Kulttuurien väliset erot - mikä on sairasta ja mikä ei.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- ...
- 108
- Seuraava »
[q]WiljamiDzay, 28.12.2008 02:24:
Tää on kyl mielenkiintoista miten kauheen kaukana ihmisten mielipiteet maahanmuuttokeskustelussa on... Ainakin tätä topiccia lukiessa tulee mielikuva että kirjoittelijat ovat mielipiteiltään joko "rajat kiinni eikä ketään päästetä maahan" tai "kaikki sisään ja enemmänkin + fuck the police & natiiviväestö".
[/q]
No etpä hirveästi sitten edes seuraa :D
[q]Epailija, 5.11.2009 18:46:
(Ja unohdetaan nyt se, että siihen on perusteet ja sitä ovat ajaneet ihan suomalaisetkin) Voi huoh.
[/q]
Suvivirsi pois koulusta. Se on yhtä etovaa kuin uskonnon-opetus. !!1
[q]Ana-5000, 27.10.2008 12:57:
Tässä on esimerkki sellaisesta maahanmuutosta, jota minä suosin ja kannatan: klik
[/q] Ja menit sitten Hallaa äänestämään. Voi voi, Häntä ei Filippiliiniläinen työvoima nappaa...
[q]phanatic, 27.10.2008 13:46:
Onko miesvastaisuutta kertoa, että miehet tekevät valtaosan pahoinpitelyistä, henkirikoksista ja raiskauksista? Minulla ei ole mitään miehiä vastaan, vain pahoinpitelijöitä ja muita öykkäreitä, olenko siis miesvastainen?
[/q]En mä jaksais nyt etsiä tuolta niitä kommentteja Afrikkalaisten erikoisosaamisista ja ennakkoluuloisia kommentteja nyt riittää. Yritä itse löytää. ei jaksa.
[q]Ana-5000, 27.10.2008 13:46:
Osoitappa arvon riemuidiootti missä välissä olen maininnut missään kontekstissa ihonvärin? Olen kritisoinut islamilaista kehitysmaakulttuuria. Kulttuuri ei taida olla geneettinen ominaisuus.
[/q]
Huoh. Jaksais nyt taluttaa sokeeta. Etsivä löytää.
[q]Ana-5000, 27.10.2008 13:57:
Enpä usko että sulla on paljoa kerrottavaakaan.
[/q]Aika ylimielinen asenne ja pata kattilaa.. Ehkä jos sä kuuntelisit vois ollakki. Mun silmissä sä oot vaan pumpulissa kasvanu pelokas poika ja oot sitä aina ollutkin. Se niistä henkilökohtaisuuksista. Kiitos ja moido :)
[q]phanatic, 27.10.2008 15:56:
WTF? Ihminen joka iloitsee raiskauksista? Iloitsisikohan hän myös Meriläisen äänestäjien raiskauksista? Tai kenen tahansa, joka pistäisi "maahanmuuttajaraiskaajan" linnaan eikä lentokoneeseen?
[/q]
Kyllä hän iloitsi. Sen hän selvästi ilmoitti. Mun on vaikeaa ottaa tosissaan hänen kannaatattajiaan tai hänen ehdottamiaan ehdokkaita, tai heidän kannattajiaan. Jotkut ei fasistit on vaan nyt tehnyt omaa typeryyttään emämunauksen ja liittynyt tohon järkyttävään neofasismin kelkkaan, imien samalla itseensä heidän ahdasmielisia arvojaan hypetyksen imussa. Sinänsä harmi etteivät maltilliset edustajat suostu kaikessa populismissaan käsittelemään aihetta julkisesti jolloin tämän tyhjiön tulevat luonnolliseti natsit ilomielin täyttämään, heillä kun ei muita teesejä ja siksi he pystyvät käytämään kaiken aikansa maahanmuuton lieveilmiöiden korostamiseen. Samalla vain unohtuu että monikulttuurisuus on kansallisuuksia laajempi asia.
PS hallituksessa tulee olemaan tappio kaikille muille kuin perus-Suomalaisille.
Ja mä en jaksais vääntää sun kanssas mun sivistyksen tasosta, joten olisi kiva jos jättäisit mun ja eräiden henkilöiden väännön väliin. Pallo on sulla.
[q]nolyn, 14.4.2009 17:11:
---
REivaaja, 14.4.2009 16:24:
http://www.documentaryphotographs.com/death05.htm
---
Jesh!!! Suomalainen rasisti on syyllinen tuonkin miehen kuolemaan!!!
Asiaan.
[/q]
No jos sulla on oikeus käyttää argumenttina muun maailman menoa, niin kai sitten minullakin?
Pitää ihan offina kysellä miehen mielipidettä kuolemantuomioista.
[q]Esa Perse, 19.11.2009 12:34:
Onneksi Suomeen muuttaa vain tavallisia perheenisiä ja maltillisia muslimeita, ei lainkaan ongelmaihmisiä.
