Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

[q]positiivi:
Monoja ei valitettavasti tule...

Lokakuussa koitetaan järkätä jotain eri paikassa... siitä enemmän lähiaikoina.

[/q]

Toivottavasti samalla konseptilla kuin mitä Monot oli tarkoitus järkätä. Teknoo!

[q]Mark:Muuten silmään pisti hmm.. Muutamia ikävästi käyttäytyneitä ihmisiä, poket heitti viereisestä pöydästä pari tyyppiä pihalle jotka nukkuivat pöydässä, lisäks koko se porukka näytti olevan joko hirveessä kännissä tai jonkun muun nestemäisen vaikutuksen alaisena
-M[/q]

[q]Wasted ability: taisin paikantaa nämä Markin mainitsemat tyypit. Toinen oli ainakin aivan v***n sekaisin!![/q]

[q]Katrina:Muutenkin ihmettelen vähän mitä jengi oli vetänyt kun ehdin näkeä ainakin 4 ulosheittotapausta...[/q]

Onhan se aika syvältä kompostiläjästä, jos jengi on niin töttöriröö että käyttäytyy aivan täysin sopimattomasti, mutta muuten monet valittavat mielestäni turhan usein siitä, että jotkut ei osaa käyttäytyä. Jos sinuun ei kosketa (Wa:n valitus on siis aiheellinen), tai muuten häiritä, niin paljon on hauskemmat bilettelyt jos keskityt vain omaan juhlintaasi. IMO.
Istuin kyseisen pöydän viereisessä pöydässä oolmoust koko illan. Vetivät tai eivät, so not.

I couldn´t care less.

Oli muuten sen paikan viimeiset pileet. Hahaaa...
Onneks oli hyvä humalatila. Ja ne lesbot huh huh, voisko olla huonompaa.
Illan paras oli kyl ehdottomasti EEWOL.

Juu,eli vedin vähän herneet eilen nenään siellä kun on se niin saatana kummallista kun ei saa istua ja kuunnella hyvää musiikkia rauhassa ilman että joku tulee parin sekunnin välein koko ajan tökkimään ja kysymään että nukutko sä....*grr*
jotkut ehkä haluaa välillä vain istua ja kuunnella musiikkia rauhassa*hmph*
Kiitos ja näkemiin

[q]-x-:
---
hallucinogen:
Ens kerralla mä otan tyynyn mukaan tai sit -x-:n pitää lihottaa itteensä kymmeniä kiloja kun makasin pää sen sylis sohvalla niin se oli aika kova

---

Se oli se mun uusi puhelin Siitä näkee kellonajankin =)
Jos jois vähemmän niin ei ehkä väsyttäis niin kovin
Tää on varmaan niitä off-topic juttuja, mutta mun piti puolustautua =D

Tosiaan oli aika unettavaa menoa Tabiin asti ... sekin alkoi hieman vaisusti, mutta parani loppua kohden *sydän*

[muokattu 21.7.2003 15:45]
[/q]

päivän saldo, lasi kuoharia, kaks lonkeroa ja sit sidukka illuissa, ei siit mitään kamalia kännejä ollu päällä

Miss Kittin oli LOISTAVA*plur*

[q]toma:
---
Angelus:
No siis kuulutuksethan voi tehdä joko tyylillä tai sitten tyhmästi näyttävällä tavalla.

---

Ainoa joka noissa edes jotenkin onnistuu on Pussyn Taru.
[/q]

heheheh, pitäskö mun nyt olla tosta immarreltu*heiii*
lähinnä just ajattelin kun kuuntelin Alexia ett onnex se
ei käynny raiskaa Dj´n settiä niin kuin meitsi välillä tekee..*pahis*
..se on aika kamalaa noin jälkikäteen ajateltuna
ku ei edes muista mitä kaikkea sitä on tullut taas
huudeltua mikkiin..miuh(”.)

..juu hei

ekaa kertaan Aktia salilla ja omasta mielestä ei oikein oo kyl mikään hyvä paikka bileiden järkkäämistä varten. _baaritiski_ oli olematon josta juomat loppu ennen 24 ja todella kuuma paitsi itse tanssisalissa.

musiikki tuntu olevan ihan jees, mutta itselläni väsymyksen aiheuttama kangistus rajoitti tanssimisen muutamaan minuuttiin ja lähdin jo 02 aikoihin pois joten vaikea sano nousiko tunnelma sitten loppuillasta

[q]Samu:
---
Disco Stu:
samu oot kyl sekasin :D

---

Äläs ny, mä olin kattomassa Dannyäkin Hartwall Areenalla *hih*!! Kyllä live on aina live, aamen!

