Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- ...
- 148
- Seuraava »
Tykkäsin ihan kybällä, ja kaverihan vielä jatko siinä lopus ku oikein käsiä yhteen lämistettiin!*joo*
Kaikin puolin chic, hip & cool*hih*
Ja tuli toistamiseen eroottinen hierontakin taas kaupan päälle sen jälkeen kun kävin heittämässä paidan narikkaan
[q]Oli vähän rankempaa musiikkia mitä itse kuullu ennen illuissa[/q]
Oli kivaa taas kerran Paljon ihania ihmisiä ja muutenki paljon tuttuja... kieltämättä oli vähän erinlaiset illut kuin yleensä, Mutta eise menoa haitannut vaikka olisinkin toivonut enemmän kiksua ja muutenki rauhallisempaa trancea vaikka itse olenkin vannoutunut Säde fani Nojoo ei siitä sen enempää Pääasia oli että kivaa oli
Hyvät, bileet, hyvää musiikkia, hyvä näytös. Enimmäkseen mukavia ihmisiä, paitsi te valittajat.
[q]kei:
---
anqqa:
*sydän**sydän**sydän*
---
Tämä oli nähtävä omin silmin; anqqa tanssimassa kuin perkeleen riivaama lapsi koko coxin ajan!
[/q]
no nyt alko keljuttaan jo tosissaan kun ei tullu lähettyä..
Ainoo tosi iso miinus oli se et omena sidukkaa ei saanu ja juomatkin oli kauheen lämpimii vaiks ne lappas kuin jäit sekaan mut toi on pieni miinus kuitenkin kaiken sen nami keskellö *iloinen**plur*
[q]yana4000:
sekä että. jos siljalla on jo maksava asiakas joka on maksanut koko laivasta niin tuskin ne alkavat itse sinne lippuja myymaan. mitähän kummaa siinä on?
ps. ei sille laivalle pääse pelkällä vakiotaksaisen hytin hinnalla
[/q]
No toihan selittää paljon! eli se on ns. niille vuokrattu jos sinne ei saa normaalihintaisia reittimatkoja?
Kiitos Dream Teamille!
Iso käsi for the Big-Lauri ja myös Larille neuloista.
Sellaista herkkua oli tarjoilla:
Pete Lazonby Sacred Cycles (Original Mix)
BBE Flash (Club Mix)
Tilt Invisible (Tilts Supernatural Dub)
Ambassador The Fade(Oliver Lieb Mix)
Vincet De Moor Fly Away(Thrillseekers Mix)
Andy Ling Fixation(Tarrentella V Redanka Mix)
Aquanuts Deep Sea(Original Mix)
Paul van Dyk Another Way(Club Mix)
Sasha Expander
White Label - xxx
Tilt Invisible Lost Tribe Vocal Mix(Matt Darey&R. Jerry)
Solid Sessions Janeiro(Armin Van Buuren Remix)
Paul Van Dyk For An Angel(e-werk Club Mix)
Chicane Saltwater(Original Mix)
Encore:
Planet Funk Chase The Sun(Extendet Club Mix)
p:s sama meinikki jatkuu Hallmark Afterpartyssa seravalla vk-loppuna
*täh* Mikä jengii vaivaa? Pitääks valittaa turhasta?*ding* Koneistos oli joitain tökkiviä järjestelykömmähdyksiä mut kaikenkaikkiaan LOISTAVAT PILEET!!! Tosi hyvä meininki ja valssaamos oli TOD. kuuma tunnelma*joo**nauraa* Mut kukapa siel ilman hien valumista tanssis!
Kameraa sinne ei saanu ottaa olleskaan, mut käykää tsekkaa http://www.yle.fi/free ni sinne on tunnelmia laitettu Kaapelilta ja Hietsusta.*plur*
Uudestaan ja uudestaan on Koneistoon mentävä, oh yeah!!!
ja keep on dancing, kjäh*hih**pahis**ökkö*
http://koti.welho.com/ksarlin2/Metsaretki/ <---- ihan kivoja kuvii.. vaikka itsestäni oli vaa yks kuva . *nauru**hymy*
hmmm . me was.. psy-troll spirit.. hmm järkkärit ei oikein viittiny heittää siut ä yhtä nukkujaa ulos .. **hmph* mut kyl se sit heräs ,,, ja meno jatku,, musiikki oli kivaaaaa.
jep jep.. ihan kivaa, harmittaa vaan et ei annettu soittaa biisi loppuun..
Olikos kukaan klubitus.org:in käyttäjistä viime perjantaina 28.6. Tampereen Yo-talolla JUMP UP! -bileissä? Jos oli niin miltäs maistu? Pistäkää palautetta...*plur*
joo retki oli loistava
mut sitä enne oli jotaki joka vähä masensi
ja sen jälkee vielä mutsi kunnon huudot ku se ei tajuu että mä haluun elää sitä elämää mitä oon odottanut aina se ei tajuu vittu mistää mitää...
mut retki oli elämäni yksi parhaimpia kokemuksia...
kiitos siitä kaikille kokonaisuudessaan
Mukavaa oli, vaikka ilma olikin hieman alakanttiin, mutta fiilis sitäkin parempi. Koko ajan jalka vispasi jja oli mukava soittaa levyjäkin pitkästä aikaa, varsinkin hyvien tyyppien seurassa
levylautasella pyörähti mm. Astral Projection, SuReal, Rhythm of life, Tomski ja Shane
ps. Zwek, laitoit system f - spacemanin mun levylaukkuun.
Yana ei ilmeisesti ehtinyt puolustaa neppisautoskaban mestaruutta viime vuodelta?
[q]tonppa:
---
Slusse:
Asiasta viidenteen, onks kellää kuvia tapahtumasta?
---
Mullois kuvii 72kpl... kelleköhän/minne niitä vois meilata? Muutama hassu kuva muuten narikkahärdellistä
[/q]
Toni prkle, tästähän puhuttiin just! Katokin et NE kuvat ei joudu ulkopuolisille.
Minä ja MaoTse ollaan paras tiimi... Ekana kastuu shiva ja sen jälkeen kaikki muut....*pahis*
[q]Jone:
---
Timce:
Sauna oli ihan paras
---
Ei kai tällä ole mitään tekemistä sen kanssa että siellä oli kolme miestä uikkareissa ujostelemassa ja yksi alaston nainen? *pahis**heiii*
[/q]
http://www.click-smilies.de/sammlung/lachen/laughing-smiley-001.gif
[muokattu 27.6.2003 16:37]
Porukka oli välillä aika rasittavaa, etenkin eräät tytöt jotka eivät meinanneet pystyssä pysyä ja törmäilivät koko ajan ympäriinsä. Musiikki oli parempaa kuin odotin ja meininki oli ihan jees. Aktia-sali tuntui vähän turhan pieneltä - ja kuumalta - paikalta tuollaiseen.
käytetääks laseria ollenkaan uudessa järjestelyssä?
-M
SIIS AIVAN USKOMATTOMAT!!!!!*plur**plur*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- ...
- 148