Kulttuurien väliset erot - mikä on sairasta ja mikä ei.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- ...
- 108
- Seuraava »
[q]Ana-5000, 18.1.2009 00:27:
---
REivaaja, 17.1.2009 11:53:
Vastuuttoman maahanmuuton seurauksena 4000 hakemuksesta käsiteltiin 2000 ja n.60 pääsi maahan. Mitä kansallisuuksia? En tiedä...
---
Ei. Kaikki saivat jäädä joko maahan tai muualle eurooppaan ns. Dublin-asetuksen nojalla, jonka perusteella turvapaikanhakijat palautettiin toiseen EU-maahan.
Jokainen turvapaikanhakija sai jäädä maahan. Tuolle kuudellekymmenelle myönnettiin turvapaikka, joka tarkoittaa sitä, että ne loput 3940 eivät täyttäneet turvapaikanhakijan kriteereitä. Oleskelulupa heltiää silti, sillä esim. Irakiin ja Somaliaan ei ketään koskaan palauteta.
Tuo kuudellakymmenellä sumuttaminen on ihan tyypillistä totuuden vääristelyä, kun puhutaan maahanmuuttajien määrästä.
[/q]
Et ymmärtänyt pointtia. Mutta kun jälleen taas yllätit pedofiili väitöksilläsi niin ei yllätä.
No ihan pikkasen avaan.
a) 4000:sta 2000:tta käsiteltiin. Lopuille sanottiin ettei nyt jaksa kun olemme vastuuttomia.
b) 2000:sta 60 oli hyvin käyttäytyviä, hyvin koulutettuja, puhtaan rikosrekisterin omaavia ateisteja, jotka ostavat hyllyiltä luomua ja mieluiten lähikasvatettuna.
He myös ymmärtävät perunan merkityksen Suomalaisessa ruokakulttuurissa.
Loput ovat sitten rikollisia. Maasta karkoituksen veroisia oikeen. Voi olla aika varma että sitä talouden kivijalkaa ei hirveästi tee mieli veroineen päivineen hommata.
[q]josbe, 18.3.2009 15:36:
---
kuilun partaalla, 18.3.2009 14:58:
http://www.uljas.net/ajankohtaiset/puheenjohtajat-halusivat-auttaa-somalit-kotiin/
---
---
...Autetaan somaliystävämme takaisin kotiin -ryhmään Facebookissa... "En koe olevani rasisti, kun haluan tukea sitä, että jotkut pääsisivät kotimaahansa, jos niin haluavat, Kytölä sanoo.
---
:D
ja
---
Nykyisessä poliittisessa kulttuurissa ei haluta puhua maahanmuuttoasioista kriittisesti. Heti saa rasistin leiman otsaansa ja kukkahattutädit tulevat itkemään, Lammentausta kärjistää.
---
Déjavù. Omaperäistä ajattelua.
[/q]
Myöskin kohta jossa sanotaan Somalian olevan turvallinen maa huvittaa. Miksi sinne ei sitten palauteta ihmisiä, ja miksi sieltä sitten tulee pakolaisia? Taitaa mennä Somalimaa ja Somalia sekaisin. Tosin en nyt muista varmasti onko Somalimaata Suomi tunnustanut.
[q]Ana-5000, 16.9.2008 14:07:
Selvää kuitenkin on, että maahanmuutto ei ole Suomelle millään tavalla voittoa tuottavaa touhua.
[/q]
On se niin kauan kun Suomalaiset edistää uraansa ja pyörittelee pyramidia. Ei ehkä heti, mutta eipä se bkt:kaan niin suurta ole, saati sen kasvu...
[q]Samu*, 16.9.2008 13:29:
Kuinka monen muun mielestä esimerkiksi Helsingin rautatieaseman ympäristö oli paljon rauhallisempaa sekä turvallisempaa seutua ennen laman jälkeistä maahanmuuttopolitiikkaa? Mieleni tekisi jopa postata eräs kuva Espoolaisen peruskoulun liitutaulun yllä roikkuneista kirjaintauluista, joissa opetettiin lapsille aakkosia (ken muistaa?). Voitte arvata millä sanalla N:ää opetettiin esimerkiksi minun ikäluokalle.
[/q]
Kuria kuria... Ei auta. Ei auta asennevammakaan.
Toi N sana liitutaudulla on ollut ilmeisen tehokasta? Kyllä maahanmuuttajilla on jo tarpeex vaikeeta sopeutua tollasten 'realistien' takia...
