Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- ...
- 250
- Seuraava »
Edelliseen lisätäkseni, niin mimmi joi myös aamulla suuvettä josta johtuen kaikkien suuvedet takavarikoitiin. *pökr*
[q]anis, 27.10.2007 22:15:
Joo no kyl sil vaikuttais jokin päihdeongelma olevan... Kun kelailee nytki mitä se puhuu.
[/q]
Nimenomaan...*whaat*
[q]nethr, 28.10.2007 18:30:
Siis NYT on tullu missattua jotain ja paljon? WTF x 300!!!
[/q]
Eilisessä koosteessa se näytettiin kun se ryki vessas suuvettä vaikka se oli komennettu nukkumaan jo useeseen otteeseen ja sen oli sanottu rikkovan sääntöjä. Myöhemmi lähetykses takavarikoitiin kaikkien suuvedet koska Kadi oli niitä juonut.
Tellulellu ulos. Karseaa kuunneltavaa se "vitun" huutaminen kovalla ja oudosti painotetulla äänellä. Tollanen määrä "miiittäääää viiiittttuuuuaaaaa" huutoa on kyllä hirveän kuulosta, oli ääni mikä tahansa.
Kaiken lisäksi sen on pakko väännellä sitä turpaansa, kun puhuu/huutaa.
Huomionhakuinen vittuhuutojen perusteella. "Mut ku MÄ siis niinku vittu MÄ olin sillee et vittu tota niinku et miitääää viiitttuuaaaa!"
Sen jälkeen vois talosta häipyä Farbod. Jotenkin ylinöyrä ja tekopyhä. Joo on se nyt niin kamalan outoa, että joku nauraa vähän pidempään kun kaksi sekuntia (Kadista tais niin mainita, että saa naurukohtauksia). Se on varmaan todella epäterveellistä, se nauru, niinku hiihtosuuntakin.. No joo ei sais tällee kai höpistä MUTTA kun ärsyttää
[q]Tiinuliinu81, 26.9.2008 09:45:
---
casper-dj, 26.9.2008 08:57:
Eiks se Marianna tajuu jo et vois niellä tappionsa Teron suhteen.
---
Se on Marianne, Marianna tippui*blush*.
[/q]
jep, thanx*nauru*
Eiks se Marianne tajuu jo et vois niellä tappionsa Teron suhteen. "miks sust ei saa mitään irti , kertoisit milt sust tuntuu blaaa blaa" ei BB oo mikään fucking skolepsykologin sparri mis pitää joka aamu kertoo fiilarit ja kenestä tänään digaa ja kenest ei*nauru*
Samaan syssyyn menee Niko (joka häröilyssään tosin on ihan viihdyttävä) ja Andreas joka on ihan törkeen ärsyttävä! vissiin ihan fiksu noin niinku kirjanoppineeks ja yrittää hajottaa mm cherilyy joka ei kyl siihen monttuun taida dropata. Oiskohan kuitenkin niin et ainoat jolla oikeesti on paketti kasassa on Tero, Johan ja cheryl....no noist viimeks taloon tulleist ei voi tietty viel sanoo paljoo muuta kun et Masa näyttää bonjaavan tilanteen*piis*
Ade "jäbä"*ding* mä veikkaan et se on "lammas" kokoajan spiidaamassa
[q]remotion, 29.10.2007 16:24:
---
AnderS, 29.10.2007 16:12:
Ja noi pienet diivailut ja aamulliset mököttämiset sallitakoon kaikille kauniimman sukupuolen edustajille=)
---
on toi kyllä pilalle ja pihalle hemmoteltu mielestäni, prinsessaa voi leikkiä joskus, mutta ei todellakaan kokoajan.
[/q]
Joo jokaisella tytöllä on joskus trinsessahetkiä, mutta eniten mua nyppii siinä ihmisessä sen ääretön itsekeskeisyys. Kaiken on mentävä niin kuin se haluaa ja sen ei tarvitse ottaa mitn käskyjä/komentoja vastaan mistään suunnasta. Ihan sama kuseeko muiden hommat sen takia, ei sitä kiinnosta.
[q]Zenni, 27.9.2006 21:18:
Miks aina pitää kärjistää?
[/q]
Miks aina pitää vähätellä?
Toivottavasti Jenni lähtee. Tosin tuskinpa lähtee..
[q]Super-Kerttu, 8.9.2006 09:12:
Saako se heidi sanottua yhtään kokonaista ymmärrettävää lausetta tuolla olon aikana!? Mä en ainakaan oo vielä sellasta kuullut!?
Ja se Hena ja Kari sais häipyy sieltä.. Niiden irstailu aika olla oikeesti todella kuvottavaa! Siinä ei oo enää mitään hauskaa!
[/q]
Veit sanat suusta. Täysin samaa mieltä..
En ole myöskään kuullut Heidiltä yhtään ymmärrettävää lausetta.
Hena ja Kari sais todellakin häipyä..
