Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

Mun paras wappu *sydän* *sydän* *sydän* Oli niiin ihanaa, että en voi sanoin kuvailla.. Kiitos rakkaat mussukat, ootte niin POP

*ökkö* *ökkö* *ökkö* *ökkö* *ökkö*

jälleen kerran kemut tuli ja meni, jotenki salaa toivo hieman erilaista settiä vaikka kivaa tuliki enemmän mitä odotti. kuva tulee tässä parin päivän sisällä varmaan, kunhan kaikkialta on fotot saapunu.. miksei hesperiassa oo yhtä edukkaita breezereitä.

[q]nipsukeiju:
Jaahas, bileet ei oikeen mua saanu hyviin fiiliksiin...etenkin petyin näytöksistä, joissa odotin näkeväni enemmän bilevaatteita lavalla kuin niitä oli ...Onneks tab sai ees vähän nostettua fiiliksiä, mut silti jäi vähä paha maku suuhun
[/q]Valitsin tarkoituksella suomalaisten ”aloittelevien starojen” valmistavia vaatteita näytökseen. Vaikka klubiskene on hirmuisessa kasvussa täällä pohjoisessa, ei siltikään ole järkevää tehdä koko näytöstä bilevaatteista, niitä kun käyttää vielä niin kovin pieni siivu koko poppoosta. Mut nou hätä, ens näytös järjestetään sellases mestas ja sellasel arsenaalilla et säkin saat annoksesi pilevaatteista

Nauti kesästä!

-K

mitkä bileet... aluks vähän musiikki ei napannu, mutta en sanois että se oli huonoa - mutta mitä tapsa heitti siellä niin oli aivan jumalallista en lähteny hetkeksikään pois lattialta ja omasta mielestä yksi tän vuoden parhaimmista seteistä mitä olen kuullu *sydän*

oli myös mukavaa, että nyt siellä oli hyvin tilaa - mutta ne känniset ihmiset jotka tulee tunkeilee ja riehumaan... niin menkää takaisin baariin

muuten kyllä aivan *sydän* bileet, paras pussy ever - tosin edelleen... muo suunnattomasti ärsyttää ”tytön” spiikkaukset jotka edelleen latisti enemmän fiilistä, kun nosti sitä. joka pyssyssä se on ärsyttäny ja nyt varsinkin, kun se ei meinannu lopettaa sitä huohotustaan mikkiin missään vaiheessa

jos hyvä kiksu on darudea tai sitten dallas superstaria niin sovitaan sitten niin
”polkkaa” en oo koskaan kuullu, sitä samaa listihittipoppipaskaa raflois edelleen tulee ja varsinkin stadin raflois se ärränpii on kyl niin pop, ei kyllä jaksa ja sit ne ihmiset.....

Oli ERINOMAISTA :)
Kuten myös jatkoil :)

[q]Taika:
Edelleenkin..

[/q]
joo todellakin, täälläkin kiinnostaisi tietää mitä nää tämmöset kommentit meinaa, dj:t, venue, boolitarjoilu, tekniikka, show, henkilökunta, järjestäjät ärsytti? joku muu, mikä?

mitä aktiasaliin aka vanhaan teatroon tulee, kommentit ahtaudesta kummastuttavat paljon. sinne olisi mahtunut tuplasti tuo määrä ihmisiä ja halutessamme kaksi muuta soittopistettä, se on isompi kuin esim gloria ja tanssilattialla oli 8 metrin catwalkista huolimatta tilaa vaikka kuin - tosin baarin edustalla oli kokoajan kummallinen tukos :/

Proteus heitti ihanan setin , vanhaa kunnon kiksua.
orkidea ja tabi jai varjoon...

oli aivan mahtavaa... mä nautin erittäin paljon kerkesin alussa jubailemaan meklein kaikkien tuttujen kanssa ja sit kun tabi aloittii niin tanssin siellä sun täällä.. chilli oli silleen ihan jees mä diggasin mut mun mielestä se olis voinu loppuu jo klo 23-23.30 aikoihin...
toi järjestys on mun mielestä kivaa vaihteluu... niin kuin sanotaan... vaihtelu virkistää...*joo*
vaikka jaoin flaikkuja aamunbilesiin sit lopussa niin silti menin jo klo 07 aikoihin hietsuun ja poistun vasta klo22 jälkeen joten oli piiiikä vkl.. mut erittäin hauska.... kyllä illut on parhaat...*sydän*

Hienot pippalot ja kivaa oli :)

pöytiin tarjoilu oli jotain uskomatosta :D

[q]Salamanteri:

Heh, tais ne yölliset uima / saunareissut tehdä tepposet aika monelle. Mullakin nimittäin kurkku kipeänä, nenä tukossa ja muutenkin aika flunssanen olo
[/q]

Joo ne ei kyl hyvää tehny Eipä siinä olotilassa kyllä paljoakaan aatellu Nyt on jo muuten parempi olo, mut kurkkukipu ei meinaa lannistaa...