[q]Ana-5000, 16.9.2008 14:47:
Klubituksen virallinen laadunparannusnappi: http://klubitus.org/ignore.php?lisaa=3951
[/q]Hitto sä oot pieni. Hei en mä oo neekeri :(
[q]Samu*, 16.9.2008 14:45:
Kylläkyllä, näitä tälläisiä otsikoita on aina niin kovin mukavaa lueskella, tässä nyt vain about parin sekunnin saldo eikä edes yhtään raiskausta :
...Kyllä tää kulttuurin rikastuminen on sitten hieno juttu
[/q] Joudun syömään sanani. Samalla ideologialla sun pitäis vastustaa köyhyyttä. Onhan se selvä riskitekijä rikollisuuden kannalta.
Ai että vielä järkyttävä HIV ongelmakin (jota tietenkin afrikkalainen maahanmuuttajaväestö tulee tänne kylvämään ihan vaan pahuuttaan). Ei tässä ole nyt kyllä perustelluista uhkista kyse vaan puhtaasti neuroottisuudesta.
Pistä kaksi neurootikkoa keskustelemaan mistä tahansa ongelmasta niin siitä tulee kaksi kertaa suurempi ongelma..
over and out.
[q]Ana-5000, 12.12.2008 18:46:
Ennakkoluulot ovat osittain myös opittuja toimintamalleja. Ihminen tarvitsee ennakkoluuloja, tehdäkseen riskinarviointia ympäröivästä maailmasta. On nuorelta, humalaiselta naiselta ennakkoluuloista vältellä yöaikaan kaisaniemen puistossa notkuvaa somalilaumaa, koska ajatus siitä että lauman läpi oikaiseminen johtaa joukkorikastukseen ei perustu tietoon, vaan ennakkoluuloon. On myös ennakkoluuloista vältellä romanialaisia ruusuntuputtaja-taskuvarkaita ja on ennakkoluuloista suhtautua varautuneesti myymälään tupsahtavaan viisipäiseen, äänekkääseen romanilaumaan.
Nämä ovat ennakkoluuloja, jotka perustuvat arkikokemuksille. Ne ovat ennakkoluuloja siksi, että ne perustuvat todettuihin, koettuihin asioihin. Mikäli voidaan todeta, että lähes aina kun X niin Y, on ihan normaalia olettaa, että ensi kerrallakin kun X, niin Y. Mikäli Y on asiantila mitä ei haluta, ja äänestysuurnilla saa päättää minkä määrän X:ää ottaa elämäänsä, ihminen nojaa tietenkin ennakkoluuloihinsa.
Mikäli kaikki kokemukset somaleista ovat negatiivisa, ihminen ei pidä somaleista. Tämä toisaalta johtaa myös siihen, että ne mukavatkin somalit kärsivät. Itse pyrin välttämään tätä ennakkoluuloa henkilökohtaisella tasolla, ja tämän johdosta tulen niiden muutaman tutun somalikundin kanssa varsin hyvin toimeen. Se ei silti tarkoita sitä, että suhtautuisin puistossa aikaa viettävään somalijengiin samalla tavalla kuin puistossa aikaa viettävään hevarijengiin. Se on ennakkoluulo, mutta se pitää puukon poissa keuhkosta.
[/q]
Voi vittu mitä tekstiä. I rst my case.
[q]Ja kaikki voittaa.[/q] No eikä voita.
Kävin sitten rekrymessuilla. Mitä jäi käteen?
Ulkomaalaiset oli prosentuaalisesti vahvasti edustettuina, joka neljäs/viides oli (ehkäpä joka kolmaskin, en mä niitä siellä laskenu) ulkomaalaistaustainen.
Tästä voi tehdä muutamiakin päätelmiä riippuen leiristä, mutta tässä pari omaani:
1. Työtttömyys on keskimääräistä korkeampaa heidän keskuudessa.
2. Heillä on keskimääräistä alemmat standardit työpaikan suhteen ja enemmän motivaatiota yrittää saada sellainen.
Siinä missä joku Suomalainen käytti sanoja vittu ja saatana, inisi kun paikka johon olisi päässyt töihin sijaitsikin Karkkilassa (tämähän nyt helvetti selviää pienellä yrittämisellä) ja valitti kun ei mistään töistä saa kunnon palkkaa, (itse en maksaisi hänelle senttiäkään)
oli ulkomaalais-taustaiset juttelemassa rekrytointihenkilöstön kanssa ja suurelta osin paremmin pukeutuneita.
