Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- ...
- 250
- Seuraava »
[q]Galrav, 19.11.2006 22:37:
Reiluinta olisi mun mielestä Manki päästää takaisin taloon.
Häntä ei ole häädetty vaan poistettiin setvimään asioita, jos taustat ok niin takas taloon.
[/q]
Eikös se Heidikin poistettu eikä häädetty.
Mutta joo.. Jani vaikka takasin.
[q]Galrav, 19.11.2006 23:05:
Jep mutta se rikko sopimusta.
En ota sovinistin leimaa, mutta mikan häätöön ei omalta kannalta ollut syytä. Olishan se asia selvitetty myös BB:n jälkeen. Kyllä se mika olis sieltä tippunut aika pian sorella jutun jälkee muutenkin :)
piis.
[/q]
Mun mielestä Mikan lähtöön oli ihan suht hyvä syy. Nyt päästään takas tähän mikasorella keskusteluun *nauru*.
Saa nähdä onko se Mika ehdolla sinne taloon. Jos oikein ymmärsin, niin kaikki häädetyt asukkaat eivät ole ehdolla.
[q]Hyzenthlay, 27.11.2006 17:44:
Niin on ehkä vähäsen Sarikin, mutta se nyt on niin rehellinen keravalaispissis, että voitto vois mennä vaikka sille!
[/q]
Keravalais? Eikös Sari ole Kokkolasta. Vai onko toi keravalaispissis joku läppä tms. jota en vaan tajua.
[q]0-scar, 4.12.2006 12:24:
---
Zebir, 2.12.2006 03:03:
[size=9]ette kai te oikeesti oo tosissanne ton bb:n kanssa...?[/size]
---
Oon miettiny ihan samaa...seuraillu tätä topikkii ihan mielenkiinnolla ihan sen takii miten aikuiset ihmiset sekoo ja vaahtoo jostai tollasesta tyhjänpäiväsestä ja tylsästä ohjelmasta. Eniten huvittaa nää "SARPPAAA PIRPANA"-jutut..nojoo kuka tykkää mistäkin.
[/q]
Kyllä mä olen erittäin tosissani tän bb:n kanssa (voi ei, nyt oon sit vissii ihan tyhmä).
Eikö tän topikin lukeminen ole ihan yhtä tylsää ja tyhjänpäivästä kun kyseisen ohjelman seuraaminen.
Sä saat kiksit siitä, että seuraat meidän vaahtoamista täällä, me saadaan kiksit siitä, että seurataan kun jotkut vaahtoaa telkkarissa. Ihan samaan ihmisten kyttäykseen syyllistyt sinäkin
[q]Jna, 8.9.2005 09:38:
---
Super-Kerttu, 8.9.2005 09:37:
---
Jna, 8.9.2005 09:36:
---
Cera, 8.9.2005 09:25:
eilen näytettii vaiks kuin pitkää ku se yks jäbä vääns niitä hiuksiaan.
OLIKS SIIN JOTAI IHMEELLISTÄ VAI?
harmi ettei niil oo muuta näytettävää sitten.. huoh.
---
Sehän oli ihan paras läppä! Kaveri menee laittaa hiuksiaan ja pulaa niitä KAUAN ja sitten ku lähtee pois niin hiukset näyttää aivan samanlaisilta kuin alunperin..*nauru*
---
Ja sitä muotovaahtoa meni ihan sikana! Ja kaikenlisäksi se meni heti sen jälkee lepäileen siihen sohvalle!
---
Totta..suoraan nukkumaan..Tosin kurkki se vähän sinne pinkkiin makkariin..*nauru*
[/q]
WTF tehän ootte ihan koukussa!!!!
[q]satumetsä, 20.9.2007 23:53:
---
lostgone, 20.9.2007 23:21:
Kuinka tosissaan kannattaa ottaa jonkun rooli BB-talossa? *ding*Pienet ylilyönnit o kivaa lisää muuten tylsään meininkiin, aikuisten roolileikeissäkin. Varsinkaan jos kukaan ei o vaarassa.*joo*
---
Mua itseäni ei ihan kaikki ylilyönnit viihdytä, eikä ne kaikki ole mitään kivaa lisää mun mielestä. Meillä kaikilla makumme.
Jos se susta oli kivaa, niin ok, mutta musta ei ollut.