[/q]
Hyvin osasit provota. Niin ja ethän sä ole rasisti.
[q]
sarkasmifiltteri state: ON
[/q]
Tolla osoitat, että olet lukenut aiheesta? Vaan lasit päässä. Käytät esimerkiksi Abdirahim Hussein:in lausuntoa häntä vastaan. Et sä sitä maata ole raivannut. Sä oot pieni paska joka uhittelee kaljotteleville teineille kaatavasi juomat pois samalla kun itse esittelet julkisesti hanuriasi kännissä reiveissä.
Ja turha nyt taas lässyttää kuinka hienoa on, kun olen noressa ja että muidenkin tulisi ottaa sinusta tässäkin suvaitsemattomuuden osoituksessa oppia.
[q]nolyn, 14.4.2009 17:11:
Mitä nuoren päässä liikkuu
POHJALAINEN
http://www.pohjalainen.fi/Article.jsp?article=410728
---
Yllättävää oli, että 60 prosenttia oli sitä mieltä, että vierasmaalaisten maahanmuuttoa tulisi rajoittaa
---
Kuilulla on niin paljon töitä edessä!!! 60% nuorilla on väärä mielipide!!!
[/q]
Onneksi ''Äänestämisen voimaan uskoi 43 prosenttia vastanneista.'' Nuori-Suomi
Mä kyllä mä sanoisin että alle 22 vuotiailla ei tulisi olla edes äänioikeutta. Se tosin olisi hankala toteuttaa järjestelmässä, jossa kaikki ajavat vain omia etujaan...
BTW ''Erityisen ongelmalliseksi koettiin ihmisarvon mittaaminen työsuorituksen perusteella sekä turvattomuuden ja rikollisuuden lisääntyminen.'' Nuori-Suomi.
otan vapaudekseni tulkita tämän tarkoittavan kaikkia maailman ihmisiä. Eihän Suomalaiset nuoret nyt rasisteja ole?
[q]nolyn, 14.4.2009 17:22:
Hahahahha!!! Kun maahanmuuttokriitikko näyttää miten huonosti asiat on esimerkiksi Ruotsissa tai Ranskassa (juuri hallitsemattoman maahanmuuton johdosta!!!), niin ihana maailmanparantaja näyttää meille teksasilaisen lain epäkohdat!!
Miten se menikään, olet väärässä koska hitler!
[/q]
kun yhteiskunta/kulttuurikriitikko ottaa esimerkiksi länsimaisen kulttuurin kauheudet, vetää fasisti Ruandan hihastaan.
Suomeksi. Tämäkään paikka ei ole sinun. Lue otsikko.
[q]Tyranoid, 22.10.2008 19:59:
---
Mä muistan lukeneeni, että keskituloinen suomalainen alkaa "tuottaa voittoa" yhteiskunnalle vasta yli 50-vuotiaana. En muista lähdettä.
[/q]
OT:
Niin siis ettei tuossa olisi laskettu pelkkä palkkaverotus? Töissä käyvien keskipalkka tänä päivänä jotain 2800e/kk, jolloin veroprosentti .. about 20-25? Varmuuden vuoksi; 20%:lla 10 vuotta työelämässä merkitsee rapiat 67ke pelkkänä tavan tallaajan palkkaverotuksena.
Entäpä kaikki muu verotulo kaikesta, jota yksilö kuluttaa vaikkapa 18-50 ikävuotensa välillä, 32 vuoden aikana? Tahi kaikenlainen verotus vaikkapa rahoitusmarkkinoilla keinottelulle. Kaikki materia, josta valtio saa verotuloja, helpoimpana esimerkkinä vaikkapa henkilöautot tahi polttoaine. Jokaisesta 30ke:n uudesta autosta valtiolle tipahtaa kirstuun karkeasti 12ke!! Suomessa on noin 2,2milj autoa. Vuonna 2005 uusia autoja rekisteröitiin yli 148 000, tälle vuodelle arvio oli 151 000. Lähde: Tekniikka & Talous -lehti. Käytettynä maahantuotuja autoja oli vuonna 2003 yli 35 000kpl. Lähde: AKE.
Kokonaisvero bensasta oli about 75%, kun bensan hinta oli vuosia sitten noin 1,11 euroa/litra, veron ollessa tällöin noin 83 senttiä. Tänä päivänä lukemat ovat suuremmat.
Jos elät normaalin työssäkäyvän elämän, aka. länsimaista kulutusjuhlaa, tuotat kaiken koulutuksesi sekä julkisen terveydenhuollon normaalit kulusi varmasti hyvän aikaa ennen kuin täytät 50 vuotta.
Ei ole faktoja laittaa, tahi linkkejä, vain jonkin verran täysin simppeliä matematiikkaa.
