Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

Tänks!

Tilanne tällä hetkellä:

Jone: takanaan n. 2 miljoonaa graffitislangin tuntevaa
henkilöä

Tres: takanaan n. 350 miljoonaa englanninkieltä äidinkielenään
puhuvaa ihmistä.

http://img.photobucket.com/albums/v374/EggNog/win.jpg

[q]Viltsu:
---
Mark:
ai, mun mielestä bileissä _pitää_ olla pimeetä ja savuista Oli niin kiva kontrasti sit astuu ulkoilmaan ja lähes valosaan, tuntu ku ois yhtäkkii astunu toiseen maailmaan =)

-M

---

Kyllä mä ainakin tykkään fiilistellä Trancea avarassa, väririkkaassa tilassa, esim Illujen tanssilattia hipoo täydellisyyttä. *sydän**sydän*
[/q]

olikko nää unityssa? Kyl siel mun mielestä käytettiin valoja ihan makoisasti Mut joo, makuasioitahan nää on..

-M

[q]Friction`darz:
Uh ja varsinki neonin vika biisi jonka se soitti on nii legendaarine kyl... harvoin kuulee helmi *sydän*[/q]
Toi kyllä oli illan paras hetki. Muuten sit ei niinkään mun mieleeni pippalot.

täytyy nyt sanoa tähän muotinäytös kysymykseen muutama kommentti, että näytös on luvattoman pitkä nähden siihen tarjontaa mitä siinä oli esillä. Onhan ”taistelukohtaukset” ihan ”ok”, mutta näitä nyt rupeaa näkemään jo liikaa... uutuudeen viehätys on kadunnu aikoja sitten ja minusta kannattais keskittyä olennaiseen eli vaatteisiin.

[q]Wert:
juu.. kukaa ei tunnu tietävän kuka se on mutta silti paikan päällä kaikki näytti sen tuntevan, tai halus tuntee ;)
[/q]Kyseinen henkilö on Tampereella asunut, joten ei ihme että ihmiset sen tuntee

Wicked! (niinku joku mun vieressä huusi koko ajan)
Oli kyllä ihan tajuttoman hyvä meno. Varmaan paras setti, jonka olen koskaan kuullut. Sieltä löytyi kaikki I love you Craze

Ainiin, se ämsee ei kyllä oikein vakuuttanut.. että sentään jotain miinusta koko illasta.

(muokattu 6.6.2002 19:09:23)

[q]Relic:
sairaaaaan mageeetaaaa :) ja v-loppuna sit säde
[/q]

Sinne sinne ... :D

[q]insejn:
---
Loyal:
---
Wert:
ainut vitutuksen aihe oli kuumuus, äänentoisto soi LUJAA että korviin sattu :) ensimmäistä kertaa koskaan. miellyttävä kokemus ;)
valot oli jees, Cor oli jees, Slusnik oli loistava!
ja sit mikä parasta: http://www.klubitus.org/kuva.php?id=1589, toi oli siellä...

---
Joo, mäki rakastan tota naista... Onhan se minun tuleva vaimoni *plur**plur**plur*
Tosin pojat muistakaa, katsoa saa, mut ei koskea.

[muokattu 20.7.2003 22:52]

---

hei, oikeesti.... ette te voi olla noin saamattomia, että ootte kuolannu sen perään koko illan, ja huomannu jotain tommosia asioita, ja sit vielä itkette täällä sen perään....
katsoa saa, PUHUA saa... oon joskus kuullu tämmösen jutun että puhuminen on kohteliaampaa ja arvostettavampaa naisten keskuudessa, kuin nollat taulussa tuijottaminen

sori, meni tosi offtopic, mut mä puhun aina suoraan ku tulee jotain mieleen =)
[/q]Jotkut itkee, jollakin on se jo kotona...

[q]Roger Roger:
eka ja viimeinen kerta pussyssä. Se musa ei oo vaan mulle tarkoitettu.
[/q]Ootki tommonen kiksulapsikändir3ivaaja*plur*

[q]Wert:
ainut vitutuksen aihe oli kuumuus, äänentoisto soi LUJAA että korviin sattu :) ensimmäistä kertaa koskaan. miellyttävä kokemus ;)
valot oli jees, Cor oli jees, Slusnik oli loistava!
ja sit mikä parasta: http://www.klubitus.org/kuva.php?id=1589, toi oli siellä...
[/q]Joo, mäki rakastan tota naista... Onhan se minun tuleva vaimoni *plur**plur**plur*
Tosin pojat muistakaa, katsoa saa, mut ei koskea. ja varsinkin pokailu yrityksistä saa todella ilkeän ukon kimppunsa...

