P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @
- « Edellinen
- 1
- ...
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- ...
- 81
- Seuraava »
[q]Dementation, 7.3.2006 18:27:
---
salaisinko?, 7.3.2006 18:18:
tommosen typerän totalitaristisen järjestelmän sijan, voitais vaan kieltää se viinamyynti. en itse rehellisesti haluaisi olla merkittävänä jonain numeroina ja tuskinpa kovin moni muukaan. älytöntä vitsailla edes moisesta
---
Se oli lähinnä jatketta noille leimasin keskusteluille, mutta joo kieltolaki on oikeesti hyvä vaihtoehto ja siitä on puhunut täällä jo tosi monet, eli sillä vois olla kannatusta...
[/q]
Sittenhän ikärajankin vois kerralla laskea vaikka k-16 tai ainakin k-18 asti, en nimittäin jaksais uskoa, että ihan nuorimmat olisivat kykeneväisiä raiskausyrityksiin sun muihin toisen koskemattomuuden loukkauksiin tai mistä minä tiedän.
oioi.. tässä sunnuntai-illan edetessä alkaa kaikki kehon lihakset jumittumaan eilisen seurauksena, mutta oli kyllä ehdottomasti sen arvoista.
itselleni ensimmäise pacifiquet, eikä varmasti viimeiset.*aplodit*
ujosti pelkäsin tuota kuukausien hypetystä, mutta mielestäni tapahtuma ei tuottanut pettymystä. rehellisesti sanottuna bileet olivat paremmat, kun mitä uskalsin odottaakaan. hyvässä porukassa ja välillä sulassa sovussa vain keskenäni oli mahtavaa pistää jalalla koreasti.*jiihaa*
oli siinä niin sielun- kuin silmänkin ruokaa kerrakseen. ensivuoden vesipuistopartyja odotellessa.
kiitoksia kaikille, jotka mahdollistivat näin unohtumattomat kekkerit!*plur*
[q]Individual, 7.3.2006 18:38:
En tiedä olisiko yksi keino sitten jonkinlainen vain kutsulla sisään- periaate ja en kyl tiedä sitäkään, että päästäisiinkö sillä menetelmällä siihen asiakasmäärään, että tuollaisen tapahtuman järjestäminen on kannattavaa.
[/q]
Tää kuulostaa ehkä järkevimmältä ehdotukselta tähän mennessä Ja eikös tässä tapauksessa bileitä vois pitää ns. yksityisbileinä ja päästäisiin eroon turhista rajotteista, mm. aukioloajoista
niin jos nyt toimii ollenkaan
[q]jago, 7.3.2006 20:21:
alkoholittomat bileet voisi olla jees tai ehkä mieluummin kaikille pari juomakuponkia tai mahdollisesti viinan hinta kivan korkeek jottei ihmisille tuu jano
ikäraja taas karsii myös sitä asiallista väkeä paljon eikä vaan sitä väkeä jota halutaan karsia. itte 20 ja silti onnistuin välttämään mun käden ja toisten perseen välistä kontaktia
[/q]
Just. Mieluummin viinanmyynti pois tapahtumasta, mikä ei tietenkään estä vetämästä kunnon pohjia ennen bileitä (tai jotain muuta) ja kuka ryhtyy aikuisia ihmisiä puhalluttamaan kuin jossain ylä-asteen nolla promillen diskoissa, mutta tuo drinkkilippu pelleily kuullostaa samantyyliseltä holhoamiselta kuin mitä Hyssälä tällä hetkellä harrastaa. Eivätkä tuollaiset Ibiza hinnat juomissa ole oikein hyvää asiakaspalvelua nekään. Tieto tapahtuman alkoholittomuudesta voisi ehkä osaltaan karsia pahimmat ördääjät mestoilta, tyyliin: "...ttu mä minnee limudiskoon mene!" Jotenkin en kyllä jaksa uskoa siihen, että niin kauaa, kun tapahtuman ikäraja on luokkaa k-20 ei tuo tapahtuma muutu alkoholittomaksi.
edit: Kyllä meikäläinen ainakin tykkää, kun liikekannalle lähtee, ottaa mestoilla ainakin sen tuopin kaksi ja jos homma menee siihen, että joidenkin peelojen takia, joilla on kotikasvatus mennyt pieleen, ei sitä mahdollisuutta paikan päällä ole, niin enpä tiedä viitsinkö ihan periaatteesta maksaa sitä 30 euroa pääsylipusta. Noi RAD:it ja kirkkokonsertit on asia erikseen. ( toki viimeksi mainitusta on kyllä kokemusta...)
lisäys vielä tohon kähmintä keskusteluun
mitä enemmän tytöille tapahtuu ikäviä asioita pacifiquessa, sen vähemmän he tulevat bileisiin, hyvin yksinkertaista.
viime vuotiseen verrattuna oli tapahtunut naiskato, miesten määrä lisääntynyt ja känniääliöt aloittivat idiootimaisuutensa aikaisemmin.
joten pojat, jos jatkatte ääliömäistä käyttäymistänne niin saatte pitää hauskaa vaan keskenänne!!
