Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

[q]Super-Kerttu, 29.8.2008 07:08:
Niko: "ruikuti, ruikuti, vali, vali, kukaan ei tykkää musta, kaikki saa musta ihan väärän kuvan, ruikuti, ruikuti.."

AAARGH! Mee himaan ruikuttamaan sieltä, mä en kestä tollasta saakelin marttyyri asennetta! "Mä olen bi ja siks kaikki syrjii mua.."

Ehkä sä oot vaan tyhmä!

*toktok*

Eli joo, mua on alkanut jo ärsyttää!
[/q]

Jee! En o yksin! Mä eilen illalla olin jo aivan kypsä siihen sen jaaritteluun ja narinaan.

[q]zaler, 29.8.2008 10:18:
( paitsi "enhän mä siis kato bb:tä" mut anyway :D )
[/q]

Et titetenkään katso, et tietenkään...*lohduttel*

Andreas on kyllä noussu mun suosikiks talossa ainakin tällä hetkellä. Alussa se jotenki ärsytti mua, muttei enää. Ja eilinen liikkishetki luonnollisesti viel nosti vähä sen pisteitä. Mahtaakohan se jättää leikin kesken ton uutisen jälkeen...? Toivottavasti ei, koska ainaki mun silmissä sillä on oikeesti hyvät mahdollisuudet voittaa koko BB.

Lintsi-show :)
Enismmäinen jakso oli kyl paras, hieman repesin kun näin :D
Muhahahaahaah.

Tän hetkisen äänestystilanteen mukaan Marko olis jäämässä ja Risto ja Minna lähtemässä...

Luoja miten tekopyhä toi Cheryll jaksaa olla. Leikkii tosi loukkaantunutta ku Risto anto ymmärtää et ois saanu silt MUKA pesää ja ku nyt kaikki luulee niin. Eiks se raukka o viel tajunnu et siel talos on kameroita...

Halkee kohta pää tohon Cherylliin. En vaan kestä...

Siis niinku Cheryll kokee siis niinku blondiläpät niinku rasistisina eikä o koskaan kokenu mitn vastaavaa. *pökr**justjoo*

[q]MissKoo, 7.10.2008 16:36:
Cheryll ulos! Voi elämä etten kestä ton naisen itsensä korostamista enää hetkeekään Siis asia kun asia, puhuttiin ihan mistä vaan, Cheryll kääntää AINA sen itseensä. Ihan jokainen kerta. Aaaaaarght, mikä tyyppi!
[/q]

Word.

Marianne on kyl kans jotenki muuttunu koko ajan ärsyttävämmäks. Ihme nillitystä ja avautumist koko ajan.

Täähän menee jo viihdyttäväks.

mä odotan edelleen sitä "big brothel"-sarjaa

[q]pirpeli, 1.9.2005 23:04:
- Aivan liian samanlaista porukkaa, ikähaarukka huono, siviilisäädyt samaa..
- Tuntuu et haetaan vaan henkilöiden välistä seksiä..
- Jotenkin latteaa.
- Huomasin senkin, että jotkut suomalaiset on aika tyhmiä..
- Antti A ja Timo on ihan söpöi.
- Vituttaa, etten ite päässy.
[/q]

Meinasinpas kirjottaa juurikin samat asiat

Toivomuksena olis, että nyt se Perttu äänestettäis pihalle! Syynä vain se, että Antti S. vois jäädä vielä taloon kiusaan niitä muita, kun siitä ei oikein tykätä.

Jos sais vähä hermojen raastelua ja kinaa aikaseks. Tylsää jos kaikki on vaan ihkukavereita.

Edit: APUA!! Mihin juonittel-hymiö on viety!!! *nyyh**grr*

Edit2: Ja grr... Anqqa kiusaa

Jos tuolt nyt lähtee noi kaikki vähänki kilarit/äänekkäät/viihdyttävät tyypit pois ni mitä katottavaa enää jää? Ei ketään kiinnosta katella ku niillon tosi kiva yhtä suurta perhettä- fiilis siel ja kaikilla on lepposaa. Kaikkihan haluu nähdä ku ne dokaa, naiskentelee ja tappelee. Se on sitä viihdettä josta tässä mun mielestä on kysymys.

Hei hei Antti S.! Terkkuja Janille!

Joo on kyllä menny maku aikalailla koko hommasta ku ei siellä tapahdu mitn. Ja tää kolhoosi viikkotehtävä on ehkä huonoin ikinä.

[q]MissKoo, 24.10.2008 18:40:
Anniina: Mikä on melankolinen? Juhlitaanko Suomessa halloweenia?

[/q]

Ois kiva tietää et montako sanaa sen ihmisen sanavarastoon oikeesti kuuluu... *pökr**nauru* Voiko oikeest olla noin tyhmä?

Ööö... siis mulla menee taas vähä ohi noi Cheryllin jutut. Se selittää että on kolmannesta luokasta asti ollu aina koulussa vähintää 8-16 välisen ajan ku valitsi kaikki mahdolliset lisäaineet. Nii ja lukiossa pahimmillaan aamukasista puoleenyöhän asti. Siis what? Mikä koulu on kahteentoista asti yöllä...? Enkä o myöskä kuullu et jo ala-asteella valittais kaikkia "lisäaineita". Korjatkaa toki jos olen väärässä...

Joo vähän kypsempiä ihmisiä vois laittaa taloon ens vuonna eikä niin että keski-ikä on 21. Ja samaten noi häädöt haluisin hoidettavan niinku ekoilla kausilla eli ettei niitä väliaikatuloksia koko aikaa ilmotettais siellä vaan se lähtijä tulis oikeesti kaikille sitte yllärinä. Esim. toi finaalilähetys oli maailman turhin katottava koska oli alusta asti selvillä kuka voittaa.

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O