SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

[q]mayah, 26.10.2006 12:11:
Ihan kiva lokero on tämä
[/q]

U don`t say?

[q]noena, 1.11.2006 18:28:
---
alphamagic, 1.11.2006 18:24:
---
noena, 31.10.2006 13:22:
*toktok*

---

Que?

---

nimen omaan !
[/q]
aaaa...

[q]Jone, 1.11.2006 19:21:
---
MesMeRise, 26.10.2006 16:43:
Ei tää taida olla sellasta vakiintumista mitä mä haluun. Jos se tarkottaa sitä et ainoo huvi on se et "menenpä päiväunille"

---

WTF - junnut ei vaan tajuu et yhteiset päikkärit on parhautta.
[/q]

Mut mun mielestä ne ei oo enää päikkärit ku töistä päästyä (klo 14) nukutaan perjantai iltana johonki 8 ja sitte todetaan et en jaksa enää lähtee mihinkään *narinarinari* ja sitte 9 takas nukkumaan

[q]mayah, 1.11.2006 19:24:
---
Jone, 1.11.2006 19:21:
WTF - junnut ei vaan tajuu et yhteiset päikkärit on parhautta.

---

Ja miksi taas kutsuttiinkaan erittäin väsynyttä kesken päikkäreitten väkisin herätettyä kärttyistä tyttöystävää?
[/q]

Mut just eilen viimeks herätettiin silleen et torkahdin sohvalle ja toinen huutaa kurkkusuorana HERÄÄ!!! Olin ehkä ministi kärtty loppuillan

[q]Zenni, 7.11.2006 16:26:

Aaaww oonks mä sun poiccis
[/q]

Oikeemman puutteessa. :D

[q]KooKie, 7.11.2006 15:54:
Mun ja Zennin "parisuhde" on tän testin mukaan 5 -vuotinen, vaikka ollaan oltu ystäviä vasta 3-vuotta. :D
[/q]

Aaaww oonks mä sun poiccis

Vuosien ystävyys ja nyt saman katon alla kuus viikkoa.
Eikä vois enää paremmin mennä...*plur**sydän*

Parisuhteen henkinen ikä: http://www4.hs.fi/parisuhdetesti/

Herätti Hesari aamutuimaan sen sisäisen Setalaisenkin, jonka olemassaolosta en edes oikeastaan tiennyt..

Miks joku pitää ylipäänsä herättää? Ja jos pitää niin se pitää tehdä rapsuttamalla tai jotain muuta silittämistä muistuttavaa... ei tuu kärttysiä tyttöystäviä.

[q]miikkah, 7.11.2006 07:32:
Parisuhteen henkinen ikä: http://www4.hs.fi/parisuhdetesti/
[/q]

Toi nyt tuntuu heittävän vähän mitä sattuu
loppuyhteenvetoon

[q]mayah, 10.8.2008 10:24:
Kihloissa *sydän*
[/q]
Onnittelut

Tänne siis. Eipä siitä sen enempää tällä erää, olo on tossa ->

Vaikka onhan tässä paljon enemmän mutkia matkassa, kun mitä aikasemmin on selvitelly tai selviyttänyt. Eipä silti, on vain tilanteita ennen ratkaisua (suora käännös probleemasta)

[q]kml, 25.10.2006 11:01:
En ois uskonu kuulevani ja pääseväni sanomaan sitä näin nopeesti, mutta soikoon, oon rakastunu *sydän**tirsk*
[/q]
Oih

Pari kuukautta ja vuosi täynnä yhteiseloa *sydän* Rakastan sitä ihmistä enkä voi saada tarpeekseni. *sydän*

sydän rikki revittynä ja kyyneleet silmissä poistun täältä...ei vittu

[q]SyndroDome, 11.11.2006 22:25:

No höh Jos yhtään lohduttaa, niin täältä tulee! *antihali**lohduttel**hali**hymy*
[/q]

Kiitos

Tänään tasan vuosi täällä *sydän* Kaikkea sitä tuolta paikallisen baarin karaoke-perjantaireissuilta löytää

*eikä* *toktok* Mitähän ihmettä täällä taas tapahtuu..
Että semmonen sotku sitte..
Jännä ku joskus riitelevät itsensä kanssa ihan omin nokkineen molemmat osapuolet, eikä kumpikaan tiedä mistä toinen riitelee.

[q]Elmiira, 10.11.2005 13:46:
Sunnuntaina tulee 1 vuosi täyteen *sydän*

Rakastan *sydän*
[/q]

Eilen -> 2 vuotta *sydän*

Rakastan sua kulta!

Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*

O