SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

[q]coolcat82, 15.8.2006 13:17:
Yli 8kk jo Nyt vaan kun kulta toi levysoittimensa mun kämpille niin ei se enää huomaa muuta kun ne. Eli mikä avuksi??? Alanko mä polkkaamaan himassa 24/7 ?? Ehkä siihen tottuu äkkiä...
[/q]

Ai vihdoin... No hyvä niin...

Ja et voi valittaa, itse halusit

[q]Sallakat, 15.8.2006 14:56:
---
vinsku, 7.8.2006 01:44:
Tuntuu vaan niin ihanalta kun nukahtaa yöllä käsi kädessä tai kainalossa ja herää yöllä siihen että ote on irtautunu ja sitte ottaa sen käden syliin taas *sydän*

---

noin se meni meilläkin aluksi. Sitten ekan n. vuoden jälkeen tajuttiin, ett jumalauta tulee kuuma on kylki kyljessä kiinni. Nykyään osataan nukkua sujuvasti rakastuneina myös pienellä viilennysraolla
[/q]

mekin alussa nukuttiin noin. nyt pidetään joo tota viilennysrakoa. on kiva maata sylikkäin, mutta sitten erkaantua kun nukkumaan rupeaa. muuten olisi miun hiuksetkin pojun suussa tai mie makaisin hään käden päällä ja se puutuisi tai muuten vaan oltais ihan sotkussa. kainaloon ja syliin sitä pääsee hereillä ollessaan ihan tarpeeksi.

[q]vinsku, 15.8.2006 14:35:
---
luode, 15.8.2006 12:23:
mie oon inttileski.

---

I/06 santahamina-leski täälläkin puolikas toimii alikersanttina TJ 140 jotain. :D
[/q]

II/06, tavotteena TJ 326, että mo.

[q]luode, 15.8.2006 16:47:
---
vinsku, 15.8.2006 14:35:
---
luode, 15.8.2006 12:23:
mie oon inttileski.

---

I/06 santahamina-leski täälläkin puolikas toimii alikersanttina TJ 140 jotain. :D

---

II/06, tavotteena TJ 326, että mo.
[/q]

Tavoitteena.. hui :D Mut hei ltj enää kolme! (lomaan tänään jäljellä)

[q]vinsku, 15.8.2006 17:16:

[/q]

ei oo. gines tää viikonloppu.

[q]luode, 15.8.2006 17:19:
---
vinsku, 15.8.2006 17:16:

---

ei oo. gines tää viikonloppu.
[/q]

Voi eiii, ginekset on ihan perseestä t. 2 ginestä + vlv + 4 ginestä onneks nyt ollu neljä viikonloppua vapaana ja yhen vlv:n jälkeen on vasta eka gines ton gineshelvetin jälkeen. :D Koeta jaksella *sydän* vaikkei helppoa ookkaan.

[q]vinsku, 15.8.2006 20:06:

Voi eiii, ginekset on ihan perseestä t. 2 ginestä + vlv + 4 ginestä onneks nyt ollu neljä viikonloppua vapaana ja yhen vlv:n jälkeen on vasta eka gines ton gineshelvetin jälkeen. :D Koeta jaksella *sydän* vaikkei helppoa ookkaan.
[/q]

ei miuu nyt oikeestaan niin haittaa. tai no siis haittaa, mut ei sille mitään voi. intti on intti. tuntuu vaan, että tuo toinen ottaa ain rankemmin. nyt ku saa olla niin paljon yksin, omissa rauhoissa, eikä tartte olla kokoajan tiedottamassa toiselle menemisistään ja olemisistaan, ni mitenkähän sit käy ku herra tulee reserviin ja sitä saa taas nähä enemmän ku tarpeeks.

