P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @

Back to tapahtumat O

[q]Dementation, 7.3.2006 18:00:

-klips-

[/q]

tommosen typerän totalitaristisen järjestelmän sijan, voitais vaan kieltää se viinamyynti. en itse rehellisesti haluaisi olla merkittävänä jonain numeroina ja tuskinpa kovin moni muukaan. älytöntä vitsailla edes moisesta

[q]ville, 7.3.2006 20:31:
pacifique ilman alkoholia olisi sama asia kuin kiksu ilman nostatuksia - ei vaan toimi
[/q]

loistava analogia :)

lupaavalta näyttää :)

[q]IInesAnkka
Toivottavasti tätä lääppijäkeskustelua käydään myös siellä...?
[/q]

tuskinpa.ethän säkää himas pui sitä kuinka lihat oli aseteltu citymarketin tiskille?tärkeintä on et ne on esillä ja saatavilla.*hihu*

siel pacifique on jo mennyttä aikaa.nyt keskitytään tulevaan rantakauteen. *NAURU*

(..wannabe-bodarin iloittelua..viel on varaa vitsailla kun järki leikkaa..)

[q]Dementation, 7.3.2006 22:37:
---
Individual, 7.3.2006 22:33:
---klip---

---

Ei huono perustelu, mutta mun mielestä vois olla hyvä hetki opiskella käynnistämään kone ilman...
[/q]
Miksi? Argumentoi sinä nyt puolestasi. Eli miksi minä minun tai kenen tahansa pitäisi opetella olemaan bileissä selvinpäin, tai ottamatta edes niitä muutamaa kaljaa, jos joku muu ei tiedä rajojaan ja osaa käyttäytyä. Olen mä ollut bileissä selvinpäinkin, en sitä sano, mutta muutama lonkku tai bisse pohjilla siellä on vaan kivempaa. Eiku, sori siellähän käytiin vain sen musiikin takia.

[q]Dementation
Alkaa nyt vaikuttaa siltä, että ne jotka eniten puolustaa, puolustaa oikeutta juoda ne pari...
[/q]
Naulan kantaan! Niinhän tässä ollaan koko ajan sanottu. Mutta onneksi noita bileitä riittää Suomessa ja ulkomailla senkin edestä, että löytää ne sopivat itselleen.

Ensimmäinen kerta kyseisessä tapahtumassa.. ja.. sanattomaksi vetää :)

Ja mikä hienointa, main arenalla HOUSEA koko ilta eri alagenreistä, aivan mielettömän uskomaton meininki! Tuli oikeen baleaarinen fiilis. "=)"

Niin ja mikä olisikaan ollut parempi encorebiisi kuin Chicane - Saltwater :)

hmmm. kolmas kerta polskimassa ja minusta huonoin näistä. joskin ei mitään vikaa, mutta musan puolesta jotain puuttui mitä aiemmilla kerroilla oli...

olihan taas mageet bileet! decot oli hienot ja musa upeeta etenkin main-arenalla (HOUSE *sydän*)
bassot meni tosiaan puuroks vähän liikaa, ja tulpat olivat erinomainen apu hieman paremman soundin aikaansaamiseksi.
Mr. A:n setti oli magnifito, loppuillasta odotin niitä viimevuoden tyylisiä hillittömiä housunostatuksia, mutta jäi vähäisemmälle tällä kertaa
oli kuitenkin upeeta nähdä ihmiset hymyilevänä hyvällä fiiliksellä nauttimassa musasta, ja etenkin se Jei Salovaaran fiilistely boksereissa dj-lavalla nosti omat fiilikset ihan kattoon
kaulakoruhan sinne hävis,jos jollekin jäi käteen hawaiilainen simpukkakoru, pliis tell me, tunnearvo on mittaamaton
mutta tais sinne muillakin hävitä kun katoin sitä lost&found pussia täynnä visoja ja mastercardeja

+House,house,house päälavalla (just luv it)
-känniääliöt ja ahdistelijat(en onnekseni itse joutunut todistamaan näitä liikaa)

I'll be bäk next year

[q]Individual, 7.3.2006 22:33:
---klip---
[/q]

Ei huono perustelu, mutta mun mielestä vois olla hyvä hetki opiskella käynnistämään kone ilman...
Alkaa nyt vaikuttaa siltä, että ne jotka eniten puolustaa, puolustaa oikeutta juoda ne pari...

