SEUKKAUSLUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- ...
- 138
- Seuraava »
[q]Kirsikka, 30.8.2006 20:54:
Niin joo, mentiin kihloihin tossa reilu kuukaus sitten :) vielä täytyis järjestää sukulaisille kahvikekkerit asian tiimoilta...
[/q]
Onneks olkoon!
Sinkkuluukku jäi taakse, ja astun ekaa kertaa useampaan vuoteen tälle puolelle aitaa <3
[q]dubious, 31.8.2006 13:49:
Sinkkuluukku jäi taakse, ja astun ekaa kertaa useampaan vuoteen tälle puolelle aitaa <3
[/q]
tervetuloa. niin ja onnea orastavalle suhteelle.
Kihloissa *sydän*
Niin joo, mentiin kihloihin tossa reilu kuukaus sitten :) vielä täytyis järjestää sukulaisille kahvikekkerit asian tiimoilta...
[/q]
Kovasti onnea, ihana juttu *sydän*
Jeh, viikonloppu edessä n. 6h päästä kullan kanssa <3
Pakko munkin tulla ekaa kertaa tänne hehkuttaa!
Me ollaan miehen kanssa oltu ensi viikolla 3 ja puoli vuotta!*sydän* Nopeesti toikin aika mennyt, kun nyt miettii...Juurihan me vasta tavattiin, wtf??
Mussukka olet ihanin. Tiedän et luet tätä!*plur*
My first, my last, my everything*nuotti**pus*
[/q]
Onneksi olkoon sekä sulle että Tonille. Hieno juttu!
poju juuri tekstasi, on kiinni tämän viikonlopun. kuulosti niin kurjalta, että tekis vaan mieli mennä ja rutistaa.
"valmis oon vaikka armeijaan yks kaks.."
[q]Zenni, 31.8.2006 14:34:
Onnittelut!
Itelle tulee pian 9kk täyteen täällä..on ollu kaiken sen hampaiden kiristelyn ja epämieluisten kompromissien arvoista
[/q]
Joo ittellä on kanssa jo kasassa 5kk kivan tytön kanssa... on se välillä aika vaikeeta intin kanssa pelailla samaan aikaan :(
nyt on otettu sen verran pysyvämpi kiinnitys tänne puolelle, että siviilisäätykin muuttui.
onnellisesti täällä*sydän*
miks vitussa on niin vaikeeta pysyy onnellisesti täällä?!
[q]onni3mk, 11.9.2006 10:48:
Miks tää luukku on täynnä pluristelua ja muuta positiivista ja sinkkuluukku melkein täynnä vaan murjottamista ja negatiivisia juttuja?
Ois kiva jotenkin, et molemmissa olis luukuissa ois molempia. Ite ainakin voin sanoa, ettei tää seurustelu oo mitään ruusuilla tanssimista. Aika kaukana siitä. Ehkä mä seukkaan väärän tyypin kans, mut kattelaan nyt vielä hetki.
Toki niitä pluristeluja on kans, mut siis...
Tajuskohan kukaan mun pointtia
[/q]
Mjuu Suhde se vasta duunia onkin :)
[q]onni3mk, 11.9.2006 10:48:
Miks tää luukku on täynnä pluristelua ja muuta positiivista ja sinkkuluukku melkein täynnä vaan murjottamista ja negatiivisia juttuja?
Ois kiva jotenkin, et molemmissa olis luukuissa ois molempia. Ite ainakin voin sanoa, ettei tää seurustelu oo mitään ruusuilla tanssimista. Aika kaukana siitä. Ehkä mä seukkaan väärän tyypin kans, mut kattelaan nyt vielä hetki.
[/q]
No itse en ainakaan viitsi tänne julkisesti tulla parisuhteeni pahimpia
ongelmia tilittämään, koska toinenkin osapuoli lukee ahkerasti klubbaria.
Siitä mahdollisesti seuraisi vain lisää ongelmia.
