SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

perjantaina tulis virallisesti 6kk täyteen.. pitää varmaan kehittää
jotain kivvoo mussukalle *sydän*

*sydän* Eilen kihloihin *sydän*

Tässä luukussa on aivan liikaa sydämiä, häpeäisitte! Onneks mulla ei oo mitään vaaraa joutua tänne ;)

[q]hallucinogen, 13.7.2006 12:08:
Tässä luukussa on aivan liikaa sydämiä, häpeäisitte! Onneks mulla ei oo mitään vaaraa joutua tänne ;)
[/q]

Oota vaan. Se rikas perijätär-sihteerikkö oottelee jossain kulman takana että pääsee antamaan sulle nuijanukutuksen ja raahaamaan Vegasiin.

[q]Avernian, 13.7.2006 15:46:
Oota vaan. Se rikas perijätär-sihteerikkö oottelee jossain kulman takana että pääsee antamaan sulle nuijanukutuksen ja raahaamaan Vegasiin.
[/q]
No kai mä sen kestän jos se on toooosi rikas ja avokätinen rahojensa suhteen ;)

3v tänään *sydän*

Älkääs riehuko, näin siinä kuitenkin käy:

<Krummitus> Mut jätettiin.
<Krummitus> Tuli tekstari: "Olisko törkeätä jättää tekstarilla?"
<Krummitus> "Joo"
<Krummitus> "Okei soitan sulle illalla"
<Krummitus> En kyllä sitten osaa päättää jättikö se mut tekstarilla vai puhelimella.

(http://ircquotes.net/?102259)

[q]Ozie, 21.7.2006 11:43:
---
lohikarme, 21.7.2006 11:34:
Tänään se sit on...TÖ päivä... musta tulee herra ja emännästä rouva *sydän* Ja NYT täytyy myöntää et alkaa jo oleen perhosia vatsassa

---

Kait on sit tarjolla live webcasting?

Mut onneks olkoon iso läjä ja pino
[/q]

kiitti.... eiköhän sieltä kuvamateriaalia saada

[q]Epailija, 14.7.2006 09:48:
Älkääs riehuko, näin siinä kuitenkin käy:

<Krummitus> Mut jätettiin.
<Krummitus> Tuli tekstari: "Olisko törkeätä jättää tekstarilla?"
<Krummitus> "Joo"
<Krummitus> "Okei soitan sulle illalla"
<Krummitus> En kyllä sitten osaa päättää jättikö se mut tekstarilla vai puhelimella.

(http://ircquotes.net/?102259)
[/q]toi on niin lol ettei mitään rajaa..
mutta joo mun mielestä se on törkeetä.. siks en oo sitä tehnyt..
onneks se ei muista etten oo viellä jättänyt sitä*nauru*
eipä sillä oo mitään merkitystäkään kun en kuukauteen oo sitä kai nähnyt*nauru*

tässä vaiheessa se on jo itsestään selvää ettei deitata ja pitäis sopii jutut uusiks jos niin haluttais tehä

jeppistä, täällä oltu jo hetken aikaa ja niiiiin hyvältä tuntuu tää juttu *sydän*

Mä oon kyllä maailman onnellisin tyttö. Kulta pitää musta huolta *sydän*

exit ->

Heeeeeeei miks tää paikka on niin hiljaa Heitänpä siis ilmoille kysymyksen liittyen parisuhteeseenne.

Miten tapasitte ja koska? Missä?

Ja toinen:

Mitä tapoja olet oppinut kumppaniltasi? Entä mitä tapoja olet itse oppinut kumppaniltasi?

Haluaisin tehdä tästä uuden topicin jos sellaista ei oo ja jos se olis kaikkien mielestä vähänkin hyväksyttävää. :D Mitäpä ootte mieltä? Seukkausluukkuunhan tuo kuuluu mutku tää on niin kuollut. Ja voihan sitä existäkin puhua. Mut vastailkaas te ensin.

Täällä hengannu kohta 4kk ja fiilis edelleen sama kun alussa
Kiitos kulta, oon niin onnellinen kun löysin siut.