Dodi tulipaha selvittyä näistä bileistä. Ei voi muuta sanoa et oli kyl helvatan hienoks viritetty koko paikka ja kivaa oli. Pääs todellakin se sisäinen 9vuotias eloon villivirrassa ja muuteki vedessä viihtyessä. Eipä mua se väen paljous pahemmin haitannut muutaku hukkasin kaverit tunniksi jonnekkin sinne sekaan :)
Toivottavasti järjestetään myös seuraavana vuonna, nimittäin pakkohan tonne on silloinkin saapua

Kyllähän se bisse kuivattaa koska siinä on alkoholia, mutta jos ette usko myös sen virkistävää vaikutusta, menkää testaamaan jonnekin 40-50 asteiselle klubille. Tanssikaa 4h ilman bisseä ja seuraavana iltana bissejen kera. Veikkaan, että ekana iltana ambulanssi vie teidät sairaalaan lämpöhalvauksen takia, tokana ei.

[q]XtoffeR, 5.3.2006 03:17:
Olipas kekkerit, selvinpäin tänä vuonna, seuraa hieman arvostelu...

- AAAAAIIIVVVAAN liikaa jengiä, johtaa liian pitkiin jonoihin kaikkialle, esmes 40 minsaa ruokailuun
- AAAAAIIIVVVAAN liian kovalla musat, vesi johtaa äänivärähtelyä entisestään joka aiheuttaa fragmentoitumista eteerikehossa, itelle tuli vähä naatti olo loppuillasta

Hinta+30% kävijämäärä -30% = Täydelliset bileet...
[/q]

Plääh! Höpö pöpö! Oli just sopivasti jengiä ja hintakin kohdallaan, tosin henkilökuntaa olis voinu olla vähän enemmän.

Musa ois voinu olla viel kovemmallakin :)) Jos ei tykkää niin voi pistää korvatulpat.

[q]boy-cut, 7.3.2006 13:52:
tyttökadon ollessa uhkaavasti edessä voisiko tehdä jo ensi vuodeksi korjaavia toimenpiteitä ja laittaa tytöille lippujen hinnaksi pari euroa vähemmän?
[/q]

Eikö tämä aihe käsitelty jo ja kyseinen menettely todettu laittomaksi?

[q]keisha, 5.3.2006 14:57:
Näitä palautteita lukiessa ei kyllä yhtään harmita että tuli jätettyä väliin. Vesipuistobileet kuulostaa ideana ihanalta, mutta käytännössä liian paljon epäkohtia että viihtyisin.
[/q]
olisit viihtynyt. noita juttuja ei oikeesti ees miettinyt paikanpäällä pahemmin.
mikään ei ole täydellistä ja tuolla oli vialla vain hyvin pieniä asioita kaiken sen keskellä mikä meni paremmin kuin loistavasti

edit. ihminen on taipuvainben valittamaan kaikesta pienestäkin. siksi saattaa vaikuttaa siltä kuin valituksen aiheita olisi paljon(kaikki se onnistunut puoli oli itsestäänselvää)

[q]ville, 6.3.2006 09:59:
lyhyesti: paras pacifique mitä on ollut

Ps vuoden tapahtuma
[/q]

Tuohon kiteytyy kyllä niin täysin omat fiilarit =P

[q]astaroth, 8.3.2006 12:57:
---
titi, 8.3.2006 11:52:
Ja sit tosta savuttomuudesta...ole aika samaa mieltä niomic:in kanssa että voisi melkeen olla savuton. Stököjä lillui siellä joka paikassa, ja rupesi jo loppu illasta kuvottamaan koko alueen lattia tasot...(joo, ei ois varmaan kannattnut muutenkaan olla paljain varpain...*igor*) Ja itse siis tupakoin...Tai sitten se alue olis voinut olla rajattu paremmin missä saa tupakoida...

