Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- ...
- 148
- Seuraava »
http://www.flammabul.com/sessions/galleries/unity/2.jpg
Muutama kuva Unity The Islandista Sessionsissa.
http://www.flammabul.com/sessions
ois ollu varmaan aika mielenkiintoista saapua paikalle....harmittaa kun dominan setti meni sivu suun, ois ollu kiva kuulla sen settii pitkästä aikaa!
howdy:[q]Missä lieneekään ne sitten on .. .no sitä odotellessa *igor*[/q]
Eikö hallut ole kesän jälkeen enään Hesperias?
[q]powder:
Se on yksi vaihtoehto muiden joukossa. Hmhm.. jospa jätetään asia tähän, en mä millään pahalla tarkoittanut. Pyydän anteeksi käyttäymistäni.*blush*
[/q]
eipä tuo mitään. mun mielestä oli aika huvittavaa että ensimmäisessä postauksesi johon kommentoin arvostelit jonea sanojen suuhun laittamisesta, ja kuitenkin sorrut itse samaan minun kohdallani
Ei sais kyl nauraa mut en voinu olla nauramatta
Mut on toi kyl tosi paska juttu ja varmaan ette ihan hetkeen lähe noin kauas tosta vaan?
Joo hauskuutta ei puuttunut!!!!!Ja oli ihan kiva nähdä *klubitus*-gängii*nauraa*
HEI!*edestakainen**nauru*
[q]Mark:
no ilmeisesti uunisaaren poket eivät ole koskaan kehittyneet tarpeeks pitkälle, todistin vierestä kun näitä feikkilippuja vaihdettiin rannekkeisiin..*uuh* Ja kyllä, olen varma että ne liput OLIVAT feikkejä, koska samainen posse soitteli aikasemmin mulle ja kyseli voinko avustaa heitä kys. operaatiossa. Yllättäen en avustanut. myös 1. unityssa oli sama homma.
[/q]
Kansa tahtoo nimiä!
Ei tule festarifilistä Kaapelilla.... Työt estivät Turkuun lähdön viime vuonna, mutta se, mistä eniten hehkutusta sieltä kuuli, oli ihana tunnelma. Rento, ystävällinen, aurinkoinen... Itse en ainakaan sitä kokenut Kaapelilla. Toivottavasti Turun kaupunki tajuaa tukea Koneistoa, ja se siirtyy takaisin syntymäsijoilleen...
Mutta mutta ei pelkkää negatiivista palautetta... Hietsussa oli hyvä tunnelma, iloinen ja kesäinen. Ja lauttakuljetukset hauska idea!*hymy*
*sydän**sydän**sydän*
Ihanaa..Ihania ihmisiä, ihanaa musiikkia, ihanan kesäinen tunnelma..*plur*
Nipsukeijulle, Hannalle ja Niinalle kiitos alkuillan seurasta, jätitte sit nihkeilijät mut yksin*vink**nauru* Mut Unity ja Late piti huolta musta, kiitos teillekin, olette molemmat*plur*
Ynnä kaikille muille tutuille*plur*, oli kiva nähdä taas..
Ens Unitys nähdään taas...*pihkassa*
angel78:[q]avb:Hmm....Tulihan kerran kaytyä...
Niin ja ei tartte enään mennä...liikaa porukkaa ja liian kuuma *mur*[/q]
Viime vuoden päätösbileis oli mun mielestä paljon kivempaa kun ei ollu ihan niin tungosta, vai muistankohan sen ihmismäärän väärin*justjoo*
Jos koneisto jää Helsinkiin, niin ei täällä taida olla muuta tarpeeksi isoa mestaa sitä pitää kuin kaapeli (ja jos se sinne jää, niin sääli..).... Mutta ei sekään tosta enää kauheasti veny, jos ja kun koneistoa aiotaan vielä laajentaa...ellei sitä sitten levitetä ympäri stadia...
Hmm...mitäköhän aikovat tehdä...*täh*
Nehän alotti sen tappelunsa jo siinä narikalla näköjään ne sitte jatko sitä ulkonakin
Muuten bileet oli kyllä erittäin jees *joo**plur**pelle*
Jeps. Kivat pippalot oli :)
Ehkä vähän turhan paljon porukkaa mun makuun, vuosaaren 15vee känniteinitki näytti löytäneen paikalle...
Harmillista, että ilmat ei oikeen ollu suotuisat.
kuvia löytyy muutama tuolta -> http://koti.mbnet.fi/patis2/metsis/index.htm
ei voi muuta sanoa kun et zzzomp vei ne pienimmätkin fiilikset, oli vähän vatta pipi ja väsytti niin sen paskaakin paskemman setin jälkeen lähin himaan onneks ei maksanu mitään toi reissu, mitä nyt se yks 3e siideri
Alkuillasta oli riittävästi tilaa liikkua mut olihan se aikamoinen sillipurkki loppuillasta, seuraavalla kerralla joku roti.. Setit laimeahkot*justjoo* paikkana ihan OK*yessir*
[q]fallen angel:
Mua kyllä uitettiin vähän liikaa...
[/q]
Höpöhöpö.. Jos sun uittamisesta on puhe, nii sua ei kyl ikinä uiteta liikaa :)(:
piip
.m
Juuh...No joo......Tultiin pietarin setin aikaa ja en tajuu miks mut setti oli niin masentava et teki mieli mennä takas himaan....Tab hieman parans tunnelmia mut SEBASTIAN sai fiilikset kattoon!!!! Mut sinänsä bileet ei ollu oikeen sellaset iskevät...Tai suurin osa porukast oli aikas nihkeet ja tanssilattia täytty vast iha loppuillast,,,Paikka ei ollu kauhee hyvä bileit varte, huom, mun mielipide....*pahis* Ja poikien ninjuitsu vai mitä se ny olikaan näytös oli oli tosi makee!!!*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
Vihdoinkin sain kuvat ylös Unity juhlista. Enjoy...
http://www.al3x.nu
Olen itsekin yrittänyt metsästää kuvia koneistosta mutta huonolla menestyksellä..... eli jos jollain sattumoisin on kuvia koneistosta niin linkit näkyviin niin pääsee ihastelemaan niitä.....
*sydän*
harmittaa kun ei tullu lähdettyä kumanakaan päivän... olis ollu hauskaa taas pitkäst aikaa...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- ...
- 148
- Seuraava »