Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- ...
- 148
- Seuraava »
ja illuista viel sai ilmatteeks tulppii.. illuista muutama asia: kivaaaaa oli:)) ainakin mulla..:) mutta tahtoo Tabin takas... :( ..n o... ei maha mittään..:)
Itse en viitsinyt tulla mestoilel koska mukana oli yks frendi joka oli aivan tolkuttomassa humalassa niin oli parempi jättää väliin, siirryimme malmin avioniin ottamaan viimeisen niitin arkkuun ja aamulla oli pää kyllä aika kipee
OLI IHAN SIKA HAUSKAA!!!!
Kiitos kaikille! Oli tosi mukava nähdä teitä vaikka mä välillä liikuin kuin joku pingispallo paikasta toiseen.. tai kun joku selitti jotain niin kesken lauseen lähinki tanssimaan kun tuli joku hyvä biisi...*blush*
Friction`darz et sä oo nolannu itteesi...*super hug*
Hallulle *super hug*
Ja kaikille muillekkin *super hug*
Mä ostin sen Harrin uuden setin ja täytyy sanoo että mun mielestä se on TODELLA hyvä setti.. Muhun se uppoo ihan kympillä.*plur*
Griotte lisää kuvia on tulossa spanig ainakin on lähettämässä tänne jotain...*joo*
Mä olin premissä jatkoilla mut vaikka jaoin ihan sikana niit flaikkuja niin paikalla oli todella vähän porukkaa vaikka musiikki oli hyvää... Nooh vois sanoo että kun Neon tuli soittaa niin paikalla ei ollu oikeastaan enää ketään muuta kuin meijän porukka ja niin satiin kunnon priva show.*plur* Meillä oli ainakin tosi hauskaa jatkoillakin*sydän**sydän**sydän*
trance moon
[q]Juuh, kiitos siitä... en kyl oikeen tuntenut sitä ku ruoskit mua...*nauraa**nauru*[/q]
mähän sänoin että sä oot liian kiinteä....*vink**nauraa*
ens kerralla mä sit vaikka puren..*pahis*
[q]paanos:
---
_niXon_:
+ halvemmat juomat kuin viereisessä baarissa
---
Musta 4 bissestä on liikaa (Gloria), sen takia kävin vielä Kermassa tankkaamassa 2 tuoppeja ennen puoltayötä.
[/q]
Heh, no kai mä sitten olen tottunut siihen että bacardi breezer maksaa keskustassa 6e ;)
Saishan tietysti halvempaakin olla :o
Loistava meno! Alkuillasta tuli jo upeaa settiä mutta alkoi väsymys painaa liian aikaisin
Mukava olla bileissä kesäloman jälkeen
kuvia illuista...
http://www.isoroba.com/bilekuvat.asp
ja sieltä vika kansio
Voisihan sitä valittaa ummet ja lammet että se homma kusi ja se ja sitte vielä sato ja siinä missä Mä tm tanssin oli kauheesti rikottuja mukeja ja kun menin tiskille lensi mun päälle yksi tippa siideriä OU NOU!!!!!.........
..........pliis hei. Se kenellä on pokkaa valittaa jos tollaisessa tungoksessa saa vähän tai vaikka vähän enemmänkin juomaa päällensä niin ehkä on ansainnutkin hieman viilennystä.
Mielestäni paras neuvo tungoksessa on että mene virran mukana äläkä yritä pitää kiinni omasta ylhäisestä reviiristäsi.
Hauskaa oli taas. Mielenkiintoisin vaihe oli juuri se kun viimeisimmät rannalla ja terassilla hengailleet aloittelijat joutuivatkin myrskyn yllättämiksi; oh se tungos, kaaos ja säntäily!
Jotenkin musa oli kyllä vähän mitään sanomatonta tai sitten oma keskittymiskykyni oli hieman häiriintynyt.
Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.
Ensi vuonna uusi kesä,
uudet kujeet ja systeemit.
Siihen asti: kiitos kaikille tästä kesästä!
Waide:[q]
Hotelli Marskin terassisaunalta(aivan upea paikka muuten ja olihan tämä aivan pakko mainita) [/q]
no TOTTAKAI on!!
joo ja sit illuihin..eli jostain kumman syystä päätin jäädä telakalle purkamaan ja palloilemaan vielä bileiden jälkeen..
syytä en tiedä..taisi olla humalani ansiota!
illuihin saavuin kuitenkin jotain klo 09 aikoihin ilmeisesti koska kaikki näyttivät kantavan siidereitä kädessään
no pääsin chillin sohvalle ja siinä kamujen seasta en sit jaksanut nousta ja kiivetä yläkertaan..
joten muistikuva illuista musiikillisesti rajoittuu valitettavasti vaan proteuksen chillisettiin, joka oli muuten erittäin loistava!
kiitos kavereille seurasta ja läsnäolosta!! *sydän*
ja järjestäjille omasta työpanoksesta!
oli kyl aika mielettömät bileet.. mua noi turvatarkastuksetkaan ei sinänsä oo mitenkää häirinnyt et en koe niitäkään niin suurena miinuksena.. setti oli loistava ja muutenki oli mahtava meininki.. *piis**plur**sydän*ROK
oli ihan kivaa.
yks lava... mrr...
kiitos hyvästä seurasta!!!
ja sori kaikille... ...känniääliöilin taas hieman.........
