Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- ...
- 250
- Seuraava »
Oisko mitn saumaa et toi Chipa harjais joskus hiuksiaan... Ihan järkkykauheet...
[q]henkka, 27.9.2006 12:59:
Eiku eks BB talossa vallitsekkaan ihan omat lait?
[/q]
Niin just sehän onki ihan sairasta avautua ikävistä asioista ja itkeä. Pistetään kaikki sinne taloon ja katsotaan kuka pysyy vittu hiljaa ja PLUR
[q]*Mirri*, 28.9.2006 23:20:
Ikävistä asioista pitää nimenomaan puhua ja itku helpottaa, mutta ihminen jolla on ton tason ongelmia taitaa olla väärässä paikassa ulisemassa. Jos sillä on nyt ihan oikeesti noin vaikeeta olla niin sillon pitäs lähtee meneen sieltä. Ei kukaan pakota olemaan. Se ei edes yritä osallistua ja kun muut yrittää jutella sen kanssa tai kysyy mikä on, niin se menee yksin ulisemaan sänkyynsä tai vaihtoehtosesti ei puhu mitn. Plur.
[/q]
Joo olen kyllä samaa mieltä että kannattaisi lähteä talosta jos on niin huono olla miltä nyt vaikuttaa.
auch, I stand corrected ....
[q]miikka, 29.9.2006 13:57:
Koska Sormella on huomionkipeä, epästabiili narsisti
[/q]
Eikö ihminen saa olla huomionkipeä, epästabiili? Enkä nyt kyllä todellakaan lähtisi puhumaan narsistista tässä yhteydessä. Ihminen ei saa olla sairas eikä se saa käyttäytyä ei terveesti, koska se tekee siitä huonon ja nolon ja ties minkä.
Kyllä taas ymmärtää miksi mielenterveys yms asiat ovat tabu.
[q]MiMoSa, 1.10.2006 22:38:
Eipä ollut ylläri toi Sorellan tippuminen. Toi oli ihan uskomatonta ettei se voi syödä ruokaa missä on valkosipulia sen takia että se sipuli narskuu hampaissa, mausta se kyllä olis tykänny. Hei haloo!?! Aikuinen ihminen näykkii ruokaansa koska sipuli narskuu hampaissa!*toktok* En ymmärrä.
[/q]
Jep. Tosin oli kyllä mun mielestä ihan yhtä lapsellista laittaa sitä sipulia tahallaan ruokaan ja esittää sen jälkeen että ohhoh kävipäs vahinko.
Olis sanonut se kaarlo sille sorellalle suoraan että laittaa ruokaan sipulia, koska ei halua syödä maustamatonta paskaa (kuulostaa aika ronkelilta sekin lausahdus).
Turha sen kaarlon itkeä kun sen ruoka ei maistu, ihan vitun hyvin tiesi ettei se sorella sitä ruokaa syö.
[q]ianna ei anna!, 1.11.2007 09:26:
Mua on alkanut ärsyttämään se Fabe joka kyl tosiaankin olis voinut lähtee ennen Piiaa.
Niko ja Sauli *sydän*
[/q]
Joo Fabe ulos. Hirveetä tekopyhyyttä. Niko ja Sauli on munki suosikit.
[q]Ninka, 1.11.2007 18:06:
jos sielt heitettäs kadi, piia ja fabe ulos ni mitä siel sit tapahtus??[/q]
Pakko kysyy, et mitä toi fabe siel talos saa muka aikaan? Sehän on koko ajan omissa oloissaan mutisemassa samoja juttuja.... Mä en kyllä saa revittyy siitä minkäänlaista viihdearvoo...
Ei ne Faben luomat tilanteet o enää ees outoja ku ne tietää jo kaikki. Samat "vitsit" päivästä toiseen. Se on vaan niin turha ihminen tuolla talossa. Ei kestä enää yhtään..*nauru*
Yks syy mun mielest tähä tylsyyteen on, että noi viikkotehtävät on oikeesti ihan syvältä...
Samaa mieltä edellisen kanssa eli jos joku tosissaan pystyy noin hyvin feikkaamaan kolme kuukautta 24/7 suljetussa tilassa, niin ansaitsee kyllä voiton moisesta suorituksesta.
[q]Kiito, 29.11.2007 08:53:
---
*Mirri*, 26.11.2007 22:18:
Samaa mieltä edellisen kanssa eli jos joku tosissaan pystyy noin hyvin feikkaamaan kolme kuukautta 24/7 suljetussa tilassa, niin ansaitsee kyllä voiton moisesta suorituksesta.
---
Onko se nyt automaattisesti poissuljettu asia, että joku
voi vaan yksinkertaisesti olla niin symppis kun Sauli on?
[/q]
Oon ite juurikin sitä mieltä et se on aidosti niin symppis, mutta koska spekulointeja feikkaamisesta on esitetty , niin totesin että mikäli joku noin hyvin onnistuisi muka feikkaamaan, niin ansaitsisi kyllä jo ihan siitäkin syystä voiton.
Oli pakko äänestää ekaa kertaa. Annoin ääneni Saulille ihan vain siksi, ettei Kadi voittais. Ja kun Niko on jo jääny kärjestä... Ja onhan Sauli symppis.
[q]Miinapiina, 2.12.2007 21:26:
mä en nyt osaa päättää kummalle annan ääneni, kadille vai saulille
[/q]
Ei tollast kuulu miettii. Saulille tietty.
Olipas aika aneeminen finaali. Ois tiputellu niitä ensinnäki pois sieltä pikkuhiljaa ja tohon loppuun oottelin kyllä jtn blingblingsadetta ja isompaa hypetystä. Nythän ne poistu sieltä ihan niinku kaikki muutki asukkaat.
Ainaki se Tuuli o saatava kiekumast sielt pois heti alkuunsa. Alexist en o saanu yhtään mitn irti eli sen vois kans nakata.
Ei ihan hirveesti tuonu yllätyksii noi äänestykseen nimetyt...
Wohoo! BB-kausi alkaa eli oman elämän voi heittää nurkkaan ja alkaa taas puida muiden ongelmia ja ärsyttäviä piirteitä. *aplodit**hihu*
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- ...
- 250
- Seuraava »