P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @
- « Edellinen
- 1
- ...
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- ...
- 81
- Seuraava »
[q]Miss Piggy, 6.3.2006 12:48:
---
pupuTupuna, 6.3.2006 12:28:
---
sxx, 6.3.2006 12:15:
---
ALIEN, 6.3.2006 11:53:
---
Ana-5000, 5.3.2006 13:51:
Hehe, ehkä se et sun kaveris sanoo et siellä on vaan koirankarkkeja, ni se ei välttämättä ole niin..
---
mut jos kyseisen taskun tutkimisen jälkeen pääsi suoraan bileisiin niin tuskin ne koirankarkit mitään laittomia tuotteikaan olleet, eiks ni sherlock? :D
---
Ne koirat on koulutettu sen verran hyvin, että ne eivät välitä koirankarkeista ollenkaan tai ainakin reagoivat niihin aivan erilailla kuin aineisiin.
---
Ei **ttu!! Oletko säkin joku virkaintoinen poliisi, joka ei voi myöntää erehdystä. Täällä on käynyt ilmi jo monta tapausta, joissa koira on merkannut aiheettomasti. En tiedä, oliko kyseesä joku aloitteleva koira, mutta sen tiedän, että jos henkilöllä jotain laitonta on, viedään hänet poliisiasemalle sakotettavaksi yms., eikä varmasti kyyditä takaisin bileisiin. Kuitenkin ystävämme tuli aika nopeasti perästä, täydellisen tarkastuksen jälkeen.
[/
Ai ei koira merkkaa jos on koiran nameja taskussa? Kumma kun koiran kuono oli miltein mun sen taskun sisällä missä herkutkin löytyi??? Ja jos mulla siel taskussa olis jotain laitonta ollut, mä vähän epäilen et ne silloin päästää jatkaa pasifiqueen. Mut ei näyttäny olevan muutenkaan kovin ammatti taitosta porukkaa! Kumma kun riisutaan alasti ja tarkastetaan siltä osin ja nöyryytetään, mut sit kaikki pussukoiden sisällöt ja muut jätetään tarkastamatta... Mut mistä mitään tiedän, ehkä se on käytäntö?*ding*
[/q]
Oho.. Okei, en tietenkään väitä etteikö koira voisi erehtyä. Ja varmasti tuollaisessa tilanteessa kun sillä on noin paljon haisteltavaa, niin virheidenkin määräkin kasvaa. Mutta yleisesti ottaen hyvin koulutetun koiran ei pitäisi merkata herkkuja.
PS. On mutkin kerran merkattu väärin sen takia, että metrin edellä kävellyt kaveri kantoi taskussaan kamaa..
Joo o. Selvinpäin tuli oltua liikenteessä niinku aiempinaki vuosina, ja täytyy sanoa että jonkinlainen tason lasku tuntui aika selvästi. Osa porukasta tuntu olevan alusta saakka aivan plekseissä, joita sai sitten varoa altaassa millon kuka kaatu mistäkin päälle. Ja tosiaan loppuillasta toi tajuton lääppiminen/heruttelu miespuolisilta joilla silmät seiso päässä niin ettei ittekkään varmaan tienny missä on. Melkein hävetti olla mies.
Ketään pakko-nähdä-esiintyjää ei tuolla ollut, niin tuli aika paljon hengailtua ympäriinsä mitään mahdottoman erikoista löytämättä. Pääaltaan meno oli tosiaan jotenki vaisua aikasempiin vuosiin verrattuna.
Mutta kivaahan tuolla kaikesta huolimatta oli, ensi vuonna joutuu kyllä harkitsemaan tuleeko mentyä, perinne ehkä velvoittaa:)
ps. itte sain ranskikset noin 10 minuutissa!
[q]nuance, 5.3.2006 18:02:
---
UzU, 5.3.2006 17:35:
--naksnaks--
---
haha, jäbästähän tulis noilla disclaimer skillseillä hyvä stealthunit-aktiivi :D
[/q]
Mä oon muutaman kerran yrittänyt soluttautua stealthille mut en oo oikein päässyt sisään siihen vielä :( Elixirian tajunnan virta on jo alkanut pikkuhiljaa aueta niin ehkä seuraavaks stealthunit. :)
[q]boy-cut, 7.3.2006 13:16:
mitä enemmän tytöille tapahtuu ikäviä asioita pacifiquessa, sen vähemmän he tulevat bileisiin, hyvin yksinkertaista.
viime vuotiseen verrattuna oli tapahtunut naiskato, miesten määrä lisääntynyt ja känniääliöt aloittivat idiootimaisuutensa aikaisemmin.
