Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- ...
- 148
- Seuraava »
Kivaa oli..varsinkin pe-la välisenä yönä Lauantai meni ohi täydellisesti kun väsymys pyrki kuuppaan...väkisin tuli olutta juotua ja Rikun LOISTAVAA settiä tanssittua. Seuraavan kerran to-la eiks jeh? Kiitokset Unity & Angel... + kaikki muut tutut ja tuntemattiksi jääneet. Sauna oli ihan paras
jee hauskaa oli
Musa oli todella hyvää ja iloista, ihmisiä olis saanut olla pikkaisen enemmän. Missä kaikki luuras *täh*
Kiitos Alexille levystä, koko aamun olen soitellut sitä
ja kiitokset Toukalle kun pääsin soittamaan
*sydän**sydän*KÄNNI*sydän**sydän*
[q]Kekki:
jatka samaa rataa ! onko nyt parempi..*hih* älä nyt itseesi ota. hyvä mies.
[/q]
Eh, en ottanutkaan? Mut sun kirjoituksessasi oli vielä vähemmän pointtia kuin näissä täysin offtopiceissa muissa.
[q]Griotte:
Olis voinut se alakerran baaritiski olla auki, yläkerrassa kun oli välillä kauhea ruuhka. Harmitti kun piti odotella parikymmentä minuuttia yhtä tuopposta.
[/q]
Yhdyn täysin Aikaisemmin ne joutui hakemaan vedet ja muut sinne kannulla kun ei tullut vettä sinne tai jotain *täh*
Mä olin sekä ilta että aamuilluissa ja hauskaa oli vaikka en tanssinu sit niin paljoo kun otin rauhallisesti kun iltailluissa sain lämpöhalvauksen ja pyörryin 2 kertaa...*uuh* mut sit juomalla paljon ja lepäämällä paha olo meni ohi... ja kiitos ihku wertille kun sain mennä sen luo sen välitunnin ajax...*plur*
i *sydän* illut
Olipas kiva nähdä tuttuja ja tulihan sitä vähän jammailtuaki....ja aivan ihanaa musaa
Kiitokset soittajille ja sille hassulle sedälle joka piti mulle seuraa koko illan
Oli hyvät kemut vaikka ajoissa lähdimme pois*plur*
Pakko jatkaa negatiivisella linjalla. Onko pakko tuupata paikka niin täyteen populaa että ainoat miellyttävät paikat löytyy ulko-oven vierestä? Kyllä sen rahan tarpeen ymmärtää mutta kun ei oo tilaa liikkua ja jokainen joka menee ohi tönii niin alkaa bileistä maku mennä. Ja kun porukkaa on tarpeeksi alkaa paikan lämpötila nousta lähemmäs saunaa.. Samoten aikaisemmin mainitut NRJ-teinit.. Ilmeisesti Hallmarkeista on tullut mainstream bileet jonne joka jamppa tulee, ei ehkä niinkään musiikin vaan naisten takia näin tilannetta seuranneena. Itse ainakin jätän nämä teinibileet suosiolla tulevaisuudessa väliin ja menen vaikka mieluummin Highlightiin, enemmän tilaa ja vähemmän juomaa paidalle.
Positiivisina asioina musiikki ja kaverit jotka korjaavat tilannetta paljon, mutta tälläkertaa sekään ei riittänyt pelastamaan paskoja bileitä. Kaikki kunnia järjestäjille mutta ehkä asiaa kannattaisi vielä harkita, varsinkin tuota ikälinjaa..
Ja tuohon tanssivinkkiin, ei toimi, ennen pitkään keinon on todettu ärsyttävän ympärillä olijoita jotka sitte huitovat takaisin.. Ja oisko susta kiva huomata kun joku jannu hakkaa kokoajan kylkiin? Maestrossa oli kuitenkin _iso_ lattia jonne mahtui suht hyvin muutamia bileitä lukuunottamatta..
Anyways, katsellaan jospa tilanne parantuisi niin voisi noissakin bileissä alkaa taas käymään, siihen asti, no thanks.
[q]pinkki:
(ja paht, se musa mitään kovalla viel ollu, salissa kykeni jutteleenkin ihan hyvin)
[/q]
Loppupeleissä olen kyllä itsekin sitä mieltä että eihän tuolla vielä edes soitettu musiikkia lujaa.
[q]jUSSi:
niin, tunnetusti minun musiikkimakuni on suht' rajoittunutta, jonka takia pinpin musiikillinen anti olikin mielestäni luvattoman huono.[/q]
no mut sillon kirjoitetaan palaute tyyliin musiikki ei ollut makuuni, EI musiikki oli paskaa.
njoo, eiköhän tämä pussy ole jo käsitelty, jätetään kuollut hevonen rauhaan, itse jään vaikka odottelemaan seuraavia pimppoja.
-K
Hei olinkohan mäkin täällä! No kivaa oli...kai... :)
Ainakin musiikillisesti bileet oli aivan mahtavat, meno senkun parani loppua kohti. Proteuksen "chilli" oli kivaa vaihtelua ja sit tää hullu britti lopuks, joka ei vaan tuntunut lopettavan ennenku joku kuukahtaa :)
Musiikki oli kyllä aivan liian kovalla, tai sit mul on vaan herkät korvat. No paikat on vieläki kipeet, ois varmaan pitänyt jättää se alkoholin juominen siin brittiäijän aikana väliin nih ois ehkä jääny kikkailu vähemmälle... hehe.
