Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- ...
- 148
- Seuraava »
Olipa muuten taas loistavat bileet, tattista vaa varsinki Nessille *plur**plur* sai taas tampata hullun virne kasvoilla koko illan, tai no melkee koko illan, Neonki loisti oman settinsä, mut Nessi on jumala tähän vois melkee tottuukin jo, kahet loistavat säteet peräkanaan eikä oo valittamista mistään, iha kivasti sitä savuuki pukkas et meinas melkee tukehtuu välillä mut ei se haitas, iha siistin näköstä toimintaa, vähä ku olis niitä epilepsia valoja vilkutellut enemmä ni olis ollu kiva, mut en valita penninkään vertaa!! Respect Säde! *plur**plur* vetää meikäläisenki ihku pluristiks vaik vihaanki noita sanoja
Joo kiitos oikeesti Kalle ja Juke.. +kaikki muut järkkärit.. Oli aivan mahtava reissu!!!*sydän* Tää on paras juhannus mitä muistan tosiaan vuosiin..*plur*
Mulle jäi tosi hyvä fiilis ja toivon että joskus tulevaisuudessa vois järkkää jotain samantapaista.. oli sen verran hauskaa... Kaikille jotka soititte niin kiitos hyvästä musiikista..*pihkassa*
Nyt on juhannus tanssit tansittu.. kokkoa katottu.. käyty uimassa ja grillamassa ja sekohäröilty ympärrinsä.. nyt voisin mennä vaikka nukkumaanki..*nauru*
Rantalahti oli mielestäni tosi ihana paikka ja ulkona oli kivaa katella kun Markon ja Elvin koirat juoksenteli ympäriinsä...*nauru*
Salamanteri mä toivon et sun kamera löytyis... Ei kyl uskois et ketään meijän porukasta olis kääntäny sen.. jos on niin oon kyl vähän pettyny. Mä luulin et me ollaan kaikki kamuja..*igor*
Viel kerran kiitos!!!
*mega super iso ihku plur kesäinen hug*
~Maria the very tyytyväinen ja iloinen peikko~
*piis**plur**piis*
[q]Mark:
WAMMASTA! mikä järki tossa sit on olevinaan? se laseri on yberhieno..
[/q]
illan ja aamun valilla on vaan niin vahan aikaa etta sita jarjestysta on hemmetin nihkee alkaa siina vaiheessa vaihtamaan..
btw laseri tais olla kaapelilla ;)
[q]insejn:
perjantai oli Todella laimee kyl... vast vikat 20min alko olee polkan polkkaa
[/q]
Soitettiinko Gloriassa polkkaakin jompana kumpana päivänä? Itse en ainakaan kuullut ja käsittääkseni kyse oli enemmänkin elektronisesta musiikista sieltä hard-genrejen puolelta.
(Eli olen vähän sitä mieltä että polkan polkasta/kunnon polkasta puhuminen on vähän saman kuulloista kuin se kun juniorit sanovat hyvää shittiä, joka on siis käsitteenä mielestäni paradoksaalinen; miten paska voi olla hyvää?. Jos minä pidän kuulemastani musiikista, niin en lauseessa, jossa näin ilmaisen tehneeni vahingossakaan haluaisi samalla dissata ko. musiikkia kutsumalla sitä halventavilla nimityksillä.)
ahdasta ja kuumaaaaa......
eikä musakaan oikein päässyt oikeuksiinsa... en tiedä sitten johtuiko äänentoistosta vai väkimäärästä, mut musa oli ajoittain ihan puuroa
kivaa oli kuitenkin kun oli paljon kivoja tuttuja joiden kanssa pääs höpöttämään ja tietty kultsi *sydän*
...mut ens kerral vois kyl hieman rajoittaa porukan määrää...
Apuva, mitä tähän sanois... OLI AIVAN MAHTAVAA! *sydän*
Kiitos kaikille vanhoille ja uusille tutuille/kavereille. oli hubaa!
ens vuonna uusiksi. myöhemmin lisää, kun pää on kasassa. *iloinen**hymy*
H:[q]Mulle ei maistunu Coma eikä Aalto... Tabi soitti loistavii biisei ja sai taas hymyn naamalle!!
[muokattu 5.5.2003 12:05][/q]
HHA. mulleppas maistu taas kaikki. Ja oli niin kivaa, että oksat pois
Ei ollut huono päätös lähteä Tampereelta bileisiin notkumaan. Lähes alkoholiton ilta sujui mainiosti kavereiden ja hyvän musan tahdissa. Muutamia seikkoja oli, jotka tuntuivat vituttavan todella paljon.
1)Ilma oli niin röökin ja tunkkaisuuden täyttämä, että seurasi väsymys, päänsärky ja vitutus. Ylhäällä ei voinut olla ollenkaan vaan suurin osa loppu-illasta meni ulkona tai ala-aulassa. Todella hanurista imo ja toivottavasti asialle voitaisiin tehdä jotain.
2)Jengin määrä. Ei tauti oli nihkeetä liikkua ja jatkuva kyynerpään käyttäminen ja kauniiden neitien tahaton töniminen alkoi hermostuttaa. Saati nämä piribodarit joiden naama ei meinannu pysyä paikoillaan ja tykkäsivät kävellä päin ihmisiä, jotka käytännössä lensivät massan tieltä pois. Melkein huvittavaa, mutta ei kuitenkaan.
3)Äänen laatu oli erikoista ja vei potkun hyvistäkin biiseistä. Tuli mainioita biisejä illan aikana, mutta tuolla ne kuulosti tasapaksulta jumputukselta. Liekö sitten tämä puuroutuminen aiheuttanut sen - todennäköisesti.