[q]turan, 7.3.2006 18:20:
hulluutta!
[/q]
etköhän sä yhdet bileet dokaamatta kestä ;). säästyisi moni puremisilta \\\\o/
Yksi tapa karsia turisteja voisi olla lippujen myyminen ainoastaan streetistä yms skenepaikoista?
edit: tietysti siis mahdollisimman monissa kaupungeissa tai jotenkin netin kautta
[q]Caro², 7.3.2006 21:09:
Jos sitä alkoholilla lotraamista pitää ehdottomasti rajottaa, niin nollatoleranssilla sisälle. Sillon ei ole ainakaan "tukevia pohjia".
[/q]
Tämä on ehkä ainoa toimiva vaihtoehto.
PAKKO LAITTAA TÄMÄ UUDESTAAN TÄNNE KU EDELLINEN HUKKUI TONNE JONNEKKIN SATOJEN MUIDEN VIESTIEN VÄLIIN JA TODELLA HALUISIN ETTÄ ENKELI NÄKISI TÄMÄN OLI SE VAAN NIIN HIENOSTI TEHTY!!!
Oon ollu serenassa polskimassa joka vuosi kun kyseinen systeemi järkätty ja aina ollut yhtä mukavaa... Pieniä miinuksiahan näin isoissa pippaloissa aina on mut niistäkin selvittiin ku piti itse päänsä kylmänä ja fiiliksen hyvänä... Muiden kirjoittajien kanssa samaa mieltä näistä lääppijä örvelöistä joihin tuli törmättyä tai jotka törmäsivät minuun.....
Mutta mutta siis kirjoitteluni suurin syy on seuraava:
Eli jos bile-mieltä jokin synkisti niin taksi kyydit!!!! (tiedän vali vali mut nyt tulee valitusta asiasta!) Oltiin varattu (3 päivää aiemmin) klo 20 taksi hakemaan himasta ja kuinka ollakkaan odoteltiin 10 minsaa ennenkuin tuli soitto kuskilta ettemme saa tilata toista taxia vaan tilaamammme taxi on kyllä tulossa hieman myöhässä vain........ No juu tulihan kyytikin vihdoin yli 35 minsaa myöhässä ja kuski ei edes anteeksi pyytänyt ja alennusta myöhästelystä saimme jopa 2e... Huh..... No onnellisesti päästiin perille ja kuten jo yllä kerroin Hauskaa oli itse bailuissa...
Jep ja jotta ilta kruunautuisi niin kuin se alkoikin takaisin tulomatkakin takkusi.... Kyyti tilattu klo 02.15 ja koputeltiin kiltisti kaikki taksit läpi mutta oikealla nimellä olevaa ei löytynyt.. klo 02.40 tuli texta että taxi nro se ja se odottaa.... soitimme numeroon josta texta tuli mutta hetken puhelun jälkeen meille lyötiin luuri korvaan ja uusiin puheluihin ei enää vastattu.... Soitto taxi keskukseen ja ystävällinen mamma selvitti asiaa, otti rinnakkais puhelun kyseisen taxin kuskille joka selvitti ottaneensa "vahingossa" väärät henkilöt kyytiin ja sanoi olevansa jo vihdin tiellä.... Lupasi myös "hyvänä äijänä" korvata meille mokansa ja heittämällä kuskattavansa tien varteen jotta voi lähteä meitä hakemaan.... Vaikka olimme jäässä ja väsyneitä ja vittuuntuneita kieltäydyimme tästä ja jäimme odottamaan jos onnemme kääntyisi....
