Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

[q]Jone:
---
powder:
Ei mitään väliä vaikka jotkut täällä ”periaatedissailee” tapahtumaa.

---

Dissailetko nyt periaatteesta näitä dissailijoita vai oletko vain sitä mieltä että ihmisillä ei pitäisi olla minkään asteen periaatteita ja asetat itsesi sen yläpuolelle? *nauru**justjoo* IMO on vitun typerää että Suomessa oikeasti bileiden järjestäjä saisi varmaan tappaa koiria backstagella ja jengin asenne olisi silti että ”ei mitään väliä kunhan mun bilekokemukseni on hyvä.”

Toisen suuhun sanojen pistäminen taitaa olla pahemman luokan virheargumentointia, väärien tulkintojen mielivaltaista pohjanoteerausta. Sanoin ”Ei mitään väliä”.

p.s. Jos provosoidaan, ei pidä provosoitua*vink*

25 eurolle olisi löytynyt paaaljon parempaakin käyttöä... Oakeys new set was boring!!!
Ja muuten City-lehdessä luki, että Oakey maksoi 20 000 euroa!!!*ding* imo. ei yksikään dj ole sen hinnan arvoinen varsinkaan kyseisen settien jälkeen!!

Hollen osuus (ei järjestyksessä):

Haak-Bass shuttle
Alex Gold-Electric places (Fly by nite mix)
Sander van Doorn-Punk`d (Original mix)
Armin van Buuren-Blue fear (Agnelli & Nelson rmx)
Flashbang-Grooveslide (Vincent de Moor mix)
Angelcity-Touch me (Rank 1 rmx)
Unknown-Extravagance
Signum-First strike (Signum signal 2004 remake)

[q]AciD:
Ihan jees bileet loppujen lopuksi. Tultiin sinne kaverin kanssa niihin aikoihin, ku pietari soitti. Ei pietari saanu oikein bilefiilistä syttymään vaan laski sen melkein masennuksen puolelle *eiei*, mutta onneks Tab alkoi soittamaan ja biletysfiilis lähti taas nousuun *iloinen*.

Mutta kaikki krediitit menee ehdottomasti sebastianille mielettömän hyvästä setistä
[/q]

mäkin olin siellä vaan sillon kun pietari soitti ja ehkäpä siksi fiilikset on *dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**uuh**uuh**hmph**hmph*....muuten ehkä hyvät mut en kerinnyt näkemään...enempää

musta oli ainakin kivaa, että katto oli välillä auki ja välillä kiinni...

Kuisman settiä tulin kuuntelemaan, eikä tuottanut pettymystä Pitkästä aikaa tuli jalkaakin nostettua oikeen huolella. Ensimmäiset Illuni ja varsin onnistuneet

Hyvin tyytyväinen olen Aikalailla onnistuneet bileet osaltani. Ainut miinus vaan siihen,ettei polkka-alueelle saa viedä juomia Tulee vähän jano aina välissä...

[q]kuilu:
Mitä jos asioihin huomiota kiinnittämällä, reagoimalla, asiasta keskustelemalla voidaan tällaisiakin tapauksia vähentää?

Kun tuo "silmätkiinieinäämitääpahaa"-asenne on perseestä.

- hyihymiöhyi -
[/q]
Jos tietäisin että ne tapaukset vähenee niin mielelläni perustan vaikka oman topicin aiheelle. Mutta mulla on sellanen pieni kutku, että ne tyypit, jotka bileissä vaan hölmöilee, ei edes tiedä koko klubituksen olemassaolosta. Tämä todellakin vain mutu-pohjalta.
Se tyyppi, joka jossain bileissä viime vkloppuna oli megaövereissä, lukisi keskustelua täältä, ja ensinnäkään tajuisi katsoa peiliin, saatika sitten vetää vähemmän ensi vkloppuna. Mene ja tiedä.

Mä näen sen pahan, mikä on tarpeeksi pahaa, että sitä ei voi olla näkemättä. Lääppijöitä on ollut maailman sivu.

harri oli hyvä ja 6h musaa minkäs sen parempaa.. paikka oli kyl pieni,, mut eipäs se haitannu sieltä sai kans kivoja leluja

Olipa kyllä bileet. Oma setti meni kai ihan tyylikkäästi, koska ihmiset tuntuivat hymyilevän tanssilattialla. Harmillisesti vaan tuo cd-soittimen bugaaminen setin lopuksi vei vähän fiilistä pois.

Phaze laittoikin sitten koko paikan kattoa vähä korkeammalle. Brainbug ja etenkin tuo iki-ihana Not Over Yet sai aikaan miellyttävän huuto-efektin.

