Kulttuurien väliset erot - mikä on sairasta ja mikä ei.

Back to yleinen keskustelu O

[q]Samu*, 7.10.2009 11:24:
---
Reivaaja, 7.10.2009 11:05:
Vain totaali urpot sekoittaa faktat ja niiden johtopäätökset.

---

Mene vaikka töihin, ts. osallistu noiden elättämiseen sekä niiden lieveilmiöiden ym. kustannuksien maksuun. Tämän jälkeen juttujasi jaksaisi jopa lukea.
[/q]

Lostistakin oppii. Michelangelo käveli kolmen kuukauden ajan marmorikuution luokse ja katsoi sitä hetken ja jatkoi taas matkaa. Utelias kehtasi viimein kysyä; Mitä sä teet?

- Työskentelen.

Myöhemmin syntyi Daavid samaisesta lohkareesta (tjs.)

Mä työskentelin viimeyöhän saakka katsomatta kelloa, tai kysymättä korvausta.
Tulos?

http://www.alldatasheet.com/datasheet-pdf/pdf/294040/STMICROELECTRONICS/STA2064.html

Mitä mä teen, jääkööt arvoitukseksi sinulle.

Ja tee sitä vitun duunia äläkä chattaile. Kun mä työskentelen, mä työskentelen oikeasti. En tuntien takia, vaan ihan sillei niiku oikeesti.

Sä et tuu koskaan näkee niin paljoa rahaa, kuin tossa on kiinni.
Ja mä en ehkä tule näkemään niistä penniäkään.

PS:Sitä paitsi mä sain rahaa TKK:n avoimeen yliopistoon. Se riittäkööt mulle urakaksi vähäksi aikaa.

PPS: Ne yritys-verorahat jää Suomeen.

[q]...................., 16.4.2009 14:08:
Maahanmuuttajia tulee vuosittain enemmän ja enemmän lisää. Hahaa!! Siinä teille stressattavaa vitun apinat! Käyttäkää vaa aivonystyröitänne sen asian kelaamiseen (ja pakosta asian hyväksymiseen) ja itkekää tänne foorumille kuinka naapuriin muutti neekeriperhe!. Vittu ett mä oon iloinen, vahingoniloinen. Toivottavasti ana pakolaiset teettää sulle niin vittumaista duunia ja niin paljon, että saat burn outin ja rupeet skiniksi!. Mä oon saanu nauraa niin monta sivua tätä keskustelua, ett sääliksihän teitä käy. Ku ei ne asiat kuule keskustelemalla muutu, eikä teistä ykskään pysty millään muullakaan tavalla faktoja muuttamaan =). Mä vaan venaan, että joku tulee kirjoittaa tänne "nyt eilen pakolaisporukka ryösti mut"... Hah! Sitä odotellessa.... Älkää antako mun häiritä..... jatkakaa.... Niin ja kärsikää noista pakolaisista. Ja ostakaa elämä.
[/q]

Nii just. Kelatkaa!

[q]Umbala, 4.9.2009 08:44:
Sä et oo tosissas, ethän?
Miks naista ei vois verrata autoon?
Tai miks joku ei sais saada säväreitä koroista, tai ylipäätään olla sitä mieltä että naiset näyttää paremmilta koroilla kun ilman? Ihme läppää heität.
[/q]

LOL =D

Tääki on hyvä.

[q]
Umbala

Kuinkakohan moni tästä "skandaalista" herneensä nenään ottanut nainen tunnistaa audin logon kuukauden päästä? Ja kuinka moni mies joka on oikeasti harkinnut Audia vakavissaan seuraavaksi autokseen jättää kiesin ostamatta? [/q]

=D

[q]josbe, 4.9.2009 09:32:
Suurimman osan ostopäätöksistä tekevät mies ja nainen yhdessä. Neuvottelu puolisoiden kesken on yleistä perinteisesti miehen dominoivissa hankinnoissa: esimerkiksi auton ostopäätöksen tekevät yhdessä n. 40 % tapauksista. (Wilska, Raija 2008.)
[/q]

Ei Audi perheissä ;)

[q]Ana-5000, 5.11.2008 14:59:
Ei jeesus mitä menoa...

Lapset, tässä teille parasta mahdollista huumevalistusta.
[/q]

Sentään en pyllistele kännissä kuten jotkut (kuten sinä) Siinä teille tapakasvatusta parhaimmillaan.

[q]Valtakunnanperkele, 14.5.2009 12:07:
---
Epyx, 13.5.2009 20:33:
---
olis?