[/q]
ehdottomasti samaa mieltä.
[q]Caro², 7.3.2006 18:25:
Kun kaikki on niin perseestä, ni ehdotetaan, että järjestetään pacifique 10 ihmisen sisäpiiritapahtumana kaverin porealtaassa.
[/q]
En muista kenenkään vielä kirjoittaneen tänne, että olis ollut paska reissu. Monilla on ollut negatiivista sanomista, mutta yleensä niissä myös lukee, että "kaiken kaikkiaan silti mahtava reissu" tai "ensi vuonna uudestaan" tms... Eli eipä olla noin herkkiä
[q]keisha, 5.3.2006 15:06:
---
jago, 5.3.2006 15:00:
olisit viihtynyt. noita juttuja ei oikeesti ees miettinyt paikanpäällä pahemmin.
mikään ei ole täydellistä ja tuolla oli vialla vain hyvin pieniä asioita kaiken sen keskellä mikä meni paremmin kuin loistavasti
edit. ihminen on taipuvainben valittamaan kaikesta pienestäkin. siksi saattaa vaikuttaa siltä kuin valituksen aiheita olisi paljon(kaikki se onnistunut puoli oli itsestäänselvää)
---
Sen verran monissa bileissä on tullut käytyä että tiedän jo aika hyvin missä viihdyn ja missä en ;) Massatapahtumat, joissa on tungosta, känniääliöitä ja perseenpuristelijoita sekä ei mulle mikään kovin innostava line up on turn off. Joidenkin käyttäjien mielipiteillä on mulle paljon enemmän painoarvoa kuin toisten, yleensä ne jotka vaivautuvat hieman perustelemaan ja joiden tietää käyneen bileissä jo enemmän kuin sen pari vuotta.
[/q]
No jaa samapa tuo. kyllä tungosta & noita känniääliöitä ja perseenpuristelijoita on ollu jokaisissa bileissä missä mä oon ollu ihan samoissamäärin kuin tuollakin joten en nähnyt itte tuolla mitään kummallista valituksen aihetta noista
aivan upeat bileet...siis MÄ EN KESTÄ =D tästä riittää iloa ja puhtia taas vuoden odotukseen
niih ja sit tuli viel mieleen että tollasissa tapahtumissa koira ei voi olla duunissa kun tommosen tunnin putkeen.. ne väsyy.. sit tulee harha merkkailuja tai merkkaamattomuutta..
koirillehan aineenlöytö on nykypäivän opetuksessa leikkiä, josta palkinnoksi sa rakkaan rievun..
(on silläkin fetissit)..
eli kun löytää niin pääsee leikkimään
tämän takia koiran kanssa pitää päästä leikkimään aika-ajoin muuten voi persoonallinen koira tehä just tollasta..
ok en mä mikään alan asiantuntia ole mut oon ollu pari pv noiden kanssa leikkimässä..eikä koskaan mitään vääriä merkkejä tullut ilamn väsymystä.. mutta silloinkin se oli merkkaamattomuutta.. eli ei jaksanut reagoida mitenkään..
muutenkin koira ei ole 100%!!!
kun koira merkkaa esim postilähetyksissä niin ihminen haistelee vielä itsekkin ennenkuin avataan!!
esim amfetamiini johdannaiset (niinq spiidi) on taas koiralle parempia kohteita kun ihminen ei niitä kauhean helposti haista..
paitsi puhtaan amfetamiinin joka haisee sillee ikävän etikkaiselle
[q]Dementation, 6.3.2006 23:31:
---
Twist, 6.3.2006 23:27:
En mä tiedä; itselle jotenkin jääny vaan sellanen kuva.. En nyt muista tarkalleen , mut joskus muistaakseni lukenu samanlaisesta aiheesta täältä foorumista, joka liittyisi ulkomaanlaisiin . Voi olla, että tämä on vaan minun oma mielikuva.
