SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

[q]sapeli, 2.10.2006 22:47:
Täällä pitkästä aikaa ja jopa hiukan yllättäen.

Rakastan. *sydän*
[/q]

*hali**hihu* Vähänkö oon iloinen siun puolesta *sydän*

heh meil oli muute puoliepävirallinen päivä viime lauantaina vuosi siitä kun tunkeuduin tonin poikamiesboxiin ku kuski jätti mut lahteen ku olin liian kännissä voi elämä.. ihana mies miulla *sydän*

Minä ja tämä luukku ei sovita yhteen. Sitten kun löytyy punahiuksinen poliitikko jolla on nenärengas (keskellä) niin katsotaan uudestaan.

2,5 vuotta tuli täällä oltua, nyt pitää lähteä etsimään uusia polkuja

En ois uskonu kuulevani ja pääseväni sanomaan sitä näin nopeesti, mutta soikoon, oon rakastunu *sydän**tirsk*

Tän luukun perusteella seukkaus on yhtä *sydän**sydän**plur**sydän**pihkassa**sydän**plur**sydän*

Näinkin kyyniselle ihmiselle ihanan 'einiintäydellinen'-suhde toimii paremmin. Ei saa pahoinvointeja yli-imelyydestä;)

[q]embie, 23.7.2008 01:27:
20.7. ja vuosi täynnä *sydän* Juhlistettiin meitä Saksan korkeimmalla huipulla, Zugspitzellä.
[/q]

Oih, ihanaa!

[q]Verano, 26.10.2006 14:31:
---
mayah, 26.10.2006 12:11:
Ihan kiva lokero on tämä

---

[/q]

[q]Sunflower, 25.10.2006 11:06:
Tän luukun perusteella seukkaus on yhtä *sydän**sydän**plur**sydän**pihkassa**sydän**plur**sydän*

Näinkin kyyniselle ihmiselle ihanan 'einiintäydellinen'-suhde toimii paremmin. Ei saa pahoinvointeja yli-imelyydestä;)
[/q]
joo vähän jotain kakkaakin pitää lentää, että pystyy kestää toista pidempään

liian hyvin menevistä suhteista on onneks yks biisikin mitä voi kuunnella kun ällöttää liikaa.. se on björkin hyper-ballad.. meikä kuuntelee sitä aina silloin kun alkaa itteenikin ällöttää hempeily ja sana me*lmao*

[q]Sunflower, 25.10.2006 11:06:
[/q]
Mutta silloinhan se "ei-niin-täydellinen"-suhde on sulle just se täydellisempi. "Täydellinen suhde" tarkoittaa jokaiselle ihmiselle eri asiaa. Ei kaikille sovi ihku-plurraus. Mä myös haluan suhteeni pienellä kitkalla; se pitää elämän mielenkiintosena.

Kuuluuko sitte erota ku suhde alkaa tuntuu siltä et, ei tässä mitään tapahdu, eikä tässä oo mitään mielenkiintosta

[q]MesMeRise, 26.10.2006 16:36:
Kuuluuko sitte erota ku suhde alkaa tuntuu siltä et, ei tässä mitään tapahdu, eikä tässä oo mitään mielenkiintosta
[/q]

Tuleehan se arki vastaan joka suhteessa. Ihan sama kuin kiihkeä se on alussa ollu niin sitä sanotaan vaan vakiintumiseksi=)

Tää on oikein hyvä luukku. Tykkään *sydän*

ah, l'amour

Tänään voisi vähän juhlistaa

*toktok*

Huomenna 2kk *sydän* Samaan aikaan ihanaa ja pelottavaa kun jokainen päivä tuntuu tuovan toista lähemmäs ja tekevän "meistä" todellisemman kokonaisuuden... Ei todellakaan tunnu siltä että oltais oltu yhdessä vasta kaks kuukautta, on niin itsestäänselvän tuntuista että kuulun tuon yhden kanssa yhteen.

[q]noena, 31.10.2006 13:22:
*toktok*
[/q]
Que?

6 kk tuli muistaakseni tuossa viime viikonloppuna *sydän*
rakastan...

Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*

O