[q]miikka, 8.9.2006 17:55:
Sarilla mukana, KOSMETIIKKA:
-pumpulipuikkoja
-muotoiluneste
-vanulappuja
-hiuslakka, 2 kpl
-sampoo, 2 kpl
-puhdistusnäyte, 7 kpl
-hainhammas, 5 kpl
-kasvovesi
-hajuvesi
-puhdistusnaamio
-hoitoaine
-meikkisieniä
-kuorintavoide
-hiuslenkkejä
-huulirasva, 3 kpl
-hiuspinnejä
-puuteri
-peili
-kampa, 2 kpl
-hammaslanka
-panta
-sähkörullat ja kiinnittimet, 23 kpl
-harja
-pumpulia
-hiuskiinne, 23 kpl
-meikinpoistoaine
-kosteusvoide, 2 kpl
-kynsilakan poistoaine
-kasvojenpesuaine
-kihara-aine
-hoitoaine, 2 kpl
-hammastahna
-deodorantti
-puhdistuslätkä, 2 kpl
-puhdistusnaamio, 2 kpl
-emulsiovoide
-hammasharja
-shaver
-beige kynsilakka
-pumpulipuikkoja
-meikkivoide
-puuteri, 5 kpl
-ripsiväri, 4 kpl
-kajal-kynä, 9 kpl
-valokynä
-ripsentaivutin
-kynsiviila, 2 kpl
-pinsetit
-luomiväri, 8 kpl
-sivellin, 5 kpl
-huulipuna, 4 kpl
-huulimatta
-terotin
-silmänympärysgeeli
-kynsilakka
-puhdistusstick
-e-pillerit, 4 liuskaa
-migreeninestolääke, 30 kpl
-allergialääke
-nuhalääke
-lääkepakkaus
*pökr*
[/q]
Mä nyt nus*in pilkkua. Sun listassa on mainittu useita asioita kahteen kertaan.. puuteri puuteri, kynsilakka kynsilakka, pumpulipuikot pumpulipuikot, hoitoaine hoitoaine...
Oli vaan jotenkin pakko
[q]miikka, 11.9.2006 19:35:
Itse ohjelmasta, ainakin mä olen hieman harmissani että Ari tippu. Vaikka en pitänyt miestä kovin viihdyttävänä, alkaa tuntua siltä että kaikki oikeaan keskusteluun kykenevät tippuvat ensimmäisinä pois talosta.. Sitten jäljelle jää vain tuo rymysakki millä ei ole kauheasti mitään muuta annettavaa, tyyliin Henri ja Mika.
[/q]
Veit sanat suusta..
[q]-Fuzzy-, 31.10.2007 23:08:
Must Piia on iha jees... Ei herätä mitään hirveitä vihan tunteita mussa, niinku näköjään kaikissa muissa. Fabe ulooooosss nyyyyt--->
[/q]
Mä kuulun näköjään sun kaa tohon vähemmistöön... Piia ei todellakaan oo mun suosikki mut mulle se on aika neutraali tapaus ja löytäisin kyllä talosta muita jotka pudottaisin ennen Piiaa.
Jouduin yks päivä jopa huomaamaan, että mussa on aikalailla samoja piirteitä aika ajoin ku Piiassa eli olisin talossa varmaan hyvinkin samanlainen.
Heh.. mulla näkyy BB koko ajan vaikkei ole tilausta voimassa
No ihan kiva
[q]K, 19.9.2006 21:40:
No ohhoh? Mä en vaan käsitä miten jonkun mielestä Tatu voi olla rasittavampi ku Mira. Sehän on just hauska ku se suhtautuu kaikkeen vähän sarkastisesti eikä oo ah, niin vakavissaan joka asiasta ku vaik just Mira. Miran lähtöö oon odottanu jo ekasta viikosta asti, mut hyvin se siellä on tähän asti pysyny...
Mira ulos!
[/q]
No mitä käsittämistä siinä nyt on jos toinen tykkää Tatusta ja toinen ei tykkää.
Mä myös haluaisin Tatun ehdottomasti ulos. Sen jälkeen Kaarlon.
Mirasta tykkään kaikista eniten.
[q]Fyraett, 22.9.2006 18:28:
joo!
Ja sit tilalle 5 naista ja 5 miestä vankilast
[/q]
Joo! sit katotaan miten niille käy
[q]Hansu, 22.9.2006 23:40:
Kunnon joukkolynkkaus heti päälle kun joku ilmaisee eriävän mielipiteen tästä BB-hypetyksestä ja uskaltaa jopa epäillä 24/7-katsojien aivokapasiteettia.
[/q]
Niin no jos mä alkaisin epäilemään sellasten aivokapasiteettia jotka ei ohjelmaa seuraa niin eiköhän se joukkolynkkaus tulisi sieltäkin päin.
[q]Cera, 26.9.2006 19:22:
Kyllä täytyy sanoo et naurattaa lukee noit tekstiviestejä mitä ihmiset on lähettäny tonne bb extraan :D
Saanko kysyä; millä tavalla Sorella TEKI Mikasta syyllisen? :DDDD
eiköhän se mika ihan itse tehnyt tehtävänsä..
[/q]
Niinpä. Mä en todellakaan ymmärrä miten jengi voi täälläkin syyttää tapahtuneesta Sorellaa ja ruikuttaa kuinka Sorella on pilannut talossa kaiken. Ja kuinka on niiiiiin väärin kun IHQ Mika lensi talosta ulos.
Siis mitä vit... en vaan tajuu
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- ...
- 250
- Seuraava »