[q]Esa Perse, 17.11.2009 11:43:
No sen nyt voi varmaan vähä-älyinenkin ymmärtää, että Saudeissa esim. oman vaimon raiskaaminen ei ole rikos, ja naiset eivät kategorisesti tee raiskauksista rikosilmoituksia koska todisteluun tarvitaan rauhanuskonnon hengessä neljän miehen silminnäkijäkertomus. Mikäli nainen ei tällaista saa kasaan, miehet selviävät rangaistuksetta mutta nainen saa ankaran rangaistuksen aviorikoksesta.
Toisinsanoen, se että viralliset rikosluvut osoittaisivat, että Saudeissa naiset kokevat vähiten seksuaalista väkivaltaa ei todellakaan todista sitä, että asia on ihan oikeasti näin.
[/q]
Blaablaablaa. Kaikki on jo kuullu sun hienot natsiteorias muista roduista ja niiden geneettisistä ominaisuuksista.
[q]Tyranoid, 17.11.2009 15:05:
No nyt joutuu kyl komppaamaan Anaa. Ei tässä natseilla ja genetiikalla ole mitään tekemistä, vaan tilastoinnilla. Vai uskotko tosissasi, että Kanadassa on 287,6 kertainen mahdollisuus joutua raiskatuksi verrattuna Saudi-Arabiaan?
[/q]
En. Ana vaan koko ajan dumaa lähi-itää erottaakseen meidät heistä.
Sanoisin että about sama riski.
[q]shapeshifter
Israel voi olla palestiinalaisten kotimaa, mutta se on myös juutalaisten AINOA maa. [/q]
Vaikka Palestiinan piti olla juutalaisten kotimaa.. Mut ei ei. Eihän se riitä. "Otetaan koko paska meille, ei edes tunnusteta palestiinalaisille sitä omaa pikku palasta joka niille jätettiin."
[q]nyt kyse on täsmäiskuista, josta vielä varoitetaan joka kerta paikallisia niin, että heillä on mahdollisuus suojautua.[/q]
Niin joo. Varoittamallahan ne iskut muuttuvat oikeutetuksi.
[q]Gaza on tällä hetkellä miehityksestä vapaa[/q]
Hurraa. Voi pyhä oikeus ja kohtuus.
[q]Valtakunnanperkele, 26.3.2009 15:28:
Metsästää ja tappaa terroristit viimeiseen mieheen ja perustaa vaikka yhteinen rintama terroristeja vastaan. Pakistanin hallituksen tulee välittömästi lopettaa tukemasta terroristeja omalla maallaan. Saudi-arabian tulee välittömästi lopettaa rahoittamasta wahhabilaisia moskeijoita ympäri maata.
Aloitetaan vaikka tuosta.
[/q]
Äläs nyt huutele sieltä pilvilinnoista.
Äh. Mä en osallistu enää tähän topickiin. Tääl on vaan rasisteja.
[q]Ana-5000, 2.3.2009 12:17:
Minä taas pelkään, että euroopan mantereella kehittyy tässä seuraavien kymmenien vuosien aikana ihan täysi sisällissota ainakin jossain, jos ei valtiotasolla niin ehkä lähiö- tai kaupunginosatasolla. Pariisissa on jo viitteitä tästä, kun poliisi ottaa viikkoja yhteen aseistettujen maahanmuuttajajengien kanssa.
[/q]
Sivuhuomautus: mun on jo pitkään pitänyt tarkentaa tuota sun toistuvasti esittämääsi oletusta, että Pariisin lähiömellakoissa vastakkain olisivat poliisi ja maahanmuuttajat, kuten Malmössakin. Tosiasiassa Pariisissa vastakkain ovat maahanmuuttajien lapset eli ns. toisen sukupolven maahanmuuttajat, jotka puhuvat täyttä ranskaa mutta ovat silti syrjäytyneitä. Näkisinkin, että tilanteella on islamistimeininkiä enemmän yhtäläisyyksiä pertti perussyrjäytyneen elämään jossain Helsingin lähiössä tai jenkkighettojen näköalattomaan meininkiin - höystettynä ihan perusranskalaistenkin hallitsemalla ja suorastaan keksimällä vallankumous- ja mellakka-aatteella.
Osaan siis ranskaa ja olen nähnyt Ranskan lähiöistä tv-dokumentteja. Ranskaa ne siellä puhuu, toisin kuin Malmön "jaak intte snakka svenska"-maahanmuuttajat. Enemmän mua vituttaa Ranskan kuin Ruotsin lähiöihmisten syrjäytyminen.
Myös UK:ssa on miljoonia toisen sukupolven maahanmuuttajia. Heidän mellakointinsa on maan tavan mukaisesti vähäisempää, he eivät aina osaa puhua tai kuullunymmärtää UK:ssa saarnaavien imaamien kieltä (siis omien vanhempiensa äidinkieltä). Tää kiinnostava artikkeli kertoo, minkälaista islamin suuntausta UK:ssa saarnataan englanniksi eli 2. polven kielellä:
http://www.thisislondon.co.uk/standard/article-23654441-details/I+won%E2%80%99t+let+the+death+threats+silence+me/article.do
- « Edellinen
- 1
- ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- ...
- 108
- Seuraava »