Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- ...
- 148
- Seuraava »
alku nihkeilyn jälkeen saavuin paikalle, ja huh, oli todellakin tulemisen arvoset kemut!!
sääli että makasiinit puretaan paikkana toimii mun mielestä tosi hyvin.
carbonit rokkas jälleen aina ilo kuulla.
kiitos ihanille hyvästä seurasta ja kivasta illasta *sydän*
puspus Taika
1.2 uudestaan...
Tasot kieltämättä heitteli puolelta toiselle ja ylä-ääniä oli aivan liikaa. Siinä edessä savukoneen edessä meinasin monta kertaa tukehtua kun savun läpi ei pystynyt edes hengähtämään*poks* Oakenfold soitti kyllä loistavaa musaa mutta vaihdot oli kyllä surkeita. Paikalla oli aivan liikaa känni ääliöitä ja jono baarissa oli aina ihan mahdoton. Jos minulta kysytään niin Käpä oli kyllä illan paras dj jos ei nyt muutamaa pikku vikaa lasketa
Eli positiivista näissä bileissä oli vain Käpän setti ja valot.
[q]dcon:
Unityt oli festarit, ei bileet. Vinkkiä antoi jo toi lippujen loppuunmyynti about viidessä minuutissa. Festareille lähdetään hyvin varustautuneena ja paljon positiivista mieltä mukana. Tämä on ilmeisesti unohtunut monelta matkan varrella.
[/q]
Eli siis jos sun bileet myydään loppuun tunnissa niin se tarkoittaa sitä, että sulla on normaalia vähemmän velvollisuuksia maksavia asiakkaitasi kohtaan?
On hyvä, että et tarkoittanut viestiäsi jälkiviisaudeksi, sillä ainakin omasta mielestäni se kuulostaa enemmänkin jälkityhmyydeltä.
[q]Takioni:
Joonas juu... kattelin siin et te lähitte jo..
ja oli kamatkin keräämättä. ni aattelin et
olkoot. pääsin Heinin kyydis saloon
ja sielt junal turkuu..
[/q]
mä olin taas niin ihana pelastava *enkeli*.
sori Joonas, jos olin kärttyisen oloinen takas tulo matkalla. olin vähän herkällä tuulella, niin kuin saatoit huomata (nyt saa ajaa 40, varo punaset, jarruta... *vink*..*nauru*)
Musiikista mulla ei löydy mitään valitettavaa, sori! viikonloppuna oli niin hyvä fiilis et kaik musa meni ja oli ihan kivaa, kun tuli vähän kaikennäköistä.
onko muistikuva väärä vai heitettiinkö me tikkaa jossain kohtaa siel saunal? ens kerralla lupaan olla hiljaisempi...
RAVE ON!!!!!
Pari kuvaa ja muutama video tuli kanssa otettua, kiitos niille kivasti hymyileville tytöille jotka poseerasi *nauru*.
Sivut alhaalla ni ei saa näytille.. ja sellanen asenne joillakin että jos ei ole 7 jalustaa, 8 vuoden kuvaus kokemusta, 3 miljoonan euron järjestelmä kameraa ni parempi olla niitä kuvia näyttämästä
*plur**uuh*
aikasen halpoja noi laivojen vuokrat*ding* tosin järkkäri sen takaskin saa....mut varmaan semmonen 100000ekee pitäis olla täppii handus jo etukäteen. kukas täält ois innokas järjestämään tuommoisen hki-tuk-hki reissun? massiäijät / muijat esiin ja sassiin
turun kaupunginhallitus (kaija hartiala) pyöritteli tukipäätöstä lautakunnasta toiseen niin kauan että tapahtuman oli pakko tarttua tarjoukseen helsingistä, koska ohjelmaa ym. ym. ei voitu lyödä lukkoon ennen tukipäätöstä. vielä kun mietitään että viime vuonna koneisto sai noin kymmenesosan siitä tuesta mitä esim. dbtl kaupungilta sai oli päätös älyttömän tyhmä jo kaupungin imagon kannalta.. *dissaa**dissaa**dissaa**eiei**eiei*
ei jaksa uskoo et tapahtumaa enää turkuun saadaan kun pk-seudulla kuitenkin on niin paljon suurempi yleisöpohja ihan omasta takaa..
Roger Roger:[q]Olihan täällä ihan siistiä. Parempi niin, ku tais olla viimeiset bileet... *haikeus*[/q]
Häääh?! Mistäs tää meinaa? Pirauttele muuten RR täs jokukerta...