Alexin setti oli mitä mainioin :) Oakey näytti kyllä jotenkin upueelta ja setti oli kyllä melkoista sontaa, harmi :(

Tähän topikkiin kaikki kommentit.. sekä illasta että aamusta.

[q]Tres:
Minkä takia kukaan ei käynyt sanomassa puolikuurolle
Nessille että nyt saatana volaa pienemmälle. Ei mitään
järkeä luukuttaa diskantteja tuon tasoisella PA:lla
sillä volyymillä kuin Ness. Olisin mieluusti tanssahdellut
juuri tuollaista musiikkia (vaikken aivan noin tiukkaa
Pussyssa odottanutkaan kuulevani) mutta äänenpaine
oli yksinkertaisesti murhaava. Mielestäni klubin edustajalla
on sekä oikeus että velvollisuus mennä vetämään voimakkuutta
pienemmälle jos DJ ei itse ymmärrä.

[/q]
Kyl sit volaa laitettii pienemmälle silloin ku Ness ei huomannu, mut se on tarkka äijä... Heti ku tajus ton, ni se laitto ne takas...

[q]remotion:
Joku alku vaiheessa pyöritteli semmosia pallukoita narun päässä (poittelua*täh*), näytti kivalta...
Harmi vaan että tilaa oli niin hintsusti ettei se tyttö sit kehdannu/mahtunut enää pyöräyttelee...

Hauska laji IMO*slurps*
[/q]

damn, ilmeisesti hyvin alkuillasta, koska ainakin sillon 00 jälkene kun eksyttiin paikalle niin oli silkka mahdottomuus.. harmi, olis ollu mukava nähdä taas 'pitkästä' aikaa. no, katotaan jos coxiin muistais jaksaa iteki raahaa lelut mukaan :D

Harria ja Tonia ei ehtinyt kuuntelemaan, mutta Coma oli varsin maukasta ja Aalto live sekä Tab maistuivat myös. Suurin osa ajasta menikin tanssilattialla pienillä salmarin ja siiderin hakutauoilla toki höystettynä. Varsin loistava ja humalainen vappu kaikenkaikkiaan =)

[q]Disco Stu:
---
powder:
Täytyy yrittää. Olisi kuitenkin mukavampaa, jos ottaisit kantaa asioihin asianmukaisesti, etkä olisi noin selvästi lapsellisen piiloärsyyntynyt pyrkiessäsi epätoivoisesti peittämään agendan mukanaan tuoman kognitiivisen dissonanssin.*pelle*

---

tässäkö kohtaa pitää nauraa.
[/q]

Se on yksi vaihtoehto muiden joukossa. Hmhm.. jospa jätetään asia tähän, en mä millään pahalla tarkoittanut. Pyydän anteeksi käyttäymistäni.*blush*

Mitä tässä kun lukee näitä viestejä, ni mun sadetanssi selkeesti toimi... Mut oikeesti vähän ihmetyttää tuo asenne. Kun ei saa lippua, niin tehdään feikki *eiei**eiei**eiei**eiei*
Toivottavasti tuota ei tapahtuisi enään, mutta todennäköisesti jokaiseen haluttuu/kalliiseen pippaloon noita lippuja tullaan väärentämään.. surullista

Niinpä niin... kivaa oli! Pääsi kyllä keikuttaa pyllyä ihan olan takaa...
Loppua kohden kyllä todella rupesi nuo känniääliöiden hyppykeppi toiminta ärsyttämään ja siirryinkin sitten soffalle kuulostelmaan...

Yleisesti kyllä mahtava fiilis ja suuri kiitos .... jäi hymy päälle!
kiitos kiitos...

Alussa tuli ihan liian löllötilöllöti-housettelua, mutta Kaiu&Sakura kun astui puikkoihin muuttui tahti toiseksi ja pari kertaa MEINASIN jo lähteä plaaatttialle Hiskie&Pinnie meni todella ohi *pous pous pous* , mutta Nukem kun aloitti imaisi dääänsfloooori minut täysin *yksi kaksi oikea jalka* *yksi kaksi vasen jalka *
Yksinkertainen on kaunista, lakana on yksinkertainen
------> Lakana on kaunis , eli decoista tykkäsin minä!

Oikein lämmin ja herttainen kiitos järjestäjille! Tulihan sitä porukkaakin mestoille lopulta.

Kiitos ja until next time *sydän*

O