Parisuhteessa on kuitenkin aina kaksi ihmistä, joita asiat liikuttaa
ja sinkkuillessa vain yksi. Silloin ei siis voi loukata toista kirjoituksillaan.
Voi siis rauhassa marista, että sinkkuilu on perseestä, mutta mitähän
kävis jos mä täällä marisisin et seurustelu on perseestä...? Ei varmaan
tarviis enää kauan seurustella.
Toki mä voisin tänne vitutuksissani kirjoittaa et kulta on ihan apina,
mutta ehkä parempi puhua niistä ongelmista kotona kahdestaan kuin
puida julkisesti.
Eri asia tietysti jos toinen osapuoli ei klubbaria käytä, eikä näin ollen
ole kirjoitteluista tietoinen... Ja voihan seurustelun negatiivisia puolia
toki tuoda esiin toista loukkamattakin...
[q]Fea, 9.9.2006 20:26:
onnellisesti täällä*sydän*
[/q]
Katos, onneksi olkoon*hali*
Tää on aika kiva paikka*iloinen* Harmi kun ei sitä aikasemmin saanut kokea, mut hyvää kannattaa näköjään odotella *sydän*
[q]Elmiira, 12.9.2006 20:11:
--klips--
[/q]
Miksi täällä tarttis ruveta toista osapuolta haukkumaan? Eikö rakentava keskustelu asioista kävisi täälläkin niinkun se käy parisuhteessakin.
En mä tarkoita, että täällä tarvitsis alkaa ruotimaan toisen osapuolen huonoja puolia ja mitä se nnyt taas on tehnyt väärin vaan ehkä antaa vinkkejä toisille, miten niistä vaikeuksista pääsee yli ja miten vaikkapa rakentavasti riidellä tai hoitaa mykkäkoulut yms.
Ihan samalla tavalla kun sille toiselle osapuolelle ilmaisee ärtymyksen, kun se taas tuli myöhässä sovittuun tapaamiseen sen vois ilmaista täälläkin. (Ok, huono esimerkki, en tiedä tajusko tosta edes pointtia, mut en parempaa keksiny)
[q]onni3mk, 12.9.2006 22:06:
---
Elmiira, 12.9.2006 20:11:
--klips--
---
Miksi täällä tarttis ruveta toista osapuolta haukkumaan? Eikö rakentava keskustelu asioista kävisi täälläkin niinkun se käy parisuhteessakin.
En mä tarkoita, että täällä tarvitsis alkaa ruotimaan toisen osapuolen huonoja puolia ja mitä se nnyt taas on tehnyt väärin vaan ehkä antaa vinkkejä toisille, miten niistä vaikeuksista pääsee yli ja miten vaikkapa rakentavasti riidellä tai hoitaa mykkäkoulut yms.
Ihan samalla tavalla kun sille toiselle osapuolelle ilmaisee ärtymyksen, kun se taas tuli myöhässä sovittuun tapaamiseen sen vois ilmaista täälläkin. (Ok, huono esimerkki, en tiedä tajusko tosta edes pointtia, mut en parempaa keksiny)
[/q]
Joo, siis mulla tais aiemmin mennä pointti ohi,
mut nyt tajusin mitä tarkotit: Keskustella siis yleisesti
asioista mitkä seurustellessa ärsyttää, eikä mistään
henk.koht. ongelmista. Miks ei. Olihan täällä se vessapaperi
keskustelu tuossa taannoin (kummin päin vessapaperirulla
kuuluu laittaa? Kun ärsyttää, kun toinen laittaa sen aina väärin.)
Ps. se kuuluu laittaa niin, että paperi on ulospäin,
ei seinän puolella. Niin sitä on helpompi ottaa.
[q]Elmiira, 12.9.2006 23:01:
Ps. se kuuluu laittaa niin, että paperi on ulospäin,
ei seinän puolella. Niin sitä on helpompi ottaa.
[/q]
so true!
I love you long time!*sydän*
Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53