P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @
- « Edellinen
- 1
- ...
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- ...
- 81
- Seuraava »
[q]lohikarme, 6.3.2006 12:48:
Mun henk.koht. veikkaus on ( näin itsekin koiranomistajana ja peräreikätutkimukses käyneenä) et poliisi oli suht kokematon koiran kans eikä osannut tulkita sitä oikein *joo*[/q]
Jep ja poliisi ei tod.näk. halua ottaa mitään riskejä ja ottaa sivuun kaikki pienimmätkin reagoinnit.
[q]Caro², 9.3.2006 02:17:
---
rEivi, 8.3.2006 08:27:
Toivon vaan peukut pystyssä että kuvia tulisi paljon lisää.
---
Tiedoksi myös muille. Kuvia on tulossa (käsittääkseni) kolmen gallerian verran lisää SESSIONS2:n, mutta ovat tällä hetkellä pcfq-possella syynissä. Kuvia julkaistaan sitä mukaa kun niitä valuu takaisin päin järjestäjältä
Yrittäkää kestää
[/q]
jee
toivottavasti mä näyn jossain niissä*joo*
haluun todistuksen että oon kanssa ollut siellä*justjoo*
edit. vai laitatteko te vaan semmosten kuvat näkyviin joissa näkyvien henkilöiden te tiedätte olevan klubituslaisia ja sallivan kuvien näkymisen täällä??
[q]sts, 5.3.2006 20:09:
---
nuance, 5.3.2006 16:31:
Roudatessa olikin sit jo ihan hilpeetä, uudestaan ens vuonna ehkäpä?
---
Two words: City Color.
[/q]
hysss!
[q]DiscoDottie, 7.3.2006 15:16:
---
p3T0, 7.3.2006 14:56:
---
keisha, 7.3.2006 13:55:
---
UzU,
DiscoDottie,
-Santtu-,
IInesAnkka,
Hyzenthlay,
Hih, mullekin muuten sanottiin toi. Hämmennyin *blush**nauru*
---
Joku nipsupää on vaan pilaillut teidän kustannuksella ja hokenu tota jokaiselle vastaantulijalle ;P
---
en ollut syönyt nipsuja (!) ja tarkoituksena oli ilahduttaa ihmisiä
ihanaa kun ainakin jokut teistä tykkäs, se oli tarkoituskin *sydän**super**hali*
toivottavasti kukaan ei kauhean pahalla ajatellut.. musta se sopi hyvin teemaan
olitte aika kissoja *sydän* kaikki muutki niin pinkeinä ja kauniina ja iloisina *sydän**sydän**sydän*
---
Sinä siis olit se ihana tyttönen joka piristi niin monen tytsyn iltaa,ainakin mun *plur**hali*
[/q] ehkä mä isken taas ens vuonna uusiks jollai vielä paremmalla lauseella. varokaa vaan *super**hali*
[q]drS, 5.3.2006 11:09:
Tjooh, olihan se nyt jälleen ihan hienoo mut... Ei mitään uutta. Toki uutuuden viehätys on kadonnut ekasta kerrasta, mutta kyllä mun mielestä tarvis oikeesti saada jotain uutta noihin bileisiin ku ei hienokaan juttu kestä toistamista. Sellanen fiilis jäi että samat soittajat ja osittain jopa samat biisit ku aikasemminkin.
[/q]
Et sit varmaan nähnyt yhtään performanssia mun mielestä tän vuoden kemut oli visuaalisesti niin kauniit ja todellakin uutta. Varsinkin pääareena, wau, kiitos!
Aivan mahtavaa... OLi tosi loistava ilta ...!!! Paljon tuttuja , mut näköjään jääny monet tutut myös bongaamatta.Oli sopiva känni ja tosi hyvää seuraa. Ei oikeestaan mitään pahaa sanottavaa koko bileistä .. Ainut miinus tulee lukeroiden vähyydestä , mut sille nyt ei vaan voi oikeen mitään. Kiitti ja kuitti
[q]Lauri, 10.3.2006 08:31:
---
terrae, 9.3.2006 20:39:
Näin, että jossain vaiheessa joku miespuolinen henkilö kuvasi pääaltaan reunalla videokameralla. Onko tämä tai muut videot tapahtumasta jossaki näytillä? Olis kiva imuttaa se muistoksi omallekkin koneelle.
---
Kyseessä lienee tyyppi joka kuvasi Acun liveä, en usko että tulee
julkiseen levitykseen.