4)Hintataso oli jotain ihmeellistä, mutta minkäs teet. Tampereella tottunut et bisse 2e jne. 4e kolasta oli jotain ihmeellistä.
Joken setti oli suhkot sekavaa, mutta sekaan mahtui mainoita biisejä. Ollin setti oli parempi kuin viime halluis, mutta jäin kaipaamaan enemmän bilemeininkii, esim. Way Out Westin ?Killa? raidan tapaista. Jengiä alkoi jossain vaiheessa haukottaan laahaava meno, mutta Olli huomasi nostaa tempoa ja siirtyy progekiksuun <3. Tabin settii en jäänyt kuuntelemaan kohdan 1) takia.
Ei parhaat Hallut. Liekö uusi paikka tuonut mukanaan uusia vaikeuksia, mutta uskon, että seuraaviin mennessä niihin on keksitty ratkaisu. Positiivisiakin asioita oli esimerkiksi kauniit neidot, hyvä musiikki, valot ja erittäin pätevän tuntuiset turvamiehet ja henkilökunta.
-mika
aivan ykkösbileet jälleen, miten mulle jäi kuitenki hiukan lattee fiilis...?anyway, en valita, proteus ja Neon pelasti taas.Friction, ei sit nähty...*nyyh*
Ilta meni aivan loistavasti..
Saavuin paikalle tarpeeksi ajoissa, en joutunut jonottamaan enkä myöskään kastunut =)
Pois lähtiessä lauttaa joutu odottamaan ehkä hiukan liian kauan.. mutta ei tuo odottaminenkaan tuottanut ongelmia kun kehoa ja mieltä lämmitti repussa odottanut pullollinen punkkua ;)
Eli jälleen kerran iso kiitos kaikille tutuille, tuntemattomille ja tietysti Unity posselle.
On myös \pakko\ pyytää nöyrästi anteeksi, koska en välttämättä ollut ihan parhaassa mahdollisessa edustuskunnossa ;)
hahahahahaaaaaa*nauraa* mulla jos jollain noi kemut meni todella ohi. musasta en muista kun ekat puol tuntia jotain, keskityin ilmeisesti johonkin tärkeämpään tj*vink*
ihan kivaa oli ja mulla oli ihkuja mukana*sydän**puspus*
ilta kun hujahti sadan euron puolelle ni ei kauheesti aamulla naurattanu enää. paremmin sit ens kerralla*plur*
Jaahas, bileet ei oikeen mua saanu hyviin fiiliksiin...etenkin petyin näytöksistä, joissa odotin näkeväni enemmän bilevaatteita lavalla kuin niitä oli ...Onneks tab sai ees vähän nostettua fiiliksiä, mut silti jäi vähä paha maku suuhun
Hyvät olit bileet jälleen kerran, vaikka stressi painoi päälle mutta ei se haitannut kauheesti Proteus ja Neon ei TÄLLÄKÄÄN kertaa jättäny kylmäks
vaikka omat kuteet oli ihan tavikset. moni katto siihen malliin että: nyt on pojalla mennyt kontrolli ja glooria sekaisin. no ei voi mitään
Jep sama juttu mulla, en jaksanut pukeutua oikein noihi bileisii Mutta kaikin puolin hyvät bileet ja tulihan se harrin mixiki kotiin hankittua. miinus ehk liian vähä porukkaa ja se että nolasin varmaan itteni unityn(f):n edes
[muokattu 31.5.2003 11:09]
wooow jättefunfunfun ja kuumakin taisi olla oli nIIIIn HIRVEE känni päällä taas et morientes.
Viikonlopun kehon check : isovarpaasta irronnut kynsi+ kantapäässä ammottava rakkula....
No perkele olihan se sen arvoista
[muokattu 7.7.2003 08:50]
Turku ja joki-ilmasto teki sen taas!!
Oli hyvät bileet vaik musa ei ollu mun makuun, mut kyllä se siin sivus meni....*justjoo*
Humalatila oli taas homman nimi ja pienellä avustuksella olinkin alta aikayksikössä monot vinos...*poks*
Koko viikonloppu oli mahtava Kinot, Oldschoolit, DBTL ja kaikki...
*enkeli*Spessu kiitos Janille!!!*enkeli*
... Armin Van Buuren ja Orkidea jyräs!!
[q]hallucinogen:
Ens kerralla mä otan tyynyn mukaan tai sit -x-:n pitää lihottaa itteensä kymmeniä kiloja kun makasin pää sen sylis sohvalla niin se oli aika kova
[/q]
Se oli se mun uusi puhelin Siitä näkee kellonajankin =)
Jos jois vähemmän niin ei ehkä väsyttäis niin kovin
Tää on varmaan niitä off-topic juttuja, mutta mun piti puolustautua =D
Tosiaan oli aika unettavaa menoa Tabiin asti ... sekin alkoi hieman vaisusti, mutta parani loppua kohden *sydän*
[muokattu 21.7.2003 15:45]
No joo, kivaahan siellä oli.Istuin vaan ja kökötin.Ja kuuntelin.Katselin ihmisiä.Niitä riitti.Joo jotain sellaista.
kaikkien vastoinkäymisten jälkee päästiin vihdoin ja viimein paikalle puolen ysin aikaan ja kannattihan sitä sitte tulla jatkamaan tosin tuli oltua illallakin samaisessa paikassa...ja kroppa oli vähän eri mieltä tulemisesta..mit minkäs teet kun mieli vie...
Oli kyllä, mielestäni ihanaa. ^_________^
biisi josta muutamat jo sanoneet;
RMB - Spring
Seuraavaa sädettä odotellessa.. damdam.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90