Isoimmat musiikilliset elämykset on mulla tullu jostain muualta kuin klubeilta, tai noh, jos ei omia harvoja soittoreissuja lasketa. Rammstein jäähallissa, Amorphis any time, Moby oli magee, nyt toi Robbie...
[/q]

i rest my case! =D

shiva:[q]juuh..haki taas hiukan aikaa, mut onneks muisti ei kuitenkaa pettäny.. se tekee sen harmittavan usein..

mites sun loppuaamu sujui? *vink*[/q]

Kiitos hyvin, mutta pitäisikö tämä aihe siirtää yksityisviestien puolelle? Hieman väsytti, mutta onnellinen olo, koska ihmiset tuli tutustumaan meiziin.. ja meizi teki tutustumista muihin ihmisiin! Toivottavasti myös jatkossa nähdään!

Imukuppilapsella tulee paljon asiaa*super*!

Voi helvetti, kun tommosta pääsee tapahtumaan. murmurmur! en voinut itse kuvitellakkaan, et siel joku veis toisten tavaroita. ei o kivaa.

Toivottavasti tavarat palautuvat oikeille omistajilleen mahdollisimman pian.

Hauskaa oli. Tuttuja/kavereita tuli nähtyä ja tuli tutustuttua paljon uusiin ihaniin ihmisiin.

Tanssimaan tämä tyttö pääsi vasta Slusnik Lunan aloittaessa. Täytyy myöntää, että Sun toimii vieläkin aivan uskomattoman hyvin. Vähän oli tungosta tanssilattialla, mutta löytyi kyllä paikkoja jonne mahtui tanssimaan.

Miinusta säästä, mutta sille ei ketään mahda mitään. Narikan toiminta kuullostaa kyllä aivan uskomattomalta. Ihmiset kuitenkin maksavat siitä, että tavarat eivät häviä, hajoa, likastu/kastu.
Älytöntä. Baaritiskin tungoksesta en osaa sanoa mitään, kun en tiskillä käynyt.
Onhan se suht normaalia, kun paikka on täysi, että vähän juomaa läikkyy, mutta se ettei ihmiset vaivaudu pahoittelemaan edes asiaa on inhottavaa, mutta ei mahda mitään.

Ens vuonna toivottavasti uusiksi.

Unity *sydän*

[q]Hyzenthlay:
ärsyttävää on tosin se, että aina löytyy niitä hyttysiä, jotka on perseessä kiinno koko ajan.
[/q]
haha, joo tuol pörräs nyt joku master pimp slick daddy kiertämäs joka mimmin ahterin läpi. ..taisin huitasta sitä jossain vaiheessa aika kovaa kyynärpäällä leukaan. mitäs koettaa tulla hinkkaileen selän taakse kun ihmiset tanssii

(ja paht, se musa mitään kovalla viel ollu, salissa kykeni jutteleenkin ihan hyvin)

Joo! Kuvia olis kyllä hauska nähdä...
Varsinkin lauantaista... Tuli häröiltyä niin paljon, et ei oo mitään parhaita muistikuvia jäljellä...

Oisko voinut enää kivempaa olla!!! *sydän*

meiksi diggas ainaski ihan täysii........joo porukkaa oli sopivasti ei ollu liian kuuma...ja mahtu tamppaa kunnol...

[q]Jasmine:
Joo kuvia odotan innolla.. kenellä on RAMBO-kuva?*plur* Haluis taas mökkeilemään saman porukan kaa...*joo*
[/q]

mulla on 2 hyvää rambokuvaa.. odottelemme vain, et anqqa saa laitettua ne näytille..

Oli tosi kivat bileet ja proteus oli mahtava*plur* Paikan pienuus tosissaan aluksi ihmetytti, mutta lopulta se oli ehkä kivempi. Oli ainakin tiivis tunnelma.

Tottakai kävin ostamassa myös sellaisen vilkkuvan tutin..*vink*

niin ja kuvat tätä tapahtumasta viimein online...

http://www.dj-rx.com/main.php?page=photos

O