole. Pikemminkin olen tarvittaessa Hitler.
[q]mariq, 20.7.2006 15:05:
Tälle repesin ihan täysin! Eihän siis tietenkään ongelmia ole olemassa, jos niistä ei kukaan puhu Way to go, niomic!
[/q]LOL. Sä vain toteat miten tää planeettaa pyörii miettimättä mistä se johtuu ja pitääkö se edes paikkaansa.
Kyllä suuri osa nykyisistä mielenterveysongelmista johtuu juurikin siitä että tiedetään paremmasta. Ilman mediaa, globaalia kommunikointia ja ylisuuria asutuskeskuksia nälänhätä ja pedofilia olisivat vain normaalia arkea, eikä ne sairastuttaisi yhteisön jäseniä jossa kaikille ne ovat normaalin kriteerien puitteissa. (Mieti vertaistukea hetki) Siinä vaiheessa kun tajuat olevasi muita heikommassa asemassa sinulle tärkeässä asiassa, kasvaa todennäköisyytesi sairastua psyykkisesti monituhatkertaisesti. Olkoot se sitten raha, valta, älykkyys, rakkaus, tai mahdollisuudet, ihan sama.
(nyt mieti pieniä alle 4v lapsia. Ovatko he onnettomia koska heillä ei ole sitä mitä naapurilla?)
[q]2la, 20.7.2006 15:29:
No HALOO!! Sinä et nähtävästi käsitä lasten hyväksikäytöstä hevon helvettiä. Luuletko, että ne lapsen traumat ja kärsimykset tulevat siitä, että muut pitävät tätä "leikkiä" sairaana?! Niin että jos se kaikkien mielestä olisi ihan ok, olisi se lapsenkin mielestä ok?
Toki häpeän tunne, pelko siitä, mitä äitikin sanoisi jos tietäisi, pahentaa lapsen oloa, mutta ei se nyt ainoa negatiivinen asia siinä iljettävyydessä ole!
Mua oksettaa tuo sun kommenttisi nyt niin paljon että olisi parempi jättää vastaaminen tähän. Mutta enpä jätä.
[/q]
Niin sairasta kuin se onkin, niin kyllä pedofilian sairaus perustuu puhtaasti sen sairauteen.
Se on mietitty joskus kristinuskon kulta-aikaan siten. Esim: juutalaisilta: pippelissä esinahka=pippeli paisuu ja kantaja kuolee. Pippelissä ei esinahkaa = ei paisu (siis kasvain) ja kantaja säilyy.
Lapsi ei saa saada lasta = Ei ole tarkoitettu siitettäväksi.
(Ja penissyövästähän syytettiin runkkaamista, mutta kun löydettiin pöpöt, jäi opittu uskomus runkkaamisen pahuudesta voimaan ja keksittiin luovempia rangaistuksia lapsille. Kuten että tulee sokeaksi.)
Ja tämänhän takia voidaankin kiistellä 16 ikävuoden mielekkyydestä pedofilian rajaksi.
Tää on kyllä ihan mun loogista teologian ja moraalin välistä paskavyyhdin purkua. Yksityiskohdista en voi luvata, mutta periaatteesta voin lyödä pääni pantiksi.
Ja ei, ei tarvitse/kannata vastata.
Anteeksi ny että yritän tuottaa pettymyksen, mutta tässä maailmassa ei ole mitään taikanappuloita joita painamalla olisi kaiken yläpuolella.
[q]Ana-5000, 16.9.2008 12:18:
Mikäli kyseinen huippuosaaja aikoo Suomen kansalaiseksi mieliä tai muuttaa tänne pysyvästi asumaan, niin totta munassa. Olettaisin tosin, että tämä huippuosaaja tunnistaa itse nämä tarpeensa ja opiskelee kielen ihan omaehtoisesti. Toinen hyvä kysymys on myös, että minkä takia tänne muuttaisi edes näitä ihmisiä, kun Suomessa on tunnetusti osaamisesta ollut tapana maksaa kitsaasti ja verottaa siitäkin puolet pois, jotta muut (joita on valtaosa maahantulijoista) "huippuosaajat" saadaan ruokittua ja asutettua?
Suurin osa maahanmuuttajistahan ei tosiaankaan ole Nokialle töihin tulevia huippuosaajia, vaan kehitysmaista tänne saapuvia, kouluttamattomia ja kielitaidottomia ihmisiä.
[/q]
Eli me saadaan hyötyä muiden maiden koulutuksesta, mutta muut eivät meidän? Fasismia kauneimmillaan. Kun joku kainis aamu heräät ja huomaat ettei ympärilläsi ole yhtään toisen kulttuurin edustajaa, niin silloin sinullakin on syytä olla huolissasi. Oletko sinä seuraava? Ja mihin menee oman maan kansalaiset?