[q]
Ekan kerra näin Elvin Haltyan levyjulkkareissa v.2004 soittamassa... olin et "nainen mun makuuni". Siinä sitten kesän seikkailujen ohella ryhdyin laittamaan Elville viestiä klubbarissa ja hänpä päättikin tulla luokseni kylään. Harvassa opn ne päivät jotka sen jälkeen on oltu erosa *sydän* Ja nyt jo tosiaan avioliiton onnellisessa satamassa ^_____^

Mitä tapoja olet oppinut kumppaniltasi? Entä mitä tapoja olet itse oppinut kumppaniltasi?
Olen oppinut pitämään paremmin puoliani asiassa kuin asiassa Sisäinen leijonani on siis herännyt ^______^
[/q]

[q]coolcat82, 15.8.2006 13:17:
Yli 8kk jo Nyt vaan kun kulta toi levysoittimensa mun kämpille niin ei se enää huomaa muuta kun ne. Eli mikä avuksi??? Alanko mä polkkaamaan himassa 24/7 ?? Ehkä siihen tottuu äkkiä...
[/q]

Kyl se ensihuuma niistä katoo ;) Sen jälkeen taas miehesi on toistenlaisten "lyömä"soittimien kimpussa *wirn*

mie oon inttileski.

[q]vinsku, 14.8.2006 15:57:

Ja toinen:

[/q]

me ollaan tavattu ala-asteen kolmannella luokalla. vähän päälle vuosi sitten kyllä vasta seurustella alettiin.

mitä tapoja olen oppinut..? hmmh.. öäää.. ripustan pyykit kuivumaan enkä laita niitä kuivausrumpuun, ellei ole kiire jonkun vaatekappaleen kanssa. tiskaan astioita käsin, enkä laita niin herkästi tiskikoneeseen. syön turkinpippureita maidon kanssa. nää tuli ekana mieleen.

mie puolestani kysyn mikä on toisessa puoliskossa omituisinta? (jokin tapa, sanonta yms.)

[q]luode, 15.8.2006 12:23:
mie oon inttileski.
[/q]

I/06 santahamina-leski täälläkin puolikas toimii alikersanttina TJ 140 jotain. :D

Oudointa toisessa .. no ainaki se että son ihan sotahullu mut se on ihan hyvä juttu. Muakin kiinnostaa nimittäin. En osaa nimetä sellasta outoa tapaa mikä olis jääny erityisesti mieleen kyllä. Editillä tai uudella postauksella jos tulee mieleen

[q]vinsku, 7.8.2006 01:44:
Tuntuu vaan niin ihanalta kun nukahtaa yöllä käsi kädessä tai kainalossa ja herää yöllä siihen että ote on irtautunu ja sitte ottaa sen käden syliin taas *sydän*

[/q]

noin se meni meilläkin aluksi. Sitten ekan n. vuoden jälkeen tajuttiin, ett jumalauta tulee kuuma on kylki kyljessä kiinni. Nykyään osataan nukkua sujuvasti rakastuneina myös pienellä viilennysraolla

Toisaalta tuli mieleen, että on jotenkin rasittavaa, että koska me ollaan oltu yhdessä yli 5 vuotta niin kaikki frendit ketä ei vähään aikaan ole nähnyt kyselee a) lapsien teosta b) naimisiin menosta. Ja sitte voi havaita sellasta ihan hienoista ihmetystä kun sanoo, ettei täs oikeesti oo mikää helvetin kiire asian suhteen. Ihan ku ne jotenkin kelais, ett "ehkä niiden suhde ei ookaan IHAN niin vakaa, ett vois mennä naimisiin" bläh bläh.
On se ny kumma jumalauta, että pitää sitte alkaa todistelemaan ett kyllä tässä nyt vaan ollaan perkeleen rakastuneita edelleen ja tullaan edeleen rakentamaan elämää yhdessä onnellisina, mutt ku ei vaa innosta häät yms.

Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*

O