[/q]
Sit M. Helmi eli yksi turvallisuushepuista kuvasi myös videokameralla, viime vuonna se sanoi kuvaavansa Maikkarin uutisten loppukevennystä varten en kyllä tiedä mikä oli tän vuoden motivaatio
[q]Jone, 6.3.2006 11:43:
Kuinka paljon niitä samoja biisejä sit pitäis aina veivata et niitä tulis tarpeeksi? Toki klasarit on klasareita ja mustakin oli ihan hauskaa kuulla parit ohi rampatessani, mutta eikö se nyt oo pikkasen omituista et jokaisissa Pacifiqueissa pitäis tulla about 15 biisiä siitä ~20 biisin (remixit tietty päälle, mut mitä sitten?) überklasariselektiosta vaikka kaikki on kuulleet ne noin n + 400 kertaa.
[/q]
Ei nyt välttämättä samoja biisejä mutta saman tyylisiä. Eli just sellaista iloista housea josta melestäni löytyy kyllä laajempi kuin 20 biisin valikoima.
Vuoden paras tapahtuma, ehdottomasti *sydän*
[q]anqqa, 5.3.2006 22:54:
olisi myös mielenkiintoista tietää kuinka moni näistä berberiin kiinni käyvistä on mukamas niitä 'ulkopuolisia taviksia' ja kuinka moni oikeasti muutaman ylimääräisen jekkubatteryn nauttineita 'tosiklubbaajia' jotka vaan 'haluu pitää omaa kivaa'.[/q]
Niinpä.
Kovin usein saa näiden "tosiklubbaajien" bilepalautteista lukea, että "kiitos ja anteeks järjettömän humalatilani" tai seuraavia bileitä hehkuttaessa "jäisipä näistä kemuista vähän enemmän muistikuvia kuin edellisistä"...
[q]-Santtu-, 6.3.2006 15:09:
---
IInesAnkka, 5.3.2006 11:04:
Ja hei sille tytölle joka kävi kysymässä ovatko vanhempani simpukoita: *sydän*
---
Hei multa kans joku tyty kävi kysyy tota, hih. Ja tais myös pussata mun masua Kukahan mahtoi olla hän? Sori jos en tunnistanut
[/q]
Törmäsin myös tähän tyttöön joka kyseli onko mun vanhempani simpukoita ku olen niin helmi,hih *nauru*!Tulipa hyvä mieli,kiitos sille tytölle *sydän*
[q]Miss Piggy, 6.3.2006 12:48:
---
pupuTupuna, 6.3.2006 12:28:
---
sxx, 6.3.2006 12:15:
---
ALIEN, 6.3.2006 11:53:
---
Ana-5000, 5.3.2006 13:51:
[/q]
Kyseessä tais vaan olla sinisilmäisesti koiraan luottava, poliisikyrpään kyllästynyt, työtänsä osaamaton lepakko, kuka halus päästä kähmii kaunista naista. Se on ymmärrettävää että tutkitaan koiran merkkauksesta, mut senlaisen nöyryytyksen jälkeen tulisi pyytää anteeksi ja toivottaa hyvää illan jatkoa. Jos luotetaan koiraa niin sinisilmäisesti niin sit kans pitäis löytyä jotain.
[q]
Kuinka ongelmaksi toi naisten häirintä oikein koetaan? Onko se oikeasti jo johtamassa siihen, että naiset saattavat jättää nämä bileet väliin? Jos näin on, ehkä pitäisi miettiä joitain keinoja, joilla tilannetta voisi parantaa.
[/q]
Mulle nää oli ekat Pacifiquet ja kyllä täytyy sanoa että IKINÄ en ole kokenut yhtä törkeää lähentelyä kuin tuolla. Jotenkin tohon perseenpuristeluun on jo tottunut, mutta siinä vaiheessa kun mennään vaatteiden alle, nousee oma loukaantuneisuuden ja suuttumuksen aste ihan uudelle tasolle. Kyllähän tuo bileiden ilmapiiriin vaikuttaa, ei sille mitään mahda, itselläni oli täysin turvallinen ja kiva olo vain silloin kun oli miesseurassa, joka kyllä karkoitti limaäijät alta aikayksikön.
Mietin kyllä että ehkä ensi kerralla pitäisi vaan alistua rannalla bilettämiseen ja tulla peittävämmissä vaatteissa paikalle, mutta silloin häviää kyllä iso osa näiden bileiden hauskuudesta ja omaleimaisuudesta. Kannatan tota että puristelijat heitetään pihalle, musta järjestävä ja järjestystä ylläpitävä taho voi ottaa tohon ihan tiukan linjan. Jokainen kyllä tietää, miten kanssaihmisiä kohdellaan kauniisti ja kunnioittavasti -tiukkapipoisuuteen on turha vedota jos ruumiillista koskemattomuutta loukataan.