JA NYT PÄÄSEMME ITSE ASIAAN.... JOKU IHANA, KULTAINEN JA TÄYSIN TUNTEMATON MIEHEN RUUMIISSA ESIINTYNYT ENKELI TULI JA KYSYI TARVITSEMMEKO KYYTIÄ, KOSKA TÄMÄN ENKELIN KAVERIT OLIVAT JOSTAIN KUMMAN SYYSTÄ LÄHTENEET JO AIEMMIN JA ERI KYYDILLÄ POIS...... ELI KIITOS SINULLE TUMMA KOMISTUS JOKA OTIT 5 HENKILÖN JOUKKION KYYTIISI JA VEIT RUOHOLAHTEEN.... OMISTAT SIIS VIININPUNAISEN CRYSLER-NEON HENKILÖAUTON JA SYDÄMESI ON TÄYTTÄ KULTAA
Onko tälläisiä ihmisiä oikeasti olemassa?? VAU
Kiitos kiitos ja kiitos.....
JOTEN SIRU KIITTÄÄ JA KUMARTAA VIELÄ KERRAN!!
[q]Individual, 7.3.2006 20:32:
---
jago, 7.3.2006 20:21:
alkoholittomat bileet voisi olla jees tai ehkä mieluummin kaikille pari juomakuponkia tai mahdollisesti viinan hinta kivan korkeek jottei ihmisille tuu jano
ikäraja taas karsii myös sitä asiallista väkeä paljon eikä vaan sitä väkeä jota halutaan karsia. itte 20 ja silti onnistuin välttämään mun käden ja toisten perseen välistä kontaktia
---
Just. Mieluummin viinanmyynti pois tapahtumasta, mikä ei tietenkään estä vetämästä kunnon pohjia ennen bileitä (tai jotain muuta) ja kuka ryhtyy aikuisia ihmisiä puhalluttamaan kuin jossain ylä-asteen nolla promillen diskoissa, mutta tuo drinkkilippu pelleily kuullostaa samantyyliseltä holhoamiselta kuin mitä Hyssälä tällä hetkellä harrastaa. Eivätkä tuollaiset Ibiza hinnat juomissa ole oikein hyvää asiakaspalvelua nekään. Tieto tapahtuman alkoholittomuudesta voisi ehkä osaltaan karsia pahimmat ördääjät mestoilta, tyyliin: "...ttu mä minnee limudiskoon mene!" Jotenkin en kyllä jaksa uskoa siihen, että niin kauaa, kun tapahtuman ikäraja on luokkaa k-20 ei tuo tapahtuma muutu alkoholittomaksi.
edit: Kyllä meikäläinen ainakin tykkää, kun liikekannalle lähtee, ottaa mestoilla ainakin sen tuopin kaksi ja jos homma menee siihen, että joidenkin peelojen takia, joilla on kotikasvatus mennyt pieleen, ei sitä mahdollisuutta paikan päällä ole, niin enpä tiedä viitsinkö ihan periaatteesta maksaa sitä 30 euroa pääsylipusta. Noi RAD:it ja kirkkokonsertit on asia erikseen. ( toki viimeksi mainitusta on kyllä kokemusta...)
[/q]jos toi olis alkoholiton voisi ikärajaa melkeempä laskea koska ne viinan perässä tulevat ei tulisi sinne. puhalluttamisia en suosittelisi, mutta sanoisin että ihan ökykännissä olevia ei tartte päästää
edit, ihan alkoholittomista en ehkä siksi tykkäisi koska pari voisi vähentää estoja ihmisiltä sen verran että siellä olisi parempi meininki¨, mutta pitää siinä rajassa että kukaan ei oikeesti pääsisi känniin
[q]patis, 5.3.2006 03:54:
---
Liecci, 5.3.2006 03:23:
Musa ois voinu olla viel kovemmallakin :)) Jos ei tykkää niin voi pistää korvatulpat.
---
Enpä olisi uskonut joskus turvautuvani tähän hymiöön, mutta tämä aihe ja tuollainen suhtautuminen vaan jaksaa koskettaa minua.
Eli ole hyvä:
[/q]
On se musa ollu paljon kovemmalla monissa muissa bileissä :)
[q]Miss Piggy, 6.3.2006 12:48:
Ai ei koira merkkaa jos on koiran nameja taskussa? Kumma kun koiran kuono oli miltein mun sen taskun sisällä missä herkutkin löytyi??? Ja jos mulla siel taskussa olis jotain laitonta ollut, mä vähän epäilen et ne silloin päästää jatkaa pasifiqueen. Mut ei näyttäny olevan muutenkaan kovin ammatti taitosta porukkaa! Kumma kun riisutaan alasti ja tarkastetaan siltä osin ja nöyryytetään, mut sit kaikki pussukoiden sisällöt ja muut jätetään tarkastamatta... Mut mistä mitään tiedän, ehkä se on käytäntö?*ding*
[/q]
Hei te jotka valitatte poliisin toiminnasta, älkää valittako täällä vaan väsätkää kirje esim. oikeuskanslerille! Tein itse niin poliisin toiminnasta koneistossa tais olla 2002 - tuloksena lehdistötiedote oikeuskanslerilta 1.5 vuoden kuluttua, jossa kiellettiin poliisia tekemästä tarkistuksia bileiden ulkopuolella (tässä tap. metroasemalla):
http://www.finlex.fi/fi/viranomaiset/foka/2004/20042160
Siellä se on ihan lakitietokannassa - eli kirjettä väsäämään jos teitä on kohdeltu väärin!