[q]Unity(f):
ezzy.... todella kauniita kuvia oot ottanu...*sydän*
[/q]
kiitos kultaseni :)
Olipa hauskaa. Oli vaan aika heikko kunto ettei paljoon ehtiny polvea nostella, mut sitäki enemmän tuli jauhettuu kaikkea huonoa juttua aamuun asti
Oli kuitenki ihan superhauskaa ja oli kiva nähä taas uusia naamoja nimien takaa, vaikka osaa aika lyhyestikki.
Tää tykkäs
En kyllä voi sanoa mitään kovinkaan hyvää sanaa robbiesta
Mun musiikkimaussa robbie menee hitusen britneyn edelle joten ei siis kovinkaan korkealla
*hmph**poks**nukkuu*
en kyl tiedä mut KONEISTO OLI PERSEESTÄ
henkilökohtainen mielipide en tiedä yhtyykö moni tuohon.
+plussaa polcca- vaik mikä sali olikaan. niin sen dekot olivat hienot.
+valot ja strussi sähläykset hienoja myös
+TAPSAN SETTI
+ kaverit
muuten aivan turhat "bile"härpäkät ei tuollaisia enää
lisää kiotsh!
[edit : tekstin korostus]
[muokattu 29.7.2002 16:16]
Oli kyl tosi magee häppening!
koneisto on mun mielestä kova juttu (vaikka onkin vähän kallis), musaa löytyy koko ajan joka makuun...
Ens vuonna mukana taas
[q]kixumixu:
---
yana4000:
Kuulostaa oudolle ...kumma ettei maksavat asiakkaat kiinnosta? Toivoa siis kuitenkin on! Kunhan päivämäärä selviää voi hommata ainakin paluun (helsinki-tukholma) bileristeilylle ja tulla limudiskola takas
[/q]
sekä että. jos siljalla on jo maksava asiakas joka on maksanut koko laivasta niin tuskin ne alkavat itse sinne lippuja myymaan. mitähän kummaa siinä on?
ps. ei sille laivalle pääse pelkällä vakiotaksaisen hytin hinnalla
[muokattu 23.6.2003 15:09]
Olis voinut se alakerran baaritiski olla auki, yläkerrassa kun oli välillä kauhea ruuhka. Harmitti kun piti odotella parikymmentä minuuttia yhtä tuopposta.
*pihkassa**pihkassa**pihkassa* siinä fiilikset kiteytettynä. Ei voi kun sanoa että NAMNAM, namia mahan täydeltä, dekot ja valoshow räjäytti taas pään, huh! Ja musiikki oli loistavaa tottakai =) iso KIITOS kaikille ketkä tän järjesti, niin, ja tutuille jotka nosti fiilistä entisestään myös =)
-M
[q]Mark:
---
patis:
Kansa tahtoo nimiä!
---
eeh, en nyt viitti alottaa julkista teurastusta
-M
[/q]
Ois kyl sen paikka.
Nimim. Kirves
[muokattu 12.8.2003 16:30]
Edellisistä Illuista en tiedä mitään, mutta näistä kyllä pidin Tosin mä tunnun pitävän tällä hetkellä aivan joka pileistä mihin onnistun itseni änkemään Alkuinnostustako vaan?
huoh... efo en missannu iiiihan kokonaan sun settii.. kuulin peräti vikan viisun
sinäänsä se harmittaa tosi paljon että en kuullu sitä joten voitko laittaa vaikka vähän listaa mitä tuli soitettuu?
Mun kovan väsymyksen takia paikalle saavuin vasta puolenyön aikaa ja tsiisus mitä pojat soitteli siel kiksuhuoneessa..
Se oli juuri sopivan pieni ja ei tarvinnu olla siellä isossa arenassa joka on turhan avara mun makuun... cosmicman soitti ihkuu ja sitten pHaze ja JussiS.. voi pojat *super**sydän* Mun jalat oli jo ihan turtaa kun saavuin paikalle ja silti oli ihan pakko tanssii kun te vain viette jalat mennessäne.. Tuli niiiiiiin hyviä kipaleita.. biisilistaa pojiltakin olis tosi jees jos riku ei ollu viel niiiiiiiin humalassa..
Kavereita ja ystäviä ihanasti paikalla mutta tällä kertaa kaikista eniten yllätti maailman ihanin yllätys.. Jussi *sydän*
Oli niin mahtavaa että olit tullu helsinkiin saakka.. Ja kiitos kun autoit flaikkujen jaossa vaikka niitä ei ollu enää niin paljon jäljellä mut eni vei.
Kiitos Haba, Tommi ja Lauri ihanasta illasta.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- ...
- 148
- Seuraava »