P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @
- « Edellinen
- 1
- ...
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- ...
- 81
- Seuraava »
Hienoja fotoja oli, mutta itse epäilen, etteivät siinä olleet kaikki, koska vedenalaisia kuvia ei oo näkynyt vielä... Siellä oli myös upea kuva tytöstä, jonka yksi viimeisistä toiveista oli saada kuva itsestään noissa bileissä...
Kiitos Caro²
[q]Gnizhak, 5.3.2006 22:38:
-clips-
[/q]
Tässä itketään kokoajan sitä että _MIEHET_ häiriköivät, ihan yhtälailla naiset siellä miesten kimpussa olivat ja yhtä rasittavaa sekin oli monelle, tosin miehet ottavat sen lähinnä sellaisella "wtf bitch"-asenteella.
[q]potentia, 13.3.2006 16:24:
Hehee, en tunne saatika kuulu heidän äijäilykerhoon. Naamat ja heidän touhu on kylläkin tuttua. Onko emmassa joskus ollut tyyliäkin?*pepsodent*
[/q] on silloin kun se oli Hämeenkatu 26. Voi ziisus kun viimeksi kävin siellä, ihme rumia palmuja (tod. näk. à la Mr Sillanpää&Eki) ja muuta kamalaa sälää plus paikka täynnä kakaroita. Vai että tuli ne äijät sit oiken Mansesta asti kourimaan tyttöjä
[q]Remotion, 6.3.2006 15:01:
---
hardikaveri, 6.3.2006 14:39:
suuret pahoittelut näin aluksi!
---
Älä sä nyt mitään pahoittele ei täällä rajaa olla ylittämässä :D
[/q]
WHAT??
en tajuu.. meinasin et ne kyylät vois pyydellä anteeks :D
pitää muistaa että mitä enemmän on porukkaa niin sitä vaikeampaa se on koiralle.. esim kun hajut tarttuu niin helposti ja niiden vainu on niin tarkkaa että se voi ottaa hajun jos esim oot ollu edellisenä iltana baarissa jossa joku on polttanut vieressä!!! ja tää on totta!!
[q]sts, 6.3.2006 20:21:
--- yhtä ongelmallisia kuin testobodarit.
[/q]
Tää sisälsi kyllä taas turhaa yleistystä. Tuosta saa nyt taas sen käsityksen, että kaikki kehonrakentajat olis jotenkin potentiaalisia riehujia *huoh*
Jos sä oletkin todistanut joskus jonkun vähän isomman ja salilla käyvän riehumista, ei silti kaikki "bodarit" ole samaa maata.
[pieni]..missäköhän bileissä mä oon ravannu, kun yleensä näkemäni riehujat on aina ollu jotain tavallisia "ruikkukukkoja" ja "karttakeppejä"?[/pieni]
Kuinka ongelmaksi toi naisten häirintä oikein koetaan? Onko se oikeasti jo johtamassa siihen, että naiset saattavat jättää nämä bileet väliin? Jos näin on, ehkä pitäisi miettiä joitain keinoja, joilla tilannetta voisi parantaa.
Ennen kaikkea tota häirintäkulttuuria pitäisi saada jotenkin karsittua. Täällä jonkun ehdottama yleinen sosiaalinen paine voisi olla yksi tapa, mutta se ei yksinään riitä. Tähän kun vielä lisäisi tiukemman järjestyksenvalvonnan, niin ehkä saattaisikin jo toimia. Yksikin luvaton perseenpuristelu, ja järkkärillä on oikeus heittää perseenpuristelija samantien niskaperseotteella ulos bileistä. Naisia häiriköivät isommat poikaporukat ilmiantoon. Tiukka linja selväksi järjestyksenvalvojille, ja ohjeistus mennä epäselvän näköisiin tilanteisiin väliin. Tiukka linja myös tiedoksi kaikille bileisiin tuleville: ahdistelusta lentää ulos.
Osittain häirintää pahentaa vinoutunut sukupuolijakauma. Sukupuolijakaumaa voisi parantaa se, että asiakaskunnassa preferoitaisiin naisia selvemmin. Voimakkain keino tähän olisi se, että miesten ja naisten liput olisivat reilusti erihintaiset. Esimerkiksi 5-10e ero tuntuisi jo ostajien kukkarossa, karsisi urpoja ja toisi enemmän naisia miesten tilalle. Huonona puolena tässä tietysti on se, että hyvin käyttäytyvät miehet joutuvat maksamaan enemmän, mutta toisaalta hekin saavat enemmän iloa tasaisemmasta sukupuolijakaumasta. Järjestäjän kannalta tietysti ongelmana on loppubudjetin ennustamattomuus, mutta ehkä sen kanssa pystyy elämään.