---

tuon paremmin ei aluetta oikeasti olisi voinut rajata: altaat eivät ole tupakointialuetta, vain alakerta, piste. kyllä siitä huolimatta jengi hiisasi spaddua saunoilla ja altailla jne. se, että sanallisesti tupakointi kiellettäisiin, niin ei se näitä jurpoja kiinnosta
[/q]

jeps.. eikös viime vuonna siellä ollut se sellainen karmea koppi missä (Vain ja Ainoastaan) sai polttaa..?! vihasin sitä silloin, mutta nyt kaipasin sitä suuresti.. ei ollut kiva kulkea tumppien seassa
ja siis itsekin poltan! yritin vain kovasti bongailla tyhjiä tuoppeja nurkissa jonne tumppailen.. valitettavasti kaikki eivät tätäkään tehneet.. höh..

[q]SESSIONS2, 6.3.2006 00:35:
8 tuntia silmät ristissä kuvia valmiiksi paukuteltuani...
Jonen ja Tuomaksen ensimmäinen kuvasetti tapahtumasta SESSIONS2:ssa.

N-joy. *sydän*
[/q]

No jo on NOPEETA toimintaa! *luxorz*

[q]T-mu, 6.3.2006 20:16:
ensvuonna järjestäjä vois pyytää mensan pitään älykkyystestin kaikille sisääntulijoille ja vaikka alle sadalla pojolla (vai missä meni idiootin raja) vois jäädä pakkaseen.
[/q]

Ihan hyvä idea mut 100 on keskiverto

Mulla oli toooosiii kivaaa!! Siis enpä muista milloin viimeks on tuntunut että bileistä loppuu aika kesken, tonne olis voinu jäädä paljon pidemmäks aikaa.

Alussa kyllä tuli epätoivon tunne, kun tultiin paikalle hieman kahdeksan jälkeen ja nähtiin se jono ulkona. No se meni yllättävän nopeasti, mutta sisällä kuultiin että kaikki pukukaapit on jo loppu. Siinä vaiheessa teki mieli vaan joltain repiä pää irti, mut eipä auttanu muu kuin vaihtaa vaatteet tungoksessa ja viedä sit kamat narikkaan. Olihan se hienoa et sai kamat edes jonnekin suojaan.

Kun alkuhässäkkä loppui niin fiilis nousi nopeasti. Se mustaputki oli tosi siisti, kivan pitkä ja ne valot oli siistit. Villivirta oli kans hauska, mut tosiaan siin meni liikaa porukkaa samaan aikaan. Muuten tosta väenpaljoudesta mulla ei oo negatiivista sanottavaa, kun osasin jo odottaa sitä porukkamäärää ja jonoja (paitsi pukukaappien loppumista).

Oltiin melkein koko ajan pääareenalla, ei kyllä yhtään kiinnostanut mennä sinne luolaan. Kauhea tupakansavu ja kännisiä ihmisiä. Mut pääareena oli kyl aivan uskomattoman siisti, ihan sairas fiilis aina kun biiseis tuli nousukohdat, torvi soi, ihmiset roiskii vettä ilmaan ja rantapallot leijaili ilmassa. Lisäks nämä esitanssijat ja muut taiteilijat lisäs tunnelmaa.

Loppujen lopuks, Pacifique tulee olee kyllä mulle henkilökohtaisesti yks vuoden parhaista bileistä. Harmi vaan kun aika loppus ja piti lähtee takas Turkuun. Kiitos Jonnalle, Eemelille ja Valtterille seurasta. Lisäks oli taas tosi kiva nähdä muita tuttuja. Ja erittäin suuri kiitos järjestäjille et on nähnyt kauheen paljon vaivaa näin isojen kemujen järkkäämiseen. Ensi vuonna varmasti paikalla!

edit: Niin ja iso kiitos kanssa Nennalle bussikyydin järkkäämisestä!

[q]Caro², 6.3.2006 01:25:
Ottaessani kuvia tapahtumassa, en huomannut, että joku olisi tarkoituksella yrittänyt kastella kuvauslaitetta sen sijaan, että ilmaisisi sanallisesti: "älä ota minusta kuvaa". Tämmöistä tahallista kastelua oli tapahtunut kuulemma toissa vuonna ja olin enemmän kuin tyytyväinen ettei moista esiintynyt tänä vuonna.
[/q]

OK, eipä sitten yhtään mitään. :)

O