Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

[q]Tres:
mun mielestä oli aika perus pussy-meininki ja taattua
laatua siis, paitsi että:

Minkä takia kukaan ei käynyt sanomassa puolikuurolle
Nessille että nyt saatana volaa pienemmälle.
[/q]

hmm taitaa nuo vuodet teknoskenessä ottaa veronsa, koska tuntuu että kyseinen dj on ilmeisimmin puolikuuro ja puolisokea; hänen strobo sormensa on vähintään yhtä innokas kun volyymisormi *igor**justjoo*
taannoin oli kotkassa soittamassa ja strobo sormi oli niin herkässä että moni kuten minä tunsin pyörrytystä pääkopassa monasti illan aikana ja joku oikeasti pyörtyikin ja löi päänsä erääseen korokkeeseen

joo loppu oli kyllä upee , kiitos orkidea , pelastit taas ...

väärässä ootte, kyllä se musiikki oli loistavaa =) ja oli tosiaan myös mukavaksi laitettu paikka, joskin aika pimeää paikka paikoin, se tosin ei haitannu kun muutenkin laiskaa kuvaamista. naminam.

Hauskaa oli
Mukavia ihmisiä sopivassa määrin
Hyppii *sydän* pomppii hikoilee juo vettä ja sitten hyvissä fiiliksissä kotiin palautumaan

btw... joku ilmaisi jossain vaiheessa että hänellä ois kuvia...
julkaistaankohan niitä milloin(kaan)? Utelias olen...*hymy*

Muutaman päivän varoajalla sain muutaman kaverinkin lähtemään mukaan ja ihan hauskaa oli, vaikka auto meinaskin jättää tielle tulomatkalla, takaspäin pelas kyllä moitteetta..*igor*
Tultiin sopivaan aikaan ja suurinpiirtein suoraan lavalle*hih* Tykkäsin musakistakin, vaikken mikään polkan suurin ystävä olekaan*joo*mut ku muilla näytti olevan niin hauskaa ni sehän tarttuu*nauraa* Jatkoille asti ei enää jaksanut, jalat oli jo ihan turtana monen tunnin tamppauksen jälkeen*nauraa*
Timolle special-thänxit gloweist, nyt ku niihin on tottunu ni ei osaa enää ilman olla.*joo* Taikalle kans iso käsi biletysseurasta*ökkö*
Mutta eiköhän Hki kutsu toistekin, piankin*joo*

Peruskivaa oli joo!

Negaatioita mussa herätti myös jo edellä mainitut seikat eli ilmastointi, järjetön väkimäärä suhteessa paikan kokoon ja muutamat ihmiset, jotka kännissä käveli päälle (sana anteeksi/sori/sorge tmv. mitä ilmeisimmin ei kuulu sanavarastoon).

Yläkerran parvella oli ihan hupaisaa tanssia, varsinkin lähempänä loppua, kun jengiä oli vähemmän. Samoin alakerran lounge-tilat oli erittäin mainiot viihtyisään viilentymis-tsillailu-rupattelu -meininkiin.

Itse henk. koht. voisin mielelläni maksaa Halluista jokusen euron enemmän, jos ihmispaljoutta voisi sen keinoin vähentää. Tiedä sitten toimisko sekään halutulla tavalla. Isompi mesta joo vois myös olla ratkaisu (mutta mistä?).

Musiikki oli kaikin puolin jees, siitä ei ole muuta kommentoitavaa kuin että toimivaa perussettiä. *sydän* *sydän*

Ekat ja vikat koneistot ainakin mun kohdalla. Valitettavasti!

Pitkien vaiheilujen jälkee tyylikkäästi myöhäs hyppäsin junaan (onneks) ja sit bussilla joskus ennen yhtä mestoille. Perillä joutu vähä miettii et mihinkäs hiton suuntaan tästä pitäs mennä, mut onneks sit kuulu biitti siihen ja sitä kun seurasin ni löyty oikee rakennus :)

Kindzadza oli odotettavasti tiukka ja myös Hookah&Kirsu toimi mielettömän hyvin. Harmi vaan ettei ehtiny jäädä kuunteleen loppuun asti ku piti jo siirtyy jatkoille.

ps. oltii neljältä siin mistä sen ilmasen bussin piti lähtee mut kuulemma se oli lähteny jo kymmentä vaille :/

Hellöy!!!
Aivan mahtavat bileet!!!!!!!!!!*sydän**sydän**sydän*
Kiitos kaikille tutuille ja uusille tuttavuuksille ootte ihkuja!!!*sydän**sydän**sydän**sydän*

Mä nautin 150%*sydän*

en oo varmaan ikinä nauttinut musiikkista yhtä paljon kun tänä iltana....aiaiai, maddox oli ehdottomasti illan num 1#! semmosen hard house setin heitti etä huhu,nam
glazbykin rokkas taloo niin kova et housut meinas tippuu...proteukseltakin oli ihan kiva kuulla vähän uudempaakin nrg'tä
paikkana aktia sali toimi loistavasti,kuulema rushin uus koti, hyvähyvä...korvissa vinkuu, öitä*piis*

jeh nyt ne on vihdoin siellä... parempi myöhään kun ei milloinkaan.. :)

kuvat bäet täältä...

http://www.dj-rx.com/main.php?page=photos

No niin... mun ei pitäny mennä tänä viikonloppuna minnekkään niinkuin olin jo kavereille ilmoittanukkin.. mut mut.. niin saapu lauantai ilta ja kello oli aika tarkalleen 21 kun päätettiin Riikan kanssa lähtee sittenkin bilettämään...*iloinen*

mä olin mutsin ja faijapuolenluona kun lähettiin pähkinärinteestä eksyilemään äkkiä pasilaan... riikan luona sit tajusin et eihän mulla oo bilekamoja mukana kun en oo ollu himassa ja niin riikan valkoiset kixukarvat jalkoihin ja käsiin ja Riikka väsäs mun päälle kertakäyttö bilepuseron ja vähän meikkii naamaan ja menox...

