SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

Ollaan oltu murun kanssa 2vuotta ja 3kk ja vielä jatkuu ja jatkuu ikuisesti *sydän*
mainitsemisen arvoista on sekin että kihloihin mentiin 15.10.06
*plur**sydän**plur*

[q]KooKie, 24.2.2007 20:21:
---
KooKie, 28.4.2005 11:53:
Ois kyllä pitänyt ihan suosiolla pysyä tuolla SINKKULUUKUSSA kert elämä on sata kertaa helpompaa niin Hyvä tyttö. Vaan mitäpä valittaa, poika on kuitenki ehk ihanin ja parasta mulle. *sydän*
---
Oh teh good "old" memories - taisin jo vappuna heivata ton pojan mäkeen.
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
[/q]

LOL.

[q]Piiuzki, 18.11.2006 13:14:
Ollaan oltu murun kanssa 2vuotta ja 3kk ja vielä jatkuu ja jatkuu ikuisesti *sydän*
mainitsemisen arvoista on sekin että kihloihin mentiin 15.10.06
*plur**sydän**plur*
[/q]

aij, hitto vau onnee apuu. <3

*piis**plur*

[q]Puistokemisti, 18.11.2006 23:10:
Oh my god!!1

Onko siitä jo oikeasti niin kauan??

Huh, aika lentää.

*hali*Onnittelut teille molemmille.
[/q]

Kiitos

Onhan siitä,
niin se aika vaan juoksee.

Pakko sohaista :D

http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135236119553.gif

[q]Epicuros, 11.4.2009 17:39:
Jos joku suhde, niin tämä vie avioliittoon asti *sydän*

On tärkeää tiedostaa, sekä arvostaa sitä onnellisuutta mitä tämä suhde tuo molemmille ja siitä on todellakin hyvä pitää kiinni. Tämän eteen tehdään myös työtä, joka on sanoinkuvaamattoman palkitsevaa varsinkin niinä hetkinä, kun tarvitsee toista.

/darraspeak
[/q]

Muih. *sydän* Ootte te kyllä ihania.

[q]petri m, 21.10.2006 18:07:
reippaat 2 vuotta jo takana. monia aitoja kaadettu ja monia edessä. mut silti yhdessä *sydän*
[/q]

Tää on paras luukku ikinä *sydän*
Mut kai se riippuu kenen kanssa tässä luukussa on.

Jumaliste, nyt vasta älysin että tässä on päälle neljä kuukautta menny murun kanssa, aika vaan menee eikä sitä huomaa

Ihanaa huomata, että joka päivälle riittää paljon pusuja ja haleja *sydän*

Seukattu ollaan ja yks lapski aikaansaatu! elämää vaa paranee koko ajan! parin viikon päästä päästään muuttamaan omaan kotiin!! ja pian se farmariautoki koristaa pihaa.. Vielä puuttuu se kultainen noutaja ja poikalaps ;) Rakastan Rakastan Rakastan!!!

2 vuotta

Voi ku oon Rakastunu *sydän*

Nyt oltu yhdessä jo yli vuosi ja asuttu yhdessä 7kk.Tunteet vaan vahvistuu *sydän*

Mutsi jutteli mulle jouluideoista (eka joulu kullan kans) ja sano et ekana jouluna voitais sen mielestä olla kummatki omas kotona ellei kulta halua meille tulla, mut sitte ens jouluna ja ku "ollaan yksissä" (eli se puhuu jo avoimesti että sitteku asutaan yhessä) niin on eri juttu ja tietty ollaan joulutkin yhessä. :) *sydän* Eipä oo kauaa ni on vuosipäiväki.

3. Joulu yhdessä *sydän*

ensimmäinen joulu yhdessä rakkaan kanssa ja kaikki on täydellistä *sydän*

10kk takana ja oon kyllä ensimmäistä kertaa elämässäni ihan rakastunut. Kerrankin on löytynyt joku jonka kanssa on oikeasti hyvä olla *sydän**hihu*

Tää on kyl kiva luukku*blush*

Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*

O