---

Tähän sen enempää tarttumatta - kaivatko netin arkistoista samalla laajuudella ja tyrmistyksellä uutisoidun yhtä pienen rikoksen (tönäisy, solvaus) ja näytä minulle siihen liittyvät "poliisi etsii tönijää"-uutiset.

Hankaloitetaan hieman: Lapsen pitää olla valkoinen.

1... 2... 3... GO!
[/q]

Tai mitäs jos se tönäsijä ois ollu ganstanigga, ja se tyttö valkoinen?

No vähä vaikea kasvatta vanhan oppisesti remmiä käyttäen ku siitä prkl tulee joo rikos..
Lapsetki nykyä voivat laittaa porukoita oikeuten jos ne remmillä lyöpi..

Btw mun kasvatus oli just tota vanhain aikaista ja se on paras kasvatus menetelmä, no parempa ku nyky päivänä..

Nykyä pennut pölli ja tekee kaikke rikollisuutta.. :D jee.. siinäs näätte nykypäivän kasvatuksen..

blaablaablaa. Maailmassa on monta ihmeellistä asiaa. Voi miksi juuri tämä?

Mun suomalainen vaimo yritettiin vuosi sitten raiskata. Onneksi ei mies siinä onnistunut. Kyseessä oli suomalainen mies. En ole niin idiootti, että käsitykseni suomalaisista muuttuisi sen takia. Olen kyllä sen verran idiootti, että jos saan tämän miehen kiinni, lähden luultavasti lusimaan (anteeksi Ana, että tulen silloin käyttämään verorahojasi).

Kun tämän threadin topikki on kulttuurien väliset erot, niin miksei täällä jauheta samaa paskaa myös suomalaisten kulttuurista (raiskaukset ym. rikokset)?. Eipä tietenkään, vaan kaivetaan tilastoja vaan mamujen tekemistä rikoksista sun muista. Mitä eroa on mamun ja suomalaisen tekemällä raiskauksella tai millään muulla rikoksella? Rikokset, mellakat, raiskaukset sun muut eivät kuulu minkään väestön kulttuuriin. Sitä tekee kaiken maalaiset kaikkialla maailmassa. Tai jos jonkun mielestä se liittyy jotenkin kulttuuriin, niin sitten suomalaisessa kulttuurissa ja oikeusjärjestelmässä pikkulapsien paneminen on kannattavaa. Sitä tekee suomalainen mies suomessa ja maailmalla. Pointtini on kumminkin se, että ei kukaan voi sanoa että "minun kulttuuriini kuuluu esim. mellakointi vain sen takia, että 0,2% maalaisistani on niin tehnyt".

Ja jos jollain on jotain pakolaisia vastaan, (niinkuin monella varmasti onkin), syyttäkää sitä maata joka hyökännyt kyseisen pakolaisen kotiin.

Minäkin taidan laittaa tänne yhden linkin, kun se näyttää olevan muotia tässä threadissa:

"Suomen kansalaisia on tuomittu maailmalla muun muassa seksuaali-, huumausaine- ja talousrikoksista. "

http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto.shtml/arkistot/kotimaa/2006/09/469868

Mitähän kävisi maailmalle, jos suomeen syttyisi sota ja täältä lähtisi pakolaisia muualle?. Kun nyt jo ruotsin vankiloissa suomalaiset ovat suurin ulkomaalaisryhmä. Analla on varmaan jokin fiksu puolustus tähänkin.

[q]hallucinogen, 4.9.2009 13:28:
Minulle taas tuli forum-keskusteluista semmoinen tunne, että audistit eivät merkkiään vaihda tämän johdosta ja jotkut olivat valmiita hankkimaan Audin Kiesin sanomisten takia. Ne miehet jotka olivat tuohtuneita ajoivat halvemmilla autoilla, silloin kun itse oman automerkkinsä ilmoittivat. Totuushan voi olla toinen, toi on se mielikuva mikä mulle on syntynyt.
[/q]

Miehetmiehetmiehet.

TOSIMIES!

Sanottakoot ny vielä.

Eiköhän ne Audin miehet saa ihan ite päättää ketä johtaa ja ketä ei. Tartte akkojen itkeä yrityksen johtamistaidoista. Luvut puhukoot puolestaan.

(Ja akoilla en nyt tarkoita naisia.)

[q]nolyn, 16.4.2009 20:04:

- Tilastot osoittavat että kaikkien 41:n raportoidun raiskaustapauksen suorittajina olivat ei-länsimaalaiset maahanmuuttajat. (Oma huomio: Montakohan raportoimatonta raiskaustapausta mahtoi jäädä tilastojen ulkopuolelle?)
[/q]
Poliisipäällikön mukaan kyllä Suomessa arvioidusta 10000 raiskauksesta suurin osa on Suomalaisten tekemiä. Hän myös arvio, että ulkomaalaisten osuus ilmoittamattomissa raiskauksista on pienempi kuin ilmoitetuissa.