Onko kansallissosialismin ainoa oikea tunnusmerkki todelläkin hakaristi ja juutalaisvaino?
Natsitkin kohteli Amerikkalaisia hyvin ja kommunisteja huonosti.
Sua ei kyllä saa hereille kun joukkohaudoilla. Historia toistaa itseään jos sen annetaan.
[q]shapeshifter, 18.3.2009 18:32:
---
REivaaja, 18.3.2009 17:23:
---
shapeshifter, 18.3.2009 15:54:
Tossahan toi on kokonaisuudessaan, mutta vaihtoehtoista ratkasumallia ei ole esitetty, tulitaukoa ei pysty solmimaan kun militantit toimii ilman keskitettyä johtoa. Kyllä mä oskon vakaasti, että jos gazan puolelta loppuu rakettispakettien sade niin eipä iipoillakaan mitään intressiä ole mennä sotiskelemaan sinne. Ja tosta määrästä, reilu 3000 raketti-, ja krh-iskua oli viime vuonna. Se tekee noin 10 päivässä.
---
''IDF on myös tuhonnut itsemurhaterroristien perheiden taloja, todeten sen olevan tehokas taktiikka itsemurhaiskujen vähentämiseksi. Kriitikkojen mielestä taktiikan tehokkuus ei kuitenkaan oikeuta liiallisen voiman käyttöä, ja siviilikohteiden tuhoaminen kostona on kansainvälisen lain vastaista.''
---
Mistäs toi on lainattu?
[/q]kui?
[q]shapeshifter, 18.3.2009 18:53:
Näyttää puuttuvan wikistäkin lähde tuohon väitteeseen. Kovin tavallista, että esitetään vaite, jolle ei ole lähdettä.
[/q] Millainen lähde kelpaa? ihan retorinen kyssäri. (editoin ylempää postaustani)
No sanotaan nyt vaikka freedocumentaries.org/com/net?, _useat_ silminnäkijät, lehdet jne.
en kyllä rupee repimään tarkempia tietoja kun se on vähän niinkuin sun homma jos aihe kiinnostaa.
[q]Ana-5000, 2.3.2009 12:17:
Minä taas pelkään, että euroopan mantereella kehittyy tässä seuraavien kymmenien vuosien aikana ihan täysi sisällissota ainakin jossain, jos ei valtiotasolla niin ehkä lähiö- tai kaupunginosatasolla. Pariisissa on jo viitteitä tästä, kun poliisi ottaa viikkoja yhteen aseistettujen maahanmuuttajajengien kanssa.
[/q]
Sivuhuomautus: mun on jo pitkään pitänyt tarkentaa tuota sun toistuvasti esittämääsi oletusta, että Pariisin lähiömellakoissa vastakkain olisivat poliisi ja maahanmuuttajat, kuten Malmössakin. Tosiasiassa Pariisissa vastakkain ovat maahanmuuttajien lapset eli ns. toisen sukupolven maahanmuuttajat, jotka puhuvat täyttä ranskaa mutta ovat silti syrjäytyneitä. Näkisinkin, että tilanteella on islamistimeininkiä enemmän yhtäläisyyksiä pertti perussyrjäytyneen elämään jossain Helsingin lähiössä tai jenkkighettojen näköalattomaan meininkiin - höystettynä ihan perusranskalaistenkin hallitsemalla ja suorastaan keksimällä vallankumous- ja mellakka-aatteella.
Osaan siis ranskaa ja olen nähnyt Ranskan lähiöistä tv-dokumentteja. Ranskaa ne siellä puhuu, toisin kuin Malmön "jaak intte snakka svenska"-maahanmuuttajat. Enemmän mua vituttaa Ranskan kuin Ruotsin lähiöihmisten syrjäytyminen.
Myös UK:ssa on miljoonia toisen sukupolven maahanmuuttajia. Heidän mellakointinsa on maan tavan mukaisesti vähäisempää, he eivät aina osaa puhua tai kuullunymmärtää UK:ssa saarnaavien imaamien kieltä (siis omien vanhempiensa äidinkieltä). Tää kiinnostava artikkeli kertoo, minkälaista islamin suuntausta UK:ssa saarnataan englanniksi eli 2. polven kielellä:
http://www.thisislondon.co.uk/standard/article-23654441-details/I+won%E2%80%99t+let+the+death+threats+silence+me/article.do
- « Edellinen
- 1
- ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- ...
- 108
- Seuraava »