Tässä on tullut esille ainakin riisuttamistarkastukset joissa tavaroita ei ole edes tutkittu, ja tarkastukset ulkonäköprofiilin perusteela. Ulkonäön käyttäminen tarkistusperusteena on erittäin kyseenalaista.
Täytyy kuitenkin keskusteluun lisätä, että tuollaiset tiettyihin bileisiin menijöiden tarkastukset ovat väärin ja järjetöntä kiusantekoa riippumatta siitä, onko jollain laittomia aineita mukana vai ei. Taitaa olla aika harvassa ne isommat bileet (minkään musiikkityylin) joissa kenelläkään ei olisi mitään laitonta mukana, mutta ahdistelu kohdistuu kuitenkin tiettyyn musiikkityyliin. Lakia pitäisi muuttaa.
[q]sts, 7.3.2006 22:16:
Okei annan sulle selkeämmän analogian: Se on vähä sama asia kuin runkkaaminen ilman käsiä, onha se hauskaa, mut vitun vaivalloista...
[/q]
[q]Individual, 7.3.2006 22:15:
mieti
[/q]
Kyllä mä ymmärrän miksi kiksu ei toimi ilman nostatuksia, mutten miksei pacifique toimi ilman alkoholia... Mulle toimi oikeen kivasti ja varmaan aika monille muillekin... Joten mihin se alkoholi tarvitaan? Eikö jengi oikeesti uskalla tanssia ilman viinaa vai mikä pakko sitä on olla tarjolla?
Kyllä mäkin tykkään juoda, mutta miksi se on niin måste???
EDIT: En siis sano, ettei niin voisi olla, ettei se toimi, vaan haluan järjellisen argumentoidun perustelun, enkä toinen toistaan "fiksumpia" kielikuvia ja muita replyjä...
lyhyesti: paras pacifique mitä on ollut
Eka vuosi oli eka kerta ja siten tietysti ainutlaatuinen. Toka vuosi jäi imo pahasti ensimmäisen varjoon, sillä panostus ensimmäisestä vuodesta ei ollut kasvanut mitenkään älyttömästi. Näin kolmantena vuotena sitä tiesi tarkalleen mitä odottaa ja kun odotukset ylittivät niin ei valittamista :)
Tapahtuma oli kokonaisuudessaan tuotettu varmaan parhaiten mitä tässä maassa on nähty. Mainostus lupasi paljon ja teema "mystere" näkyi serenassa paljon enemmän mitä uskalsin toivoa. Alun kuviouinnit, kymmenet ja kymmenet esitykset, päälavan dekoraatiot, värimaailma jne olivat täydellisesti yhteensopiva flaikun ja nettisivun kanssa.
Pääareenasta oli tänä vuonna saatu uskomaton klubiareena. Lavarakennelma, fiksusti asetellut trussit altaan reunoilla ja suuripalainen peilipallo tekivät altaasta suuren tanssilattian. Jengi alkoi tanssimaan jo varmaan klo 20 aikoihin ja siten tunnelma pääareenalla rakentui kerrassaan loistavasti. Illan parhaan setin heitti omasta mielestäni mr a, kun taas loppuillan musiikillinen anti oli jossain määrin pettymys. En oikein tarkkaan osaa sanoa oliko vikana melodioiden kuulumattomuus akustisista syitä vaan yksinkertaisesti liian "junnaavat" biisit. Yhtä kaikki, loppuillan iloista housea, jota pääreenalla sai kuulla edelliset kaksi vuotta, ei mielestäni tänä vuonna kuultu.