[q]nolyn, 14.4.2009 17:39:
Suomalaisista puhutaan. Ja rauhoitu, ei maahanmuuton rajoittaminen ole sama kuin rasismi. Ihmiset ovat huolissaan turvallisuudesta ja omasta maasta. Hyvinvointivaltio ei kestä hallitsematonta humanitääristä maahanmuuttoa, turvattomuus lisääntyy, se on faktaa. Ihmisillä on oikeus olla huolissaan.
[/q]

Blaablaablaa (retoriikkaa)

Ai ei ole rasismia? No mistä ne uhat sieltä ulkopuolelta tulee? Sisäpuolelta?

olen minäkin huolissani turvallisuudesta. Nytkin olen yhteiskunnan ulkopuolella pissa positiivisena. Se on joko alistuminen valtion edssä - vaikka en valtiota vahingoita - tai sitten jatkuva pelko uran kariutumisesta, ajokortin menetyksestä jne. (Ei kyllä ole uraa, eikä korttia, mutta senhän jo arvasitkin.)

Mua pelottaa ihmisten pelko. Toleranssi laskee hyvinvoinnin myötä. Tunnen paljon ihmisiä joita pitää silittää kun tulee hiusmurtuma. Neandertalilaiset metsästivät, kunhan ei luut nahasta törröttänyt... Laita kotikissa pellolle niin se kusee housuun. Laita maalaiskissa pellolle ja se tuo sulle hiiren... Asiaan!
No tossa oliki jo asiaa...

Tietämättäsi olet kyllä osaltasi avaamassa sitä lipasta josta ne möröt siellä Saksassakin nousi.
Ehkä aika on kypsä uudelle ja uljaammalle kansallissosialismin aikakaudele jossa rotuerottelu on puhtaan rationaalista ja ihmiset ihan oikeasti ymmärtäisivät toisiaan ja itseään. Tosin jos ne olisivat lähtökohdat, niin minä väitän ettei maahanmuuttokriittisyys olisi koskaan ollutkaan tarpeen. (kyllä, se on. Siltikin ääriliikkeet ovat kauhistuttavan itsekeskeisiä ryhmittymiä. Siis niitä jotka sylkevät sossun pummien päälle, mutta kusetetaan joka penni matkakorvauksista jne. koska Suomessa ei työtä arvosteta. Oikeastinhan Suomessa arvostetaan työntekijää niin paljon että hänelle annetaan optioksi työttömyys. Siten pidetään osaltaan huoli siitä että on oikeasti kiva mennä duuniin. Se on tärkeää täällä onnettomien maassa. Tukijärjestelmä kyllä osaltaan lamauttaa marginaaliryhmittymää nimeltään syrjäytyneet. Se kuitenkin nyt on aika pieni ryhmä verrattuna niihin töissä käyviin ja onnellisiin.)

[q]shapeshifter, 13.5.2009 16:22:
---
...................., 13.5.2009 11:43:
http://www.vartti.fi/artikkeli/56011166-6880-44e8-91e2-caf2dbd22ae2

---

Tota mä nauroin jonkun aikaa, iso älämölö siitä kun joku on sanonut muksulle pahasti ja jopa tönäissyt. Mitään parempaa uutisoitavaa ei varmaankaan ole, onhan tuo varsin makoista rassismi. Ahkera -musta- töissäkäyvä isä, pikkutyttö ja oletettavasti kantasuomalainen iso paha rasisti. Vai meinaatteko, että tuo olisi uutisoitu, jos kyseessä olisi valkoinen muksu?
[/q]

No onhan sitä pienimmästäkin nostettu älämölöä. Jos sua ei tuollainen juttu kiinnosta, niin pidä ruma turpas kiinni.

[q]Valtakunnanperkele, 30.3.2009 19:10:

No joo. Toi ihmisoikeusneuvosto ei kyllä vaikuta kovinkaan vakuuttavalta elimeltä, kun samaan pöytään päästetään pakistan sun muita legendaarisen paskoja paikkoja olla ja elää.
[/q]

Paska paikka elää allekirjoitettu.

Jos et tiennyt niin Pakistan on ydinasevaltio ja tukee terrorismin vastaista sotaa, kuten kansakin pääosin.

