Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

Oli oikein mukavaa, kiitoksia vain kaikille tutuille :)(:

ja isot kiitokset funktionaaliselle siskolleni <3

pHaze:[q]Mäkin vahvasti luulen että oli aika helvetin kivaa. Pientä häröilyä oli havaittavissa ja olipahan ensimmäinen (ja varmaan viimeinen) topless-setti mitä on tullut soitettua.. Muusta ei sitten kauheesti puhutakaan (Moi esim Milla!)[/q]

en ymmärrä mitä vihjaat. (toivottavasti tupakka-askiin ei tullut reikää;)

ihana vappu*sydän* sekava vappu*sydän* ihanat turkulaiset*sydän* ihanat reissukaverit*sydän*

joo oli kans iha hyvät bileet ja ainaki mexicanin setti oli iha jees (mukavaa vaihteluu) ja nyt tuntuu taas silt et on tampannu semmoset 2 yötä*iloinen*

ainoo vaa et lopus huomasin ettei mul ollu massii ees yödösää ja eka ståge lähti vast 06.05... no mut kiitti seinäjoen tytöt eli mirka ja... en muista nimee*häpeää itseään*=( et sain pyörii muutaman hn teiä autos=)

ja mä oon muute vielki iha vihree kateudest ku te tunnette kaikki ja mä en tunne ketää*joo*

Hyvää syntymäpäivää Jonelle. Vaikka olinkin paikalla vähän myöhässä, niin silti kivaa oli. Ilma ei mikään paras ollut, mut ei aina voi voittaa.

Hobitti kiittää ja kumartaa

_niXon_:[q]Se toinen sali oli vaan liian pieni ja liian valoisa. Pimeessä ne flowerit ois ollu paaaljo nätimmät *hymy*[/q]

Jep kyllä näin oli!!

Jermu hei, nosta sitä rimaa ihan suosiolla. Kui sä nyt tollai?
Ja molemmat on väärässä, Frendien tasosessa mestassa ei voi puhua KANTIKSISTA taviksina...

Eipä ole tullut tänne kirjoiteltua aikaisemmin, mutta nyt on sitten enemmän kuin tarpeeksi hyvä syy...!!!
Olipahan sellainen Jussijuhla että 'housut pois'! Uusia kasvoja tuli vastaan enemmän kuin ehdin sanoa ”terve”. Harmi etten ehtinyt ihan kaikkien kimpuun käydä käsi ojossa. Oli niin kiirus ”vaihtaa vapaalle”, heh!
On mulla kyllä jotain ”valittamistakin”, heh: Joku ois kyllä voinu potkaista sitä liikkumatonta möykkyä persiille siellä yläkerrassa/oikealla/viimeisellä patjalla! Se olin nimittäin minä ja mä nukuin SEITSEMÄNTOISTA TUNTIA siellä!
Selälleen about neljän jälk. la-iltap. ja havahduin seur. kerran sunn-aamuna seiskan ja kasin välillä. Kävin sitten fiksuna uudelleen maate ja siitä yhtälöstä tuli toi 17h.
Vanha viidakon sanonta: ”Halvat naiset ja kemiallinen uni”. Öf, joo, paitsi että halvoista naisista ei ollut tietoakaan... No, kenen vika, heh!
Vaivannäöstä kiitos iso Kallelle, Jukelle ja jokaiselle Rantalahdella häröilleelle...*pelle*

KIITOS

Ihanaa musiikkia tuli koko illan ja pari kivaa ylläri kipalettakin..
Paikalla oli oikeen kivasti porukkaa ja näytti teillä mukavaakin olevan siellä ainakin fiilis oli kohillaan..
Mie olin siinä lipunmyynissä miltei koko illan kun bilefiilis sattuneista syistä ei ole ollu mikään paras. Mutta elämä jatkuu..

Ensi viikolla uudet kujeet.. ja pienenä paljastuksena jo.. uudet omistajat... Mutta me jatketaan alakerrassa..

*sydän*

[q]insejn:

- kuuuuuuuuumuuus (salettii 80 astetta siel lattial, paita,housut,hiukset ihan likomärät hiestä)
[/q]

Jep jep, eipä oo tullu pitkään aikaan hikoiltua yhtä monta litraa kuin eilen!