[muokattu 21.7.2003 02:26]

Nää oli hienot... Erittäin toimiva tila aamuille kun ei ollut liikaa porukkaa, hienot valot tanssilattialla (UV *pihkassa*), ja hyvää musaa koko illan... Seurastakaan ei voi valittaa Pitää ehdottomasti ottaa uusinta pian

edit: niin joo, ja vaik missasin DNAn setin (taas *justjoo*) niin onneks sitä pääsee kuulemaan ens lauantaina alternativeen

[q]Unity(f):
---
SiSu:
Carbon Based - Kraateri???...en oo kuullu viel settii mut niin on mulle sanottu

---

sisu sun on pakko kuulla se setti pian se on huippu hyvä!!!!!*plur*
[/q]

joo kohta pitäis se saada kaverilta lainaks....Ei millään jaksais venaa*plur*

[q]hallucinogen:
Suurin osa listahitti musiikista varsinkin sellaisesta joka on tehty osaltaan tanssittavaksi kun robbien monet viisut britneyt sun muut niin kyllä ne hmm aika kamalia on mun mielestä mutta moni näyttää tykkäävän koska ei ne fyrkkaa tekis muuten niin paljoa mut en mä ees toivo et suurin osa alkais tykkäämään konemusiikista. Varsinkaan niin paljoa, että haluis alkaa bileissä käymään.
[/q]

Robbien musa on minusta varsin kuuntelijaystävällista, eikä sinänsä mitään poppirenkutusta, johon kyllästyy kahdessa minuutissa. Toi ”Swing when you are winning” teki lähtemättömän vaikutuksen, joten sitä voin lämpimästi suositella.

Ottiko kukaan kuvia tai onko tietoa onko tulossa jotain nettiin?

[q]öövee:
Mistä ne ylimääräiset ihmiset sinne chilliin tuli ja miten ne lähti sieltä aina niin salakavalasti?
[/q]
ketkä siellä oli "ylimääräisiä" ?
chillissä oli kyllä tunnelmaa :)

[q]Jammailija:
Kyl mun mielestä ennen oli parempi, ku DJ-lava oli päädyssä - paikka tuntui tilavammalta.
[/q]

mun mielestä lava oli just hyvässä paikassa. tuli tunne että olis ollu jotenki porukka enemmän ”yhdessä”. Ainaki sillä puoliskolla tilaa jossa olin. Kai toiki on makuasia

saa kyl jotai aika mullistavaa tapahtuu ettei nää ois tän vuoden aivan selvästi parhaat kemut.. :) helmee..
mut joo. mä rupeen harjoittelee ny orbittei taas.. :D

Alun pienestä sateesta huolimatta oli kyllä harvinaisen onnistuneet bileet. Enpä olisi odottanut näkeväni tuollaista kasaa porukkaa paikalla. Kovin montaa settiä en juuri aktiivisesti kuunnellut kun keskityin sosialisoimiseen ja oma setti kärsi turhan monista teknisistä ongelmista, mutta ainakin T-Errorin uk hardcorea muistuttavat raidat olivat varsin rok omaan makuuni. Ja Flaikku: ”No vittu!”.

[q]Iso-D:
---
hardikaveri:
ai ei naksuminen haitannu.. olitko kuuntelemassa stealttia..
se ei ollu enää naksumista vaan noin 3 kertaa musaa kovemmalla tapahtunutta pauketta.. ei ollu kiva alkaa suojaa korvii aina joka 4 tahti ku se loppupuolella oli vakio, kunnes ne laitto valot pois niin se väheni....weird..

---

Eikös Stealthilta Unitilta pamahtanut mikseri kesken keikan? (tällaista ainakin kuulin) Johka se olis ollu syy naksumiseen...
[/q]

Näin kuulin myös itse, mikseri ei pitänyt siitä ilmankosteudesta mitä siinä huoneessa oli.. =) Ja valojen sulakkeet pamahti. Alunperinhän epäilivät että valopöytäkin olisi ottanut itseensä kosteudesta. SU Sound Collective kylläs rokkas kympillä, ei se paukkuminenkaan enää voinu laskea fiilistä..

O