[q]luode, 15.8.2006 22:28:
---
vinsku, 15.8.2006 20:06:

---

ei miuu nyt oikeestaan niin haittaa. tai no siis haittaa, mut ei sille mitään voi. intti on intti. tuntuu vaan, että tuo toinen ottaa ain rankemmin. nyt ku saa olla niin paljon yksin, omissa rauhoissa, eikä tartte olla kokoajan tiedottamassa toiselle menemisistään ja olemisistaan, ni mitenkähän sit käy ku herra tulee reserviin ja sitä saa taas nähä enemmän ku tarpeeks.
[/q]

Nii onhan se näinkin tietty :D Itsehän en ota sitä ihan noin rennosti ja pyrin 18-21 oleen puhelimen äärellä vapaana kun pystyy soittelemaan. mut nyt menee joka toinen päivä reenit 18-19.30 ja sit pitää katsoa salkkarit ni 20 pystyy vasta soittamaan, mutta ei se oo niin justiisa. :D

[q]vinsku, 16.8.2006 09:42:
Nii onhan se näinkin tietty :D Itsehän en ota sitä ihan noin rennosti ja pyrin 18-21 oleen puhelimen äärellä vapaana kun pystyy soittelemaan. mut nyt menee joka toinen päivä reenit 18-19.30 ja sit pitää katsoa salkkarit ni 20 pystyy vasta soittamaan, mutta ei se oo niin justiisa. :D
[/q]

no siis.. kyllähän sitä joka päivä oottaa, että kello tulis sen kuus ja kuulis toisesta jotain.. kyl mie uskon, että mulle iskee semmonen ahdistuskin vielä monen monta kertaa kunhan se nyt siellä vähän kauemmin on ollu.

ei riitä sanat.. fiilis. *sydän*

Ihanaa on elämä oman mussun kans*sydän*sydän pakahtunu*joo*

[q]äm, 18.8.2006 19:46:
---
Elwira, 5.8.2006 11:56:
Naimisissa jo 21.7.2006 asti ja aika hienoa. Elämä siis jatkuu avioliiton jälkeenkin...

---

Naimisissa jo 21.7. asti ja avioliitto ohi 5.8.
Riiiight.
[/q]

haha :D ei saa olla ilkee, paitsi ehkä joskus

[q]Elwira, 5.8.2006 11:56:
Naimisissa jo 21.7.2006 asti ja aika hienoa. Elämä siis jatkuu avioliiton jälkeenkin...
[/q]

Naimisissa jo 21.7. asti ja avioliitto ohi 5.8.
Riiiight.

Mun ja Zennin "parisuhde" on tän testin mukaan 5 -vuotinen, vaikka ollaan oltu ystäviä vasta 3-vuotta. :D

Puuh..oliks tää nyt sit tässä.

[q]Mizfir, 25.8.2006 13:36:
Täällä kans tuli tänään vuosi täyteen yhteistä matkaa*sydän*

Kiitos Raksunalle kun olet*pus**sydän*
[/q]

*sydän*

[q]soile, 27.8.2005 20:04:
3 vuotta Hollen kanssa. <3
[/q]

------> 4

[q]soile, 27.8.2006 15:54:
---
soile, 27.8.2005 20:04:
3 vuotta Hollen kanssa. <3

---

------> 4
[/q]

Kovasti onnea *sydän*

Miks yksinolosta ei nauti silloin kun pitää olla tahtomattaan erossa?

[q]vinsku, 28.8.2006 15:30:
---

Kovasti onnea *sydän*

Miks yksinolosta ei nauti silloin kun pitää olla tahtomattaan erossa?
[/q]

Kiitti :)
Meillä muuttuu suhde kaukosuhteeksi ens viikosta alkaen. Mulla jatkuu opinnot Joensuussa ja muru jää Kotkaan töihin.. Kai siihen taas tottuu, oltiinhan me 2 vuotta samanlaisessa tilanteessa suhteen alussa. Tosin mä olin Kotkassa ja Kimmo Joensuussa. Eli apeita fiiliksiä tiedossa ihan varmasti..

Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*

O