Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

[q]Rx:
---
Mellu-:
---
Rx:
onx täältä muuten kellään flixejä??

---

mitähän ne mahdollisesti on

---

flixit = kuvat
[/q]

Meilläpäin flick=videopätkä

Ihan mielettömät bileet!!! Miksi kaikki puhuu paskaa Pietarin setistä.. mielestäni Pietarin setti oli todella hyvä!
... Mutta ennenkaikkea Sebastianin setti oli sellanen helmi, jota saa pitkään kalastella. En kyllä turhaan sieltä pöydän päältä lähteny Sebastiania kiittelemään kesken sen setin (jokseenkin hölmöä? tiedä sitä..) Kuitenkin.. HELMEE!!!

Kuten Jone, minäkin myönnän odottavani poikien liikkeen avautumista!

Kiitos vielä hyvistä bileistä..! *hih**hih**hih*

Tänne vois kyl tulla...

*pihkassa**pihkassa* SIIS NIIN SIISTIII!!!!

Oli täydellisen mahtavaa hippailla (vaikka kuuma olikih..!),jaihana chillailla välillä kallioilla merta katsellen!!

joutuu melkeen mennä streetin eteen yöks telttailemaan jotta varmasti kerkeää saada lipun ittelleen seuraaviin kemuihin!! Pakko päästä!!

niin MAHTAVAA!!!

Super suur kiitos kaikille ihanille ihmisille jotka teitte kemuista unohtumattomat ja ehdottomasti parhaat pitkään aikaan!!

[muokattu 6.7.2003 22:08]

[q]Mr.”D”:
Eipä ole tullut tänne kirjoiteltua aikaisemmin, mutta nyt on sitten enemmän kuin tarpeeksi hyvä syy...!!!
Olipahan sellainen Jussijuhla että 'housut pois'! Uusia kasvoja tuli vastaan enemmän kuin ehdin sanoa ”terve”. Harmi etten ehtinyt ihan kaikkien kimpuun käydä käsi ojossa. Oli niin kiirus ”vaihtaa vapaalle”, heh!
On mulla kyllä jotain ”valittamistakin”, heh: Joku ois kyllä voinu potkaista sitä liikkumatonta möykkyä persiille siellä yläkerrassa/oikealla/viimeisellä patjalla! Se olin nimittäin minä ja mä nukuin SEITSEMÄNTOISTA TUNTIA siellä!
Selälleen about neljän jälk. la-iltap. ja havahduin seur. kerran sunn-aamuna seiskan ja kasin välillä. Kävin sitten fiksuna uudelleen maate ja siitä yhtälöstä tuli toi 17h.
Vanha viidakon sanonta: ”Halvat naiset ja kemiallinen uni”. Öf, joo, paitsi että halvoista naisista ei ollut tietoakaan... No, kenen vika, heh!
Vaivannäöstä kiitos iso Kallelle, Jukelle ja jokaiselle Rantalahdella häröilleelle...*pelle*
[/q]

joku mun mielest kielsi herättämästä...

[q]powder:
Vastasin varmaan sullekin tuossa yllä. Ymmärrän kyllä sosiaalipsykologisen ”me, ja he” asetelman. Toivoisin että myös te ymmärrätte, saadaan epäilemättä keskusteluihin terveempi perspektiivi jatkossa.
[/q]

ymmärrän me/he asetelman siten miten se yleensä ymmärretään. jotta saataisiin terveempi perspektiivi voisitko selvittää kuinka se ymmärretään sosiaalipsykologisesti mikäli se eroaa yleisestä käsityksestä.

[q]Siinä voi helposti käydä niin, että alkuperäisestä ideasta voidaan johdella asiat epäolennaiseen suuntaan, niin että saadaan vastapuoli näyttämään esim. ilkeältä ihmiseltä.[/q]

jos seuraat tätä forumia hieman pidempään huomaat että eräs hallitsevimmista piirteistä täällä on että asiat johdatellaan alkuperäisistä asioista epäolennaiseen suuntaan. siksi kannattaa tunnustaa tama tosiseikka ja kayttaa reilusti ja kursailematta rautalankaa

[muokattu 30.7.2003 10:28]

[q]toma:
”Noniin kello on yhdeksän ja baari
on auki, sieltä saa olutta ja siideriä blaablaa”-hapatus oli aivan
puistattavan kauhea. Onko myynti Hesarilla muka niin heikko että
tuollaiseen pitää mennä? Yäk.
[/q]

Munkin mielestä toi oli aika hupaisaa, ihan kun ihmiset ei muuten tietäis että baarista saa yheksältä viinaa

edit: muutenkin kaikki tollaset kuulutukset, ihan turhia

[q]Aeryn:
Tälläsiä tapahtumia ehdottomasti lisää! Järjestäjille iso ja kiitos! Kun musiikki loppu siinä kahentoista maissa ni ainut ajatus päässä oli "lisää, lisää, lisää!"
[/q]

Se on tuo suomen laki joka kielsi soittamasta sekuntiakaan yli kahdentoista. Eli oli parempi lopettaa siihen kun että yliajan seurauksella ei saataisi enää järjestää vastaavia tapahtumia.

Kääntymässä kävin.