---
En oikein usko, kuuluu sen verran paljon kaikenväristä ja näköistä porukkaa tämänkin foorumin aktiivikäyttäjiin... Mutta jos löydät jostain moisen topikin, niin kerro ihmeessä...
[/q]
No esim "vuokraisitko kämpän mustalaiselle-"topic. Ja ko. topicin gallupkin kertoo jotain.
yks negatiivinen juttu. niska on siitä "mossailusta" niin kipee että tuntuu siltä että ois päällä hakannu halkoja eilis iltana...
no kyllä niillä on tulosta tehty!!
käys kattoo vaik tullin statistiikat
[q]jago, 5.3.2006 15:16:
No jaa samapa tuo. kyllä tungosta & noita känniääliöitä ja perseenpuristelijoita on ollu jokaisissa bileissä missä mä oon ollu ihan samoissamäärin kuin tuollakin joten en nähnyt itte tuolla mitään kummallista valituksen aihetta noista
[/q]
no onks se sitte ihme jos kaikki ei tollasissa bileissä viihdy ? voin vakuuttaa sulle että on olemassa myös bileitä missä toi ilmiö ei hypi silmille sillä lailla kun tollasissa massatapahtumissa ja voin sanoa että kaikissa bileissä tota ilmiötä ei todellakaan ole. Itte ainakin karsastan tollasia tapahtumia joissa iso osa jengistä on jotain kännisiä turisteja jotka on tullu bileisiin ördäämään, mellastamaan ja vonkaamaan persettä. Mun illan tollaset pilaa ainakin totaalisesti. Yleensäkin se on niin että kun tieto tollasista bileistä leviää isomman yleisön tietoisuuteen niin se väistämättä kerää mukaan myös runsaasti tota tollasta ainesta. Ja siitä ei yleensä ole enää paluuta. Mut jos joku osaa sivuuttaa noi asiat ni kyllähän sitä varmaan bileistä voi nauttia. Mutta älä viitti jauhaa että "olisit säkin viihtyny siellä" kun kaikki ei tollasesta menosta todellakaan pidä ja sitä ei tarvi joka paikassa sietää.
[q]Tontsis, 6.3.2006 15:21:
Eiks tällä foorumilla ole näille poliisikoirille vieläkään omaa topikkia ;)
[/q]
mennää tukottaa poliisiopiston foorumi.. sieelähän on olemassa kysymykset poliisille osio..
heitetään sinne joku 600 replyy niin eiköhän ne opi jotain ..kun kerran palveluammatissa nekin on
[q]Oliwer, 6.3.2006 23:12:
---
domi, 6.3.2006 22:58:
Mitä enemmän kreatiinia ja testoja menee, sitä pienemmäksi laskee kynnys muuttua aggressiiviseksi lihakasaksi, mikä jyrää ilman mitään omaa tahtoa siitä mistä aita on matalin.
---
..Tai sit se on taas vain sitä että niitä joka paikassa riehuvia pikku "pulkannaruja" ei oikein jakseta muistaa, kun taas vähän isompi riehuja jossain joskus jää mieleen ;)
[/q]
Ihme kyllä, itekään en mikään pulkannaru oo, mutta mieleen ei kyllä tuu kuin näitä testofaneja, ihan millä puolella suomee sitä leiriä pidetään.
[q]Cera, 6.3.2006 15:34:
Mäkin voin tuoda oman lisäni tähän miellyttävään koira keskusteluun ja siihen miksi ne mahdollisesti saattoi haistaa juuri sinut,
esimkin jos käytät bodyshopista saatavia hamppu-shampoita tahi saippuoita.
mulla lukee työpaikan seinällä että on vältettävä ko tuotteiden käyttöä,
koska huumekoirat haistaa nää täydelleen.
(olen töissä lentokentällä)
Empä nyt tietty tiedä,
käyttääkö niitä kukaan,
mutta ehkäpä tää juttu ei ihan yleisessä tiedossa ole..
eh.
[/q]
Mulla ainakin on hamppusuitsuketta - onneksi ei oltu vähään aikaan käytetty sitä tai voisi olla ollut ongelmia tuolla
Niin paljon näköjään mahiksia mennä pieleen noiden koirien kanssa niin melkein enemmän haittaa kuin hyötyä niistä näyttää olevan.