Suomalaiset kyyhötti nurkassa...
Nyt ois aika lopettaa ksenofobinen paskan jauhaminen ja kokeilla antaa heille mahdollisuus.
Eipä se paljoa vaadi kun ei se ole itseltään pois. Paitsi tietenkin jos olet huono siinä mitä teet...
[q]Ana-5000, 22.11.2008 15:30:
....
Olettaisin että syynä on lähinnä kielitaidon puute.
[/q] Eli siten voimme myös hyvällä omatunnolla sanoa kansalaistemme kielitaidon olevan yhtä suuri uhka yhteiskunnallemme kuin maahanmuutto?
[q]Ana-5000, 22.11.2008 03:49:
Ja käsi ylös jokainen monikultturisti ja maailmanparantaja - milloin viimeksi tarjosit kodittomalle omasta kodistasi yösijan?
KÄSI YLÖS.
MILLOIN VIIMEKSI TEIT JOTAIN ITSELTÄSI SUORAAN POIS OLEVAA AUTTAAKSESI VIERASTA?
Ja kerro toki miten. Paljonko se maksoi sinulle?
Enkä nyt tarkoita sitä, että tuhlasit hurjat kolme euroa kahden tuhannen euron palkastasi ostaaksesi juopolle hampurilaisen.
Lopettakaa tuo helvetin tekopyhä paskanjauhanta ja miettikää itse omia valintojanne, ennenkuin leimaatte ne loogisesti omaa elämäntyyliänne puolustavat ihmiset itsekkäiksi rasistpaskoiksi.
[/q]
LOL. o/ Mä tuhlasin muutaman euron maahanmuuton ongelmien ratkaisemikeksi. Niin sinäkin. Taisit vetää hampurilaisenkin? On ne hyviä...
[q]Ana-5000, 19.11.2008 14:42:
En minä tarkoita sitä, että ulkomaalaista pitäisi rikoksesta rankaista kovemmin kuin Suomalaista, mutta kannatan varauksettomasti ja täydestä sydämestäni ulkomaalaisten rikollisten karkoittamista takaisin kotimaahansa.
[/q]
Jännä tapa kiertää rasismia. Keksitkö sen ihan itse, vai onko kyse puhtaasta sattumasta? Kukapa ei, vaan kuka on ulkomaalainen? Olisiko Helsinki turvallisempi paika jos siellä ei olisi yhtään mustaa naamaa?
Jos olisit diktaattori, niin tulisiko niin kuitenkin käymään a)ihonvärin takia? Vai b)Kulttuurin takia c)muista syistä? Ja eikö olisikin tehokkaampaa jättää retoriikka ja myöntää suoraan että eriväriset on miltei poikkeuksetta toisesta kulttuurista?
Mielestäni maahanmuutto ideologiasi yhdistettynä pragmaattiseen maalaisjärkeen ei tuota muita vaihtoehtoja kuin monokulttuurin jossa väistämättä syntyy eriarvoisuutta.
Ah. Olen solidaarinen kun annan, ja haluankin antaa, mutta vain niiille jotka antavat minulle. En ole Natsi koska en kaasuta Juutalaisia ja oikeastaan jopa pidän heitä ahkerina.
Neekerit on itse kussut asiansa ja hoitakoot ne itse. Miksi? Koska he eivät anna. En ole rasisti koska en väkisin heiltä myöskään ota. He ovat siellä ja me täällä.
Koska maailma kuristuu, on meidän elettävä entistä ahtaammin.
[q]Ana-5000, 22.11.2008 16:29:
Suvaitsevainen tarvitsee suvaittavia, jotta suvaitsija voi tuntea itsensä paremmaksi ihmiseksi. Mitä erilaisempi maahanmuuttaja-toteemieläin-kunniakansalainen on, sitä vaikeampi tätä ja tämän kummallisia tapoja on suvaita, mutta supersuvaitsija osoittaa olevansa moraalisesti muun kansan yläpuolella onnistuessaan tässä suvaitsemistemppuilussaan.
[/q]
Ei kyllä sä olet se egoisti tässä topikissa.