Jotain toimenpiteitä olisi kuitenkin hyvä saada aikaiseksi. Koska jos perseenpuristelu (ja siitä valitus täällä foorumeilla) kasvaa vuosi vuodelta, jossain vaiheessa käy niin, että naiset eivät enää viitsi tai jaksa tulla bileisiin.
Mutta kuten sanottua, itse en kokenut mitään häirintää miltään taholta. Ehkä mielikuva puristelun määrästä saattaa vähän vääristyä, kun sitä pahasti kokeneet kirjoittavat kokemuksistaan tänne foorumille. Harva ilman puristelua kuitenkaan ilmoittaa, että "jee, jäinpäs häirinnältä paitsi".
Oli todella hienot kemut!!!! propsit järjestäjille ja kaikille paikalla olleille. :)
Eipä ole taas jalat kokenutkaat tämmöstä kipua pitkään aikaan mutta se kyllä oli sen arvoista!
hihi kyllä oli hyvä fiilis luolassa Kuismaa ja alt:tia kuunnellessa <3
[q]thebbo, 5.3.2006 02:58:
Perus.
[/q]
näinpä.
http://www.sessions2.com/galleries/pacifique06_tuula/003.jpg
Tuulan kuvat tapahtumasta SESSIONS2:ssa.
That's all folks!
[q]pia^^, 14.3.2006 11:30:
Ilmeisesti ei ole tarkastettu koska kukaan ei mitään, sano vai?? Itse olin liikkellä porukassa jossa yksi oli vasta täyttänyt 20 ja muutenkin nuorta porukkaa. Keneltäkään meistä ei kysytty papereita. ihmettelen riskinottoa jos papereita ei ole kysytty...
[/q]
psst..
eiköhän sellanen foorumilla pelottelu ja puskaradion käynnistäminen ikärajan valvomisesta karkota aina ne pahimmat tapaukset?
Kiitos ja anteeksi :(
[q]T-mu, 6.3.2006 20:16:
ensvuonna järjestäjä vois pyytää mensan pitään älykkyystestin kaikille sisääntulijoille ja vaikka alle sadalla pojolla (vai missä meni idiootin raja) vois jäädä pakkaseen.
[/q]
mä en varmaa pääsis läpi*ding* en kyllä puristellut siellä silti kettään... eiku venaa.. no sitä se ei haitannu*nauru*(itte puristeli mua)
En tiedä olisiko yksi keino sitten jonkinlainen vain kutsulla sisään- periaate ja en kyl tiedä sitäkään, että päästäisiinkö sillä menetelmällä siihen asiakasmäärään, että tuollaisen tapahtuman järjestäminen on kannattavaa.
[q]Hyzenthlay, 6.3.2006 14:37:
Äää... En jotenkin jaksa yhtään käsittää noita huumekoiria. Todella monella alkaa bileet ankeasti turhien tarkastusten takia, eikä koko hommasta ole kai muutenkaan mitään hyötyä (vai jäikö siellä muka jotain isompaakin kiinni?). Paitsi ehkä poliisi saa kauheet kiksit parin viihdekäyttäjän käräytyksestä Suurin ongelma näissä bileissä kun tuntuu olevan kuningas alkoholi *igor*[/q]
Eiköhän noitten rekkujen suurin hyöty ole se pelottelu, ihminen kun tietää et nuuskija on vastassa niin luulisin et se jättäis suuremmalla todennäköisyydellä päihteet kotio. Toisekseen uskoisin, että toi on ainut fiksu keino jos katsoo sen nopeutta/varmuutta verrattuna käsikopelointiin. Sen sijaan siihen en ota kantaa et onks se oikein et lähinnä konemusiikkitapahtumissa noita koiria näkyy, mutta jos se on jollain tapaa tehtävä niin kyllä toi on se ainut fiksu ja nopea.