[q]Player Girl, 6.3.2006 15:57:
Olin saman naispoliisin tutkittavana, (ja pidän itseäni kauniina naisena) ja voin sanoa, että hän oli äärimmäisen asiallinen alusta loppuun saakka..missään vaiheessa en tuntenut oloani "kähmityksi, hyväksikäytetyksi, tai nöyryytetyksi" samoin miespoliisit ja tutkija olivat alusta loppuun saakka erittäin asiallisia ja tekivät vain työtään..ja ymmärrän myös sen, että käsky "pyllistä, kyykistä" liittyy oleellisesti myös siihen.
[/q]
ettei vaan ollut enemmän, kuin 1 nainen tekees siel tarkastuksia? Ja jos oli sama niin miks toiset saavat erilaista kohtelua...
Mut enivei tää juttu on vuodesta toiseen ollut ongelma ja se on näiden "laiminlyötyjen" työ ottaa poliisin nimi ylös jos on jotain reklamaation arvoista asiaa. Ja joo, ei se ole niin yksinkertaista jos on "iha shockissa asiasta" tai niin vitu melees :D yms.
[q]sts, 5.3.2006 23:36:
---
Gnizhak, 5.3.2006 22:38:
-clips-
---
Tässä itketään kokoajan sitä että _MIEHET_ häiriköivät, ihan yhtälailla naiset siellä miesten kimpussa olivat ja yhtä rasittavaa sekin oli monelle, tosin miehet ottavat sen lähinnä sellaisella "wtf bitch"-asenteella.
[/q]
kyse on siitä että miesten asenne tommoseen on yleensä parempi
[q]Tapsa, 10.3.2006 21:51:
Mä taisin kostaa iskemällä häntä peukalolla silmään :(
Tässä vielä julkinen anteeksipyyntöni!
Niin, iso kiitos sille tytölle.
[/q]
anteeksipyyntö hyväksytty. on se hyvä, että joku avaa mun silmät todellisuuteen. :D [color=red][size=8](vaikka sitten tökkäämällä silmään)[/size][/color]
kiitos itsellesi.
en viitsi analysoida kovin syvällisesti, kivaa oli, olin vähemmällä viinalla kuin viimevuonna, en tietääkseni saanut mustelmia, kukaan ei ollut hankala, musa oli kivaa, ihmiset kivempia, en jäänyt mistään paitsi, jonotin hiukan liikaa (tosin en sisääntultaessa), liukumäkien alussa oli junkka niin lujaa et korviin sattui... sirkusihmiset oli upeita, helvetin kivaa oli ja toivottavasti en häiriköinyt ketään (en tiedä tehneeni niin).
Lisää tällasta!
Soittolistat puuttu, se lienee ainut harmin aihe.
[q]Oliwer, 6.3.2006 19:36:
Näitä postauksia lueskellessa alkaa vaikuttamaan kyllä siltä, ettei järjestyksenvalvonta ole ollut näissä bileissä väkimäärään nähden riittävää. Jos noin paljon on ollut törkeetä kähmintää, ja puhutaan jo raiskatuksi tulemisen pelosta, herää kysymys: "missä valvonta"?
Kyllä mäkin näkisin myös tuon yhteisen "sisäisen kontrollin" tärkeäksi. Katsotaan vähän sen oman porukan perään, puututaan heti tuoreeltaan tilanteisiin, ja ei jätetä jotakuta yksin johonki syrjemmälle pyörimään.
[/q]
Tollasta ihmismassaa on aivan mahdoton valvoa niin, ettei tuollaista tapahdu. Eihän noista bileistä mitään poliisivaltiota voi tehdä. Järjestyksenvalvojia oli mun nähdäkseni ihan tarpeeksi. Sen lisäksi järkkärin on hirveän hankala silmämääräsesti arvioida että mikä on luvatonta kähmintää ja mikä ei.
koskas muuten noita kuvia voisi alkaa odotella ja missä niitä mahdollisesti näytettäisiin(haluu nähä jos meikäläinen näkyy jossain)
[q]Dementation, 7.3.2006 00:52:
olen jo netissä nähnytkin kuvia ko. tapahtumasta, jotka ei taida olla ihan Sessionsin käsialaa...
[/q]
anna linkki!!!11122!ykskaks! MISSÄ KUVAT!!1 :DDD
edit: joo mä oon vissii vähä väsyny
- « Edellinen
- 1
- ...
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- ...