Paikalla sit oltiinkin yllättyneitä kun saavuin sittenkin...*iloinen* Musiikki oli todella hyvää.. mä nautin ainakin.. ja Harrin setti tuli tansittuu melkein kokonaan... ja siis samalla menetin kuuloni kun se tyttö mun oikeella puolella kilju ihan kun se olis tehny kuolemaa.. samalla se tönija pomppi astuen varpaille ja se ei edes tajunnu vaikka murahdin sille sit aika pahastikkin kun alkoi mennä hermot.. mut Harri heitti todella hyvän setin jossa oli uutta ja vanhaa mateliaalii kiitettävästi... Mä ainakin nautin...*plur*

Kuumuus oli kyl vähän miinusta... koska ulkona oli niin kaunis sää niin mix kattoo ei voitu pitää sit enemmänkin auki? kun siel hiki virtas kuin joki... mä kun kaadoin päälleni pullon vettä niin ei sitä edes erottanu kun olin jo muutenkin hiestä niin märkä.. niin kuin kaikki muutkin...

Taika:[q]Ei ollut musiikki mun makuun...[/q]

Hyvin sulla näytti jalka nousevan ainakin alkuillasta. Pitää myöntää että mäkin pidin Hiskin & Pinnien setistä ehkä enemmän kuin Nukemista - mutta mitäs väliä kun hauskaa oli!

Olis mulla pari kuvaakin vissiin, kun ehtisi laittaa...

[q]powder:
Tarkoitan sitä että kuulun tiettyjen ihmisten piirissä ”meihin”, ja kaikkien muiden mielestä ”heihin”, joihin tyypillisesti suhtaudutaan suurella varauksella. Objektiivisuutta kommentoinneissa lienee turha lähteä tavoittelemaan, mutta mielestäni subjektiivisuuden ja edellämainitun väliin mahtuu harmaan sävyjä, jotka saattaa jäädä ko. tilanteen vallitessa pimentoon. Itsehän pyrin ajattelemaan myös ”heistä” hyviä ajatuksia(piikikkäistä kommenteista huolimatta -> halunnen herättää keskustelua?), olen siis kiltti ihminen*pahis*
[/q]

no hyvä että se tuli selväksi. suosittelen myös että et automaattisesti ajattele muiden olevan kykenemättömiä samaan, huolimatta heidän joskus myös piikikkäistä kommenteista ;)

[q]Mark:
frendi bongas jostai brittien pileforumeilta tai lehdistä uutisen, et oakie on päättäny perustaa rokkibändin ja heittää tennarit naulaan konemusan kans hyvin lähitulevaisuudessa, saanu kuulemma konemusasta kaiken irti mitä voi saada. Se selittäis paskat keikat ja motivaation puutteen, ja täytyy sanoo et varmaan oikee päätös jossei kerran vaan nappaa enää..

-M
[/q]

Aivan, ei kai missään ”skenesäännöissä” ole mainittu, että sitä hommaa on pakko hautaan asti tehdä jos se joskus alkaa vituttamaan.
Ei muuta kuin rokki soimaan. Kunnioitan miehen päätöstä jos näin tosiaan on. Uusia haasteita vaan!

Kiva lukee tota mussutusta (not). Eräät osaa viedä melkein aina asian raiteiltaan !!!*eiei*

Koneistossa lauantai päivän kokemuksien perusteella ens vuonna uudestaan.*joo*
Järkkärit sais miettiä noita artististeja vähän enenmmän. Mun frendeistä kukaan ei ollut kiinnostunut jostain Molokosta. En tiedä onko kys. artisti sit yleisesti siellä haluttujen kärkipäässä. Onnistuneet festarit. Anqqa sai vihdoin kuvatkin jakoon.

Hinta 30 per päivä ois kohtuullisempi ja siitä luulis jäävän vielä jotain käteenkin.

Itellä oli vähän vaisut fiilikset Pauli- sedän suhteen...se vaan ei koskettanu mua Mut pääasia oli et sain viettää kavereitten kanssa synttäreitä ja kivaa oli...ja tuli sitä jonkun verran tanssahdeltuaki, lähinnä rappusilla ku alko ahistaa siellä tanssilattian puolella kun en nähny mitää (pygmi ku olen *hih*) Kiitokset miun ihanille mussuille illasta Oli kiva nähdä taas pitkästä aikaa kaikkia muitaki tuttuja

kivat pippalot oli, hiukan ehkä liian pieni paikka kesteihin.. ei varmaan oltu odettu noin paljon kansaa.. mutta eipä tuo haitannut vaikkei pääsytkään tamppaamaan kuunteleminenki piristi kummasti.. =) asia meininki..

Oli taas kivaa Sakkia oli paikalla älyttömän paljon, mikä oli kyllä aika ajoin vähän rasittavaa, esim just se baaritiskihässäkkä mistä tääl onki ollu jo puhetta..

O