Oli kyllä hyvät bileet.... Järjestäjille kiitos siitä että sisään pääsi kivuttomasti ilman hirveämpää jonotusta ja palelemista... Ulos poistuminenkin sujuis todella hienosti... Ainoa miinus oli oikeastaan se että reisissä alkoi tuntua tuo tamppaaminen vedessä ihan liikaa mutta joka tapauksessa helkkarin hyvät bileet!!!
[q]salaisinko?, 7.3.2006 18:18:
tommosen typerän totalitaristisen järjestelmän sijan, voitais vaan kieltää se viinamyynti. en itse rehellisesti haluaisi olla merkittävänä jonain numeroina ja tuskinpa kovin moni muukaan. älytöntä vitsailla edes moisesta
[/q]
Se oli lähinnä jatketta noille leimasin keskusteluille, mutta joo kieltolaki on oikeesti hyvä vaihtoehto ja siitä on puhunut täällä jo tosi monet, eli sillä vois olla kannatusta...
*plur*PARHAAT
*plur*BILEET
*plur*IKINÄ
!!!!!!!!*aplodit* kIITTÄÄ!
[q]AlexS, 7.3.2006 15:51:
---
[Nuclear], 7.3.2006 14:03:
Ens vuonna sisään vaan klubbarin/muun foorumin käyttäjiä ja ovella laitetaan leimasimella otsaan nimimerkki eli jos törttöilee niin saa kuulla kunniansa jälkeenpäin ja julkisesti. UGH.
---
Kannatetaan!
[/q]
Päinvastoin. Jos ei ole jonkin foorumin aktiivi, niin otsaan lyödään "turisti"-leima.
Eipähän tulis enää väärinkäsityksiä.
Lisäoptiona, jos on alle 50 skenepistettä, niin otsaan lyödään "noob"-leima. Kannatusta anyone=
[q]Tytti, 5.3.2006 20:06:
Nähtävästi olen samaa mieltä monen muun kolmatta vuotta paikalla olleen kanssa, että kivaa oli, mutta uutuudenviehätys on ikävä kyllä poissa, eikä samanlaista tunnekuohua tullut kuin aiempina vuosina. Nähtäväksi jää, jaksaako tapahtuma vedota vielä ensi vuonna..
Mitä tulee eilen omakohtaisestikin koettuun kähmintään, adrenaliinin määrä veressä nousee kohisten vain asiaa ajatellessakin! Vaikka suurimman osan aikaa määrittelisin itseni rauhan ja väkivallattomuuden aatteen kannattajaksi, koen pienenä ja hentona tyttönä äärimmäisen lohdulliseksi ajatuksen, että tiedän, miten metallista saa hiottua terävää. Seuraava, joka päättää ilman lupaa käydä kiinni, voi odottaa niittinyrkkiraudasta (tuotekehittely työn alla) reikää poskeensa
Hassu huomio saunaosastolta; naisten puolella oli suunnilleen saman verran miehiä ja naisia - miesten puolella (kävin mielenkiinnosta tarkastamassa) pelkästään miehiä Ollaanko me tytöt niin kilttejä vai oliko huomionteon ajankohta vääristämässä päätelmää? Eipä siinä mitään, ylistys kuitenkin unisex-saunoille!
[/q]
Tämä ei pidä paikkaansa.. kyllä miesten puolella naisia riitti.. ja höyrysaunassakin jossa minulta suorastaan revittiin shortsit pois.. tekijöinä 4 tyttöä
ja en minä nyt hirveesti vastustellut asiaa..
Eli terveisiä neljälle tytölle jotka oli höyrysaunassa.. naamoja oli hankalaa nähdä.. mutta yksi teistä otti yläosan pois kun loput miehet ei innostunut teidän haluista nähdä miehet ilman housuja
Mäkin voin tuoda oman lisäni tähän miellyttävään koira keskusteluun ja siihen miksi ne mahdollisesti saattoi haistaa juuri sinut,
esimkin jos käytät bodyshopista saatavia hamppu-shampoita tahi saippuoita.
mulla lukee työpaikan seinällä että on vältettävä ko tuotteiden käyttöä,
koska huumekoirat haistaa nää täydelleen.
(olen töissä lentokentällä)
Empä nyt tietty tiedä,
käyttääkö niitä kukaan,
mutta ehkäpä tää juttu ei ihan yleisessä tiedossa ole..
eh.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- ...
- 81
- Seuraava »