[q]Caro², 7.3.2006 00:16:
---
T-mu, 6.3.2006 20:16:
ensvuonna järjestäjä vois pyytää mensan pitään älykkyystestin kaikille sisääntulijoille ja vaikka alle sadalla pojolla (vai missä meni idiootin raja) vois jäädä pakkaseen.
---
Täähän on hyvä! Sitte vois suoraan viskata mäkeen kiksut ja polkat ja soittaa fiksua musaa
[/q]
*lmao**lmao*
[q]Oliwer, 6.3.2006 22:46:
---
sts, 6.3.2006 20:21:
--- yhtä ongelmallisia kuin testobodarit.
---
Tää sisälsi kyllä taas turhaa yleistystä. Tuosta saa nyt taas sen käsityksen, että kaikki kehonrakentajat olis jotenkin potentiaalisia riehujia *huoh*
Jos sä oletkin todistanut joskus jonkun vähän isomman ja salilla käyvän riehumista, ei silti kaikki "bodarit" ole samaa maata.
[pieni]..missäköhän bileissä mä oon ravannu, kun yleensä näkemäni riehujat on aina ollu jotain tavallisia "ruikkukukkoja" ja "karttakeppejä"?[/pieni]
[/q]
Mitä enemmän kreatiinia ja testoja menee, sitä pienemmäksi laskee kynnys muuttua aggressiiviseksi lihakasaksi, mikä jyrää ilman mitään omaa tahtoa siitä mistä aita on matalin. Olen todistanut tilannetta niin monta kertaa, että ennakkoluulot kaappeja vastaan ovat tulleet (ikävä kyllä), ja ne eivät hevillä lähde. Mun mielestä sellaisten kannattaisi pysyä siellä pakkotoisto-foorumilla, ja keskittää aggressiot sinne punttisalille ja nostaa niin kauan sitä kahtasataa kiloa että vitutus lähtee.
[q]vuokko, 6.3.2006 22:08:
Lääppijöihin olin henkisesti varautunut jo etukäteen sillä osasin odottaa juhlakansaan sekoittuneen myös niitä keravankouria ynnämuita epätoivoisia peräkammarinpoikia sekäettä lampaanpökkijöitä joitten ainoa mahdollisuus saada edes jonkinlainen "tuntuma" vastakkaiseen sukupuoleen äidin lisäksi
on änkeä vesipuistobileisiin, vetää "parit rohkaisevat" ja ryhtyä hommiin kuin noviisi keinosiementäjä ikään
[/q] Onpahan luonnehdinta.
[q]Dementation, 7.3.2006 22:22:
miksei pacifique toimi ilman alkoholia... Mulle toimi oikeen kivasti ja varmaan aika monille muillekin... Joten mihin se alkoholi tarvitaan? Eikö jengi oikeesti uskalla tanssia ilman viinaa vai mikä pakko sitä on olla tarjolla?
[/q]
oletko miettiny sitä että paljonko rahaa tonkin kokonen lafka kun Serena on menettäis rahaa siinä jos alkoholinmyyntitulot olis 0e ? Minä vähän luulen että aika paljon, ja se saattaisi sitten myöskin luoda korotuspaineita lippujen hintoihin (koska se on liikeyritys ja voittoa sekin tosta tapahtumasta haluaa, näin luulisin). Ellei se sitten tekisi niin että löisi alkoholittomille tuotteille alkoholillisten hinnat, tyyliin tuoremehu 6e, vesi 3e jne. Ja se taas tuskin olisi yleisön kannalta kovin mielekästä.
[q]tuisku, 5.3.2006 13:30:
edit. ainiin ja yberpitkä miinus niille mulkuille jotka teki kaverille huumetutkinnan kokonaisuudessaan, kun koira merkkas (huom vain ja ainoastaan) taskun johon oli jäänyt koirankarkkeja. mitään ei tietenkään löytynyt ja silti kohdeltiin kuin rikollista, anteeksi pyynnöstä ei tietoakaan. *senkin*[/q]
No teknohihulit nyt on aina syyllisiä kunnes toisin todistetaan, poliisin toimesta ;)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- ...
- 81
- Seuraava »