Äh sä ootki vaan trolli :D
[q]Valtakunnanperkele, 18.4.2009 09:12:
Eipä ole kukaan syytellytkään. Se, että itse ideologia on mitä on ei toki tarkoita sitä, että sen jokainen kannattaja kannattaisi sitä samalla pieteetillä.
[/q]
..Mutta tarpeeksi kuitenkin? Sä et tuomitse niitä yksilöinä, mutta kulttuurina, eli ryhmänä kyllä?
Musta toi on nurinperin ajattelua.
[q]Samu*, 24.10.2008 13:00:
http://i34.tinypic.com/2lbzuon
[/q]
Jee im trendsetter!
Mutta vakavasti. Musta fasismin lisääntyminen on vakava ja surullinen asia.
[q]Ana-5000, 2.10.2008 16:58:
Vaikka REivaaja onkin mulla ignoressa on pakko kysyä: Mikä sellainen mahdollisuus maahanmuuttajalta puuttuu, joka meidän on heille annettava, joka meillä on, mutta heillä ei ole? Maahanmuuttajalla joka saa oleskelu- ja työluvan on aivan samat mahdollisuudet kouluttautua ja työskennellä kuin kantasuomalaisella, vaikka aloituspiste on toinen. Jostain syystä silti tietyt etniset ryhmät ovat jatkuvasti työttöminä ja sosiaaliavustusten piirissä, vaikka osaisivat kielen ja olisivat ruumiillisesti täysin terveitä.
Tästä "mahdollisuuksien antamisesta" lähtee usein puheita kaikenlaisista kiintiöistä ja muusta positiivisesta syrjimisestä, mistä en pidä laisinkaan.
[/q]
En mä puhu sulle koska kiihotat ihmisiä mua vastaan ja pelkäät kaikkea mitä et ymmärrä kommunismista hippeihin. Eli ei sit varmaan ole vastausta*justjoo*
[q]Vexe, 2.10.2008 20:07:
Niin. Miten lapsena opitut tavat saadaan muutettua? Ei mielestäni mitenkään ulkopuolisen taholta, mutta jos ihminen sitä haluaa niin kyllä se lähes aina siinä onnistuu. Huolestuttavampana pidän sitä, että maahanmuuttajien jälkeläiset perivät vanhemmiltaa tämän saman kulttuurin, jossa ei tarvitse tehdä mitään.
[/q] No miksi he haluaisivat muuttua kaltaisiksimme jos me ei hyväksytä heidän juuriaan?
[q]
Ei huonoista oloista maahanmuuttanut osaa nähdä mahdollisuuttaan ja vaikka näkisivätkin, niin he ovat jo jokatapauksessa tyytyväisiä siihen mitä heille annetaan ilmaiseksi. Pitkän tukien varassa olemisen jälkeen vaaditaan vain enemmän tukea.
[/q]
Musta se on ihan sama vaikka eläiski. Heidän lapsillaan on kuitenkin oikeus käydä koulua ja he taitavat Suomenkielen. Haluatko viedä heiltä mahdollisuudet? Toi tukijuttu on ihan mutua... Ei ne mitään idiootteja ole.
[q]
Mistähän tämän vittuilu jutun repäsit? Kuka heille vittuilee?
Realiteetit ovat samat heille kuin meillekkin. Kyllä se niille on jossain vaiheessa opetettava. Ehdottomasti heille pitää antaa mahdollisuus suremiseen ja asian käsittelemiseen, mutta kuinka kauan he saavat käyttää tätä syynä eristäytymiseen? Kokoajan kuitenkin puhutaan siitä, että maahanmuuttajat ovat syrjääntyneitä yhteiskunnasta.
[/q]
No jaa'a... Vaikka täältä. Ei se ole se syy että he ovat syrjäytyneitä. Muista se.
[q]
Tämä on ihan totta.
[/q]
Äh tää oli taas ihan turhaa...
LOL: Minä ja mun quotet
Mä oon muuten sitten syrjäytynyt (inhoan sanaa) ja ollu sossun pummi 17v asti. Mua ei vittuakaan kiinnosta mennä siivoomaan ja kouluun ei oikeen voi mennä velkojen vuoksi. Olen niin täynnä itseäni.
Kämppäkin lähtee alta kun ei se massi sieltä sossusta ihan niin vain irtoa.
ÄÖ:ni on reippaasti yli 98% väestöstä (kaipa se on reippaasti yli 99% mutta en ole ottanut selvää. Ei kiinnosta). Koulussa olin priimus ja samalla eniten jälki-istunnossa.