PS. kaikki jotka tunnistaa (tutut+tuntemattomat) heittäkää viestiä. (täytyy täyttää kaverilistaa)
joo oli mukavaa
jalat paskana
ja kädet ei toimi
ja niska on melkoisessa kunnossa
päässä ei liiku mikään (ei oo moneen vuoteen liikkunu)
mutta hauskaa oli ja tosi hyvä fiilis
kiitos kuuluu kaikille osallistujille etenkin järjestäjille ja soittajille hienoista bileistä
ja ei saa unohtaa bilekansaa joka loi hienon tunnelman
pyhä kolminaisuus järkkärit, dj:t, kansa
kiwaa oli kaikin puolin...*hymy*
ps.letit katos yöhön...
Liikaa jengii liian KUUMA.... no onneks oli hyvii frendejä sentään paljon! mut juu paskat bileet paska mesta jäi kyllä todellakin paskanmaku suuhun!
ps.Taisin vaan olla liian selvänä
loppupeleissä jäi näistä illuista ihan hyvä maku - kiitos sen että omasta mielestä musiikkiosasto kääntyi Pervertin johdattamana juuri oikeille raiteille, jolloin oli jo aivan pakko vääntäytyä tanssilattian puolelle
puhumattakaan sitten Joken setistä, jota parempaa trancea ei siihen hetkeen olis voinut enää toivoakaan
bueno
Tämä jussi jäi muistoihin, tunkeutui luihin ja ytimiin. Kolahti toisin sanoen ihan pirun jees!
Juomaa tuli kipattua ja nurmikoita koluttua. Grilliä tökittyä kepakolla ja paukuteltua poppista ihan urakalla. Miljoona uutta kasvoa, uusia mukavia tuttavuuksia ja meidän IHQ-HISTAMIINI-klubin ensimmäinen kokoontuminen!
Mä varmaan olinkin sit ainoa, kuka ei tullut pipiksi tällä reissulla? Happy happy joy joy!
HUOMIO !! VALOKUVIA ON JA PALJON !! piuhankin saatan saada käsiini jo vuorokauden sisään, joten saan kameran tyhjennettyä ja ne HERVOTTOMAN LEVOTTOMAT otokset näytille. Varokaa vaan.. Materiaali on loistavaa
Kiitos kaikille, jotka tankkasitte mua huolella aina vastaan tullessanne. En ikinä unohda teitä ja vieraanvaraisuuttanne (..hitto.. ketähän te olitte sen 142:n hörpyn jälkeen..)
Aki-mussu! Sul meni vähän uneliaisuuden puolelle. Vetikö voimille niin pahasti meidän B2B?
Jone, kielari jäi! Hemmetti. Ja mä venasin sunnuntaihin saakka, kuten lupasin!
Rakas vaimoni, Riku. Kiitos taas, kun petit mua. Soot mun namipallero aina!
Samuli, Bemari kesti kuin kestikin koitoksen! Kiitos loistoseurasta (taas kerran). Ja.. tiedät kyllä mistä
Ja viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä: Erica *sydän* <-- veit mult ton, mut ei tartte välttämättä palauttaa, kiitos.
Ensi jussina taas uudet kujeet
Kuuma oli mut tulihan taas tanssittuu! Sai siel pari muuki stobesta ku joku fiksu keksi alkaa heittelee niit sielt yläparvelta...*eiei*
Tuli tänne tultua aivan spontaanisti ilman mitään ennakko-odotuksia. Tuli todettua, että kekkerit oli positiivinen yllätys, vaikka ite tuli oltua vähän turhan tukevassa jurrissa. Jengi hyvissä fiiliksissä ja hymy korvissa. Paljon tuttuja paikalla joiden kanssa tuli sosialisoitua loistavan musiikin takia turhan vähän.
Summa summarum: Loistavat kekkerit.
Simmut sammu Foreplay posse nukkuu, possee nukkuu...
Talo on paketissa ja bileet pulkassa, lisää kesällä on luvassa.
Porukkaa oli mitä oli, enemmän olisi voinut olla. Poliisit kävi ja Harri ei päässyt. Mitäs pienistä, ensi kerralla paremmin. Kiitän ja katson huomiseen...
-Damien-
[muokattu 12.5.2003 08:41]
Voi että, kun oli kivaa!!
Wappurientojen jälkeen olin aikas loppu ja kieltäydyin ensin lähtemästä Makasiineille... vaan aikansa ruinattuaan kaverit saivat kuitenkin ylipuhuttua! Onneksi niin!
En ole juurikaan psykebileissä käynyt, jotenka kokemus oli minulle hyvin hyvin antoisa. Hurahdinpa siihen valtaisaan nautinnon tunteeseen, jonka vapaa veivaaminen musiikin tahdissa antoi...*ökkö*
Kukaan ei katsonut pitkin nenänvartta, että mitäs siinä kiemurtelet... niinkuin hesperiassa saattaa joskus käydä. Ja kyllä sitä sitten kiemurreltiinkin!!!!!!
Loistavat bileet, loistavaa musaa.
Kaiken kruunasi se, että törmäsin maailman mahtavimpiin hymyruttuihin. Eihän niistä meinannut silmiään irti saada ja kyllä sen sitten taisin pariin otteeseen kertoakin... valokuva ei valitettavasti onnistunut... muuten tuo superhymy olisi taatusti ilmestynyt tietsikalle taustakuvaksi..*nauru*
kiitos pojat kivasta seurasta!!
-fiiliksissäuhuu
- « Edellinen
- 1
- ...
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- ...
- 148