Kuisman setti sisälsi kaiketi lähes pelkästään ihan uusia ja aikaisemmin juurikaan soittamattomia biisejä, mutta sai kyllä ihmiset kivasti liikkelle. Samanlaista käsienviuhkomista ja huutoa nostatuksissa riitti :)

Orkidean setti olikin sit puhdasta mannaa alusta loppuun. Viimestään kun vokaalit ”Everyone needs somebody to love” ni menin lopullisesti pähkinöiksi.

Kiitos runsaslukuisille tutuille ja soittajille, ja Paljon Onnea Jonelle Synttäreiden johdosta!

Mjaa..lähimmät asunnot taitaa olla kahilanniemessä..jos se ei kerran parkkipaikalle kuulu nii mitenhä se sinne kuuluis. Tiedä sit..

kixukarvat olivat edustettuina *blush*. ihan hieno oli, vaikka zzompp latisti tunnelmaa chillillään, mutta kiitos Tabin ja Orkidrean ilta oli pelastettu *hih*.

Oli ihan jees bileet.
Kuvat tulee viimeistään torstaina kun olen tullut kotiin ja oman koneen ääreen.
http://www.al3x.nu

jubailin noitten mondaybarjäbien kanssa muutama paiva sitten. joulukuun alussa about on seuraavat. ei vaan millaan voi muistaa enaa tarkkaa paivaa, muisti kun ei ole enaa nuoruuden terassaan...

viime vapun risteily oli just mistä sven vath tuli soittelemaan parin sadan pirteimman kanssa kermaan jatkoille aamulla laivan tultua satamaan =D oli hytit sinne mutta lopulta ei saanut duunista vapautta etta olis paassyt :/

liput tonne menee havyttoman nopeasti, mm. jengi jonottaa siljan toimiston edessa edellisyona, puhelimella saa varattua lippuja mutta lapipaasy puhelimitse on mahdollista & vahintaankin pinnaa kiristava kokemus

[muokattu 21.6.2003 22:03]

Mesta olis voinu tosiaan olla ees hiukan isompi mutta musa oli
Tulihan polkattua niin että jalat vieläkin solmussa

[q]milla:
voi vittu teijän mättöjen kaa:D meni vähä hermo ainaki pe-la yönä

ens kerral otetaan kaks mökkiä, gayhouse ja hc*vink*
[/q]

no joo ja vittu mulla meni hermot teiän homohaussien
ja progejen kaaa..........
mättöö soitettiin 25min ja teiän löysää biittiä 2 päivää!!!!!

et ihan hyvä idea toi 2 mökkiä, vois olla silleen
jokaselle jotain. ettei pelkästään tota proge/kiksuilua.

ens kerral otan sit omat levyt mukaan
ja sit tulee sitä ”oikeeta” hooseeta, eikä mitään
wannabe mättöä.

sauna oli muuten ihan jostain kotosin,
jotain vaivaset 60-80 astetta ja paskat
löylyt. mä hikoilen vasta 120 asteessa..

[muokattu 27.6.2003 17:34]

[q]Jone:
Pelkäsin etukäteen että ei niin loistava sää hieman rajoittaisi yleisön määrää, mutta kaikesta huolimatta paikalla oli parhaimmillaan käsittääkseni kolmatta sataa ihmistä, joka loi paikan päälle aivan loistavan tunnelman.
[/q]

Omien laskujen/arvion mukaan parhaaseen aikaan oli ihmisiä noin 500

Harmi vaan että sään takia ei voitu laittaa deko lakanoita mestoille. Samasta syystä jouduttiin laittamaan PA huonolle korkeudelle, joka taas johti siihen että tanssilattialla äänenvoimakkuus ei ollu kummoinen, mutta virkavalta sai ilmoituksia aina Kontulaa(!?) myöden.

Kiitos kaikille paikalle saapuneille ja järjestelyihin osallistuneille.

[muokattu 29.6.2003 16:04]

Ihan jees bileet loppujen lopuksi. Tultiin sinne kaverin kanssa niihin aikoihin, ku pietari soitti. Ei pietari saanu oikein bilefiilistä syttymään vaan laski sen melkein masennuksen puolelle *eiei*, mutta onneks Tab alkoi soittamaan ja biletysfiilis lähti taas nousuun *iloinen*.

Mutta kaikki krediitit menee ehdottomasti sebastianille mielettömän hyvästä setistä

Moi olin farkuis, moi oon tavis :-OOOOOOOOO

Oli oikein mukavaa*plur*
Ihania ihmisiä ja todella hyvää musiikkia*sydän*
Eipä mulla muuta sanottavaa ole kuin kiitos*hih*

O