Suoritin 1,5 vuodessa ylä-asteen fysiikan ja kemian ja lukion kemian päälle ja nukuin tunneilla suurimman osan ajasta. Sen lisäksi toimin oppilaskunnan jäsenenä ja olin historian paras siinä (oikeastaan ainoa joka ajoi asioita ja saikin niitä läpiajettua), joten kaipa musta tuli luuseri sitten myöhemmin? Tämän kerron koska näillä luuserit herkuttelevat.
Poltan pilveä ja siitä syystä on ihan oikeutettua vaatia mua vankilaan. Olenhan oikea kriminaali.
Olen varastanut, olen murtautunut pyykkitupiin ja asuntoihin. Olen lyönyt ja potkinut. Olen vastustanut virkavaltaa väkivaltaisesti, en käynyt edes armeijaa loppuun. Olen ollut joka ikisessä Suomen laitostyypissä vankilaa lukuunottamatta, eikä niistä yhdestäkään ollut hyötyä. Käytin siis teidän miljoonianne ihan surutta, enkä ole edes kiitollinen teille.
Mä oon kaikkea mitä paha edustaa teille ja silti mä oon teitä parempi.
Onkohan teidän kahleisissa ideologeissanne jotain mätää?
Ja miksi suostu siivoojaksi? Koska helpommallakin saa rahaa. Mä en vaan viitsi ottaa enempää kuin tarvitsen. Viekää tukeni niin mä vien teidän rahat.
Jos haluat jollekkin vittuilla, vittuile mulle. Et pärjää.
Täytyy kyllä kysyä että ketä ne rasistit sitten äänestää? Onko ne pienempi osuus Halla-ahon äänesttäjistä, kuin mamukriminaalien mamuista?
Ana. Se on ihan sama ootko sä siis rasisti. Sun periaattiden mukaan sä olet tarpeeksi rasisti, koska olet Halla-ahon kannattaja. Ei sitä voi äänetää yksilönä, vaan massana. Ja sä kuulut Ana aika heikkoon sakkiin.
[q]Ana-5000, 2.3.2009 12:17:
Minä taas pelkään, että euroopan mantereella kehittyy tässä seuraavien kymmenien vuosien aikana ihan täysi sisällissota ainakin jossain, jos ei valtiotasolla niin ehkä lähiö- tai kaupunginosatasolla. Pariisissa on jo viitteitä tästä, kun poliisi ottaa viikkoja yhteen aseistettujen maahanmuuttajajengien kanssa.
[/q]
Sivuhuomautus: mun on jo pitkään pitänyt tarkentaa tuota sun toistuvasti esittämääsi oletusta, että Pariisin lähiömellakoissa vastakkain olisivat poliisi ja maahanmuuttajat, kuten Malmössakin. Tosiasiassa Pariisissa vastakkain ovat maahanmuuttajien lapset eli ns. toisen sukupolven maahanmuuttajat, jotka puhuvat täyttä ranskaa mutta ovat silti syrjäytyneitä. Näkisinkin, että tilanteella on islamistimeininkiä enemmän yhtäläisyyksiä pertti perussyrjäytyneen elämään jossain Helsingin lähiössä tai jenkkighettojen näköalattomaan meininkiin - höystettynä ihan perusranskalaistenkin hallitsemalla ja suorastaan keksimällä vallankumous- ja mellakka-aatteella.
Osaan siis ranskaa ja olen nähnyt Ranskan lähiöistä tv-dokumentteja. Ranskaa ne siellä puhuu, toisin kuin Malmön "jaak intte snakka svenska"-maahanmuuttajat. Enemmän mua vituttaa Ranskan kuin Ruotsin lähiöihmisten syrjäytyminen.
Myös UK:ssa on miljoonia toisen sukupolven maahanmuuttajia. Heidän mellakointinsa on maan tavan mukaisesti vähäisempää, he eivät aina osaa puhua tai kuullunymmärtää UK:ssa saarnaavien imaamien kieltä (siis omien vanhempiensa äidinkieltä). Tää kiinnostava artikkeli kertoo, minkälaista islamin suuntausta UK:ssa saarnataan englanniksi eli 2. polven kielellä:
http://www.thisislondon.co.uk/standard/article-23654441-details/I+won%E2%80%99t+let+the+death+threats+silence+me/article.do
- « Edellinen
- 1
- ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- ...
- 108
- Seuraava »