[/q]
Mullakin tuli ihan paha olo kun katsoi tota Hekan pomottelua. Siis hirveää alistamista, meni sillä nyt homma vähän överiksi. No onneksi asiaan puututtiin melko nopeasti (?).
Nyt en tiedä kumman toivoisin lähtevän seuraavaksi, Heli on aika tylsä mut Heka on niin inhottava, et sitä ei kyl enää jaksais katella :-/
[q]Lyylikki, 19.9.2007 22:21:
HAHAHAHA...kävipä pieni lapsus noille Subilla. Ei tainnu kaikki ollu vielä antaneet ääniä, mutta jo ne on Heliä ja Henriä pudottamassa :D
[/q]
Aiinakin eilisessä extra-lähetyksessä sanottiin, että äänestyksessä olevat kerrotaan tämän päivän extrassa, eli ei ollut kämmi... ja niin on ollut aiemminkin. Vähän hölmöä kuitenkin, ei mitään jännitystä...
Nyt täytyy kyllä myöntää, et mä oon ihan koukussa! Ekan kauden katoin aika aktiivisesti, mut viime vuoden BB:t meni ihan ohi kun vietin puol vuotta sängynpohjalla yrjöten. Mut tää kausi pitää sit katsoa sitäkin aktiivisemmin :D
Maria on kyl ihan onneton tapaus, sen vois passittaa pian kotiin. Eikka taas on niin limanen et pitää melkein sormien välistä katsoa, kun on niin paha myötähäpeä, mut onhan sillä viihdearvoa.
Mut olis voinut tosiaan vähän erilaisempaa porukkaa ottaa mukaan. Ensisilmäykseltä suurin osa vaikuttaa bilettäviltä sinkuilta, mut eiköhän persoonallisuuksissa eroavaisuuksia kuitenkin ole.
Vähän himottais toi 24/7 hankkia, mut jos nyt kuitenkin pysyis kohtuudessa...
[q]plink, 2.9.2007 22:42:
--
ps. ai siellä on joku lunttu ehtiny jakaa persettä jenggille jo raskausepäilyn arvosesti vai. mitä onhan toi nyt jo jotain 2 päivää ehtinyt pyöriäkin:D
[/q]
Tän päiväisessä ohjemlassa sanottiin, et joku oli pyytänyt raskaustestin... No jos raskaana oliskin, niin olis kyllä ollut ennen tuota ohjelmaa, ei se niin äkkiä testissä näy :D
Nyt on alkanut vähän nousta suosikkeja ja inhokkeja: Henri on tosi ärsyttävä ja Aki vähän leuhka, mut menettelee. Tiina ja Kadi on suosikkeja. Saulikin vaikuttaa mukavalta, mut on jäänyt ihan taka-alalle...
Mut Heka ei kyl ihan pysy roolissaan, siinä pelissä se luki sääntöjä ja selosti kaikille... No voihan 5 v osata jo lukea, muttei ihan tohon tyyliin kuitenkaan. Hekan vaan täytyy näköjään päästä neuvomaan aina!
Miten tällähen höpöhöpö sarja voi luoda näin monta sivua keskustelua.
Samaan aikaan Suomea ollaan lopettamassa valtiona (Ole aform hiljaa me katotaan big brotherii)
*toktok*
Big brother - making ppl stupid since...
Siellä ne nyt seisoo alusvaatteisillaan pihalla ku esat mässäilee :DD Aah toi käpän kroppa <3
BB:n brittiversio toimi*joo* Suomen BB EI toimi *eiei**igor*
Jes jes JES jokohan tosta Tuulista vihdoinki päästäis eroon!
[q]*Mirri*, 5.11.2008 11:37:
---
MesMeRise, 4.11.2008 22:32:
Olisko se Ruotsin kruuna...
Englannissa käytössä on dollari...
aaaaaa, tappakaa mut
---
Herätti ihan vaan pientä hilpeyttä ja myötähäpeää myös täällä. En oo itekkä aina ihan laatikon terävin veitsi, mut...
[/q]
Joo siis olen itse palikka, mut toi menee jo... ei tollasta voi olla olemassa.
SARIII iha kipee leidi..!! *aplodit**plur*
http://irc-galleria.net/view.php?nick=eino1suuri
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- ...
- 250
- Seuraava »