Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

hitto turku väsytti mut niin et ekaa kertaa elämässäni mul ei ollu kivaa illuis. himmee darra ja auton hajotessa matkalle ja sateessa kävely vaan pahens asiaa. ens kerral paremmal onnella:)

toivottavasti muil oli kivaa, bileet tuskin oli paskat kuitenkaan*piis*

Mä olin nyt ensimmäistä kertaa koneistossa ja aika hyvä mieli jäi. Molempina iltoina tuli tanssittua 4-5 tuntia (kroppa kohtalaisen paskana su - pitäs alkaa kai kuntoilla enemmän )

Törkeen kuumahan siellä oli, mut juomista sai useimmiten erittäin nopeasti. La Hybridin setin aikana meinas lähteä taju, en tiedä oliko syynä hapenpuute vai nestevajaus. Missään välissä ei kuitenkaan tullut vastaan totaalinen tilanpuute vaan tanssimaan mahtui hyvin, siitä olen erittäin tyytyväinen. Olis ehkä voinut vaivautua paikalle aikaisemmin, kun molempina iltoina olin kaapelilla yhdentoista maissa. Ois ehkä ehtinyt katsahtaa enemmänkin esiintyjiä, mut turha tuota on enää murehtia.

Mahtavat bailut, pitkästä aikaa!
Hyvää musiikkia ja muutenkin mulla oli tosi hyvä fiilis koko illan*pihkassa*
Kiitos etenkin e-nrg:n setin!

Tres:[q]
Joo! Laby '98 \o/ Siinä vasta bileet.
*plur*[/q]

nub rokkas =)

jees samaa mieltä edellisten kanssa mutta kaverit ja hyvä musiikki pelasti illan loistavasti. ja ennen kaikkea jatkot,*hali* kaikille

edit: se lesbo shöy oli kyl aivan *dissaa**eiei*

Saavuin pelipaikoille vasta yhdentoista jälkeen mutta silti tuli tampattua suurin osa ajasta, musa ol kyllä todella hyvää. kuuma oli ja kyllä ihan*super* bileet

kiitos kaikille soittajille, kavereille ja uusille tuttavuuksille

Parasta pitkään aikaan!*plur**plur**plur*

*ökkö*lisää*ökkö*lisää*ökkö*lisää*ökkö*

Optik:

Diodin settejä on ainakin täällä : http://ihku.org/~ujin/Mixtapes/

Itse en ollut kyseisissä pirskeissä, mutta voin hyvin kuvitella miksi sinne whitehouseen tuli poliisit. Rakennuksen vieressä sijaitsee paljon asutusta eikä musiikki heidän mielestään ole varmaan ollut kovinkaan mieluisaa. Joskus taannoin oli minun kouluni monnarit lopetettava kello yksi yöllä Whitehousessa. Muussa tapauksessa ei niitä olisi saanut pitää. Whitehouse on mukava tila, mutta vähän huonolla sijainnilla.
Bileet oli varmasti kuitenkin mahtavat*pahis**pahis*

ILLUT!!!!*plur* ei pettäny taaskaan.. TABin kohal alko hieman uupumaan joten siin vaihees ruvettiin vaan chillaa..

sit poistuttiin joskus..hmm.. joskus.. safkaa ja siel kermaa.. oli kyl loistava UV!!!

Musiikki oli hyvää, todellakin, mut en voi uskoa silmiäni et vielä noin moni
pukeutuu ihan samanlailla, kun joku 3 -> vuotta sitten. Vanhat äijät vetää
jotain neon renkaita käsiinsä yms... huh huh
No sitähän se on et siellä voi jokainen tallaa tavallaan, mut luulin
et toi piikki/nahka/neon olis ollu ja jääny 90 luvulle.

[muokattu 12.7.2003 16:37]

Parhaat bileet EVER. Ei mitään väliä vaikka jotkut täällä ”periaatedissailee” tapahtumaa. Aika vaikeaa mennä sanomaan jotain kämäsiä KermaVoodoohässäkkäbileitä mielenkiintoisemmiksi, tai millään muotoa samalla tasolla oleviksi bileiksi.

I LOVE IT!!!!!!!!!!!!*joo*

mä en oikeen viihtyny kun oli niin paljon jengiä et kunnolla mahtunu liikkuu ja tanssiminen oli aika ahasta joten tuli notkuttuun niiden kinkkien vieres siinä blackjack pöydäs
Vähän huono maku jäi mut tulipa käytyyn

[q]DiamonDie:
Positiivistakin? Onko sitten muka tullut jotain negatiivista palautetta (paitsi torstain äänentoistosta)?
[/q]
On yllättävän paljonkin, lähinnä tätä perus MIX ZIEL EI ZOINU RNB TAI HIP HOP *plur**plur**plur*

Jos metsään haluat mennä nyt...
Oli kyl todellinen metsäretki , ensimmäistä kertaa metsäbileissä ja erittäin hyvä fiilis jäi niistä. Musiikki oli hyvää, ihmiset kivoja, ja tunnelmaa riitti, eli hyvien bileiden tunnusmerkit täyttyivät vähintäänkin kiitettävästi.
BL:lle suuri kiitos. Paikka oli tunnelmallinen, mutta askarruttamaan jäi mikä ihmeen king kongin häkki-betoni-kalteri-kuoppa oli dj katoksen vieressä?

Kyllä, Bileet oli aivan loistavat line-up oli kova ja carbon based yllätti positiivisesti. Proteus ja Neon ei tälläkään kertaa jättäny kylmäks... Ainoa miinus oli minun mielestäni henkilökunnan tylyys poke oli jotai omaa luokkaansa siitä piiitkä miinus ja muutenki kasvoilta oli luettavissa että heitä vituttaa jokin mutta eise polkka fiilistä pilannut kokonaisuudessa aivan loistavat bileet... Jään innolla odottamaan seuraava Club Säde:ttä....*nauraa**joo**sydän**ökkö**ökkö*

Oli kyllä melkoiset pirskeet......Infinity veti tosi hyvän setin eikö Lab4:kään mikään pettymys ollut.....Kuuma oli kyllä ainakin pääsalissa..vieläkin hiki virtaa ja korvissa soi... = )*pahis*

täällä pitäisi olla niitä kuvia, ainakin jonkin ajan päästä... sivut näkyy jostain syystä pienellä viiveellä.

http://www.angelfire.com/indie/marsa/illut1907

http://www.angelfire.com/indie/marsa/illut2707

Eip mul mitään muutaku et animatrix oli ihan kiva ja tota tota.. lisää animeeee !

-pippalot oli ihan kivat. kiitos

Joo huomasin ! Jo kesäkuun Unityissä osa mun kyynerpäästä päätti jäädä asumaan niille kaltseille loppuiäkseen. Ja kun aurinko nous niin se kaltsi tuntu jo pehmeemmältä ku pehmein Hästens

O