Sä voitkin varmaan mennä tuhoamaan ne pataanit jne. sieltä kun ne ei lakia tottele.

Varoitan. syyllistyt kansanmurhaan.

Joka tapauksessa suosittelen muutamaa dokumenttia maasta, jota ei saa päästää neuvottelupöytiin.

Kansaa vituttaa ihan saatanasti sielläkin. KUTEN MELKEIN JOKAISESSA LÄHI-IDÄN KONFLIKTIALUEELLA. EI NE HALUA AL-Q VALTAAN.

Minkä vitun takia sitä pitää aktiivisesti vihata ihmisiä? Miksei vain tilanteen tullen. Miksi jotkut etsivät tilaisuutta vihata toista. Yksilöä tai kollektiivia.

(tää on taas retorinen kysymys. Sille nyt on ihan hyvin selitetty syy = Koska se _voi_ olla hyödyllistä. Te arkipäiväisten filosofisten kysymysten parissa hääräävät: Kelatkaa tota! Ja luulkaa että tunteet ovat teitä varten. Ja että ihmisenä on vaikeaa olla.)

[q]nolyn, 14.4.2009 18:46:
Älä maailmanparantaja itke.

Tässä sulle faktoja:
Norjassa, missä maahanmuuttajia oli vuonna 1990 vain 3.3 %, tekivät 70 % raiskauksia.
http://www.halla-aho.com/scripta/images/HS1990.jpg

Espoossa ulkomaalaiset tekevät 70% raiskauksista, Helsingissä 50 %. Koko maassa 20 %. Okei, myönnetään, olisin voinut olla tarkempi tuon luvun kanssa.
http://www.seura.fi/?id=9261

Lisää ihania huippuosaajia Suomeen, ja heti!!! Niin tuo 30 % voi olla totta myös koko maassa!!!

No niin, esitin faktoja, ajajajajajaai, mikä rasisti olenkaan. Tämä on kauheeta.
[/q]
Kerroppa mulle kuinka montaa prosenttia maahanmuuttajista noi raiskaajat edusti?

Sä väität ettet ole rasisti. Miksi sitten käytät vanhaa dataa? Mä voin sanoa sulle vuodelta -90 faktoja ilman että ne on totta. Pluto on planeetta.

Sun ad hominem väittelytyylis prudentiaalisilla perusteluillas paljastaa sun mielipiteet.

[q]Ana-5000, 2.3.2009 12:17:
Minä taas pelkään, että euroopan mantereella kehittyy tässä seuraavien kymmenien vuosien aikana ihan täysi sisällissota ainakin jossain, jos ei valtiotasolla niin ehkä lähiö- tai kaupunginosatasolla. Pariisissa on jo viitteitä tästä, kun poliisi ottaa viikkoja yhteen aseistettujen maahanmuuttajajengien kanssa.
[/q]

Sivuhuomautus: mun on jo pitkään pitänyt tarkentaa tuota sun toistuvasti esittämääsi oletusta, että Pariisin lähiömellakoissa vastakkain olisivat poliisi ja maahanmuuttajat, kuten Malmössakin. Tosiasiassa Pariisissa vastakkain ovat maahanmuuttajien lapset eli ns. toisen sukupolven maahanmuuttajat, jotka puhuvat täyttä ranskaa mutta ovat silti syrjäytyneitä. Näkisinkin, että tilanteella on islamistimeininkiä enemmän yhtäläisyyksiä pertti perussyrjäytyneen elämään jossain Helsingin lähiössä tai jenkkighettojen näköalattomaan meininkiin - höystettynä ihan perusranskalaistenkin hallitsemalla ja suorastaan keksimällä vallankumous- ja mellakka-aatteella.

Osaan siis ranskaa ja olen nähnyt Ranskan lähiöistä tv-dokumentteja. Ranskaa ne siellä puhuu, toisin kuin Malmön "jaak intte snakka svenska"-maahanmuuttajat. Enemmän mua vituttaa Ranskan kuin Ruotsin lähiöihmisten syrjäytyminen.

Myös UK:ssa on miljoonia toisen sukupolven maahanmuuttajia. Heidän mellakointinsa on maan tavan mukaisesti vähäisempää, he eivät aina osaa puhua tai kuullunymmärtää UK:ssa saarnaavien imaamien kieltä (siis omien vanhempiensa äidinkieltä). Tää kiinnostava artikkeli kertoo, minkälaista islamin suuntausta UK:ssa saarnataan englanniksi eli 2. polven kielellä:

http://www.thisislondon.co.uk/standard/article-23654441-details/I+won%E2%80%99t+let+the+death+threats+silence+me/article.do

O