[q]hallucinogen:
Psykehuoneessa oli kyllä välil hiljaa mutta parempi sekin kun perjantaina käväsin samassa huoneessa vaikka tyyli oli muuta mutta ei sitä viitti korviaan pilata ja korvatulpat pilaa musiikin yleensä, ainakin niillä tulpilla jota sieltä sai, diskantit leikkaus pois ja jäljelle jäi vaan *umpumpump*
Tollaset tasasesti leikkaavat jotka valetaan korvan muodon mukaan ovat kaikkein parhaat mutta niissäkin ne leikkaavat 5 desibeliä diskanttia bassoa enemmän mikäli oikein muistan kun soitin yhteen firmaan joka teki sellaisia.
[/q]Mut noi kunnon tulpat myös leikkaa paljon häiriöääniä pois. Ilman niitä Vanhalla kuulostaa aivan kauhealta ja ne päässä ei ees kuvittelis olevan Vanhalla. Luulin et Vanha ois sillon kerran parantanu äänentoistoa, mut en ollut ainoa joka kuuli noin ja ylläri ylläri, sil toisellakin oli Elacinit
hahaha, laitanpas
miss panda:[q]Itse en ollut kyseisissä pirskeissä, mutta voin hyvin kuvitella miksi sinne whitehouseen tuli poliisit. Rakennuksen vieressä sijaitsee paljon asutusta eikä musiikki heidän mielestään ole varmaan ollut kovinkaan mieluisaa. Joskus taannoin oli minun kouluni monnarit lopetettava kello yksi yöllä Whitehousessa. Muussa tapauksessa ei niitä olisi saanut pitää. Whitehouse on mukava tila, mutta vähän huonolla sijainnilla.
Bileet oli varmasti kuitenkin mahtavat*pahis**pahis*[/q]
Ootko martsarist?
No mutta joka tapauskessa onhan whitehousella ollut ennenkin bileitä, kolmisen vuotta sit oli ekat foreplayt ja vähän niiden jälkeen aqua. Vaikka siinä lähellä onkin asutusta niin kyl ne bileet on joka kerta aamuun asti jatkunut
- L
No tulihan siel käännyttyy mutta kun oli koko katras messissä ei viittinyt pitkäksi aikaa jäädä:) mut siis sillon ainakin aarinko pilkisteli ku siel olin must tykkää jopa sää hemmo
Huomautus kaikille kanssaihmisille .. .eräät tahot ovat valittaneet että kävelen nenä pystyssä enkä tervehdi.
Huomauttaisin että olotilani on toisinaan harvinaisen sekava ja näin ollen näkökykyni on huomattavassa määrin rajoittunut.
Toisinaan humalatila ohjaa tilannetta vahvasti sokeampaan suuntaan.
Vastaisuuden varalle:Kaikki joita minun sokeuteni kyseisissä tiloissa tavalla tai toisella häiritsee,voivat tulla nappaamaan hihasta ja tervehtimään ... Vappuja!*plur**ökkö*
Oli taas hienot illut. En kyl tajuu miks tota Zzompin settii dissattiin aika paljon. Oli kivaa chillii ja toi mukavaa vaihteluu normaaliin illujen tarjontaan. Vähän lyhyempi olis tietenkin voinu olla. Tab oli hieman vaisu mut Orkidea*sydän*
[q]HRDance:
---
Ens kerralla muutama EDi, Redbulli tai battery vähemmän
[/q]
hihihih Tais olla pirtsakka olo sit
MaoTse:[q]Ihan ykkös bileet!!! Polkattua tuli ja kunnolla ja tutustuin moneen kanssa örveltäjään...
Shiva, prkl!!! Ens kerralla katotaan sit kuka kastuu! Otan super-soakerin mukaan...
No, mut joo... Kiitos kaikille mahtavista bileistä!!![/q]
joo.. kastellaan shiva yhessä!!!*pahis**nauraa*
KIIIIIITOOOOS!!!!
oli ihan mielettömät hipat, fiilikset olivat joko runsaan alkoholin tai ystävien takia taivaissa, jengiä oli saapunut paikalla erittäin kunnioitettava määrä ja allekirjoittanut soitti jälleen kerran yksiä vuoden parhaista seteistä! Kiitokset kaikille paikalla saapuneille, ystäville ja loppuun vielä ainakin [---- näin ----] HUGE respect to Tres, Jone, PoC:n pojat, Paine recordsin sekä Etanan posselle. Frozen Flamekin näytti uppoovan jengiin ku naula päähän... tai jotain
ensi vuonna taas sitten uudestaan
-> nyt poteen krapulaa
- « Edellinen
- 1
- ...
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- ...
- 148