Lattialla ei oikein viihtynyt pitkään kun oli niin kuuma. Istuessakin tuli hiki
Proteuksen setti oli mielestäni paras..tabia ei tullu niin kuultua kun lähdin ajoissa.
Aika traaginen juttu toi puukotus ja etenkin että se tapahtui hallujen yhteydessä. Taitaa olla ensimmäinen tappelu mistä olen kuullut bileiden yhteydessä. En ole vielä nähnyt kertaakaan kenenkään ottavan kunnolla yhteen. Ihan hyvä vaan.
Ens kerralla pitää *ökkö* paljon enemmän..jospa ilmastointi pelais taikka olis vähemmän porukkaa.

heiheihei..mitäs tää tällänen nyt on?
taitaa olla teillä pahat mielessä. oottakaas vaan..mä keksin kyllä jotain. *lataa kovat piippuun*

[q]Jammailija:
Pussyssa oli upeaa, TAIVASTA!*sydän* Mä oon saanu jo aivan tarpeekseni viime aikoina kiksua - oli ihana saada rapeaa tribaalia ja kikkailevaa break-beattia, HUH HUH*sydän**sydän*!

MUOTINÄYTÖS sai mut haukkomaan henkeä, ku se oli vaa nii näyttävää meininkiä (ja hyvät musat viel)!

IHMISIÄ oli aika paljon ja en mäkään välttyny känniääliöiden tönimisistä - välil piti vaa pitää kaiteesta kii ja ottaa muutaman sekunnin breikki tanssimisesta*hmph*. Mut muuten oli kyl paaaaljon tuttuja paikalla ja sai vaihdettua hymyjä tanssifiiliksissä.

ORKIDEAN setti oli ihana - rrrrapeaa biittiä*vink**sydän**super*!!!
T Ä Y D E L L I S E T bileet *sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
[/q]

Sä oot kyl niin ihana, ku osaat nauttia aina olostas!*plur* Piristit munkin fiilistä!

Mulla oli aluks kivaa, mutta sitten iski kauhee nälkä ja kipee koipi oli ihan huono tanssikaveri. Paikalla oli kyllä älyttömän parhaita kavereita ja tungoskaan ei kauheesti haitannu. Ens kerralla pitänee ottaa joku ruoka mukaan? Miks mullon aina nälkä??

Lucidd.:[q]
mut jos tää topic ei ole vitsi, niin sit:
[/q]

mikä nyppii? jäikö käpylehmä patterin väliin?

Mut onneks cattaneo oli tosi jees!! =)))))
ja oli ihan kiva päästä hesarille taas vähään aikaan, mut kyl nää jatkot olisivat pitäneet olla silti Nosturissa *sydän*

Minulla oli kyllä taas aivan loistava fiilis ihan alusta asti Proteuksen setti oli ehkä illan paras piti kyllä alkaa tanssimaan heti kun tuli, ja eihän tanssilattialta sitten voinut poistua ainoastaan juoma hakemaan.
Harmi että tuollainen välikohta tapahtui.

Harmittaa tosi paljon kun oli pakko jättää väliin..mutta kiva lueskella ja kuulla muutenkin miten siellä on mennyt. Ens kesänä pitää ottaa oikeasti se viikko vapaaksi kesäkuussa ja suunnata aurinkoisemmille laitumille. Koetas toipua

NO jes! Aivan Tautisen hyvät bibbalot Soittolista Oli jokseenkin _monipuolinen_ mutta se ei ahitannut menoa ollenkaan oikeanlaisen soittojärjestyksne myötä

Proteus ja Neon takoivat ihan pirteän setin heti alkuun, pojat olivat varmaan kiireessä päättäneet soittaa setin vielä tavallistakin nopeammin . Pietarin setti ei kolahtanut mulle iahn täysillä, ei ole mun musiikkia, mutta tabin ja ja varsinkin mr. A:n setti nosti mullekkin tunnelman kattoon *heiii*. Sebastianin mättösetti uppos muhun vielä päätteeks niin hyvin että pikkusne ajemmin pilkistellyt väsymys oli tipotiessään.

Muotinäytökset olivat todellakin onnistuneita, vaikka en päässytkään (sattuneesta syysä) seuraamaan niitä kuin takaviistosta...

Kuvia tuli napsittua jonkun verran, mutta paikalla oli (ainakin mun kuvaustaidoille/kameralle) liian pimeää, mutta muutama kuva löytyypi tuolta --> http://xl8r.com/mosso

Janne:[q]Taika:Ei ollut musiikki mun makuun...

Hyvin sulla näytti jalka nousevan ainakin alkuillasta. Pitää myöntää että mäkin pidin Hiskin & Pinnien setistä ehkä enemmän kuin Nukemista - mutta mitäs väliä kun hauskaa oli!

Olis mulla pari kuvaakin vissiin, kun ehtisi laittaa...[/q]
Ainahan mä jaksan lattial pomppia, musiikista ei niin väliä
*iloinen*Ainaskaan aina..*hymy* Mut kivaa oli silti, sitä en kiellä..*vink*

Sovitaanko ettet ehdi, ei ihmiset turhaan säikähdä...*hih*

Joukko-hali??*hymy**syd

käsittämättömän hieno meiniki, olipas kiva päästä polkkaamaan piiiitkästä aikaa.oiskohan noita kuvia lisää jossakin, tai mahdollisesti tulossa...?*sydän*

O