Pääareenan täydellisyys johti omalla kohdallaan siihen, että muilla areenoilla tuli käytyä illan aikana kaksi kertaa syömässä ranskalaisia, ne olivat jälleen kerran hyviä :)
Illan aikana tuli vetäistyä kahdeksan laskua vesiliukumäissä (huom niissä putkissa, ei missään villivirrassa) ja sukelleltua aika paljon. Loppuillasta eräällä sukellusreissulla huomasin veden alla että ehkä silmiä ei kannattaisi pitää auki kun on piilarit ja elacinien kanssa ei ehkä välttis kannattaisi sukeltaa
Kaikenkaikkiaan tunnelmat illan aikana olivat jokseenkin täydelliset. Kaikki hymyilivät korvasta korvaan, ihmiset olivat kauniita, siideri humalluttavaa ja ranskalaisista sai energiaa vesileikkihin. Puitteet olivat järjestäjien puolelta liki täydelliset joten toivomuslista tulevalle vuodelle on aika lyhyt: laadukas ulkomainen dj. Sen jälkeen tämä tapahtuma on oikeasti täydellinen ja kaikki muu on turhaa
Ps vuoden tapahtuma
[q]Keba, 5.3.2006 22:23:
-clip
[/q]
Ja mihin asti tuo tutkinta saa mennä ja saadaanko tehdä aihettomia tarkastuksia? tästä on itseasiassa erittäin hyvä topic - muistaakseni Koneiston koiraratsia oli threadin nimi, joten kaikki aiheeseen liittyvät
viesti voinee myös puida siellä.
[q]Loose Grip, 5.3.2006 04:53:
Pääareenan musiikillinen anti oli ihan menevän mukavaa, paitsi viimenen puoltoisttuntinen oli kyllä semmosta junnausta, että voi voi. Sitten encoren aikoihin päästiin vasta asiaan. Pitäis nyt sanoo järkikin, että tommosella areenalla soitellaan just sitä ilosempaa, melodisempaa, groovempaa materiaalia, varsinkun kun usein se bileistä jäävä fiilis tulee viimeisen muistamansa perusteella. Hauskaa oli tästä huolimatta, sitten tanssittiin sitä junnavaa kun ei kerta muuta tullut, eikä sinne kahvilan tai luolan puolellekaan viitstinyt mennä, kun se paras fiilis oli siellä pääareenan puolella.
[/q]
Mä en löytänyt mistään niitä soittolistoja mutta olenko oikeassa, että tämä oli eka kerta kun illan pääaltaalla päätti joku muu kuin Dallas Superstars/ Salovaara & co? Junnaavaa ja tasapaksua tosiaan, kaverit oli tosi pettyneitä mut mä olin niin fiilareissa että olisin jorannut vaik hevirokkia siellä. Saltwater vähän pelasti mut esim. viime vuonna tuli tosi paljon niitä klassikkoja mikä oli helmi ja sit loppun se live-Everybody´s Free To Feel Good superhelmi. Ja hei sille tytölle joka kävi kysymässä ovatko vanhempani simpukoita: *sydän*
[q]Juki54, 24.3.2006 10:32:
[/q]
ei kait nyt ihan lukkoa, mutta esim. nalberiinan viestit ovat melko aiheettomia, jotka voisi viskoa esim. privaan.
mulla ei mitään muuta valittamista kuin että
loppui liian nopeesti!
KIITOS kaikille vanhoille ja uusille kavereille!
[q]ville, 13.3.2006 08:59:
---
potentia, 13.3.2006 03:26:
kaislahamejengi
<--- Onkohan nämä nyt sit niitä täällä paljon arvostelua saaneita hormoniheikkejä?
---
Käsittääkseni tämä porukka on tampereen onnelan henkilökuntaa? Baarimikkoja ja pokeja kai. Luulisi, että ravintolan henkilökunta osaisi käyttäytyä ... mutta ainakin toi side-by-side jääkaappipakastinyhdistelmän kokoinen tummempi mieshenkilö kouri omaa naisystävää. Hyvähän siitä on mennä sanomaan kun ton äijän hauislihas on paksumpi kun mun vartalo :D
Tässä topicissa taisi myös joku toinen valitella, että tästä jengistä joku tyyppi käyttäytyi hieman asiattomasti... tiedä sitten oliko sama vai eri tyyppi. Voihan hyvin olla, että tuosta kuvan porukasta kaikki muut paitsi tuo yksi käyttäytyivät erittäin hyvin :)
[/q]
En kyllä tunnista yhtäkään vaikka on Tampereen Onnelassa tullut käytyä muutama kerta. Pitääpä piipahtaa viikonloppuna kun Manseen päin taas menen. Jos näin on, avaan kyllä sanaisen arkkuni. Noi oli just niitä joilla oli aika ahdistava ryhmätekniikka
- « Edellinen
- 1
- ...
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- ...
- 81
- Seuraava »