SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

[q]Tiikerriii, 13.9.2006 10:28:
miksi pahoittaa toisen mieli pienestä mitättömästä asiasta?
[/q]

pienistä huomauttelu ja yleinen vittumaisuus voi olla myös oire jostakin muusta kun itse asioista, joista huomauttelee. suhde ei mene hyvin, huomauttelija on stressaantunut yms tms.

mäkin uskallan ehkä hiippailla tälle puolelle...kohta puoli vuotta ja aivan todella rakastunut *plur*...mä nyt toivon et tää jatkuu viel pitkään sillä olen aika vaikea ihminen parisuhteessa *eikä*...

mä haluun tänne*tirsk*

[q]sapeli, 2.10.2006 22:47:
Täällä pitkästä aikaa ja jopa hiukan yllättäen.

Rakastan. *sydän*
[/q]

[q]Sand3, 3.10.2006 09:23:
mäkin uskallan ehkä hiippailla tälle puolelle...kohta puoli vuotta ja aivan todella rakastunut *plur*...mä nyt toivon et tää jatkuu viel pitkään sillä olen aika vaikea ihminen parisuhteessa *eikä*...
[/q]

No mä voin heittää tänne "antipluria" xD

Meillä menee kyllä mahtavasti avoni kanssa. Oli juuri 3vk yhteinen loma, josta 2vk tunisiassa. Muuten mies vaan on liian paljon duunissa. 2 duunia + satunnaiset keikat on vähän liikaa. Kuitenkin hän pyrkii kaiken vapaa aikansa olemaan mun kanssa. Sekään ei ole hyvä minusta, kun hänellä ei jää lainkaan kavereille aikaa o_O Ääh, musta olis kiva tehä kaikkii hauskoi juttui esim. käydä teatteris, stand up-komiikkaa, näyttelyitä ym.. ei välttämättä aina bileileitä ja koti-iltoja. Mutta eihän se käy, kun herra on viikonloput töissä :( Prkl, ja tammikuussa se lähtee inttiin :' (

[q]Norb, 3.10.2006 09:53:
ja tammikuussa se lähtee inttiin :' ( [/q]

toi intti on kyl aina vähän ikävä juttu...

[q]sapeli, 2.10.2006 22:47:
Täällä pitkästä aikaa ja jopa hiukan yllättäen.

Rakastan. *sydän*
[/q]

teretulemast...

[q]Tuuli, 3.10.2006 13:46:
---
Danskuh, 3.10.2006 09:26:
mä haluun tänne*tirsk*

---

nii.. ja ois kyl ihana jos löytyis joku sellanen et ite ihastuis oikeen kunnolla :) mut yleensä just sillon ku vähiten odottaa..
[/q]

JUU EI KANNATA HENGITYSTÄ PIDELLÄ..OISIN JO AIKA PÄIVII SIT MUUTTUNU SINISEKS.. :)

[q]Loyal, 2.10.2006 23:25:
---
kap-pu, 2.10.2006 22:59:
---
Tiikerriii, 13.9.2006 10:28:
miksi pahoittaa toisen mieli pienestä mitättömästä asiasta?

---

pienistä huomauttelu ja yleinen vittumaisuus voi olla myös oire jostakin muusta kun itse asioista, joista huomauttelee. suhde ei mene hyvin, huomauttelija on stressaantunut yms tms.

---
No ei se välttämättä huonostikkaan mene, voi olla vaan jotain ongelmia, ja huomauttelu voi olla myös eräänlainen pahan olon ilmaus ja avun huuto, jos sitä apua ei osaa muuten pyytää.
Mun mielestä parisuhteessa toinen on sitä varten että sille pitää kiukuta tai vittuilla jos on huono olo ja toinen ei siitä suutu vaan yrittää ymmärtää ja auttaa. Tietty jos pitempään tuiskii tai pahoittelee toisen mieltä, siinä voi olla jo muutakin tekeillä...

Tosin mitä mä täälä ohjeita annan, ku kuulun tonne vitun sinkkuboxiin... Sori eksyin..
[/q]

Tietenki pitää olla tukena ja kuunnella jos toisen on paha olla...eihän kyse siitä ollutkaan..eihän..vaan turhan päiväisistä huomautteluista ....oli se syy sen takana mikä hyvänsä se ei ole koskaan kivaa

[q]vinsku, 23.2.2007 00:32:
se vaan pelaa Battlefieldii, mut ei se mitää kuhan voin kattoo telkkuu!
[/q]

Battlefield
Taidanpa samantien panna sen paloiksi ja postittaa Peruun.

Ei siinä mitään, jos toinen pelaa, mutta kun se pelaa ILMAN LUUREJA
ja sitä järkyttävää mökää on turha yrittää kaksiossa paeta.
20 asteen pakkanen, kun ei salli uloskaan pakenemista kovin pitkäksi aikaa...

Telkkariakaan on turha kuvitella katsovansa siinä mekkalassa.
Tai katsoa voi, mutta mitään ei kuule.

1 v ja 2 pv vois olla hyvä peruste
ensimmäiselle ja viimeiselle kontribuutiolle
tähän topikkiin

Mee like a lot *sydän*

[q]akir0, 29.6.2007 20:26:
---
akir0, 30.6.2006 08:35:
---
akir0, 30.6.2005 07:49:
2v <3

---

3v <4 *sydän*

---

4v o/
[/q]

5v ja aamupalaksi kävin tarjoamassa kullalle sormusta ja vastaus oli positiivinen <3

http://www.akir0.com/sormus01.jpg

[q]akir0, 29.6.2008 21:25:
---
akir0, 29.6.2007 20:26:
---
akir0, 30.6.2006 08:35:
---
akir0, 30.6.2005 07:49:
2v <3

---

3v <4 *sydän*

---

4v o/

---

5v ja aamupalaksi kävin tarjoamassa kullalle sormusta ja vastaus oli positiivinen <3

[/q]

Onneksi olkoon!

Ihan meinas unohtua, 3v 2pv täynnä *sydän*

[q]Käenpoika:
Okeesti mitä huonommin menee ni sitä enemmän kaikki naiset on susta kiinnostuneita... joskus kusin housuun ja sammuin rappukäytävään ni yks mummo ”kylvetti” mut...
[/q]
Pelimies on erimies.*nauru*

täältä löytyy yksi todella onnellinen tyttö *sydän*

[q]keijukainen, 29.6.2008 22:17:
täältä löytyy yksi todella onnellinen tyttö *sydän*
[/q]
Onnea teille molemmille!*hali*

*sydän* 1v 7kk *sydän*

Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*

O