Kuumetta ja ihan tukkonen olo. Oli sen arvoista kyllä... toivottavasti lauantaina kunnossa. *iloinen**hymy*

[q]
Kyllä polkkaajatkin haukkuu hippejä. Ei se mua vaan kiinosta jos joku sanois mulle et mee kuuseen kun sulla on normi vaatteet. Mulle on sanottukkin näin melkein, mutta tuhahtanu et mee ittees ja mieti mitä kelaat ja syö kuusta jos oot niin halko ettet tajuu. Kaikki kuuluvat metsään. Kyllä mä hippejä tiiän jotka dissaa polkkajia ja polkkaajia jotka dissaa hippejä. Kaikki eivät pidä kaikista ja mielipiteiden ilmaisu on vapaata. Mä en kelaa mitään kun mua ei kiinosta just mikään, mut saatan hkä ottaa sekunnin ajatukselle. Heiii! COMOOOON jou jou hip hop gansksntasta. jou jou.... jeba ... ei jaksa miettii. nyt nukkuu... hei hei. *vink**hih**nauru*
[/q]

teette vaan niinku minä: dissaatte polkkaajia ja hippejä ;>

se hullu humalainen oli varmaan minä..no en oo varma..
mitä?onko bileissä nykyään säännöt kumminpäin pitää tanssia..eiks oo sama tanssiiko päällä vai jaloilla*täh**hih**hymy*
*piis**heiii**piis*

sanon vaan et HUHHUH!

*sydän**pihkassa**aplodit*

[q]Tommi:
HUOMIO !! VALOKUVIA ON JA PALJON !! piuhankin saatan saada käsiini jo vuorokauden sisään, joten saan kameran tyhjennettyä ja ne HERVOTTOMAN LEVOTTOMAT otokset näytille. Varokaa vaan.. Materiaali on loistavaa *plur*[/q]

APUA! Mä en tiedä haluanko nähdä kaikkia fotoja...*ding* Eiku haluan ja PIAN!

Taattua säde-laatua jälleen. Ei siis juurikaan mitään moitittavaa (paitsi et bileet loppu taas liian aikaisin).

Lisää kuvia kenelläkään? Oli taas niin paljon kivannäköisiä ihmisiä liikenteessä, et kuvia ihmisistä ja illasta ois hauska katsoo.

http://www.flammabul.com/sessions/galleries/impulse/12.jpg

Muutama kuva Impulse Summer Trancesta Sessionsissa.
http://www.flammabul.com/sessions

[q]powder:
Toisen suuhun sanojen pistäminen taitaa olla pahemman luokan virheargumentointia, väärien tulkintojen mielivaltaista pohjanoteerausta. Sanoin ”Ei mitään väliä”.

p.s. Jos provosoidaan, ei pidä provosoitua*vink*
[/q]

Missä kohtaa kirjoituksessani pistin sanoja sun suuhusi? En käsittääkseni esittänyt ainoatakaan väitteeksi ymmärrettävää asiaa, joten WTF?

...jos silloin ei pidä provosoitua kun provosoidaan niin koska sitten, silloinko kun ei provosoida?

Kiitokset järjestelyistä, tarjoiluista ja musiikista. Oli kiva kuulla Tresiäkin taas dekkien takana. Säätkin oli loppupeleissä ihan kelvolliset.

Neppiskisoja oli 2, joista ensimmäisen (virallisen) kisan voitin minä ;) ja toisen joku kenen nimeä en enää muista :) ,ei kuitenkaan yana.

Mulla ainakin oli hauskaa täällä. Musiikista en viitsi edes alkaa kommentoimaan mitään...

[q]modmod:
Varsinki (white label) coldplay-clocs rokkas iha tajuttoman miellettömän deepin fiilistelevän gurutusti! Kunhan kaikki ois päässy siihen deeppiin shittiin mukaa *vink*... eräillä vanhuxilla enemmän kixumpaa makua näköjää vielä tänä päivänäki!*hih*[/q]
kixumixu on nimensä veroinen!

jotenkin ei ollut vaikea arvata viimeistä biisiä, on se vaan niin helvetin hyvä lopetusbiisi!

Oli kyllä taas erittäin luxus unity, aarteen etsintä jäi vähän vähemmälle, mutta soutukilpailuja olikin sitten sitäkin hauskempi seurata

kiitti Urmakselle, että sain heittää pari biisiä loungessa!

O